Rafal Wierzba Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Czy ktoś z was wkładał turbosprężarkę do subaru legacy 2.0L. 165km?Jeśli tak to jaki jest koszt takiego montażu?Polecane firmy które profesjonalnie takimi usługami się zajmują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Guz Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 (edytowane) dużo DUŻO taniej będzie zrobić przekładkę silnika już uturbionego z imprezy. Ale jakbym miał strzelać ile by kosztowało uturbienie wolnossaka to bym rzekł 15kzł - w opcji minimum. Edytowane 1 Maja 2020 przez Michał Guz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 (edytowane) Jeśli wszystko zrobisz samemu. Kupisz okazjonalnie graty itd. Ewentulanie z pomocą kogoś później to wystroisz. Ale i tak kosztuje to worek pieniędzy. Samo wsadzenie kompresora które wydaje się prostsze to koszt ok 15 tys. A do takiego silnika nie dmuchniesz za dużo bo jest doprężony, wieć trzeba go dodatkowo odprężyć. Wiąże się to z zdjęciem czapek itd. Lepiej sprzedaj i kup coś już uturbionego Uważam że temat można zamknąć bo pełno takich pytań na forum już było. Edytowane 1 Maja 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 2 godziny temu, Rafal Wierzba napisał: Czy ktoś z was wkładał turbosprężarkę do subaru legacy 2.0L. 165km?Jeśli tak to jaki jest koszt takiego montażu?Polecane firmy które profesjonalnie takimi usługami się zajmują? Za słabe graty masz w aucie by skończyło się na samym dołożeniu turbo. Ja u siebie robiłem przekładkę z Imprezy GT do Legacy 2,0 z 1996 roku. Nie ma to ekonomicznie żadnego sensu, po prostu taki kaprys. Sprzedaj auto jakie masz i kup Legacy GT - taniej i mniej problemów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Temat który jest w FAQ: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Oj tam oj tam, ja polecam. Trzeba być tylko ogarniętym mechanicznie, elektronicznie i mieć jakieś zaplecze. Jak nie to.. @BelegUS wyczerpał temat 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Godzinę temu, Yoosyn napisał: Oj tam oj tam, ja polecam. Trzeba być tylko ogarniętym mechanicznie, elektronicznie i mieć jakieś zaplecze. Jak nie to.. @BelegUS wyczerpał temat W SOHC, gdzie silnik można kupić za czapkę gruszek, i jest dużo prostszy konstrukcyjnie, samego mnie kusi się pobawić (zwłaszcza że przetarliście szlaki). W DOHC ze zmiennymi fazami, jak w temacie... no ten. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Polecam 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Na pytanie czy się da, odpowiadam tak. Ile to będzie kosztować? W moim przypadku czyli EJ22 wyszło jakieś 1000-1500 zł. W nowszych silnikach będzie na pewno drożej. Starsze były bardziej idiotoodporne Poza tym wymaga to dużo cierpliwości, czasu i chęci do kombinowania. Jeśli się tego nie ma i chce się dać komuś do zrobienia to dużo taniej wyjdzie opcja ze zmianą sinika lub niestety auta. Mówię z autopsji. A poniżej dowód że można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikooo11 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Sprzedaj, i zakup z H6 zacnie się to nawet odpycha i mniej awaryjne niż turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 A ktoś wykonywał juz swapy w Legacy z 2.0 na h6 lub turbo? Jakieś konkretne kwoty mogłyby tu paść? No i ważne info przy operacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikooo11 Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Był projekt imprezy z h6 turbo, co do kwot pojęcia nie mam ale na pewno bardziej opłacalna jest sprzedaż i zakup gotowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 34 minuty temu, Danko napisał: A ktoś wykonywał juz swapy w Legacy z 2.0 na h6 lub turbo? Jakieś konkretne kwoty mogłyby tu paść? No i ważne info przy operacji? Diesle ludzie konwertowali na H6 to i benzynę się da. W przypadku diesli było to bardziej