Skocz do zawartości

Leminkainen

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Leminkainen

0

Reputacja

  1. Są jakieś dobrze wyglądające felgi stalowe pasujące do 3-ciej generacji?
  2. Leminkainen

    LPG w Subaru

    Cześć, ma ktoś polecić gdzie by zainstalowali we Wrocławiu albo okolicach? (a najlepiej jakby też hak mogli założyć)
  3. Leminkainen

    ARO serii 240

    Też się zastanawiam najlepiej z nadstawką.
  4. Cóż za wspaniały retrofuturyzm <3
  5. Leminkainen

    ARO serii 240

    Tak ogólnie to nie chodzi mi o tania terenówkę tylko ciekawego klasyka (stad w pierwszym poście wzmianka o żółtych tablicach), więc auta nie zamierzam upalać w terenie, eksploatacja wyglądałaby pewnie 95% asfalt, 4% polne drogi, dojazdy do ruin, atrakcji turystycznych etc, 1% pozowanie do zdjęć na trawce. (czyli całe 4% więcej "katowania" niż typowa galenda ) Chciałbym stopniowo poddać auto renowacji i może zrobić replikę oryginalnego wojskowego albo przerobić na ragtopa dorabiając (lub sprowadzając oryginalny) pałąk przeciwkapotażowy (choć to mocowanie koła na tym schodku dachowym ma jakiś swój dziwaczny urok). A potem opinia i zółte papiery Jakby nie patrzeć jak ARO nie jest w kondycji wrastającego za stodoła gruza obsrywanego przez kury to prezentuje się całkiem ciekawie i z pewnością trudno byłoby przegapić nawet na zlocie pojazdów zabytkowych. Zdecydowanie mam jakiś fetysz z ławeczkami bokiem i drzwiami z tyłu więc zawsze podobały mi się GAZ 69, Honker i Land Rovery serii II i III Z tego co widzę to auta o o wiele większych zmianach niż sam swap silnika dostają żółte więc myślę że nie byłoby to przekreśleniem planów.
  6. Leminkainen

    ARO serii 240

    Czyli wsadzenie andorii albo benzyniaka rozwiązałoby sporo problemów. Z tego co udało mi się znaleźć po necie ( a jest z tym ciężko ) to jest opinia że za sporo problemów odpowiadały wibracje jednostki 3,2 które prowadziły do tego że co mogło się odkręcało a co nie mogło pękało. Wiem o tych policyjnych, i to był niezły wałek z tym przetargiem ale generalnie nie do końca rzutuje na moją opinię o całej marce biorąc pod uwagę że były to auta produkowane dwa lata przed zamknięciem fabryki (i chyba zmontowane z części w Polsce) więc morale pracowników pewnie nie było zbyt wysokie... Do tego jakbym był policjantem w XXI wieku i jako radiowóz dano mi sprzęt konstrukcyjnie sięgający lat 70 wieku poprzedniego to też nie pałałbym entuzjazmem... Nie zdziwiłbym się też gdyby policjanci przyśpieszali nieuniknione i starali się wykończyć je w miarę szybko coby smród był jak największy i obliczu zainteresowania prasy odpowiedzialnych za ten przetarg rzucono na pożarcie (oczywiście nikt za to nie poszedł siedzieć po 10 latach było kilka wyroków w zawieszeniu głównie dla sprzedawcy).
  7. Leminkainen

    ARO serii 240

    Patrząc na na klasyczne proste wojskowe terenówki zauważyłem że w odróżnieniu od UAZów GAZów czy Honkerów, ceny ARO nie wykazują takiej tendencji. Ciekaw jestem jestem czy ktoś ma może jakieś doświadczenia (a nie historyjkę którą mu znajomy opowiadał o tym jak to szwagier kuzynki przy wódce opowiadał że jego cioteczny brat miał... ) i mógłby opowiedzieć jak ten wynalazek wypada na tle wymienionych. (niezawodność, dostępność części, ergonomia, kultura pracy etc) Wynalazek rozważam jako "projekt" do weekendowych (i wakacyjnych) przejażdżek, dłubania (wolałbym więcej jeździć niż dłubać) z planem na żółte blachy.
  8. Z Wrocławia. Patrząc na sposób mocowania fotela mógłbym też walnąć płaskowniki z grubej blachy na oryginalne punkty mocowania i cofnąć fotel kilka cm do tyłu (heh zaprzyjaźniony blacharz nie takie cuda dla mnie i mojego ojca rzeźbił XD ) ale nie jestem pewien ile by mi to pomogło z ułożeniem nóg. Nie bardzo mogę zmienić pozycje kolana więc mam problem żeby nacisnąć sam pedał hamulca zwróć uwagę że nie wszyscy mają te same proporcje, u mnie akurat sporo tego wzrostu jest w nogach
  9. Interesuje mnie Forester I albo II generacji, jest tylko pewien spory problem: podczas przymierzania się do I okazało się że przy moich dosyć sporych rozmiarach (ponad 2m ) dół kierownicy podniesionej na maxa dosyć mocno ogranicza mi dostęp do pedału hamulca. Nie mogę znaleźć czy w II dodano możliwość przybliżenia kierownicy. Założenie naby albo zmodyfikowanie mocowania fotela może by coś pomogło :/ Ale raczej nie będę kupował auta żeby testować to założenie Ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...