WRC fan Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Ktory Wam sie najbardziej podoba? Każdy byle by nie miał poczwórnej końcówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 W magazynie "Evo" ( ) jest artykuł porównujący seryjnego STI i Evo w brytyjskiej wersji Fuckin' Quick (FQ) 300 SST Generalnie, co dziwne, w "Evo" wolą STI od Evo 8), choć w "Evo" piszą, że Evo jest szysze od STI (ale przypominam, że Evo jest w "Evo" w wersji dłubniętej) * Liczba powtórzeń słowa "Evo" celowa :-))) Poniżej - skany: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rebel Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Tylko dlaczego STI 2008 kosztuje w UK 25 tys. GBP, czyli sto kilka tys. zl, a w Polsce o polowe drożej ??????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 A dlaczego w Egipcie jest permanentnie 20+ stopni, a u nas bywa poniżej zera? Odpowiedź: tak, bo tak jest świat ułożony. PS Dodam, że w przypadku UK dochodzi dodatkowy argument: za łatwo jest sprowadzić NAPRAWDĘ tani wóz JDM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabu Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 moją uwagę zwraca elastyczność na 4 biegu - czy tu nie ma błędu? :shock: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 dlaczego mialby byc blad? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Tylko dlaczego STI 2008 kosztuje w UK 25 tys. GBP, czyli sto kilka tys. zl, a w Polsce o polowe drożej ??????????????? Musisz do Burundii jechać, bo SIP za drogo u Freya kupuje..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 w najswiezszym magazynie autocar, STi dostaje zdrowe becki od prawie wszystkiego co sie rusza Lap times na torze Millbrook http://www.millbrook.co.uk/ :arrow: Catherham R500: 1:43:18 :arrow: Lambo LP640: 1:51:90 :arrow: Misiek Evo X (291 koniuszy): 1:52:83 :arrow: Beemer M3: 1:52:90 :arrow: Audik RS6 avant: 1:53:18 :arrow: Lotus Elise SC: 1:53:62 :arrow: Renooffka Meganka R26: 1:53:83 :arrow: ciekawostka - Ducati Hypermotard 110S: 1:55:03 :arrow: Impreza STi: 1:55:95 :arrow: Jaguar XF SV8: 1:57:12 i jako ciekawostka z tego testu, filmik: http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... 32739&CT=V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 3 sekundy do lencara, ok, ale wolniej od RENAULTA :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Generalnie, co dziwne, w "Evo" wolą STI od Evo , choć w "Evo" piszą, że Evo jest szysze od STI (ale przypominam, że Evo jest w "Evo" w wersji dłubniętej) gdzie pisze że dłubnięte EVo w tym teście? szczętnie to maskują , charakterystyka EVO 10 jest szpilkowa moment obrotowy po 4000 leci na łeb i szyję to fakt jeśli dłubnięte EVO to porównanie bez sensu:) ciut nevermind:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 gdzie pisze że dłubnięte EVo w tym teście? No jeśli to FQ 300 to chyba z definicji dłubnięte? On w serii ma chyba troszkę mniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Przemeq, miniaturek wklejać nie potrafisz? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 Patrząc na dane w tabelce o ile sa poprawne to wychodzi że STI powinno byc szybsze od seryjnego EVO. Hamulce w EVO 350 mm prżód, 330 tył, EVO jechało na Yokohamie 18", a STI na gówno wartym Dunlopie w 17 :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 to wychodzi że STI powinno byc szybsze od seryjnego EVO. I to jest właśnie ten problem - powinno być, a nie jest . PS "Nowa impreza jest 20% szybsza w zakrętach" - ten tekst se wydrukuję i powieszę gdzieś na widoku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 14 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2008 No jeśli to FQ 300 to chyba z definicji dłubnięte? On w serii ma chyba troszkę mniej... w UK to jest wersja podstawowa. FQ jest tlumaczone na Fcuking Quick EVO jechało na Yokohamie 18", a STI na gówno wartym Dunlopie w 17 sie zgadzywywuje. Evo'na jest obuta seryjnie w Yokohamy 245/40 R18 a nasz hero STi w Dunlopy 235/45 R17, Jest tez dosyc istotna roznica w cenie (Misiek £27.500, Scooby £25.600), za ktora to roznice mozna sie wybrac na ratunek do