turdziGT Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 15 godzin temu, krist napisał: Model 3, jeśli chodzi o wygląd, to z zewnątrz mydelniczka, w środku ikea ( i to nie jest komplement). Ale jeśli chodzi o prowadzenie to przypomniał mi sie lancer e9 prowadzi się jak po sznurku, skręca, nie tłucze na dziurach ale jest dość sztywne, i nie przechyla się zbyt mocno. No i przyśpieszenie, nie wiem czy to się może znudzić, w zeszłym roku sprzedałem RS5, ono miało takie przyśpieszenie z procedury, na suchym, przez pierwszą sekundę, w TM3 to trwa 4-5 sekund zanim głowa oderwie się od zagłówka. I przy tym Audi domagało sie tankowania co 250-300km maksymalnie, i to bez nadmiernego wykorzystywania osiągów. I trakcja, nie do końca wiem jak oni ot zrobili że z otwartymi dyframi tak dobrze kontrolują trakcję poszczególnych kół. Powiedziałym że jeśli smartfon, to taki z atomową baterią Pod wzgledem osiagow i samego prowadzenia jezdzi genialnie. Ja sie nawet nie zblizam do nich RS4 bo strach sie bac i w sumnie model 3 z wyglada bardziej mnie lezy niz model S no ale w srodku ZONK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 15 godzin temu, krist napisał: z otwartymi dyframi tak dobrze kontrolują trakcję poszczególnych kół Dyframi? A to to nie ma samodzielnego napędu każdego koła? Nie wydaje mi się żeby tam było więcej niż 2 dyfry - góra jeden na przód drugi na tył niezależne od siebie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 W elektrykami nie ma żadnych dyfrow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 27 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 silniki są 2 a koła 4, więc musi mieć jakiś dyferencjał bo inaczej koła jednej osi kręciły by się z tą samą prędkością, prawda? Ktoś na yt mówił że to po prostu otwarty dyferencjał jak w każdej ośce z ice, po jednym na oś, a trakcje robią przyhamowując pojedyczo koła 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 Godzinę temu, turdziGT napisał: W elektrykami nie ma żadnych dyfrow. A w konfiguracji 3 silnikow (2 na przod), 1 na tyl - to jak jest moc na oba tylne kola przekazywana? Chyba nie jak w gokarcie, jedna oska laczaca oba tylne kola :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 27 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 (edytowane) 9 minut temu, Korton napisał: A w konfiguracji 3 silnikow (2 na przod), 1 na tyl - to jak jest moc na oba tylne kola przekazywana? Chyba nie jak w gokarcie, jedna oska laczaca oba tylne kola It is an open differential, and the car emulates a limited slip differential by using the brakes separately in each rear wheel. Ie, if one wheel is spinning while the other isn't, it will apply brakes lightly to the spinning wheel to make sure some torque reaches the other wheel. So, it is like an advanced computer-controlled LSD without requiring extra components in the diff wygląda to tak: i w zbliżeniu: Edytowane 27 Stycznia 2021 przez krist Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 10 godzin temu, krist napisał: It is an open differential, and the car emulates a limited slip differential by using the brakes separately in each rear wheel. Ie, if one wheel is spinning while the other isn't, it will apply brakes lightly to the spinning wheel to make sure some torque reaches the other wheel. So, it is like an advanced computer-controlled LSD without requiring extra components in the diff wygląda to tak: i w zbliżeniu Czyli otwarty dyfer + jak to sie dzieje w przypadku tradycyjnych silnikow szpera realizowana poprzez ABS i hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 Nowe wnętrze w Model S. Nie będę fanem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 a abonament RTV trzeba płacić? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 (edytowane) Jakiś na pewno. Za darmo grania w Wiedźmina 3 raczej nie dadzą A może dadzą - kup Model S i graj W Wiedźmina przez 100 tys. km lub 5 lat Edytowane 28 Stycznia 2021 przez Zyzol 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 28 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 10 minut temu, radekk napisał: a abonament RTV trzeba płacić? w Polsce? w zależnie od poglądów politycznych ale co im trzeba przyznać, w limuzynie takiej raczej dla statecznych ludzi, bo nastolatki raczej nie kupują sedanów za 600tyś, wstawiać silniki o mocy 1100koni i kierownicę jak w bolidzie , to trzeba mieć fantazję. Tego mi brakuje autach elektrycznych innych marek, są takie do bólu nudne, i najczęściej starają się w 110% imitować samochody z silnikami spalinowymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 Masz racje ja wziąłem pod uwage konfiguracje 2 motorów na jednej osi W przypadku 2+1 musi byc oczywiscie jakos prosty mechanizm różnicowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 10 godzin temu, Zyzol napisał: Nowe wnętrze w Model S. Nie będę fanem Poprawili najbardziej denerwująca rzecz czyli brak wyświetlacza przed kierowca i Ogolnie linie jak by tak fajniej poprowadzone ale ta kierownica to chyba jakiś dowcip ? Nie wirze ze to moze byc dopuszczone do ruchu..