eddie_gt4 Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 (edytowane) https://autogaleria.pl/hybrydy-phev-nie-sa-bardziej-ekologiczne-od-zwyklych-samochodow-a-bywaja-nawet-mniej jak wiadomo każda rzecz ma swoje zastosowanie i problem pojawia się, gdy zaczynamy korzystać z rzeczy, w tym z aut, "niezgodnie z przeznaczeniem" (hybryda w trasie, diesel w mieście, etc.) Edytowane 19 Października 2020 przez eddie_gt4 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 (edytowane) 9 minut temu, eddie_gt4 napisał: jak wiadomo każda rzecz ma swoje zastosowanie i problem pojawia się, gdy zaczynamy korzystać z rzeczy, w tym z aut, "niezgodnie z przeznaczeniem" (hybryda w trasie, diesel w mieście, etc.) Dlatego rozważam mercedesowy diesel plug-in ;-) Żeby jeszcze bak był większy niż 50litrów... Niestety, trzeba chyba będzie poczekać na kolejną generację, zbudowaną z myślą o bateriach, a nie wkładanie ich kosztem bagażnika i zbiornika. Edytowane 19 Października 2020 przez Fiji 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 A mamy tu kogoś z doświadczeniami z LS600h? Fajne toto np. w porównaniu z Legacy/OBK H6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, Voldemort napisał: A mamy tu kogoś z doświadczeniami z LS600h? Fajne toto np. w porównaniu z Legacy/OBK H6? Jeździć nie jeździłem, ale biorąc pod uwagę testy, opinie, itp. to komfort o dwie półki wyżej. Ale cena też bo za zadbany, serwisowany, bezwypadek z roczników 2006-2012 zapłacisz w okolicach 120k PLN czyli tyle co za 2-3 Legasie/OBK. Ulepów nie ma co oglądać moim zdaniem. No i spalanie też nie będzie niższe niż w H6 bo mimo hybrydy jest tam 5 litrów pojemności. Edytowane 19 Października 2020 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 20 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 (edytowane) Tak, w ciągu tego lata przeżyłem zajawkę "na papierze" tą furą i też czytałem trochę o napędzie, skrzyni, wyposażeniu i różnych ciekawostkach. Spalania jestem świadom (LPG), tego, że jak są bajery to się mogą psuć też, głównie mi zależy na elastyczności w trasach, bo chyba dojrzałem, żeby nie tyrać SVXa na autostradzie, a moje kombi traci dynamiczność wraz ze wzrastającym oporem powietrza. Za to piniondza żal zawsze, zwłaszcza, że w cenie której rzuciłeś to bym kupił pięć swoich OBK H6. Szczerze mówiąc najbardziej się boję: wagi że hybryda to przesada i lepsza ta 460 oraz że nie uda mi się podpiąć OpenPilota żeby mieć podwójną hybrydę w gazie która jest samojezdna niczym Tesla Bo generalnie jeśli jego zwinność jest porównywalna (lub lepsza) z kombi na szczudłach z H6 to jestem w stanie przeżyć, że nie jest typowym pomykaczem i waży te ~2t. Ale jakby się miał prowadzić gorzej od w.w. to chyba podziękuję i będę jeszcze zbierał na Teslę. Edytowane 20 Października 2020 przez Voldemort Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 17 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2020 Hybryda plug in z dieslem od Mercedesa w prezentacji od Zachar OFF. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 Dzisiaj moja hybryda pokazała 1000 km zasięgu po przejechaniu ok . 20 km od zatankowania do pełna mimo pustego aku. Srednie spalanie od nowosci po 5700 km to 5.2. Pradu nie licze bo Volvo zwraca za prad. Nie jest źle. