przemyslawn Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Moje pierwsze Subaru. Samochód sprowadziłem z Japonii. Poniżej zdjęcia zaraz po odbiorze z Gdyni. 12 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Piękna maszyna! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 22 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Dzięki, tak wygląda obecnie: Na tą chwilę zdjęcia nie najlepsze, robione na szybko, pózną porą, poza tym nawet nie miałem czasu, żeby posprzątać i umyć samochód. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek95 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Piękny legac, sam chciałem takiego kupić ale poczytałem forum i odpuściłem temat z kilku względów. Opisz dokładniej samochód bo to bardzo ciekawe subaru. Jak zrobiłeś przekładke? bo podobno nie da się w tym modelu tego dobrze zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 22 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Auto jest z końca 2000 r., pierwsza rejestracja 2001 r. Przebieg 113.000km. Jest to 4 - ro biegowy automat. Samochód w mojej ocenie jest w idealnym stanie technicznym, nie ma ani grama rdzy. Jeżeli chodzi o samą przekładkę to wszystko się da, kwestia odpowiedniego podejścia. Przekładkę robiłem sam, pomagał mi "Mały" ( mój brat ). Podczas przekładki tego samochodu pojawia się kilka problemów, które da się rozwiązać. Generalnie chodzi o to, że turbosprężarka lekko koliduje z kolumną kierowniczą, poza tym jest mało miejsca na serwo. W skrócie, żeby wszystko było ok musiałem zmodyfikować wspornik turbosprężarki, sama turbosprężarka została lekko cofnięta, podniesiona do góry i ustawiona pod nieco innym kątem w stosunku do osi samochodu, poza tym krzyżak układu kierowniczego pochodzi z Legacy II, jest on o wiele cieńszy gdyż nie ma amortyzatora i wszystko ładnie się zmieściło, nic ze sobą nie koliduje. Oczywiście musiałem dorobić inną flanszę pod turbinę i wyspawać rurę uppipe i downpipe. Jeśli chodzi o serwo to zastosowałem mniejsze serwo. Jest to serwo jednomembranowe i pochodzi z Kii Picanto. Rozstaw śrub mocujących do ściany był identyczny jak w Subaru, więc wystarczyły niewielkie modyfikacje, żeby je dopasować. Mam trochę zdjęć z przeróbki, jak znajdę czas to zbiorę wszystko do kupy i wrzucę na forum. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Przepiękne Subaru! Moje marzenie! Czekałem na ten wątek - bo już kiedyś wspominałeś, że pracujesz nad takim Subarakiem. Gratuluję zawzięcia w temacie - bardzo szanuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Fajny temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 23 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Dzięki, zawzięcie rzeczywiście było potrzebne bo przeróbka nie była łatwa i pochłonęła mnóstwo pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy26 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Mistrzostwo Auto Mega !!! Gratulacje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Gratulować cierpliwości i zapału z przekładką. Jak już ciągnąłeś auto z JP nie wolałeś bardziej unikatowego Blitzena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Kolejny fajny klasyk z Japonii gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Byłoby genialnie gdybyś wrzucił więcej zdjęć. A gdyby był filmik jak jeździ to już w ogóle cud malina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logtopau Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Piękny klasyk, życzę szerokości na drogach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 4 godziny temu, Teddy26 napisał: Mistrzostwo Auto Mega !!! Gratulacje Trza było swojego nie sprzedawać to byś miał nadal w tej budzie Piękny, niegdyś mój obiekt westchnień. Gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy26 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Teraz, Pan Dziedzic napisał: Trza było swojego nie sprzedawać to byś miał nadal w tej budzie Czas coś zmienić w życiu i tym razem wypadło na legacy Szukam forka z wiatrakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 23 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Dziękuję wszystkim za miłe komentarze. Myślałem o Blitzenie, ale tych samochodów jest mało i były sporo droższe. Kiedy tylko będę miał wolną chwilę dodam zdjęcia z przekładki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 na L4 od 11 06 Gratulacje, bryki z Japonii wymiatają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriskristoffers Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 Piękny sprzęt. Podasz kolor lakieru z tabliczki znamionowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amnes Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 O cie Panie. Co tu można dodać. Elegancja Francja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 23 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 No problem, kolor lakieru podam jutro. Kod lakieru : 95H Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 27 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Piękna robota! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Masz foty spod maski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 28 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Mam. Jak widać na zdjęciu zostało jeszcze ogarnąć rurki klimatyzacji, jak znajdę chwilę to się tym zajmę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 28 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2018 Zazdraszczam. Tak zdrowo, bez złorzeczenia. Rozpórka dedykowana do BE/BH czy zapożyczona z innego Subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 29 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Rozpórka już była, jest na niej napis STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się