prodrive'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 FQ jest tlumaczone na Fcuking Quick Oh really? w brytyjskiej wersji Fuckin' Quick (FQ) 300 SST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Przemeq dużo wcześniej napisał :roll: no to odkrylem ameryke! nawet nie tak "duzo" wczesniej sorry - przegapilem :cool: a tak btw, to jak sie ma sprawa zagramanicznych kwiatkow w postaci np. rozszyfrowanego skrotu FQ, bo przyznaje ze pisalem to z paskiem na ramieniu :razz: Wracajac do tematu, punkt widzenia zalezy jak zwykle od punktu siedzenia (danej grupy medialnej - w tym wypadku :razz: ). Evo magazine preferuje '08 STi, autocar zdecydowanie faworyzuje w testach EVO X. Opinie bardzo subiektywne, ale balans generalnie wychodzi na zero. Co by nie pisac, EVO X i STi ciagle chodza w tej samej wadze i to ktore auto przygarnie entuzjasta z budzetem okolo 28K funtow zalezy bardziej od indywidualnych preferencji niz obiektywnej wyzszosci jednego z rywali. Podsumowanie testu nowego STi (autocar): Verdict The STi is fast, grippy, robust, looks strange, has trick features, makes odd sounds and offers amazing value for money; it must be an Impreza. But this is a different kind of STi. Subaru’s attempts to broaden the appeal of this car have given it a slightly odd, compromised character. On the positive side, it is smoother, quieter, better finished, roomier, safer and more practical than its predecessor. But it’s unlikely to tempt many premium car owners out of their seats, or even hot hatch buyers; the interior is still too cheap, the ride is too jostling and it’s insufficiently refined for motorways. Meanwhile, hardcore enthusiasts will be disappointed by a dynamic personality that is almost bipolar, the shift between its languid mid-speed pace and its press-on dynamism too great to make it a thrilling car for enough of the time. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Subaru’s attempts to broaden the appeal of this car have given it a slightly odd, compromised character. A no właśnie... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 Czy może ktoś wrzucić na forum skany testu porównawczego STI vs EVO X z KMH? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi403 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Chcialbym was poinformowac ze FORGE MOTORSORT aktualnie pracuje nad asortymentem do STI (czesc asortymentu pasuje od jego poprzednikow) :wink: [/img] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 w Autoillustrierte zrobili test nowego sti seria i dlubniety no i nawet seria jest hoho :cool: wklejam nietlumaczone bo mi sie nie chce :grin: seryjny - dlubniety przez delta garage Verbrauch Durchschnitt 14.1 - 12.7 Min./Max. 9.1/22.2 - 8.4/24.2 ai Normrunde 9.1 - 8.4 Beschleunigung 0-50 km/h 1.8 - 1.7 0-80 km/h 3.5 - 3.4 0-100 km/h 4.9 - 4.8 0-120 km/h 6.8 - 6.5 0-160 km/h 12.0 - 11.0 0-200 km/h 22.9 - 18.2 400 m stehender Start 13.1 - 12.9 1 km stehender Start 24.6 -23.7 Elastizität 40-80 5. G 11.3 - 11.7 80-120 5. G 7.1 - 6.4 80-120 6. G 13.4 - 12.3 Fahrdynamik Handlingparcours 1000 m 58.8 - 56.1 Durchschnittstempo/ max G-Wert 61.2/0.99 - 64.2/1.05 Bremsweg 100-0 Min./Max m 34/37 - 35/37 Innengeräusch 120 6. G 68.6/2600 - 68.9/2600 max. 2. G 75.4/6700 - 76.5/6700 Änderungen am getunten Fahrzeug: Ecutek CHF 2200.- 340 PS 5250 u/min 470 Nm 4750 U/min KW Clubsport - 25 mm CHF 3700.- Work Felgen Emotion 18" CHF 3400.- Remus Endschalldämpfer CHF 1000.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 kolejna fotka burundyjskiego STI MY'08 - noca i po kilku piwach nawet nowe STI moze wygaladac nawet calkiem apetycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 kolejna fotka burundyjskiego STI MY'08 - noca i po kilku piwach nawet nowe STI moze wygaladac nawet calkiem apetycznie Obrazek To WR Blue Mica, czy Midnight Blue Pearl? Powiem że wygląda zacnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 noca i po kilku piwach nawet nowe STI moze wygaladac nawet calkiem apetycznie To nowe STI jest napędzane piwem :shock:? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się