opłacalne niż naprawa SBD, ale akurat ta była swego czasu bardzo droga, bo w przedziale 25-30k+ wiec nic dziwnego ze ludzie wkładali H6. Ale w przypadku 2.0R to raczej nie ma sensu, bo to auto stosunkowo łatwo sprzedać, trochę się dołoży i można kupić H6 albo GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 W USA widziałem parę przekładek H6 do Forka SF. W legasiu był fabrycznie więc było by na pewno prościej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Taak, same h6 jestem pewien, że byłoby p&p. Nwm ewentualnie, czy z obecną skrzynia. Z niektórymi turbo mogłoby być gorzej, choć gt miały w 2.5t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 7 godzin temu, Danko napisał: A ktoś wykonywał juz swapy w Legacy z 2.0 na h6 lub turbo? Tak tylko z 2,0D - z prostego powodu - niski koszt zakupu egzemplarza z uszkodzonym silnikiem O koszta trzeba by pytać @house_1 Sam posiadam przerzutkę OBK + silnik od LGT 7 godzin temu, Sikooo11 napisał: Był projekt imprezy z h6 turbo, co do kwot pojęcia nie mam Był i jest ale jedna taczka to za mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Hmm.. No wtedy zależy co oznacza "niskie koszta" LGT. Ale zaczynam dochodzić do wniosku, że lepiej na takowe w dobrym stanie lepiej się przerzucić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Nie jest łatwo znaleźć dobre LGT w Polsce. Wogole tych aut jest bardzo mało. SWAP 2.5 turbo nie byłby bardzo problemowy, koszt pewnie 12-15 koła. Pamiętaj jednak że LGT to nie sam silnik, to dużo lepsze auto w porownaniu do zwyklego Legacy, chociażby masz mocniejszą skrzynię plus sprzęgło, duże hamulce jak w H6. Dodatkowo LGT, jak to auta ze Stanów, zazwyczaj są wypasione, szczególnie biorąc pod uwagę ich roczniki. Nawet audio jest całkiem inne, dużo lepsze niż w zwykłym Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Najniższa linia oporu wyjdzie z 20 tysięcy myślę silnik widziałem za chyba 13, skrzynia też z 5-6. Jakiś hebel, ew. robocizna.. Nieopłacalne, chyba, że się znajdzie np. Z Niemiec po strzale w tył za grosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 (edytowane) No to nie opłacalne. Lepiej wyłożyć 25-30 tys zł i kupić normalne Legacy GT. Widziałem jakiś czas temu na allegro zdrową na pierwszy i drugi rzut oka sztukę za 28 tys zł do negocjacji. Edytowane 12 Maja 2020 przez maciek323 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Ja liczę, że jakbym miał kupowac, to w kieszeni 40k trzeba mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 To już z dużym zapasem chyba, tak żeby mieć od razu pod ręką +/- 10 tys zł na kapitalkę silnika, w razie czego? Myślę że w granicach 30 tys dałoby się dostać dobry egzemplarz. No a posiadanie zapasu na jakieś remonty, tylko na plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 (edytowane) Nawet na pakiet startowy 2-3k by trzeba. Rozrząd, oleje itd. Ubezpieczenie w moim przypadku 2k+, bo jestem młody i mam szkodę na koncie. Dodatkowo jak kupujesz samochód, zawsze coś się znajdzie do zrobienia. To powiedzmy, kupię LGT za 30k. + startowy, to 33, opłaty to już powiedzmy 35. I 5 górki. To może faktycznie aż za dużo Ale no zależy za ile uda się kupić. Juz moje Legacy kupiłem na styk, a nawet na minus i drugi raz nie chciałbym tak robić. Edytowane 12 Maja 2020 przez Danko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 12 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Warto jeszcze dodać, że Legacy GT przed liftem (roczniki 2004-2006) mają dużo solidniejszy silnik niż te poliftowe. Przedlift Legacy GT ma bebechy silnika takie jak STI. EJ255 w przedliftowym Legacy GT to zupełnie inne EJ255 niż w WRX. Róznice to: Inne tłoki i głowice, kompresja 8.2:1 w przedlifcie, w polifcie 8.5:1 . Silnik taki jak w przedliftowym Legacy GT ma również Forek MY04 i MY05. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się