ALEX Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 A w S.E. i MY05 z DCCD też jest taki problem? MY05 były z DCCD i bez, więc jeśli w tym pierwszym jest taki problem, a w drugim nie, to winowajca jest przyłapany na gorącym uczynku. Ja na imprezie nie-ASO jechałem STI04 US Kebabudaniela i nie czulem żadnego działania DCCD. Zaznaczam, że nie mam żadnego doświadczenia z takimi wynalazkami :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Ja się starzeję i chciałbym kiedyś mieć okazję (poza Plejadami) pogadać sobie z najsympatyczniejsym Kawiorem tego forum P.S. jestem hetero Jeteśmy w "Technicznym" to odpowiem krótko: jak było widać na Plejadach, ja również. PS Wybieram się na najbliższą Słomkę - tam będziemy mogli przetestować sterownik DCCD w moim wozie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwood Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 W MY05 po wymianie stabilizatorów i ALK nie miałem porblemów z podsterownością, a wręcz pojawiła sie nadsterowność . Fakt, że z tyłu ustawiłem stabilizator na krótko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Ja na imprezie nie-ASO jechałem STI04 US Kebabudaniela i nie czulem żadnego działania DCCD. Zaznaczam, że nie mam żadnego doświadczenia z takimi wynalazkami :!: Znaczy, mam nie mówić Danielowi, że mu STi popsułeś? :wink: Dziwny ten problem z podsterownością, tym bardziej, że już kilka osób jest z wadliwymi MY06-07, a nikogo z wcześniejszymi modelami. Czyżby kolejny przykład przewagi prostoty nad skomplikowaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Nie chcę być złym prorokiem ale na 95% znalazłem rozwiązanie z potęzną podsterownością po kilkugodzinnym upalaniu :cool: Problemem okazał się być olej w skrzyni biegów :!: tak jak pisałem kiedyś zmieniłem na 75W140 i w Kielcach w środę testowałem, i jest wszystko ok. Jeżdziłem na slicku czyli jeszcze wieksze obciążenie dla dyfrów, i ani razu nie miałem problemów z podsterownośćią. Czyli wychodzi na to że seryjny olej , po nagrzaniu nie trzyma lepkości w wyzszych temp. zmiana na 140 daję pożądany efekt Wychodzi na to że mechanicy Kuzaja mieli racje :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 carfit, uważasz że Przemeq przegrzewał sie olej na lodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 carfit, uważasz że Przemeq przegrzewał sie olej na lodzie? A dlaczego nie ? to ze jest mniejsza przyczepność to nie oznacza ze olej w skrzyni nie bedzie sie przegrzewał, owszem wolniej to nastąpi, ale jedenak, nie wiem czy zauważyłes ale w STI jak dłuzej poupalasz i niewazne czy na suchym czy śliskim , wydobywa sie charakterystyczny dzwiek pracy szpery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 No tak. Na lodzie z uwagi na małą przyczepność i ciągłe buksowanie kół układ przeniesienia napędu też ma sporo do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Trochę dziwne to jak dla mnie, możliwe ale dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 nie wiem czy zauważyłes ale w STI jak dłuzej poupalasz i niewazne czy na suchym czy śliskim , wydobywa sie charakterystyczny dzwiek pracy szpery. W wrx też sie wydobywa W Kielcach nie raz doświadczyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Hmmm - czyli co: mam zmienić olej w skrzyni 75W140? ( :shock: ) Jakieś konkretne marki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Hmmm - czyli co: mam zmienić olej w skrzyni 75W140? ( :shock: ) Nie, mysle ze wystarczy jak sprawdzisz PW :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Hmmm - czyli co: mam zmienić olej w skrzyni 75W140? ( ) Jakieś konkretne marki? Motul Gear competition FF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 carfit, uważasz że Przemeq przegrzewał sie olej na lodzie? AZ z calym szacunkiem do Ciebie.mysle ze na lodzie dyfry ,skrzynia ,i szpery dostaja duzo bardziej w dupe niz na sfalcie w sensie pracy i stabilizacji toru jazdy wiec Twoje pytanie jest ... :roll: oczywiscie dedukuje amatorsko co myslisz na temat mojej teorii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Motul Gear competition FF Proszę na PW/mail informację o kwocie przelewu, wraz z przesyłką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 AZ z calym szacunkiem do Ciebie.mysle ze na lodzie dyfry ,skrzynia ,i szpery dostaja duzo bardziej w dupe niz na sfalcie w sensie pracy i stabilizacji toru jazdy wiec Twoje pytanie jest ... oczywiscie dedukuje amatorsko co myslisz na temat mojej teorii ? Pracują przy zerwoym obciążeniu przenoszczac niewielkie momenty, = mniej tarcia = mniej ciepła, ale obroty znowu duże. Mnie się wydaje że nei dostają w ogóle w dupę, ale ja się nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Pracują przy zerwoym obciążeniu przenoszczac niewielkie momenty, = mniej tarcia = mniej ciepła, ale obroty znowu duże. Mnie się wydaje że nei dostają w ogóle w dupę, ale ja się nie znam. Z fizycznego punktu widzenia - mądrze prawisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 owoc666, Ty jesteś physician in spe czy physicist in spe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Physician. Almost, znaczy się. Ale to nie wyklucza znajomości podstaw fizyki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 owoc666, dzisiaj słyszałem dobre określenie - "Das ist Arzt-logik" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Jak by co, dokonałem zamówienia oleju. Zdam relację. Jeszcze tylko do pełni szczęścia brakuje śniegu i mnie na nim w kontekście pojeżdżawkowym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 mnie na nim w kontekście pojeżdżawkowym . mission imposible :wink: , bedziesz na Słomce? jest szansa ze na biało bedzie, ma sypac czysciutki sniezek od soboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 bedziesz na Słomce? Mam być . Ale do tego czasu nie zdążę pojechać "na warstat"... A - z tego samego powodu będę na Słomce na RE070 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 a miejsce u lakiernika juz zamowiles? :wink: ma padac biale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Hmmm - czyli co: mam zmienić olej w skrzyni 75W140? ( :shock: ) Jakieś konkretne marki? Zawsze zalewamy ten co od lat fabryka zaleca i się sprawdza czyli Shell xxxx . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się