Skocz do zawartości

Podsterowny STI 2007


Sims

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 135
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sims daj auto Azowi on Ci ogarnie geo porzadnie ;)

 

a i czy pytales sie wlascicieli pozostalych estiaji jak maja geo zrobione :?: ja sadze ze w tym jest problem - kolo ustawione na 0 w ostrym zakrecie zwinie sie bardziej niz kolo ustawione na -1,5 - opona bedzie przylegac mniejsza powierzchnia i bedzie rylo jak ta lala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elo,

właśnie wróciłem z Krakowa, bez auta;(( Ale chłopaki z teamu Leszka K. się za niego wzięli więc myślę, że jutro jakaś sensowna diagnoza będzie. To mi się podoba - bez zbędnego wmawiania, że jest OK wzięli się do roboty.

Co do geometrii to wszyscy mieliśmy ustawienia fabryczne. Nie wiem jak moi koledzy, ale u mnie był minimalnie rozbieżny więc na razie spróbowałem ustawić to na 0, co też mechanik LK potwierdził, że jest teraz OK.

Więcej infosów jutro.

Dla ciekawskich:

1. spalanie na torze - 20,43 l/100 km (właściwie u wszystkich naszych 3)

2. na 5000 km przejechanych w 1 miesiącu użytkowania mój STI nie wziął w ogóle oleju. (jakaż miła niespodziewanka;)))

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwe, że coś jest padnięte w DCCD, może jakiś czujnik, może jakieś ustawienie w elektronice, może błędny soft, może jednak problem mechaniki??

 

Miałem podobny problem. Auto ryło przodem duuuużo bardziej, niż można oczekiwać, nawet od subaraka. Efekt objawił się przy dłuższej jeździe na bardzo śliskiej nawierzchni. Tak jakby komputer od DCCD przy nadmiarze informacji z trudnego terenu złapał jakiś buffer overflow :twisted:.

 

Podobne uwagi zgłaszał kiedys Przemeq ale nie wiem jak to sie skonczyło :?: Moja uwaga to że przy skręcaniu zdecydowanie potrzebna jest agresja :mrgreen: i pełny gaz by potem juz tylko to kontrolowac (zakręt)

 

Zgłaszał, zgłaszał. Rzecz w tym, Andrzeju, że niezależnie od tego, czy skręcałeś agresywnie, czy delikatnie, wóz jechał prosto i w ogóle nie dochodziło do momentu, gdy można było zastosować technikę "pełny gaz" :mrgreen:.

 

I nic z tym nie zrobił przecież...

 

Zrobić, albo nie, to Ty możesz kupę :twisted:. Sprawa została zgłoszona do Dyrektora Działu Technicznego SIP, Dział Techniczny skontaktował się z SJS-em, który potwierdził objawy, w tzw. międzyczasie DaWoj sprawdził geometrię, zbieżność i działanie zawieszenia i niestety nikt więcej już się do mnie nie odezwał... :roll:

 

 

I też w Kielcach :shock: po śniegu nie chciał skręcac ani wpadac w poślizg "kontrolowany" :mrgreen:

 

Się nie śmiej z moich poślizgów - jeszcze ja Cię przewiozę :twisted:

 

Evo X :mrgreen:.

 

moja propozycja - zanim zaczniesz zgłaszać w serwisie awarię - postaraj się więcej pojeździć, ogarnąć autko.

 

A Ty zanim zaczniesz wystawiać diagnozę, postaraj się wyobrazić sobie, że czasem samochody się psują, albo dziwnie zachowują.

 

Do mojego samochodu wsiadło dwóch instruktorów SJS i jeden o mało nie przejechał M. Wisławskiego, który stał w miejscu, w którym skręcający subarak nie miał szans się pojawić. Mój się pojawił :twisted::mrgreen:.

 

właśnie wróciłem z Krakowa, bez auta;(( Ale chłopaki z teamu Leszka K. się za niego wzięli więc myślę, że jutro jakaś sensowna diagnoza będzie.

