Przemeq Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 vert, niestety nie. Przestałem po prost upalać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 vert, niestety nie. Przestałem po prost upalać . hm :roll: a chlopaki z dawoja cos gdybali czy olales sprawe do konca ? auto na gwarancji przecie jeszcze nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Mam niezłego zgryza, mianowicie po dłuższym upalaniu samochód nie skręca , jest potężnie podsterowny, układ kierowniczy robi się gumowy, wczoraj upalałem w Kielcach i na początku wszystko super, potem niestety ryje przodem i trzeba sie naprawde starać żeby zaczął skręcać, najperw myślełem że coś z wkładka miesną nie tak, ale wsiadł Andrzej Lenczowski i mówi to samo auto nie skreca Ja już to kiedys zauważyłem że coś nie halo, wymieniłem płyn w układzie wspomagania, dodatkowo zaizolowałem przewody od wspomagania na wysokości turbiny bo myślałem że olej sie przegrzewa od temperatury, ale nic to nie pomogło. Po upalaniu wg wskazan ciśnieniometra, cisnienie w przodzie było 2.9 bar, myślałem że to jes powodem, zmniejszyłem do 2.3 i dalej to samo, próbowalem na róznych ustawieniech DCCD i dalej to samo A najgorsze jest to że objaw występuje po mniej wicej 2 godz ciągłego upalania , i ciezko to zdiagnozowac, czy problem lezy w DCCD, czy gdzie indziej, wymienie teraz olej w skrzyni na inny, oraz zamontuje inne mocowania przekładni i zobaczę, ale szczerze to wątpei żeby pomogło. Ma ktoś jakies sugestie? Aha zbieznosć i kąty pochylenia ok A opony na nowe zmień z przodu i zobacz , może się poprawi. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Jest to jakas mysl, moze zabiore nowy komplet opon kiedyś na tor i jak sie pojawi problem załoze nowe i zobacze. Moze rzeczywiście opona po rozgrzaniu nie trzyma , choć wątpie jeżdziełem na R888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 a chlopaki z dawoja cos gdybali czy olales sprawe do konca ? auto na gwarancji przecie jeszcze nie ? Byli zaskoczeni, nadali sprawę do SIP-u, gdzie "utonęła". Gadałem też na ten temat na Plejadach z mechanikami, ale żaden nie potrafił dać jednoznacznej odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 czyli obaj mieliscie problemy w kielcach...tam jest specyficzny asfalt.opony ? a jak auto zachwywalo sie na nurburingu ? byly problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 vert, ja miałem ten problem na upalaniu na śniegu. A więc w warunkach, w których dyfry/DCCD miały dużo pracy, natomiast opony miałem takie, jak wszyscy inni (mierzyli mi nawet suwmiarką wysokość bieżnika...). Dlatego raczej wykluczam temat opon, a skłaniam się ku dyfrom/DCCD. I nawet mniej ku dyfrom, bo WRX-y tego problemu nie miewają - mają go tylko wozy wyposażone w DCCD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Przemeq, starsznie bym kiedyś chciał zobacyzć na czym problem polega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Azrael, biorąc pod uwagę częstotliwość mojego pojawiania się na pojeżdżawkach, częstotliwość występowania tego efektu, czekanie na to może trochę potrwać. Ale jeśli to się zdarzy - nie ma problemu. PS Janusz z SJS może Ci opowiedzieć na ten temat coś więcej, jako ekspert 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Przemeq, starsznie bym kiedyś chciał zobacyzć na czym problem polega. Kuba moze pojade sobie pojexdzic w przyszłym tygodniu to zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 carfit, gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Kielce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Carfit , mam dla Ciebie pocieszającą (lub nie) informację . Jeżdziłem wczoraj po lotnisku w Bednarach N12 LK. Po pokonaniu poważnych problemów z dostaniem się do środka wbicia się w przyciasny (dla mnie) fotel (pasów nawet nie próbowałem szukać bo bym musiał sie unieśc ) pojechałem.....Gdy po pewnym czasie , osiągnąłem wiedzę na którym jadę biegu ( w danej chwili ) rozpocząłem poszukiwanie jakiś zakrętów , kilka ciasnych