Skocz do zawartości

Podsterowny STI 2007


Sims

Rekomendowane odpowiedzi

A w S.E. i MY05 z DCCD też jest taki problem? MY05 były z DCCD i bez, więc jeśli w tym pierwszym jest taki problem, a w drugim nie, to winowajca jest przyłapany na gorącym uczynku.

Ja na imprezie nie-ASO jechałem STI04 US Kebabudaniela i nie czulem żadnego działania DCCD. Zaznaczam, że nie mam żadnego doświadczenia z takimi wynalazkami :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 135
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja się starzeję i chciałbym kiedyś mieć okazję (poza Plejadami) pogadać sobie z najsympatyczniejsym Kawiorem tego forum ;)

P.S. jestem hetero :mrgreen:

 

Jeteśmy w "Technicznym" to odpowiem krótko: jak było widać na Plejadach, ja również.

 

PS Wybieram się na najbliższą Słomkę - tam będziemy mogli przetestować sterownik DCCD w moim wozie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na imprezie nie-ASO jechałem STI04 US Kebabudaniela i nie czulem żadnego działania DCCD. Zaznaczam, że nie mam żadnego doświadczenia z takimi wynalazkami :!:

 

 

Znaczy, mam nie mówić Danielowi, że mu STi popsułeś? :mrgreen: :wink:

 

 

 

 

Dziwny ten problem z podsterownością, tym bardziej, że już kilka osób jest z wadliwymi MY06-07, a nikogo z wcześniejszymi modelami. Czyżby kolejny przykład przewagi prostoty nad skomplikowaniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie chcę być złym prorokiem ale na 95% znalazłem rozwiązanie z potęzną podsterownością po kilkugodzinnym upalaniu :cool:

Problemem okazał się być olej w skrzyni biegów :!: tak jak pisałem kiedyś zmieniłem na 75W140 i w Kielcach w środę testowałem, i jest wszystko ok. Jeżdziłem na slicku czyli jeszcze wieksze obciążenie dla dyfrów, i ani razu nie miałem problemów z podsterownośćią.

Czyli wychodzi na to że seryjny olej , po nagrzaniu nie trzyma lepkości w wyzszych temp. zmiana na 140 daję pożądany efekt :lol:

Wychodzi na to że mechanicy Kuzaja mieli racje :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, uważasz że Przemeq przegrzewał sie olej na lodzie?

 

A dlaczego nie ? to ze jest mniejsza przyczepność to nie oznacza ze olej w skrzyni nie bedzie sie przegrzewał, owszem wolniej to nastąpi, ale jedenak, nie wiem czy zauważyłes ale w STI jak dłuzej poupalasz i niewazne czy na suchym czy śliskim , wydobywa sie charakterystyczny dzwiek pracy szpery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy zauważyłes ale w STI jak dłuzej poupalasz i niewazne czy na suchym czy śliskim , wydobywa sie charakterystyczny dzwiek pracy szpery.

 

W wrx też sie wydobywa :) W Kielcach nie raz doświadczyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, uważasz że Przemeq przegrzewał sie olej na lodzie?

 

AZ z calym szacunkiem do Ciebie.mysle ze na lodzie dyfry ,skrzynia ,i szpery dostaja duzo bardziej w dupe niz na sfalcie w sensie pracy i stabilizacji toru jazdy wiec Twoje pytanie jest ... :roll: oczywiscie dedukuje amatorsko :mrgreen:

 

co myslisz na temat mojej teorii ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AZ z calym szacunkiem do Ciebie.mysle ze na lodzie dyfry ,skrzynia ,i szpery dostaja duzo bardziej w dupe niz na sfalcie w sensie pracy i stabilizacji toru jazdy wiec Twoje pytanie jest ... oczywiscie dedukuje amatorsko

 

co myslisz na temat mojej teorii ?

 

Pracują przy zerwoym obciążeniu przenoszczac niewielkie momenty, = mniej tarcia = mniej ciepła, ale obroty znowu duże. Mnie się wydaje że nei dostają w ogóle w dupę, ale ja się nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...