Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

A przepraszam srodek taki sam w: WRX, XV czy Forku to urozmaicenie czy nuda?

Słuszna uwaga i do tego ten z nowego Legacy /OBK jest zrobione na styl tych z WRXa XVI i Forka :)

Ale RSy mają chore ceny...poziomy sporych mieszkan w naszej stolicy, dzienna utrata wartosci powyzej sredniej krajowej ;)

Kogo na to stac?

A nawet jak Cie stać - weź i kup...zobaczysz polską mentalność ;)

I dlatego Superb ma duuuzo sensu. Taki 280 KM niepozorny, przeciez to tylko Skoda. Nie boli sasiada.

Zgadza sie ale ja nie mowię o cenach aczkolwiek pamietajmy ze te samochody to bardziej supersamochody niż produkt dla zwykłego Kowalskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzie bym Powiedzal ze tył przypomina Jette a nie stare A6

Jezeli chodzi o podobieństwo modeli Audi to robią to czego oczekują klienci.Po prostu jest to styl który lubią i dlatego go nie zmieniają.Plusem jest tez to ze przez powściągliwy design auta sie wolniej starzeją np: 6-7 letnie A8 wyglada nadal równie dobrze i dostojne co obecny model i tu uważam jest duża przewaga nad np: mercedesem którego obecny design jest super ale nie jest ponadczasowy i szybko sie zestarzeje.

I tu się z Tobą zgodzę Paweł! :)

Sam jestem wielkim fanem ładnych harmonijnych stylistycznie samochodów, bo jak słusznie podkreśliłeś, takie linie z godnością się starzeją, i śmiało pomimo wieku mogą się podobać i nie trącą myszką. Przykład mój ulubiony to

BMW-M5_E39_mp2_pic_15099.jpg

czy

Audi-RS4_1999_800x600_wallpaper_02.jpg?m

Ale jakoś dało się dawniej projektować stylistycznie bardziej inne samochody tych samych marek... Z daleka bylo widać że to jedzie seria 3/a4, a tam seria 5/A6 itp

 

Dziś byłem w salonie Mercedesa i sami pracownicy salonu przyznali w czasie dyskusji o nowej C, że to takie baby S-classe...  

Edytowane przez OWOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia ładna piątka ;) po tym modelu poszli w stronę do której się nie mogę przekonać az do dziś :(

Tak C klassa to baby S i przypuszczam że nowa E bedzie tez w ten deseń.

Taka widocznie panuje tendencja z drugiej strony jak widzi którekolwiek Porsche nie ma żadnych wątpliwości ze to auto tej marki co wcale nie jest niczym złym a mimo wszystko każdy modelma swój charakter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia ładna piątka ;) po tym modelu poszli w stronę do której się nie mogę przekonać az do dziś :(

 

Ostatnia ładna   i jeszcze ta bardziej mechaniczna niż elektroniczna BMka serii 5 :) 

Dalej mi się taka marzy :wub:

 

Dziś też byłem w BMW i... jeśli miał bym wybrać to bez zastanowienia wziął bym właśnie F10/F11 w pakiecie M bo uważam fajnie nawiązuje swoim stonowanym wyglądem do e39 :)

Bo to co zrobił Chriss Bangle z poprzednimi seriami to... :angry:  Ale jeździ się wybornie :)

 

A Porsche :rolleyes: Porsche dla większości fanów czterech kółek jest jak religia B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.skoda-portal.de/index.php/2015/02/superb-iii-die-fakten/

 

1,4 TSI 4×4 110 kW (150 PS), kombiniert 5,4 (l/100 km), CO2-Emission kombiniert 125 (g/km)

 

Ciekawy silnik jak na Superba III.

 

Cennik ma być w połowie marca :-D

 

wow, Vmax jak na taki silniczek i mase/rozmiar auta jest imponujaca :o

kiedys mialem Astre GSi 16V z silnikiem o mocy 150 KM, tam katalogowa Vmax byla ok. 220 km/h (a masa auta zupelnie inna przeciez!)

wniosek: wspolczesna aerodynamika czyni cuda :)

 

 

 

p.s. gwoli przypomnienia, i kontynuujac temat "Skoda lepsza do Subaru": Lanos WRX (nawet ten 265 KM) mial Vmax na poziomie 210 km/h :mrgreen:

Dla mnie dzisiejsza motoryzacja ta stylistyczna jak i coraz bardziej technologiczna wygląda mniej więcej tak

7011__2.jpg

 

wiesz, imho lepiej juz "klonowac" w miare udany produkt, niz za kazdym razem probowac na sile wymyslic cos nowego i ekstrwaganckiego/awangardowego ;):biglol:

 

naprawde wolalbys takie cos :question::mrgreen:

 

899d51d09c5456f4976c5fbb479b3d28.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A tu wyjasnienie czemu RSy sa takie drogie , bo nawet pietnastoletni daje rade nowemu 911

Raczej seria to to nie była ;)

 

zapewne nie pewnie stage 1 ;)

A na powaznie mozna im duzo zarzucic ale tez pamietajmy ze to wlasnie oni rozpowszechnili AWD zarowno w rajdach jak i samochodoach dla ludu i dali nam kilka najszybszych kombi na swiecie za co jestem i bardzo wdzieczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem okazję jeździć takim wynalazkiem jak Fiat Uno Fire. Tam skrzynia miała to do siebie, że V-max na tym samym odcinku był większy na IV biegu niż na V, bo na V to auto poprostu nie jechało.

 

To, że są elektroniczne ograniczenia do np. 250km/h to to jest częsty standard w mocnych autach zza zachodniej granicy.

 

Sądzę, że znajdą się tacy co "podłubią" tego Superba III na 360KM lub więcej i V-max realny może oscylować na +- 270-280km/h.

 

tutaj seryjny Leon Cupra.

 

Właściciele Porsche i innych szybkich aut mogą sie wtedy napradę zdziwić :-) Nie mówię tego z przekąsem.

Edytowane przez NonPhixion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem okazję jeździć takim wynalazkiem jak Fiat Uno Fire. Tam skrzynia miała to do siebie, że V-max na tym samym odcinku był większy na IV biegu niż na V, bo na V to auto poprostu nie jechało.

 

To, że są elektroniczne ograniczenia do np. 250km/h to to jest częsty standard w mocnych autach zza zachodniej granicy.

 

Sądzę, że znajdą się tacy co "podłubią" tego Superba III na 360KM lub więcej i V-max realny może oscylować na +- 270-280km/h.

 

tutaj seryjny Leon Cupra.

 

Właściciele Porsche i innych szybkich aut mogą sie wtedy napradę zdziwić :-) Nie mówię tego z przekąsem.

 

Nie zdziwil bym sie.Ja w moim TFSI zrobionym na ok 300 km bez problemu dochodze do licznikowych 270 km/h.Wiecej nie probowalem bo sie balem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te 270 licznikowe to realne gpsowe 250 przy których włacza sie ogranicznik. Dokłądnie tak samo miałem w S3. Gps pokazał 251km/h i ani ciut wiecej, a na liczniku było 270. Dojście do tej prędkości było bezproblematyczne i pewnie dałoby rade ciut więcej. Prawda jest taka że przy takich prędkościach  każde kolejne 5km/h wymaga sporo wiecej mocy lub niższego CX - żeby taka Cupra pojechała realne 300 km/h potrzebne byłoby pewnie około 440 koni.

Edytowane przez lukass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...