Skocz do zawartości

Subaru Impreza STI 2008


rzymu

Rekomendowane odpowiedzi

juppi! Mi to i tak nikt nie uwierzy, ale temu Panu moze... :D

Komu? michalowi?

Wolicie nie wiedzieć, czym on jeździ. Zdradzę tylko, że telefon odbiera:

- "Tu traktor, słucham?"

I jak tu zaufać takiemu gościowi w jakichkolwiek sprawach dotyczących motoryzacji..? :roll:

:mrgreen:

 

Traktor dobry. Z wiekiem docenisz pieknego, czarnego klocka z automatem, skorzanymi, podgrzewanymi fotelami, nawigacja i kamera cofania. Rewelacja.

 

P.S.

Nie chce mi sie wierzyc z tym ESP, bo mi ani razu w trybie off sie nie wlaczylo, ale to tylko elektronika. Wystarczy ze jest inny program i moze dzialac. Na pewno w trzech STI (STI EU, STI Type-20 i concept STI Type-25), ktorymi dalo sie odlaczyc ESP do spodu.

 

P.S.2.

W nowych Audi ESP mimo, ze jest calkowicie wylaczone zaingeruje w momencie depniecia w pedal hamulca.

 

ja tam nie wiem... będę testował jeszcze ..ale po dojechaniu do nawrotu i wysprzęgleniu i podcięcu ręcznym nie miałem już czym z nawrotu wyjechać :neutral: może źle wyłączyłem (tryb zielony) ale przetrenowałem na obydwu ustawieniach i kuku...to było na asalcie z piachem czyli poślizgi dosyć łatwe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś się znów dzieje.....Subaru szykuje nową wersję STi....

 

"Impreza WRX STI Spec C ma mieć o ok. 75 kg niższą masę, czym od razu załatwi się poprawę osiągów, prowadzenia i drogi hamowania.

 

Spec C będzie miało lżejszy dach i pokrywę bagażnika, cieńsze szyby, mniejszy zbiornik paliwa i akumulator. Zewnętrznym wyróżnikiem modelu ma być wlot powietrza na dachu. Według aktulalych informacji pod maską nie powinno być żadnych zmian."

:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michal, a to nie jakiś breloczek z samochodzikiem tam wpadł? Tak mie się wydawało... :roll:

 

Anyway - shodi ogarnął temat :mrgreen:.

 

Tam nic nie wpadlo przeciez. Ja nic nie pamietam ;D

 

[ Dodano: Sob Maj 03, 2008 5:07 pm ]

Robeet, spec C od zawsze bylo odelzona wersja STI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tu mam pytanie do (nie)szczęśliwych posiadaczy Imprezy STI 2008, czy któryś z forumowiczów podziela opinię tegoż o to pana? :mrgreen:

http://pl.youtube.com/watch?v=7pztysRFbvc

 

Była też wypowiedź LK na Tvn Turbo w programie chyba "auto-sport"(?) na rajdzie krakowskim(44) mniej więcej tak "jestem kierowcą marki Subaru i muszę jeździć tym zajebi.... samochodem :evil: "

 

:mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAZA666, he he.

 

Słuchając tej wypowiedzi na youtube odnosiłem wrażenie, że Kuzi czyta folder reklamowy.

 

A już to "20% szybciej w zakrętach" mnie rozwala - Kuzi mówi to w każdym wywiadzie, a potem pismaki klepią bezmyślnie, traktując to jako niezaprzeczalny fakt :twisted:.

 

Swoją drogą chciałbym, żeby np. na cynę przyjechał ktoś nowym STI i rzeczywiście złoił tyłki poprzednim imprezom - i to nie o sekundę, ale tak grubo. O 20% :mrgreen:.

 

Jako reprezentację poprzedniego modelu wystawiam Beben_WRC, Blue76 oraz carfita :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, i jestem przekonany, że żaden z tych kandydatów nie będzie jechał MY'08 .

 

Na pewno nie.

 

A, Evo tu nie liczę. Goście w Evo niech dziękują, że zostaną zaproszeni, a nie myślą, na którym będą miejscu .

 

Ja mam na półce dzbanek za 1. miejsce na cynie zdobyty Evo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już to "20% szybciej w zakrętach" mnie rozwala - Kuzi mówi to w każdym wywiadzie, a potem pismaki klepią bezmyślnie, traktując to jako niezaprzeczalny fakt :twisted:.

 

Swoją drogą chciałbym, żeby np. na cynę przyjechał ktoś nowym STI i rzeczywiście złoił tyłki poprzednim imprezom - i to nie o sekundę, ale tak grubo. O 20% :mrgreen:.

 

Przemek wtedy tor musialby sie skladac z samych zakretow, jesli jest pol na pol zakretow i prostych, to nowe STI bylo by szybsze juz tylko o 10% (zakladajac, ze na prostych tez nie jest o 20% szybsze od poprzedniego modelu) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korton, no nie do końca - jak wóz jest szybszy o 20% w zakręcie, to na wyjściu powinien mieć dużo wyższą prędkość, a więc w ostatecznym rozrachunku na całym torze powinien być jeszcze szybszy, niż 20% 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korton, no nie do końca - jak wóz jest szybszy o 20% w zakręcie, to na wyjściu powinien mieć dużo wyższą prędkość, a więc w ostatecznym rozrachunku na całym torze powinien być jeszcze szybszy, niż 20% 8).

 

Racja, cos w tym jest :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...