Skocz do zawartości

Doświadczenia z Legacy Spec.B A/T i M/T MY 2007 i 2009


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 257
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

slynna przekladnia kierownicza. No kurcze, stuka na nastepujacych po sobie nierownosciach przy skreconych kolach, nie ma co ukrywac → niestety, TTTM (ten-typ-tak-ma), oby to poprawili w nastepnym roczniku

 

Than_Junior, czy przekładnia w SPEC B nie jest przypadkiem z Imprezy STI. To samo tyczy się manualnej skrzyni i tylnego dyfra - podobno zmodernizowali ją na potrzeby Legacy w 48%, ale bazowali na tych podzespołach z STI ?!

 

Pozdrawiam

raju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy przekładnia w SPEC B nie jest przypadkiem z Imprezy STI

 

chyba raczej na pewno nie ;)

 

 

przy okazji: w lipcu naprawiam tą przekladnie zeby nie stukala 8)

 

Dzięki. Ale odniosłem dziwne wrażenie, że układ jest jakiś taki sztywniejszy :smile:

Ten "zestaw naprawczy" raz na zawsze likwiduje problem stukającej maglownicy :smile:

 

Pozdro

raju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale odniosłem dziwne wrażenie, że układ jest jakiś taki sztywniejszy

 

hmmmm jest na pewno sztywniejszy od tego w Foresterze czy Legacy diesel (dla niewtajemniczonych: Legacy diesel ma wspomaganie elektryczne zamiast hydraulicznego). Ja takie zdecydowanie wole, choc te stuki mnie troche denerwuja... ale jak juz mowilem, to kwestia naprawy (gwarancyjnej jak rozumiem :twisted: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale odniosłem dziwne wrażenie, że układ jest jakiś taki sztywniejszy

 

hmmmm jest na pewno sztywniejszy od tego w Foresterze czy Legacy diesel (dla niewtajemniczonych: Legacy diesel ma wspomaganie elektryczne zamiast hydraulicznego). Ja takie zdecydowanie wole, choc te stuki mnie troche denerwuja... ale jak juz mowilem, to kwestia naprawy (gwarancyjnej jak rozumiem :twisted: )

 

Nowy Forek też ma juz elektryczne wspomaganie, dieselek też wiem, że ma właśnie takie. Niestety i stety. Wszystko ma swoje lepsze i gorsze strony. Nawiązując do SPEC B, to jeżdżąc nim już jakieś dwa lata temu, miał zdecydowanie sztywniejszy układ kierowniczy od pozostałych modeli w gamie. Wiem, że mogła to być kwestia szerszej opony (225) oraz niższego profilu gumy (40, teraz już 45), ale tak czy inaczej dało się wyczuć coś "szczególnego" w prowadzeniu auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
ale tak czy inaczej dało się wyczuć coś "szczególnego" w prowadzeniu auta...

 

prawda, mi bardzo pasi 8)

 

 

EDIT

 

w pierwszym poscie dodalem info po 30.000 km :)

 

 

Juz za pare dni wracam do Polski i wiem juz na pewno ze oryginalne felgi pojda do lakierowania. Generalnie nastawilem sie na kolor czarny, ale ostatnio przyszlo mi co innego do glowy - pytanie teraz do Was czy koncepcja jest a) odwazna czy B) wiesniacka ;)

 

wzory (chodzi tylko o kolor felg):

 

800px-Porsche_911_GT3_RS_(996)_2003_white-blue.jpg

 

29_30_1---Porsche-911-GT3-RS_web.jpg

 

boje sie ze taki jaskrawy kolor nie bedzie pasowal do ogolnego wizerunku :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...