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 Z zewnątrz zmiany tez na plus S nawet fajnie wyglada i dzieki większej ilości wlotów mniej wrażenia ze to mydelniczka. No i czarne listwy. Oklejacze folia zbankrutują...... X fanem nigdy nie byłem i nie będę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leminkainen Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 W dniu 24.01.2021 o 21:49, Korton napisał: Z powodu samej deski rozdzielczej bym jej nie kupil. Nie wiem, co projektanci sie nalykali, ze jak elektryk to musi miec nawalone ekranow gdzie sie tylko da. Cóż za wspaniały retrofuturyzm <3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 Godzinę temu, turdziGT napisał: Z zewnątrz zmiany tez na plus S nawet fajnie wyglada i dzieki większej ilości wlotów mniej wrażenia ze to mydelniczka. No i czarne listwy. Oklejacze folia zbankrutują...... X fanem nigdy nie byłem i nie będę Bardzo ładne auto, napewno ładniejsze niż podobne modele wielkej trójcy (merc, bmw, audi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 28 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 (edytowane) Nie podali, czy trzeba płacić abonament Edytowane 28 Stycznia 2021 przez Zyzol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Ekrano-lusterka to dramat - obraz widziany w zwierciadle ma normalną głębię oko nie musi zmieniać ogniskowej, a ekranik jest 2D i jest pół metra od oczu - za każdym razem oczy muszą przestawić się z patrzenia na drogę kilkanaście/dziesiąt/set metrów od siebie na ekranik pół metra od nosa i z powrotem co trwa ok. sekundy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Nie ma co tu dyskutować nad Norwegią, Polska bedzie bowiem niebawem nową potęgą wodorowej motoryzacji. Powstał projekt Polskiej Strategii Wodorowej. Mówi się w nim m.in. „Rząd RP zamierza wykorzystywać znaczący potencjał naukowy, aby objąć przywództwo na tym stosunkowo nowym i dopiero tworzonym w Europie rynku” W 2025 roku mają byc w Polsce 32 stacje tankowania wodoru i 500 autobusów wodorowych polskiej produkcji. Przypominam, o tym mówi oficjalny dokument rządowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Nie ma co tu dyskutować nad Norwegią, Polska bedzie bowiem niebawem nową potęgą wodorowej motoryzacji. Powstał projekt Polskiej Strategii Wodorowej. Mówi się w nim m.in. „Rząd RP zamierza wykorzystywać znaczący potencjał naukowy, aby objąć przywództwo na tym stosunkowo nowym i dopiero tworzonym w Europie rynku” W 2025 roku mają byc w Polsce 32 stacje tankowania wodoru i 500 autobusów wodorowych polskiej produkcji. Przypominam, o tym mówi oficjalny dokument rządowy.O kurcze mam nadzieję że nie będą kolidować ze stacjami do ładowania tego miliona elektryków polskiej produkcji. Wysłane z mojego mądrzejszego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Znając te wybitne osiągnięcia to zapewne jakiś handlarz czy instruktor już szykuje ofertę Będą 3 stacje i 5 autobusów Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 2 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 "aby objąć przywództwo na tym stosunkowo nowym i dopiero tworzonym w Europie rynku”Cholera zakwasów się nabawimy od tego wstawania z kolan Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2021 (edytowane) @krist podbiję Ci upadający wątek I żeby było jasne ! akurat to popieram ! https://www.money.pl/gospodarka/niemcy-tesla-oferuje-nawet-3-5-tys-euro-zacheca-polakow-6607140158683872a.html?fbclid=IwAR1Bz0P4V84sza00EpSYajAxWic7c2tls1C-k2M67NFLQ1QMGuHxSp1IPJU Edytowane 11 Lutego 2021 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 12 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 Nic, powtórzę NIC, absolutnie nic nie jest tak "łatwo" szybkie!!! * Dziś miałem niewątpliwą przyjemność po(upalać)jeździć najszybszą z trójek (włączając M3) Teslą 3 Prefomance . Toż to szyja boli. Dane mi było pojeździć super szybkimi autami (Lambo, GTR), ale to inna liga...w odczuciach. Oczywiście nie stawiam Tesli wyżej od wspomnianych superaut, ale subiektywne odczucia przy przyspieszaniu są...tego trzeba spróbować. Do tego samochód jest przyjemnie sztywny i mimo wagi bardzo zwinny, również w szybkich zakrętach. Podobno ma jakiś wielki ekran z wieloma funkcjami i aplikacjami...ale w d...to miałem, ponieważ cały czas miałem banana na twarzy i skupienie na przedniej szybie...6 sekund z hakiem do 150...a to jakby nikogo do niczego nie zmuszać, samo idzie Może trochę głośny przy większych prędkościach, może trochę nietypowy, znalazłoby się więcej tych może. Mimo to uważam to auto za wielki krok w dobrą stronę motoryzacji, która nie uniknie zmian. Polecam wszystkim * Skodą nie jeździłem, pewnie jest lepsza....i szybsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 12 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2021 52 minuty temu, Adi napisał: Nic, powtórzę NIC, absolutnie nic nie jest tak "łatwo" szybkie!!! * Dziś miałem niewątpliwą przyjemność po(upalać)jeździć najszybszą z trójek (włączając M3) Teslą 3 Prefomance . Toż to szyja boli. Dane mi było pojeździć super szybkimi autami (Lambo, GTR), ale to inna liga...w odczuciach. Oczywiście nie stawiam Tesli wyżej od wspomnianych superaut, ale subiektywne odczucia przy przyspieszaniu są...tego trzeba spróbować. Do tego samochód jest przyjemnie sztywny i mimo wagi bardzo zwinny, również w szybkich zakrętach. Podobno ma jakiś wielki ekran z wieloma funkcjami i aplikacjami...ale w d...to miałem, ponieważ cały czas miałem banana na twarzy i skupienie na przedniej szybie...6 sekund z hakiem do 150...a to jakby nikogo do niczego nie zmuszać, samo idzie Może trochę głośny przy większych prędkościach, może trochę nietypowy, znalazłoby się więcej tych może. Mimo to uważam to auto za wielki krok w dobrą stronę motoryzacji, która nie uniknie zmian. Polecam wszystkim * Skodą nie jeździłem, pewnie jest lepsza....i szybsza Dzięki za tą opinię, bo już myślałem że jakiś nienormalny jestem. Byłeś na jeżdzie próbnej bezdotykowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się