Skocz do zawartości

Podsterowny STI 2007


Sims

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 135
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam niezłego zgryza, mianowicie po dłuższym upalaniu samochód nie skręca , jest potężnie podsterowny, układ kierowniczy robi się gumowy, wczoraj upalałem w Kielcach i na początku wszystko super, potem niestety ryje przodem i trzeba sie naprawde starać żeby zaczął skręcać, najperw myślełem że coś z wkładka miesną nie tak, ale wsiadł Andrzej Lenczowski i mówi to samo auto nie skreca :evil: Ja już to kiedys zauważyłem że coś nie halo, wymieniłem płyn w układzie wspomagania, dodatkowo zaizolowałem przewody od wspomagania na wysokości turbiny bo myślałem że olej sie przegrzewa od temperatury, ale nic to nie pomogło. Po upalaniu wg wskazan ciśnieniometra, cisnienie w przodzie było 2.9 bar, myślałem że to jes powodem, zmniejszyłem do 2.3 i dalej to samo, próbowalem na róznych ustawieniech DCCD i dalej to samo :evil:

A najgorsze jest to że objaw występuje po mniej wicej 2 godz ciągłego upalania , i ciezko to zdiagnozowac, czy problem lezy w DCCD, czy gdzie indziej, wymienie teraz olej w skrzyni na inny, oraz zamontuje inne mocowania przekładni i zobaczę, ale szczerze to wątpei żeby pomogło.

Ma ktoś jakies sugestie?

Aha zbieznosć i kąty pochylenia ok

A opony na nowe zmień z przodu i zobacz , może się poprawi.

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to jakas mysl, moze zabiore nowy komplet opon kiedyś na tor i jak sie pojawi problem załoze nowe i zobacze. Moze rzeczywiście opona po rozgrzaniu nie trzyma , choć wątpie jeżdziełem na R888

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a chlopaki z dawoja cos gdybali czy olales sprawe do konca ? auto na gwarancji przecie jeszcze nie ?

 

Byli zaskoczeni, nadali sprawę do SIP-u, gdzie "utonęła".

 

Gadałem też na ten temat na Plejadach z mechanikami, ale żaden nie potrafił dać jednoznacznej odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vert, ja miałem ten problem na upalaniu na śniegu. A więc w warunkach, w których dyfry/DCCD miały dużo pracy, natomiast opony miałem takie, jak wszyscy inni (mierzyli mi nawet suwmiarką wysokość bieżnika...). Dlatego raczej wykluczam temat opon, a skłaniam się ku dyfrom/DCCD. I nawet mniej ku dyfrom, bo WRX-y tego problemu nie miewają - mają go tylko wozy wyposażone w DCCD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael, biorąc pod uwagę częstotliwość mojego pojawiania się na pojeżdżawkach, częstotliwość występowania tego efektu, czekanie na to może trochę potrwać. Ale jeśli to się zdarzy - nie ma problemu.

 

PS Janusz z SJS może Ci opowiedzieć na ten temat coś więcej, jako ekspert 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, starsznie bym kiedyś chciał zobacyzć na czym problem polega.

 

Kuba moze pojade sobie pojexdzic w przyszłym tygodniu to zapraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carfit , mam dla Ciebie pocieszającą (lub nie) informację . Jeżdziłem wczoraj po lotnisku w Bednarach N12 LK. Po pokonaniu poważnych problemów z dostaniem się do środka :mrgreen: wbicia się w przyciasny (dla mnie) fotel (pasów nawet nie próbowałem szukać bo bym musiał sie unieśc :mrgreen: ) pojechałem.....Gdy po pewnym czasie , osiągnąłem wiedzę na którym jadę biegu ( w danej chwili ) rozpocząłem poszukiwanie jakiś zakrętów , kilka ciasnych przerośniętych trawką znalazłem , a żeby do nich wracac zawracałem na płycie , szeroko , szybkosc z 60-70 i wtedy jak piszesz "rył przodem"

Jak odpowiednio do zakrętu się przymierzałem to nie rył , jak byłem wyluzowany po "ciężkim 400m odcinku z pięcioma zakrętami :mrgreen: to rył tym przodem (jak każde sti a może bardziej :!: ) Tyle uwag na gorąco :wink:

AK

ps.LK jak zobaczyl moje trudności z wsiadaniem ( ucho fotela było głowna przeszkoda)) to wolał zrezygnowac i sam sobie jezdziłem :razz: (skrzynia kłowa , podtrzymania nie włączałem bo nie wiem jak , zawieszenie i prowadzenie super i to jedynie może dac przewage bo przyspieszenie podobne jak w serii..... :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej coś w tym musi być, bo pamietam jak Kajtek w kielcach woził moich kolegów seryjnym EVO9 , to powiedział że seryjne EVO lepiej skręca jak jego "N-ka" :roll:

Mnie tylko nie daje spokoju dlaczego tak sie dzieje po długim upalaniu, wymieniłem teraz olej w skrzyni na inny i zobacze co bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq ! To chyba w Twoim przypadku* przerost formy nad treścią

* - Ty chyba najmniej razy razy brałeś udział w imprezach "sportowych" z calego aktywnego forum. Do

 

Ależ ja o tym wiem i wcale nie twierdzę, że jest inaczej! 8)

 

Stąd moja wątpliwość co do sensowności instalowania takiego sterownika.

 

PS Ja, jak już jadę pojeździć, to na ostro, a nie jakieś tam pierdu-pierdu Ułęż. Wiesz - Ring, te sprawy... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o nim bardzo poważnie.

To mnie mocno zdziwilo. Nie miałem nic złego na mysli, ale jeżli byś napisal inaczej niż

Ależ ja o tym wiem i wcale nie twierdzę, że jest inaczej!

to jutro bym napisał do FAKTu, że pracownicy CC już nie mają pomysłu na marnotrawienia kasy :mrgreen:

A może lepiej kupić taki sterownik i częściej udzielać się na Forumowych (i nie tylko) imprezach. Szkoda tego biednego STI :cry: Chyba do innych celów był stworzony :!: (wjechałem choć troszeczkę na ambicję właściciela?!!!) :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...