przerośniętych trawką znalazłem , a żeby do nich wracac zawracałem na płycie , szeroko , szybkosc z 60-70 i wtedy jak piszesz "rył przodem" Jak odpowiednio do zakrętu się przymierzałem to nie rył , jak byłem wyluzowany po "ciężkim 400m odcinku z pięcioma zakrętami to rył tym przodem (jak każde sti a może bardziej :!: ) Tyle uwag na gorąco :wink: AK ps.LK jak zobaczyl moje trudności z wsiadaniem ( ucho fotela było głowna przeszkoda)) to wolał zrezygnowac i sam sobie jezdziłem :razz: (skrzynia kłowa , podtrzymania nie włączałem bo nie wiem jak , zawieszenie i prowadzenie super i to jedynie może dac przewage bo przyspieszenie podobne jak w serii..... :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Andrzej coś w tym musi być, bo pamietam jak Kajtek w kielcach woził moich kolegów seryjnym EVO9 , to powiedział że seryjne EVO lepiej skręca jak jego "N-ka" :roll: Mnie tylko nie daje spokoju dlaczego tak sie dzieje po długim upalaniu, wymieniłem teraz olej w skrzyni na inny i zobacze co bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 carfit, podejrzewam że to z powodu braku Super AYC w N-grupowym miśku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 carfit, podejrzewam że to z powodu braku Super AYC w N-grupowym miśku. dokładnie :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Dlatego wciąż obstawiam komputer DCCD i przy następnej okazji będę musiał tylko sprawdzić, czy trick z Windows działa tj. wyłączenie wozu i włączenie go na nowo . A może customowy sterownik :?: Nie Ty jeden twierdzisz, że DCCD nie wyrabia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 A może customowy sterownik :?: Nie Ty jeden twierdzisz, że DCCD nie wyrabia... Myślałem o nim bardzo poważnie. Ale tak do seryjnego estiaja taki sterownik? To nie jest trochę jak próba zabicia muchy armatą? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Przemeq ! To chyba w Twoim przypadku* przerost formy nad treścią * - Ty chyba najmniej razy razy brałeś udział w imprezach "sportowych" z calego aktywnego forum. Do codziennej jazdy to...patrz wyżej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Przemeq ! To chyba w Twoim przypadku* przerost formy nad treścią * - Ty chyba najmniej razy razy brałeś udział w imprezach "sportowych" z calego aktywnego forum. Do Ależ ja o tym wiem i wcale nie twierdzę, że jest inaczej! 8) Stąd moja wątpliwość co do sensowności instalowania takiego sterownika. PS Ja, jak już jadę pojeździć, to na ostro, a nie jakieś tam pierdu-pierdu Ułęż. Wiesz - Ring, te sprawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 czy tylko my06 i w gore ma problemy ? czy starsze tez ? bo np w solbergu nie zauwazylem nic podobnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Myślałem o nim bardzo poważnie. To mnie mocno zdziwilo. Nie miałem nic złego na mysli, ale jeżli byś napisal inaczej niż Ależ ja o tym wiem i wcale nie twierdzę, że jest inaczej! to jutro bym napisał do FAKTu, że pracownicy CC już nie mają pomysłu na marnotrawienia kasy A może lepiej kupić taki sterownik i częściej udzielać się na Forumowych (i nie tylko) imprezach. Szkoda tego biednego STI Chyba do innych celów był stworzony :!: (wjechałem choć troszeczkę na ambicję właściciela?!!!) :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Szkoda tego biednego STI Chyba do innych celów był stworzony :!: (wjechałem choć troszeczkę na ambicję właściciela?!!!) :roll: Wjechałeś, wjechałeś :wink:. Ale wiesz: nie znacie dnia, ani godziny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 A w S.E. i MY05 z DCCD też jest taki problem? MY05 były z DCCD i bez, więc jeśli w tym pierwszym jest taki problem, a w drugim nie, to winowajca jest przyłapany na gorącym uczynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Ale wiesz: nie znacie dnia, ani godziny . Ja się starzeję i chciałbym kiedyś mieć okazję (poza Plejadami) pogadać sobie z najsympatyczniejsym Kawiorem tego forum P.S. jestem hetero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się