Skocz do zawartości

Jakie spalanie w H6?


polter_83

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Zastanawiam się nad przesiadką z Legacy IV 2.0 NA na H6.

 

Ogólnie jestem zadowolony z samochodu, ale brakuje mi trochę mocy.

 

Jakie macie spalanie w trasie/mieście/mieszane (benzyny nie gazu)?

 

Zapewne będą to automaty, czy występują tylko 5 biegowe w H6?

Spec B niestety jak na lekarstwo (ale i tak pewnie mnie nie stać).

 

Teraz w trasie mam ok. 8/100, w mieście jakieś 11, mało mam tras mieszanych.

 

Pozdrawiam

Polter

 

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuszny wybór przesiadka na H6
W kwestii spalania to możesz sobie spokojnie założyć 10L na trasie 14-15 w mieście. Mi w trybie mieszanym (trasy zazwyczaj robię dłuższe) wychodzi na dzień dzisiejszy 12 litrów na sto. Przy pełnym aucie z bagażami okolo litr więcej potrafi spalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UPG z tego co słyszałem, to tak bardziej koło 180-200kkm. U mnie było przy 250kkm, ale nie wiem czy to pierwszy raz.

 

Spalanie w zależności od tego jak kto jeździ. Żona w trasie koło 10-11, ja bliżej 13. Miasto (Wrocław) około 17 ale to przy średnich prędkościach na poziomie 20kmh.

 

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka

 

Dodam jeszcze, że u mnie w manualu, a pytanie w sumie było o automat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, raci napisał:

UPG z tego co słyszałem, to tak bardziej koło 180-200kkm. U mnie było przy 250kkm, ale nie wiem czy to pierwszy raz.

 

Spalanie w zależności od tego jak kto jeździ. Żona w trasie koło 10-11, ja bliżej 13. Miasto (Wrocław) około 17 ale to przy średnich prędkościach na poziomie 20kmh.

 

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka

 

Dodam jeszcze, że u mnie w manualu, a pytanie w sumie było o automat.

No i jest to realne minimalne spalanie tych aut.Moje LGT pali podobnie trasa min 10 lit a miasto Kraków min 15-17 lit.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średnio w cyklu mieszanym wychodzi mi 12.5 -13.5l

Na autostradzie:
•Okolice 100km/h - 9l

•120-130km/h - 10l

•150-160km/h - 11.5l
•170-200km/h - 13-14l

 

W mieście to okolice 15-16l

Warto zaznaczyć, że komputer zawyża spalanie o 0.5l na 100km ;)

Edytowane przez Oczkoo15
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem na świętach w Bielsku Białej, trasa 450km, jazda różnie, ale średnio na autostradzie w okolicach 140km/h, ekspresówka między 100 a 130, od baku do baku 10.6litra na setkę, dane wyliczone, także dokładne, w mieście na krótkich odcinkach między 14.5, a 15l. Upg robione przy 296tyś 1 raz, więc chyba dane w normie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, polter_83 napisał:

A Ty chyba chcesz swoje LGT sprzedać prawda?

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
 

Mam zamiar bo Legacy VI wpadło mi w oko i cholernie spodobało.Dlatego wystawie na sprzedaż lub wymienię z moją dopłatą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuje sie pod postem oczko dodam ze lpg.  

 

Ja sie przesiadlem  z 2.0 bh3 i jestem b. Zadowolony.  Uwielbiam jeździć  tym samochodem,  zestrojenie tego auta z tym silnikiem jest  wporzadku,  wiadomo przydaloby sie wieksze kopniecie od dolu ale no jedzie calkiem zgrabnie, przestalem sie denerwować w tym aucie,  mozna tez szybko powrocic do zadanej wczesniej prędkości jak ktos cie spowolni.  A spalanie jest niewiele wieksze,  na moje oko pali 1 1.5litra więcej lpg.  Moze inaczej tam na 45 litrach przejezdzalem 340km tu na 56 przejezdzam 330 - 370km.  

Nie chce mi sie z niego nigdy wysiadac. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

to i ja się podzielę :) Jeżdżę na co dzień głównie po mieście i po województwie drogami powiatowymi, raczej żwawo, ale też raczej nie cisnę od świateł do świateł, z mojej obserwacji (pewnie Ameryki nie odkryję) im mocniej wciskasz gaz tym więcej pali, także jak się rozbujasz i gaz muskasz, to jedzie rozpędem ;)

 

image.thumb.png.2481169fc767e36e474f52110f703f10.png

Edytowane przez thorxahest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.05.2019 o 21:18, Borysek napisał:

dlaczego ?

UPG w Subaru to część eksploatacyjna. Przychodzi czas i bul bul bul. Najpierw pęka wąż wysokiego ciśnienia, a 2 miesiące po jego wymianie skacze temperatura i wtedy jest ten moment. 

W dniu 7.05.2019 o 08:30, Szczepanoo napisał:

Kolowialnie sprawę ujmując pali tyle ile wlejesz ;) 

Inaczej rzecz ujmując: pali ile zdąży ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Borysek napisał:

A nie wystarczy za wczasu wymienić waż wysokiego ciśnienia , by uniknąć „kolizji”?

Nie. Pęknięty wąż jest już efektem przepuszczającej uszczelki. Guma niszczeje od spalin w płynie chłodzącym. Do tego dochodzi podwyższone ciśnienie i jeb. Jak nie zauważysz natychmiast pękniętej gumy, to jeszcze dochodzi przegrzanie, co dodatkowo przyspiesza wydmuchiwanie uszczelki i przy dużym niefarcie możesz pokrzywić głowicę. Na przykład jak walnie na autostradzie i nie zauważysz, że paruje spod maski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...