Skocz do zawartości

Subaru Impreza STI 2008


rzymu

Rekomendowane odpowiedzi

W magazynie "Evo" ( :twisted: ) jest artykuł porównujący seryjnego STI i Evo w brytyjskiej wersji Fuckin' Quick (FQ) 300 SST

 

Generalnie, co dziwne, w "Evo" wolą STI od Evo 8), choć w "Evo" piszą, że Evo jest szysze od STI (ale przypominam, że Evo jest w "Evo" w wersji dłubniętej)

 

* Liczba powtórzeń słowa "Evo" celowa :-)))

 

Poniżej - skany:

 

stivsevoue9.jpg

stivsevo0001ub3.jpg

stivsevo0002yx9.jpg

stivsevo0003rk0.jpg

stivsevo0004jg8.jpg

stivsevo0005sm2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego w Egipcie jest permanentnie 20+ stopni, a u nas bywa poniżej zera?

 

Odpowiedź: tak, bo tak jest świat ułożony.

 

PS Dodam, że w przypadku UK dochodzi dodatkowy argument: za łatwo jest sprowadzić NAPRAWDĘ tani wóz JDM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w najswiezszym magazynie autocar, STi dostaje zdrowe becki od prawie wszystkiego co sie rusza :cry:

 

Lap times na torze Millbrook http://www.millbrook.co.uk/

 

:arrow: Catherham R500: 1:43:18

:arrow: Lambo LP640: 1:51:90

:arrow: Misiek Evo X (291 koniuszy): 1:52:83

:arrow: Beemer M3: 1:52:90

:arrow: Audik RS6 avant: 1:53:18

:arrow: Lotus Elise SC: 1:53:62

:arrow: Renooffka Meganka R26: 1:53:83

:arrow: ciekawostka - Ducati Hypermotard 110S: 1:55:03

:arrow: Impreza STi: 1:55:95

:arrow: Jaguar XF SV8: 1:57:12

 

i jako ciekawostka z tego testu, filmik:

 

http://www.autocar.co.uk/VideosWallpape ... 32739&CT=V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie, co dziwne, w "Evo" wolą STI od Evo , choć w "Evo" piszą, że Evo jest szysze od STI (ale przypominam, że Evo jest w "Evo" w wersji dłubniętej)

 

gdzie pisze że dłubnięte EVo w tym teście? szczętnie to maskują , charakterystyka EVO 10 jest szpilkowa moment obrotowy po 4000 leci na łeb i szyję to fakt

jeśli dłubnięte EVO to porównanie bez sensu:) ciut nevermind:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na dane w tabelce o ile sa poprawne to wychodzi że STI powinno byc szybsze od seryjnego EVO.

Hamulce w EVO 350 mm prżód, 330 tył, EVO jechało na Yokohamie 18", a STI na gówno wartym Dunlopie w 17 :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wychodzi że STI powinno byc szybsze od seryjnego EVO.

 

I to jest właśnie ten problem - powinno być, a nie jest :mrgreen:.

 

PS "Nowa impreza jest 20% szybsza w zakrętach" - ten tekst se wydrukuję i powieszę gdzieś na widoku :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jeśli to FQ 300 to chyba z definicji dłubnięte? On w serii ma chyba troszkę mniej...

 

w UK to jest wersja podstawowa. FQ jest tlumaczone na Fcuking Quick

 

EVO jechało na Yokohamie 18", a STI na gówno wartym Dunlopie w 17

 

sie zgadzywywuje. Evo'na jest obuta seryjnie w Yokohamy 245/40 R18 a nasz hero STi w Dunlopy 235/45 R17, Jest tez dosyc istotna roznica w cenie (Misiek £27.500, Scooby £25.600), za ktora to roznice mozna sie wybrac na ratunek do prodrive'a :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq dużo wcześniej napisał

 

:roll: no to odkrylem ameryke! :oops: nawet nie tak "duzo" wczesniej ;) sorry - przegapilem :cool:

 

a tak btw, to jak sie ma sprawa zagramanicznych kwiatkow w postaci np. rozszyfrowanego skrotu FQ, bo przyznaje ze pisalem to z paskiem na ramieniu :razz:

 

Wracajac do tematu, punkt widzenia zalezy jak zwykle od punktu siedzenia (danej grupy medialnej - w tym wypadku :razz: ). Evo magazine preferuje '08 STi, autocar zdecydowanie faworyzuje w testach EVO X. Opinie bardzo subiektywne, ale balans generalnie wychodzi na zero. Co by nie pisac, EVO X i STi ciagle chodza w tej samej wadze i to ktore auto przygarnie entuzjasta z budzetem okolo 28K funtow zalezy bardziej od indywidualnych preferencji niz obiektywnej wyzszosci jednego z rywali.

 

Podsumowanie testu nowego STi (autocar):

 

Verdict

 

 

The STi is fast, grippy, robust, looks strange, has trick features, makes odd sounds and offers amazing value for money; it must be an Impreza. But this is a different kind of STi.

 

Subaru’s attempts to broaden the appeal of this car have given it a slightly odd, compromised character. On the positive side, it is smoother, quieter, better finished, roomier, safer and more practical than its predecessor.

 

But it’s unlikely to tempt many premium car owners out of their seats, or even hot hatch buyers; the interior is still too cheap, the ride is too jostling and it’s insufficiently refined for motorways.

 

Meanwhile, hardcore enthusiasts will be disappointed by a dynamic personality that is almost bipolar, the shift between its languid mid-speed pace and its press-on dynamism too great to make it a thrilling car for enough of the time.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

w Autoillustrierte zrobili test nowego sti seria i dlubniety no i nawet seria jest hoho :cool:

wklejam nietlumaczone bo mi sie nie chce :grin:

 

seryjny - dlubniety przez delta garage

 

Verbrauch

Durchschnitt 14.1 - 12.7

Min./Max. 9.1/22.2 - 8.4/24.2

ai Normrunde 9.1 - 8.4

 

Beschleunigung

0-50 km/h 1.8 - 1.7

0-80 km/h 3.5 - 3.4

0-100 km/h 4.9 - 4.8

0-120 km/h 6.8 - 6.5

0-160 km/h 12.0 - 11.0

0-200 km/h 22.9 - 18.2

400 m stehender Start 13.1 - 12.9

1 km stehender Start 24.6 -23.7

 

Elastizität

40-80 5. G 11.3 - 11.7

80-120 5. G 7.1 - 6.4

80-120 6. G 13.4 - 12.3

 

Fahrdynamik

Handlingparcours 1000 m 58.8 - 56.1

Durchschnittstempo/ max G-Wert 61.2/0.99 - 64.2/1.05

 

Bremsweg 100-0

Min./Max m 34/37 - 35/37

 

Innengeräusch

120 6. G 68.6/2600 - 68.9/2600

max. 2. G 75.4/6700 - 76.5/6700

 

Änderungen am getunten Fahrzeug:

Ecutek CHF 2200.- 340 PS 5250 u/min 470 Nm 4750 U/min

KW Clubsport - 25 mm CHF 3700.-

Work Felgen Emotion 18" CHF 3400.-

Remus Endschalldämpfer CHF 1000.-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...