sosmar Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Witam ciepło wszystkich. Padł mi fabryczny akumulator 48 ah , ładuje go pod prostownikiem ale chciałbym kupić nowy. Co polecacie? Auto, forester xt,sj 2016. Szukałem w lupce ale jakoś mi się nie udalo,z góry dziękuję za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Mam zwykłą Vartę chyba blue od 4 lat i zapomniałem że w aucie jest akumulator . Żałuje że po misiącu od zakupu nie wywaliłem fabrycznego . Nie ma co przepłacać . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosmar Opublikowano 13 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Z fabrycznym nie miałem problemu aż do dzisiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Ja nie mam XT a normalnego wolnossaka i mam u siebie 62Ah od fabryki a Ty masz 48 Ah? Jesteś pewny ,że to był fabryczny akumulator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosmar Opublikowano 13 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Kupiłem od dealera jako demo 3 miesieczne więc wydaje mi się że fabryczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 2 godziny temu, sosmar napisał: Witam ciepło wszystkich. Padł mi fabryczny akumulator 48 ah , ładuje go pod prostownikiem ale chciałbym kupić nowy. Co polecacie? Auto, forester xt,sj 2016. Szukałem w lupce ale jakoś mi się nie udalo,z góry dziękuję za rady. Masz system Start/Stop ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 1 godzinę temu, carfit napisał: Masz system Start/Stop ? W XT tego nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tswiatlo Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Ja do swojego FXT 2013 wstawiłem akumulator marki Forse. Start po całej nocy na dworze w -20? Bez zająknięcia. To jest akumulator ukraiński, testowany w temperaturach rzędu -60. Bije na głowę wszelkie boshe czy varty.Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Godzinę temu, mechanik napisał: W XT tego nie było. No tak racja ! na szczęście 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 1 godzinę temu, tswiatlo napisał: Ja do swojego FXT 2013 wstawiłem akumulator marki Forse. Start po całej nocy na dworze w -20? Bez zająknięcia. To jest akumulator ukraiński, testowany w temperaturach rzędu -60. Bije na głowę wszelkie boshe czy varty. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Zgoda, też mam Forse i żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 13 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2021 Godzinę temu, gourmet napisał: mam Forse i żadnych problemów. Brzmi idyllicznie, wręcz utopijnie 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosmar Opublikowano 14 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Start/stop nie ma ale auto jezdzone przede wszystkim w mieście na krótkich dystansach. Staram się zawsze zagrzac silnik do chociaż 80 stopni ale tak naprawdę nie ma się gdzie podladowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cougar Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 (edytowane) W dniu 14.02.2021 o 09:17, sosmar napisał: Start/stop nie ma ale auto jezdzone przede wszystkim w mieście na krótkich dystansach. Staram się zawsze zagrzac silnik do chociaż 80 stopni ale tak naprawdę nie ma się gdzie podladowac Niestety też mam podobnie.., i niestety w tym przypadku nawet jak kupisz "Atomowy" aku to i tak wypada raz na tydzień podładować prostownikiem do pełna.. (bez względu na porę roku!) Inaczej szybko "zajeździsz" każdy Aku. Ja w swoim XT mam wstawiony 60 Ah i jest ok. Ostatnio słyszałem wiele dobrego o Aku Ukraińskich - Amega 7.., podobno super jakość a i ceny przystępne.. Jak obecny będę wymieniał, to właśnie na taki.. Edytowane 18 Lutego 2021 przez Dzik44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosmar Opublikowano 25 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałki Opublikowano 25 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2021 W dniu 13.02.2021 o 23:32, Fala napisał: Brzmi idyllicznie, wręcz utopijnie Kupiłem Duracell 60 Ah. Sprawuje się wyśmienicie. Można przypiąć powyższe epitety. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cougar Opublikowano 26 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2021 (edytowane) W dniu 25.02.2021 o 11:47, sosmar napisał: dzięki Errata - drobny błąd, przepraszam.. Amega jest fajna ale (sprawdziłem osobiście) nie wejdzie do oryginalnej podstawy aku w naszych Forkach.. No chyba że ktoś się będzie upierał i mocno bawił w "rzeźbienie" Jest za długi.., także odpada. Ale jest inny, 100zł droższy, ale jeszcze lepszy. Grom 65Ah EFB (będzie mój, jak stary padnie..) Ten pasuje idealnie.. Edytowane 26 Lutego 2021 przez Dzik44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 W dniu 13.02.2021 o 15:38, sosmar napisał: Witam ciepło wszystkich. Padł mi fabryczny akumulator 48 ah , ładuje go pod prostownikiem ale chciałbym kupić nowy. Co polecacie? Auto, forester xt,sj 2016. Szukałem w lupce ale jakoś mi się nie udalo,z góry dziękuję za rady. a tam masz korki i dostęp do elektrolitu? może wymiana kwasu będzie najtańszym rozwiązaniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosmar Opublikowano 28 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Dzięki ale jest już nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 Wychodzi na to, że muszę wymienić aku w Latającym. Co polecacie aktualnie? XT 2015. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 Wkleję z innego wątku ;-) Kup największy firmowy jaki tam się zmieści... Nie kupuj jakiś wynalazków, które będą kilkadziesiąt PLN tańsze od firmowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 5 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2023 U mnie po 6 latach wymiana bo widać że końcówka życia. Nowy wg doboru Varty to Blue Dynamic D47 ( 60Ah 540A). Wymiary idealne. Jest różnica w stosunku do starego który był na parametrach fabrycznych dużo niższych. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się