carfit Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Hmmm - czyli co: mam zmienić olej w skrzyni 75W140? ( :shock: ) Jakieś konkretne marki? Zawsze zalewamy ten co od lat fabryka zaleca i się sprawdza czyli Shell xxxx . Maniek ja tez tak zalewałem, tak samo swojego, ale zalałem teraz Motul 75W140 i jest dobrze :!: Ja sam tego nie wymysliłem tylko zespół SPRT do których mam zaufanie i wiedzą co robia i mówią, a napewno nie brak im doświadczenia jeśli chodzi o sport, a własnie tu lezy problem jak uzywasz samochodu do amatorskich zabaw przy śmietniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Kolego adamusmax, nie działa ten link... :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 jestem przed wymianą oleju w skrzyni i dyfrze w moim "potworku" :wink: Polecacie zalć go 75W140 czy fabryką - 75W90 :?: Nie ukrywam, że wraz z przyjściem pierwszego śniegu nastaną "ciężkie" czasy dla mojego Subaraczka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibowit Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Kolego kuzi4, po pierwsze do adamusmaxa na pw z takimi pytaniami. Po wtóre, nie pisz posta pod postem, a po trzecie lej to co piszą w instrukcji. Nie sądzę byś miał przy upalaniu problemy z DCCD w swojej imprezie. Jak widzisz ten temat tyczy się raczej podsterowności w nowych STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Kolego kuzi4, po pierwsze do adamusmaxa na pw z takimi pytaniami. Po wtóre, nie pisz posta pod postem, a po trzecie lej to co piszą w instrukcji. Nie sądzę byś miał przy upalaniu problemy z DCCD w swojej imprezie. Jak widzisz ten temat tyczy się raczej podsterowności w nowych STI. :roll: Jasna sprawa, dostosuję się... Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Hmmm - czyli co: mam zmienić olej w skrzyni 75W140? ( :shock: ) Jakieś konkretne marki? Panowie nie dajcie sie ogłupiac tym , że jak do dyfra cos tam wlejecie to samochód zacznie skrecac :wink: Pisałem wczesniej , że jeżdziłem ostatnio N12 z SPRT i jak wszystkie STI w niektórych sytuacjach płuży przodem :!: Nie wiem czym był zalany dyfer ale napewno czyms odpowiednio wytrzymałym. Występowało to i na początku i na koncu tej 20 minutowej przejażdzki. Robienie wody z mózgu "szczególnie podatnym" na to forumowiczom po za kosztami nic im nie zmieni. LK te płuzenie może tylko potwierdzić. Pozdr.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Hmmm - czyli co: mam zmienić olej w skrzyni 75W140? ( :shock: ) Jakieś konkretne marki? Zawsze zalewamy ten co od lat fabryka zaleca i się sprawdza czyli Shell xxxx . Maniek ja tez tak zalewałem, tak samo swojego, ale zalałem teraz Motul 75W140 i jest dobrze :!: Ja sam tego nie wymysliłem tylko zespół SPRT do których mam zaufanie i wiedzą co robia i mówią, a napewno nie brak im doświadczenia jeśli chodzi o sport, a własnie tu lezy problem jak uzywasz samochodu do amatorskich zabaw przy śmietniku a na fabrycznym było żle ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Hmmm - czyli co: mam zmienić olej w skrzyni 75W140? ( :shock: ) Jakieś konkretne marki? Zawsze zalewamy ten co od lat fabryka zaleca i się sprawdza czyli Shell xxxx . Maniek ja tez tak zalewałem, tak samo swojego, ale zalałem teraz Motul 75W140 i jest dobrze :!: Ja sam tego nie wymysliłem tylko zespół SPRT do których mam zaufanie i wiedzą co robia i mówią, a napewno nie brak im doświadczenia jeśli chodzi o sport, a własnie tu lezy problem jak uzywasz samochodu do amatorskich zabaw przy śmietniku a na fabrycznym było żle ?? tak było źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Hmmm - czyli co: mam zmienić olej w skrzyni 75W140? ( :shock: ) Jakieś konkretne marki? Panowie nie dajcie sie ogłupiac tym , że jak do dyfra cos tam wlejecie to samochód zacznie skrecac :wink: Pisałem wczesniej , że jeżdziłem ostatnio N12 z SPRT i jak wszystkie STI w niektórych sytuacjach płuży przodem :!: Nie wiem czym był zalany dyfer ale napewno czyms odpowiednio wytrzymałym. Występowało to i na początku i na koncu tej 20 minutowej przejażdzki. Robienie wody z mózgu "szczególnie podatnym" na to forumowiczom po za kosztami nic im nie zmieni. LK te płuzenie może tylko potwierdzić. Pozdr.AK Po pirwsze moge tylko podejżewac że SPRT jest zalany seryjnym olejem, bo niby po co mieli zmieniac , płuzy to płuży Leszek z pewnościa da sobie z tym rade :wink: po za tym to nie jego auto więc ma to głęboko w dupie , i nie bedzie do niego dokładał, bo jak sie juz pare razy zepsuł to ladował w serwisie na Conrada, i nie grzebali sami. Po drugie czy masz Andrzeju lepszy pomysł na to aby problem zlikwidowac :?: Po trzecie Andrzej Lenczowski sam stwierdził że jest cos nie tak, i tak jak pisałem wymieniłem tylko olej i problem ustał, specjalnie pojechałem do Kielc i prawie w tych samych warunkach testowałem , różnica jest znaczna, tzn. po kilkugodzinnym upalaniu auto dalej skreca jak powinno :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Carfit ale to była rajdówka LK z kłowa skrzynia i dyframi , Tein-em , klatka i fotelami takimi , że nie mogłem wejść do środka , więc płużyła w pewnych momentach jak kazde inne STI. Napisałem .że SPRT bo oni to chyba robia i olej do wszystkich rajdowych N12 jest taki sam.....dobry jakis AK ps. OS ma 15 - 20 km a potem auto stoi z pietnascie minut albo wiecej i ma czas ostygnąc ten olej w dyfrze.Pytasz co zrobic .... :?: MY 08 podobno nie płuży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 że nie mogłem wejść do środka może jakaś dietka by sie sprzydała :wink: mi zresztą tez :wink: olej do wszystkich rajdowych N12 jest taki sam.....dobry jakis jest wlewany Castrol SAF-XJ 75W140 MY 08 podobno nie płuży a to już zamawiam w takim razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się