Skocz do zawartości

CYNA V 10.11.2007


beben

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 779
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wielkie podziękowania dla organizatorów, impreza świetna. To już drugi mój występ w cynie i ciągle awansuje ( Cyna IV - 14 miejsce, Cyna V - 6 miejsce). Mam nadzieję że następnym razem powalczę o pudło. Co prawda ciężarówka (Forester) będzie miała trudności ale może się uda coś z niej wykrzesać.

 

Dziękuje wszystkim rywalom za wspaniałą walkę i to że pokazali że można dużo szybciej.

 

Wspaniała zabawa.

 

P.S. Podziękowania dla Szwagra za udostępnienie ciężarówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, problem jest tego typu, ze niestety ustawienie asfaltowe, letnie opony ...

 

No to ja wiem już skąd ja Cie znam :smile:

Tak patrzyłem właśnie na zestaw anty słomka :smile:

Ale mogłes miec jeszcze łyse letnie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ABS nie przeszkadzał za bardzo ?

 

Auto z ABSem nie ma co szukać na tego typu eventach- ja fabrycznie nie mam ABSu. Moja technika wyglądała następująco- gaz hamulec- a właściwie tylko jedno góra dwa lekkie muśnięcia hamulca na początku zakrętu i auto już się samo pięknie składało- później to tylko kontrola gazem...

 

W każdym razie najwięcej traciłem na nawrotach (nie miałem wogóle ręcznego- w sensie na ręcznym miałem założoną procedurę startową więc nie dawało rady tego używać) no i na błotnych prostych- tam po prostu czekałem na wyrok- bo auto robiło co chciało a musnięcie hamulca kończyło się zblokowaniem kół i zgaśnieciem silnika. Natomiast tam gdzie była przyczepność- jak na przykład kawałek prostej przed nowym oodcinkiem i ten kawałek tuż za nim (gdzie później jest lewy i prawy na prostą startową) dawałem pełnym ogniem na wysokiej trójce. Tak samo w prawy po prostej startowej na trójce z lekkim muśnięciem hamulca i cały slajdem.

 

W każdym razie uważam, że jak na pierwszy raz na tym torze- wypadłem w miarę ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylo slisko....bylo zimno...bylo FAJOWO

taka mina :arrow: :mrgreen: zostanie mi chyba na kilka najblizszych dni.

Pozdrowienia dla wszystkich spotkanych, szczegolnie tych niewidzianych oooo i jeszcze troche (nie ma jak stara wiara) oraz nowo poznanych.

Podziekowania dla "Kierownika skladu" za przyjecie na fotel, mozliwosc ogrzania sie i cala mase frajdy :!: podziekowanie dla aflinty i Aza :wink: za kask, dla A.K i Kadrowej ( w nowym, swietnym wcieleniu) za chec chcenia organizowania kolejnej edycji Cyny.

 

do zobaczenia na VI Cynie..oby jak najszybciej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni,

szalony dzien, pobudka rano 3 OSy ,wieczorem do klubu

i 6 godzin za gramofonami do 4 rano .... ale o dziwo.... juz wstalem, taka fajna energie z Gracowa skumulowalismy :twisted:

 

Gratulacje dla zwyciezkow i organizatorow, imprezka zorganizowana super,

kilka zalog naprawe pieknie chodzilo po Slomce.

Adam widzialem Altonena :shock: rispetto :!:

Bemben gratulacje i dzieki za traske :wink:

 

Czy jest opcja wpisac do tabeli wynikow auta jakie jechaly, jestem ciekawy jak inne GTkie sobie radzily.

...nasz wybor letnich zjechanych opon chyba nie byl najlepszy... pare razy ratowalismy sie ucieczka poza tor .... ( przy okazji chyba nam kary za mete na OS1 nie wpisano ! )

 

Pozdrowionka dla wszystkich ktorzy wpadli do klubu mam nadzieje ze muza sie podobala :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieeeelkie dzieki za organizacje i przybycie dla Kadrowej, Andrzeja, oraz przybylych rajdowcow i forumowiczow :!:

 

ubawilem sie super, obylo sie bez spotkania z banda na prosta startowa...czyli progres jest :mrgreen:

 

jakby ktos chcial uzupelnic wyniki o niki i auta

to ja jestem Łukasz Kabaciński (miejsce 5), a auto wiadomo, GT

 

do zobaczenia na nastepnej cynie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dlaczego na zadnym mnie nie ma?

 

To obklejone STi było ostatnim autem które fotografowałem,po prostu nie dałem rady stać na tym zimnie ani chwili dłużej :oops: Ale obok mnie ustawił się pan w czerwonej celice z pokaźnym aparatem w ręku i fotografował każde auto,więc pewnie się załapałeś.

 

A jak ktoś chciałby ktoreś zdjęcie w oryginalnej rozdziałce,tj. 3872x2592,to poproszę o PW z numerem zdjęcia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imprezka super, tylko prędkość powrotna pomimo dwukrotnego użycia myjki rozwalająca. Idę zapytać w technicznym dlaczego prz 90 km/h chce mi rozerwać budę? :mrgreen:

Pozdro dla wszystkich spotkanych i czekam na więcej zdjęć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gazik myślę, że problem z kołami mieli tylko "rolnicy" robiący orkę na wyjściu z pierwszego zakrętu :mrgreen: u mnie jakoś nic się nie napchało i do 160km/h nic nie wibrowało.

 

Auto z ABSem nie ma co szukać na tego typu eventach

Gadanie, jakoś nie przeszkadzał mi nigdy, nawet na lodzie :twisted:

 

mile, To Twoje A4 Q tak ładnie śmigało z numerem 1? Jeżeli tak, to właśnie ja Ciebie pomyliłem z ta audicą V6 co na regulacji gazu widziałem :)

ps. Z tego co widzę, to do kadyszki masz podpiętą sigmę 70-300 4/5.6 - masz wersję z APO czy bez?

 

adam.str, załoga nr. 12 to aflinta/polini

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gazik myślę, że problem z kołami mieli tylko "rolnicy" robiący orkę na wyjściu z pierwszego zakrętu :mrgreen: u mnie jakoś nic się nie napchało i do 160km/h nic nie wibrowało.

Żałuj, że nie widziałeś moich kół... a w rolnika się nie bawiłem :mrgreen: Tyle tylko, że nauczony doświadczeniem postawiłem autko z boku zdjąłem wszystkie 4 koła i je umyłem dokładnie od wewnątrz. Na każdym z tylnych kół miałem ze 3 kilo błota, na przednich troszkę mniej :) - normalne jak często tył auta jechał niekoniecznie w linii prostej z przednimi :wink:

Przy okazji wielkie dzięki dla chłopaków z Volvo z szayowozem na lawecie którzy użyczyli mi podnośnika hydraulicznego po tym jak mój oryginalny subarakowy się zepsuł :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tam może się zepsuć? Jakieś nity puściły?

Jeszcze nie wiem. Autko podniosło się elegancko ale z wielkim trudem je opuściłem. Być może jakiś syf dostał się w gwint i przez to zaczął się podnośnik przycierać. Na oko jednak wszystko tam wygląda ok. Jutro przesmaruje mechanizmy jakimś smarem i zobaczymy czy odżyje.

 

P.S.

te audi z numerem 1 to nie było A4 tylko 90 quattro 2,3 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...