 

Jestem bardzo ciekaw tej diagnozy. Nie wiem, jak to zrobiłeś, że zajął się tym team LK, ale mam nadzieję, że diagnoza przez nich wystawiona będzie do zastosowania również w przypadku mojego wozu.

 

PS. Ciekawe, czy w SIP w przypadku gwarancji działa zasada precedensu :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem kiedys dyskoteka z calkowiecie spietym dyfrem centralnym 100% i auto skrecalo normalnie, wiem ze to terenowka ale blokoda centralnego dyfra na trawie nie ograniczala sterownosci auta - moze cos sie dzialo z przednia szpera w waszych STI ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem kiedys dyskoteka z calkowiecie spietym dyfrem centralnym 100% i auto skrecalo normalnie
jakim autem (Discovery?)? bo mam zgola odmienne wrazenia z jazd Mercedesem G, Patrolem GR

Tak LR Discovery staly 4x4 z recznie blokowanym dyfrem cenralnym w 100%, wiec mozna porownac zachowanie auta otwierajaca i zamykajac dyfer w czasie jazdy. Jechalem tez Samurajem ze sztywno dopietym przednim napeden i rownierz auto skrecalo (tylko naprezenia sie czuje i opor w napedzie) Czytalem ze w przypadku zablokowania przedniego dyfra auto nie chce skrecac - niestety nie mialem okazji tego sprawdzic w Mercu G ani Toyo HDJ 80 - stad moje podejrzenia ze moze przednia szpera w STI sie zacierala od przegrzania na torze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechalem tez Samurajem ze sztywno dopietym przednim napeden i rownierz auto skrecalo (tylko naprezenia sie czuje i opor w napedzie)
Samuraj nie ma blokady dyfrow tylko dolaczany naped na przod. Fakt faktem ze centralny dyfer wplywa najmniej na sterownosc - ale jednak jest wyczuwalne inne zachowanie auta i bardziej oporne wchodzenie w zakrety - najbardziej widoczne jest to na asfalcie - (przy zblokowanej przedniej i tylnej osi - polozenie kierownicy ma marginalene znaczenie w tym gdzie jedzie auto :) ) ale co my tu o terenowkach jak problem jest w STI.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, thx za Twojego posta. najedzony głodnego nie zrozumie i będzie Ci wmawiał, że jest wszystko OK. To, że się udzielam na tym szanownym forum od niedawna wcale nie musi oznaczać, że jestem totalnym żółtodziobem w sprawach trakcji samochodu. Może mechanikiem nie jestem, ale wiem jak się ma poprawnie samochód zachowywać. A i Impreza to już nie moja pierwsza.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawa się nieco zagmatwała. czujniki sprawdzone i są OK.

 

Jakbym słyszał diagnozę w przypadku swojego wozu... :roll:

 

jutro rozkręcają i będę wiedział coś więcej

 

Z niecierpliwością czekam na wyniki, bo w przyszłym tygodniu oddaję wóz na przegląd po 30Kkm i od razu zarządziłbym wykonanie tych samych czynności, które wykonano w Twoim wozie.

 

Może mechanikiem nie jestem, ale wiem jak się ma poprawnie samochód zachowywać.

 

Też mi się tak wydawało w moim przypadku, ale postanowiłem pójść dalej, wykazując się totalną pokorą co do swoich umiejętności za kierownicą i wiedzy technicznej. Założyłem po prostu że "to ja się nie znam" i dałem się przejechać dwóm instruktorom z SJS. Jak wspomniałem, o mało nie skończyło się to wizytą M. Wisławskiego na masce mojego wozu :twisted:.

 

Noo...i czołgać się niedowiarki

 

YEAH :!: :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo,

sprawa się nieco zagmatwała. czujniki sprawdzone i są OK. po testach oceniono, że problem leży jednak w tylnym dyfrze. jutro rozkręcają i będę wiedział coś więcej.

pzdr

 

Dyfer MY07 malo osób widziało :shock:

AK

 

Co Pan, Panie Andrzeju ma dokładnie na myśli??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...