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 22 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 @Sebastian32 Super jest to Twoje Volvo. W jakiej formie odbywa się ten zwrot kosztów za prąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 22 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2020 5 godzin temu, Michał W. napisał: @Sebastian32 Super jest to Twoje Volvo. W jakiej formie odbywa się ten zwrot kosztów za prąd? Tego do końca na wiem bo nie wczytałem się w regulamin. Suma aktualizowana jest co tydzien na podstawie stanu naładowania akumulatora i ilości km przejechanych km na prądzie. Potem to jest przeliczane na pln na podstawie sredniej ceny kw. W sumue wszystko mi jedno czy bedzie to kasa na konto czy odliczenie np od kosztow przeglądu. Potrzebna jest aplikacja Volvo na telefon do obsługi auta i tam wszystkie dane są wyświetlane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 10 godzin temu, Sebastian32 napisał: Tego do końca na wiem bo nie wczytałem się w regulamin. Suma aktualizowana jest co tydzien na podstawie stanu naładowania akumulatora i ilości km przejechanych km na prądzie. Potem to jest przeliczane na pln na podstawie sredniej ceny kw. W sumue wszystko mi jedno czy bedzie to kasa na konto czy odliczenie np od kosztow przeglądu. Potrzebna jest aplikacja Volvo na telefon do obsługi auta i tam wszystkie dane są wyświetlane. Zaraz zaraz. Czyli płacisz a potem oni w jakimś tam stopniu oddają (po koszcie rzeczywistym albo średnim) czy masz coś jak kartę paliwową i ładujesz na ich konto (z jakimś tam limitem lub bez)? To program bezterminowy czy na określony czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Fiji napisał: Zaraz zaraz. Czyli płacisz a potem oni w jakimś tam stopniu oddają (po koszcie rzeczywistym albo średnim) czy masz coś jak kartę paliwową i ładujesz na ich konto (z jakimś tam limitem lub bez)? To program bezterminowy czy na określony czas? Samochód cały czas jest sparowany z telefonem. Poprzez aplikacje mozna sprawdzic wszystkie dane auta: położenie , statystyki, zrobic diagnostyke, poziomy płynów, sprawdzic różne średnie, przebiegi na pradzie lub paliwie, uruchomic klime lub ogrzewanie, zamknac szyby, zamki, wlaczyc swiatla, klakdon i to z drugiego konca Polski. Auto wysyła powiadomienia smsem Aplikacja gromadzi też informacje o ladowaniu, poziomie pradu w bateriach, kiedy skonczy sie ladowanie. Na podstawie ilosci przejechanych km i zużytejenergi przelicza tą energie na złotówki (chyba po 60 groszy za kw) i na bieżąco pokazuje wysokość refundacji. Na razie program działa przez rok od rejestracji dla pierwszego wlasciciela pod warunkiem że bedzie mial auuo przez min 6 miesiecy. Edytowane 23 Listopada 2020 przez Sebastian32 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 https://www.transportenvironment.org/press/hybrydy-typu-plug-będą-przedmiotem-kolejnego-skandalu-w-motoryzacji-testy-pokazują-większe#overlay-context=publications/plug-hybrids-europe-heading-new-dieselgate 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 29 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 Hybrydowe SUVy z grupy premium w prezentacji od AutoCentrum.pl Volvo XC60 T8 vs Mercerdes GLC 300e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 16 godzin temu, Michał W. napisał: Hybrydowe SUVy z grupy premium w prezentacji od AutoCentrum.pl Volvo XC60 T8 vs Mercerdes GLC 300e Fajne porównanie, aczkolwiek trzeba przymknąć oko na to że Zachar raczej z natury daleki jest od negatywnych opinii o mercedesach, więc... Z drugiej strony za 2 lata ma być nowy GLC, zbudowany już na nowej płycie pod baterie (jak obecnie GLE), więc powinno być jeszcze lepiej. Teraz kompromisy bagażnikowo-zbiornikowe są moim zdaniem zbyt duże. Chętnie obejrzałbym test hybrydy diesla, bo tam realne spalanie rzeczywiście około 5 litrów, jedynie niektórzy narzekają że jeszcze cięższy i że moment włączania silnika bardziej 'brutalny'. No ale coś za coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 14 godzin temu, Fiji napisał: moment włączania silnika bardziej 'brutalny'. Dla fanów 1,9TDI „przemiał kamieni” to będzie nostalgiczny powrót Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Ciekawe czy będą w stanie poprawić to softem, jak w normalnej wersji jakieś 2 lata temu, czy po prostu taka ciężka krowa że trzeba przebudować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 13 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 Test hybrydowego Lexusa i Mercedesa z wtyczką od AutoCentrum.