Jump to content

WaldekW

Użytkownik
  • Content Count

    575
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by WaldekW

  1. Popieram, chociaż wybór tylko pięciu zdjęć do kalendarza był trudny to mimo wszystko widzę teraz, że faktycznie przydałoby się wprowadzić mniejszy limit. Druga sprawa, że frekwencja w zeszłym roku była nieco niższa, więc te 5 zdjęć wówczas nie byłoby tak znowu dużo ale w tym roku jest ich po prostu za dużo.
  2. O! a sam miałem sobie zrobić taką statystykę w późniejszym czasie. Niestety, im dalej w las tym ciężej zachować ten limit reakcji
  3. I jak? Grzywka pomogła?[emoji16]
  4. phew zdążyłem, rzutem na taśme niemalże poszły foty na maila @Adventure184
  5. Niestety, czas nie gra na moją korzyść
  6. Phew... to robie jeszcze upgrade to "Wielkiego Siura" co by wyprobowac natywna apke w takim razie
  7. Do której godziny można te zdjęcia podesłać? Bo nie wiem czy mam co siadać do obróbki
  8. Kurczę.... Mało czasu na zdjęcia mam w takim razie... Muszę się streścić mocno. [mention]Rafaelo [/mention] kiedy focimy nasze auta?
  9. Pozdrowienia dla wszystkich mijanych subaryn wczoraj na DK 5 i DK3 do i z Karpacza, jak i tych spotkanych w Karpaczu Tylu subarek w jeden dzień to na zlotach nie widuję nawet
  10. Hej, Do problemu z fotelem raczej nie potrzebujesz warsztatu który specjalizuje się w subaru Jeśli zaś nie działa przesuwanie fotela tylko w jednym kierunku to zaczął bym od sprawdzenia czy coś go nie blokuje na szynach. Sam już kilkukrotnie "łowiłem" monety z wewnętrznej szyny od strony tunelu środkowego bo dość łatwo tam coś upuścić ale wyjęcie już do łatwych nie należy Odsuń fotel na maksa do tyłu i do góry i powinieneś móc zobaczyć czy nie ma czegoś w szynach co blokowałoby fotel przed ruchem do przodu.
  11. To w poniedziałek za karę jestem u Ciebie
  12. No i co jest Poznań? Widzą się w tą sobotę czy brak chętnych? [mention]FilipeK [/mention] [mention]llkuba [/mention] [mention]Rafaelo [/mention]
  13. Dzięki wszystkim za spotkanie, dobrze było widzieć i pogadać z tyloma nowymi ludźmi o tym co nas wszystkich łączy czyli zajawka do fur! Super weekend i na prawdę konkret auta! Pozdro @Tinuviel za miłą choć krótką pogawędkę. Oczywiście pozdro dla @JoteeN i @Danko. Oraz wielki uklon do @Żeton za tą coupe'te widebody która mogłem zobaczyć na własne oczy Kilka fot ode mnie. Więcej jak obrobie bo póki co mam wieeele zastrzeżeń do swojego fotografowania
  14. Wyjeżdżałem akurat[emoji1] Zaraz ruszam spowrotem z resztą! Kogo widzę na miejscu?
  15. Czemu mało? Ile jest aut? Jak tsm w ogóle miejsce? Camping ma gdzieś miejscówkę w cieniu czy nie ma opcji?
  16. Dobry. Jak tam japfestowa ekipa? Wszyscy juz na miejscu? Wrzucajcie foty ! My z @Rafaelo dojezdzamy jutro do Was przed poludniem Moj mlody juz w domu, takze ruszam na JF
  17. Hahaha zgoda ale kto będzie robił za "sexy" w tym przedstawieniu ?
  18. Dzięki! Jeszcze tu potwierdzę, jutro najpewniej jak to będzie z tym przyjazdem. Ty to opornie ale w ogóle coś działasz a ja wczoraj oplukalem auto za 5 zł hahaha w ogóle nie jest przygotowane do prezentacji
  19. Jak tam Panowie przygotowania do JapFest'u idą? Moja obecność niestety nadal stoi pod znakiem zapytania, utknąłem w Kielcach (mój młody trafił do szpitala) i jeszcze nie wiem czy uda mi sie stad wyrwać do weekendu. Jeśli się coś uda to najwcześniej w sobote pojawiłbym się na miejscu ale pewnie już będzie ciężko z miejscami do parkowania wtedy, więc jakby się udało komuś wykombinować kawałek wolnej przestrzeni gdzieś abym mógł stanąć z Wami w kupie to byłoby ekstra :)
  20. No to 29.08 od godziny 16:00 może co by jakiegoś grilla jeszcze ogarnąć? Wpisujemy się na listę w takim razie : 1. [mention]llkuba [/mention] 2. [mention]WaldekW [/mention] 3. 4.
  21. Póki co tylko końcowe, tak:) mogę wpaść do Wrocławia na jakiś guest appearance tylko nie bardzo mam kiedy w tym miesiącu;) ale bede na japfescie jakbyś miał się o tam pojawić[emoji1]
  22. Można pomyśleć o ostatnimi weekendzie sierpnia może?
  23. Hej. Spróbuj w JR Auto Service w Wysogotowie. Może to nie północ ale najlepsza opcja a tej okolicy:) no chyba że wolisz ASO Kocar to oni akurat są bardziej na północy
×
×
  • Create New...