Skocz do zawartości

Bullitt

Użytkownik
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Wawa
  • Zainteresowania
    konie mechaniczne

Osiągnięcia Bullitt

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie wiem jaką miał Karol prędkość średnią na próbie. Ale wiem jak ona wyglądała- mi się nie podobała- powtarzam raz jeszcze- nie lubię jeździć między pachołkami w slalomie na dwójkotrójce. Jak dla mnie EOT.
  2. A co ma do próby ilość zakrętów? Nie rozumiem. Szczególnie, ze tutaj mówimy o slalomie jak na prawo jazdy a nie o ciekawie zaprojektowanej, szybkiej próbie. Auto ma taka turbinę jaką uważam za stosowne- dzięki temu np. w Poznaniu czy na ulicy jedzie jak trzeba. Próby typu pachołki zostawiam innym kierowcom i samochodom. Jadąc na Ryki miałem nadzieję na ciekawsze jazdy a nie slalom między pachołkami gdzie jechałem wciaż w lagu. Każdy lubi to, co lubi- dla mnie na pachołki w takim ułożeniu to szkoda czasu i samochodu.
  3. No nie wiem; Ja nie najlepiej czuję się w jeździe slalomem pomiędzy pachołkami... Po prostu nie jest to dla mnie ani ciekawe ani emocjonujące. Stąd pewnie ten marny czas.
  4. Bo to próba typu KJS była. Moje auto jechało ciągle w lagu, a pozatym jechałm może 3 razy- bo złapałem gumę i musiałem to jakoś ogarnąć. W każdym razie do jazdy po Torze na słomczynie czy na Poznaniu- nie ma tego co porównywać. Ta próba była tak ułożona, ze ja nie wiedziałem czy mam jechać na niskiej trójce czy na wysokiej dwójce...
  5. Jakieś foty z moich akcji Miśkiem macie?
  6. Oczywiscie walnąłem babola- bo maja być równolegle- sorry za zamieszanie. :razz: I spierałbym się czy do 400 koni to zawracanie głowy... Ale co użytkownik to inna opinia, a ponieważ topic nie o tym, to może damy spokój... Pozdr.
  7. A nie chodzi ?? :roll: Nie chodzi.
  8. Dzięki za wyjaśnienie- teraz kumam o co chodzi- choć powiem szczerze , że będąc moderatorem forum uznał bym to za irytujące- i nie dopuścił takiej nachalnej reklamy... ALE to nie mój cyrk i nie moje małpy- więc moją opinią proszę się nie sugerować. Co do Walbro- popatrz na dział sprzedam na sr.pl- jest tam paru gości, którzy ściągają shit z US. A dolar jak wiesz, sprzyja takim transakcjom obecnie.... Swoją droga ku potomności jak już zakładać Walbro, żeby działało jak trzeba- to dwie in line równolegle. Inne konfiguracje są o dupę potłuc.
  9. i?... dalej nie rozumiem... Wiecie, nie żebym sie czepiał, ale nie spotykałem się dotąd z taka sytuacją, żeby ktoś "promował" albo "pompkował" mój nick w swoim podpisie.... A pompy walbro już mam u siebie i w Audi i w Miśku po dwie założone... I to za grosze...
  10. "adamusmax"- wytłumacz proszę o co chodzi z tym pompkowaniem z Twojego podpisu- bo nie bardzo rozumiem....
  11. Auto z ABSem nie ma co szukać na tego typu eventach- ja fabrycznie nie mam ABSu. Moja technika wyglądała następująco- gaz hamulec- a właściwie tylko jedno góra dwa lekkie muśnięcia hamulca na początku zakrętu i auto już się samo pięknie składało- później to tylko kontrola gazem... W każdym razie najwięcej traciłem na nawrotach (nie miałem wogóle ręcznego- w sensie na ręcznym miałem założoną procedurę startową więc nie dawało rady tego używać) no i na błotnych prostych- tam po prostu czekałem na wyrok- bo auto robiło co chciało a musnięcie hamulca kończyło się zblokowaniem kół i zgaśnieciem silnika. Natomiast tam gdzie była przyczepność- jak na przykład kawałek prostej przed nowym oodcinkiem i ten kawałek tuż za nim (gdzie później jest lewy i prawy na prostą startową) dawałem pełnym ogniem na wysokiej trójce. Tak samo w prawy po prostej startowej na trójce z lekkim muśnięciem hamulca i cały slajdem. W każdym razie uważam, że jak na pierwszy raz na tym torze- wypadłem w miarę ok.
  12. Po prostu w tej konfiguracji to nie auto na Slomczyn- choc mam nadzieje ze nasze wyjscia na prosta startawa sie podobaly...
  13. Widzisz, problem jest tego typu, ze niestety ustawienie asfaltowe, letnie opony, doladowanie 1,8 bara od 4300 obr i nasz debiut to nie byla nadzwyczajnie ekslodujaca mieszanka. Chociaz staralismy sie wypasc jak najlepiej....
  14. Dzieki za mila impreze- bylo fajnie mimo, ze nasze auto bylo kompletnie nie przygotowane na taki event. Zatem wiekszego pozytku z naszej jazdy nie bylo... Ale jak na debiut w imprezie KJS i pierwsze spotkanie z torem Slomczyn- to chyba wiekszej ryfy nie walnelismy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...