Jump to content

Michał Guz

Użytkownik
  • Content Count

    215
  • Joined

  • Last visited

About Michał Guz

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Zielonka
  • Auto
    Turbodziad kombi r93

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Axa Direct wylicza mi składkę na 605zł - Mam dopiero 26 latek szukać lepszej oferty czy brać to? W rozmowie telefonicznej bądź w placówce można ugrać coś więcej?
  2. Mówi Ci jak lubi jeździć więc słuchaj
  3. Sprawdź masę, ja w dziadku miałem spadek 1V od alternatora do aku, któregoś dnia jak grzebałem przy aucie to dotknąłem śruby od masy nad lampą i się poparzyłem. Wystarczyło odkręcić przeczyścić i przykręcić znów żeby napięcie było wyższe o 0,4V. Potem kupiłem przewód 25^2 i zmasowałem porządnie. Możesz poprowadzić przewód bezpośrednio z plusa akumulatora do plusa alternatora i tak samo minus - od akumulatora do silnika i karoserii, będą Ci lepiej lampy świecić Silnik krokowy. Wyjmij przeczyść porządnie, przeczyść styki, a potem zamontuj znów i wyreguluj. Odkręcasz dwie śrubki od góry i kręcisz silniczkiem. Popróbuj i ustaw tak jak Ci pasuje. Im mocniej go "otworzysz" tym będziesz miał wyższe obroty jałowe i wyższe obroty przy starcie silnika i odpuszczeniu gazu. Jak dasz za mało to będzie mulić przy ruszaniu. Witaj w klubie. TTTM. Do wyjęcia cały panel, przeczyszczenia styki i do poprawy luty.
  4. Temat ubezpieczenia - kończy mi się pod koniec maja - z kim gadać i jak gadać? Widziałem ze mieliście tu całkiem fajne składki też chce
  5. Automaty mniej katują silniki więc jeden plus chociaż
  6. Świecie co by iskierka ładnie skakała, sonda żeby dobry gaz nie ulatywał wydechem, no i oliwa z płukanką plus filterek... Świece montuje w weekend, sonda już siedzi w aucie - zdjęcie starej bom głąb zapomniał zrobić zdjęcia nówki sztuki, a oliwa to już dwa miesiące krąży w żyłach, no ale jeszcze tutaj nie była Dobrać się do świec w DOHC to naprawdę "fajna robota" w weekend powalczę z kolegą, mam nadzieje że niczego nie urwę Fajny efekt rozmycia tła wyszedł - zdjęcie rzucić gdzieć w necie z pytaniem jakie to auto i niech się głowią A nowa sonda? Miodzio W końcu fajnie to jedzie i reaguje na pedał gazu jak powinno. Wcześniej gaz działał z opóźnieniem i mało płynnie. Po płukance auto lepiej jeździ. Musiałem mieć nagar na pierścieniach, bo też przestał teraz praktycznie olej brać. Tylko jak mu pocisnę mocno, ale to każde subaru tak ma - chyba
  7. Jak chcesz się trochę pobawić to wklej sobie magnesy w podsufitkę i mały magnes w słonecznik. Nie wyeliminuje luzu, ale chociaż nie będą opadać.
  8. Nie widziałem nigdzie wewnętrznych przegubów na tył w wersji żeńskiej, jak znasz namiar na takie części proszę podziel się wiadomościami
  9. Nie jestem zainteresowany ponieważ dostęp do półosi jest znikomy. Sam dyfer dobry tej "generacji" mam dostępny, ale żadnych dobrych półosi, a 900zł za nowe nie będę dawać
  10. Potrzebuje wymienić tylny most bo obecny ma luz podobnie jak półosie, też chciałbym się wyluzować, ale przez ten ich luz tylko się spinam... Zawiść chyba czy coś w ten deseń... Wiecie może czy wymiana na "nowszy" model czyli z półosiami męskimi jest możliwa plug and play czy wymaga to jakiś większych zmian? Takie np. z imprezy półosie plus dyfer podpasują?
  11. W legacy hill holder blokował odpływ płynu do zbiorniczka na jednej sekcji pompy - czyli jedno koło z przodu i jedno z tyłu.
  12. Tam to jest jak się myśli o czym innym podczas pisania :p
  13. Jak Twój samochód spędza więcej czasu u mechanika jak u Ciebie to już może Cię to trochę irytować. No i ten strach że coś się rozwali.... Tylko coś zacznie inaczej pukać czy stukać i nagle zimny pot i w głowie wizja remontu za 10k czy więcej. Mam dziadka i chce go sprzedać. Bo chce mieć święty spokój. Mam pistonslapa, wiem że można z tym jeszcze długo jeździć. Przy moich przebiegach pewnie z 2-3 lata, ale kurde ja nie chce się zastanawiać przy każdym naciśnięciu gazu czy to się nie rozpadnie. Myśleć o tym czy sprawdzałem olej w tym tygodniu, czy olej się już nagrzał albo dlaczego mi tyle pary leci z wydechu (UPG?). No i też najważniejsze - nie robić nic głupiego bo kochasz to auto i szkoda Ci je zarysować. Powiem szczerze, że taniej by mi od tego turbo dziadka wyszło nowe auto w leasingu. Mniej stresu by było, bym sobie pojechał gdzie tylko chce, nie szukał części przez 3 miesiące. A i jeszcze jedno o czym zapomnieliście napisać. Dla wielu z subarowiczów, takie auto na tip top z kutym silnikiem to auto 2, 3 czy nawet czwarte w rodzinie. Jest czym jeździć, a szkoda żeby stało na placu niejeżdżone.
  14. CTEK MXS 5 jak jest jakieś napięcie typu 5-8V to jeszcze odpala ładowanie, jak jest mniej to już nie wykrywa i trzeba najpierw strzelić aku ze zwykłego prostownika, albo podłączyć na chwile drugi akumulator równolegle. Opcja regeneracji działa i ja swój akumulator zregenerowałem. Po trzech pełnych ładowaniach z funkcją recovery akumulator zdecydowanie lepiej kręci rozrusznikiem.
  15. Płaciłem 1500 za reperację dwóch kielichów, spawy dużo lepsze, no i łatany z kilku stron, legacy nie forek ale robota ta sama. Jedni mi mówili że mało inni że drogo. Najważniejsze żeby być usatysfakcjonowanym, jak nie jesteś to reklamuj albo dogadaj odpowiednią cenę.
×
×
  • Create New...