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 7 godzin temu, Michał W. napisał: Test hybrydowego Lexusa i Mercedesa z wtyczką od AutoCentrum.pl Lex fajny, tego merca bym za darmo nie chciał, brzydki z zewnątrz i w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 22 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Peugeot 508 SW, 1.6 Hybrid 225 KM w prezentacji od Eco-driver. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 24 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 Trochę nie rozumiem polityki - droższy / cięższy model otrzymuje ten sam zestaw hybrydowy co i tańszy / lżejszy model (Tucson) Auto fajne, ale stylistyka Sorento bardziej do mnie przemawia, szczególnie na zewn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 W dniu 29.11.2020 o 15:53, Michał W. napisał: Hybrydowe SUVy z grupy premium w prezentacji od AutoCentrum.pl Volvo XC60 T8 vs Mercerdes GLC 300e Doczytałem... mercedes bak 50 litrów i bagażnik 395 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiji Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 W dniu 16.09.2020 o 15:55, Jaca68 napisał: Jak komuś RAVka za głośna to może Jaguar. 400 KM, 640 Nm, plug in hybrid. Ładny. Zaczynają się pojawiać u dilerów, na razie modele 2021 zwykłe, phev przewidziane na drugą połowę marca. Odświeżam temat bo zainteresowałem się f-pace i... o ile przyrost wagi nie będzie katastrofalny, to może być fajniutko! Inne modele z JLR też dostały plug-in: evoque, disco sport, e-pace; szkoda tylko że 3 cylindrowe 1.5, czyli typowo do jazdy (pod)miejskiej. Co do f-pace to zamieszanie dotyczące CO2 o którym pisałem wcześniej wiązało się z przejściem z normy WLTP na NEDC 2.0 oraz bałaganem na www - i okazuje się że bazowo rzeczywiście ma 49 (na kołach 19 cali) wedle obowiązującej teraz NEDC. I tutaj uwaga - dodanie okna dachowego lub haka zwiększa na 50. A napisałem lub gdyż są to dwie możliwości w konfiguratorze wykluczające się. Sprawdziłem u 3 dilerów - każdy potwierdza że "nie da się", ze względu na DMC. Czyli albo ciągniemy, albo oglądamy niebo. Nie wiem jak w PL, ale w BE dołożenie haka we własnym zakresie (bo teoretycznie wszystko gotowe do instalacji) będzie skutkowało niemożnością przejścia kontroli technicznej - papiery i numerki są sprawdzane dość szczegółowo. Pozostaje poczekać jeszcze ze 2 miesiące i pójść na jazdę testową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 W dniu 3.01.2021 o 17:00, Fiji napisał: Doczytałem... mercedes bak 50 litrów i bagażnik 395 Volvo też miało w pierwszej serii taki bak. Potem podnieśli do katalogowych 70 litrów, ale w praktyce jest ok 65. Bagażnik 470 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 Pojeździłem NS 300h,z 2018, tzw 4x4. Komfort lepszy niż w XT. Dynamika i wrażenia z jazdy nie porywały. Spalanie bez szału Miałem okazję pojeździć testową z 2020 r Camry z hybrydą. Wygodnie, duże, dobrze wyposażone. Dynamika, powiedziałbym że akceptowalna. Spalanie ok Przy 150-160 km/h miałem wrażenie braku pewności Potem IS 300h z 2020. Fajnie jeździł. Cichy. Dynamika subiektywnie ok. Prowadzenie i wrażenia z jazdy najlepsze w IS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 28 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2021 29 minut temu, MKK napisał: Pojeździłem NS 300h,z 2018, tzw 4x4. Komfort lepszy niż w XT. Dynamika i wrażenia z jazdy nie porywały. Spalanie bez szału Bo to stara platforma jest która w Lexie do lamusa idzie w tym roku. Jak ktoś chce kupić na teraz i napęd jest priorytetem to RAVkę 218PS. Lexa moim zdaniem tylko jak komuś zależy na wnętrzu - chociaż wtedy to trzeba by kupić jedną z wyższych wersji. Jak się nie śpieszy to czekać do jesieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się