najman Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 By najmanluk at 2011-06-30 Najlepsze na koncu! Silnik zatarty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Dzięki za wklejenie testu. Tym bardziej mnie upewnił żeby nie pozbywać się ostatniego Mohikanina 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Heh moze taka troche antyreklama. Pisze ze po 2009 juz nie ma tego problemu. Takiego wlasnie mamy. Mam nadzieje ze sie nic nie spie... Ciekawe ile koszt nowego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 potwierdza się stara prawda, nie kupować nowego modelu / silnika przez pierwsze 2 lata aż wykryje i poprawi fabryka co trzeba :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 "same łożyska nie są elementem awaryjnym" a w następnym zdaniu "przeprowadziliśmy pewne modyfikacje mające na celu ulepszenie tej części " - to sa niedporacowane ? czy nie sa ? skoro nie są to co jest? po co te modyfikacje? ja mam silnik z 2008 z przebiegiem 60kkm, po przeczytaniu tekstu w dalszym ciągu nie wiem jak duże jest ryzyko awarii? jeśli są jakieś modyfikacje poza softem to może ze wzgledu na duży koszt naprawy warto je "zainstalować" w starszych rocznikach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 ... nie wiem czy tak można wklejać cześć gazety :?:. Czytałem ten artykuł wcześniej ...niezła padaka z tym silnikiem :shock: Nowy kosztuje pewnie koło 30 tys. zł. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Siódme zdjęcie, opinie internautów, opisywany model: Forester 2.0 D aut. XC. Coś się chyba komuś zdrowo pochrzaniło? Przecież nie ma automata do diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kordi Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 a nie napisali czy w tym testowanym przez nich egzemplarzu wymieniali sprzęgło w swoim forku mam już 16 000km i czekam kiedy mi to sprzęgło zdechnie :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Tez nie qiem czy mozna qklejac ale wkleilem wiec juz po ptokach. Gazete kupilem wiec troche mniejsze zlo. Ja mam 60tys i nie padlo ale zalecili mi w serwisie aby wgrac ten soft, tyle ze sie naczytalem ze lepiej jezdzi bez tego softa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korzen93 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Tak się zastanawiam, był ktoś na hamowni ze swoim SBD :?: Ciekaw jestem, jaka jest różnica stary/nowy soft. Pytam, dlatego że mam SBD `08 z nowym softem - wg większości forumowiczów "wolniejszym" - 5MT i wg mnie odczuwalnie lepiej jedzie z dołu niż MY10 6MT . Wiem ze nowe auto większe, cięższe, jednak nie wydaje mi się żeby miało to aż taki wpływ. Interesuje mnie jak to jest z tymi dieslami Euro V, też jakieś eksperymenty z softem? Czy w samochodach MY10 też jest kabaret z tym programem? Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Kilka luźnych refleksji: - właśnie słyszę gwizd cen używanych SBD - są znane przypadki, że wady konstrukcyjne silników, które mogą powodować uszkodzenia (np. słynne bloki silników VVTi toyoty, ze źle rozwiązanym smarowaniem) są objęte "wieczystą gwarancją" producenta pod warunkiem regularnego serwisowania w ASO. co zrobi subaru? - jeszcze nie widziałem testu, gdzie japoński samochód na niemieckich tablicach rejestracyjnych dostałby pozytywne recenzje :roll: Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Dostał raczej oceny pozytywne mimo powaznego defektu na samym koncu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidzi Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Dostał raczej oceny pozytywne mimo powaznego defektu na samym koncu... no raczej bezawaryjny , bardzo pozytywne i budujące... silnik wytrzymał 100 tys, filtr cząstek nieco mniej, rewelacja... no w sam raz na samochód o renomie bezawaryjnego, chyba brak konkurencji w jakiejkolwiek marce jeżeli chodzi o tak szybkie zużycie silnika pozdrawiam dzidz na szczęście zostaje AWD i silniki benzynowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Kilka luźnych refleksji: - jeszcze nie widziałem testu, gdzie japoński samochód na niemieckich tablicach rejestracyjnych dostałby pozytywne recenzje :roll: Może i tak, niemniej zamieszczone w teście wypowiedzi Subaru (rozumiem że SIP?) potwierdzają, że były - i obecnie są poprawiane - pewne "choroby wieku dziecięcego". No ale jak już napisałem, to normalka i nie ma też co przesadzać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 jestem troszku zawiedziony SBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubacki Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Panowie, mój grzechotnik (diesel) przeżył już drugie plejady na trasie terenowej, ani razu się nie zakopał (w odróżnieniu do starego modelu) Ma 44tyś. przebiegu, parę razy zaśmierdziało sprzęgło i wiskoza. Chętnie przejechałbym jakimś cudem niemieckiej inżynierii 2 razy trasę terenową, ciekawe co by z niej zostało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Chętnie przejechałbym jakimś cudem niemieckiej inżynierii 2 razy trasę terenową, ciekawe co by z niej zostało? To przejedź się gelende 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 To przejedź się gelende 8) Tylko cena trochę nieporównywalna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 ponieważ to przedruk niemieckej gazety test odbywał się w Niemczech najwidoczniej po dobrych drogach. Pewnie ASO niemieckie się nie pultało przy wymianie różnych gratów. Nie za wiele o wiecznych padach łączników i gumek. A gdyby silnik padł po 100k? to co by napisali? Czy może w DE jest inna gwarancja? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Kocham nowe samochody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 To przejedź się gelende 8) Tylko cena trochę nieporównywalna... No o nowym to fucktycznie nie myślałem. W każdym razie ten test potwierdza to co już wiadomo od jakiegoś czasu: mk IV daleko do mk3 i nawet mk2 w prowadzeniu. Dodatkowo z tej gamy gnojowóż to totalna porażka bo nie dość że pada sprzęgło, zapycha się mega drogi filtr dpf to jeszcze po 100 tys jest szansa że silnik skona jak powyżej w teście. A 100 tys przeważnie pęka jak się gwara kończy. Wnioski można wysnuć jednoznaczne :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Dobra nie kraczcie bo ja mam przejechane ponad 60tys km wiec juz do 100tys coraz blizej;) ciekawe ile wytrzyma. Glownie jezdzimy po trasie czestochowa - tychy i czestochowa - warszawa z raczej wyzszymi predkosciami wiec filtr nie powienien sie zapchac. A silnik zobaczymy:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 To przejedź się gelende 8) Tylko cena trochę nieporównywalna... No o nowym to fucktycznie nie myślałem. W każdym razie ten test potwierdza to co już wiadomo od jakiegoś czasu: mk IV daleko do mk3 i nawet mk2 w prowadzeniu. Dodatkowo z tej gamy gnojowóż to totalna porażka bo nie dość że pada sprzęgło, zapycha się mega drogi filtr dpf to jeszcze po 100 tys jest szansa że silnik skona jak powyżej w teście. A 100 tys przeważnie pęka jak się gwara kończy. Wnioski można wysnuć jednoznaczne :roll: wniosek można wysnuć taki, że każdy współczesny diesel choruje na te przypadłości, więc w ogóle nie należałoby tego kupować jak ktoś się boi kosztownych napraw :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Ja tam jakos mam zaufanie do wspolczesnego diesla - 3.0 beemwe na biturbo np. Po remapie ponad 320 i 520 Nm i robi jakos konkretne przeloty bez scen :roll: A tu niestety nie wyJszlo i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Ja tam jakos mam zaufanie do wspolczesnego diesla - 3.0 beemwe na biturbo np. Po remapie ponad 320 i 520 Nm i robi jakos konkretne przeloty bez scen :roll: A tu niestety nie wyJszlo i tyle OK pewnie zbytnio uogólniłem - każdy "budżetowy" diesel jest ryzykowny, zapewne jednostki 3.0 z bmw czy audi mają lepszy i bardziej trwały osprzęt, ale cenowo jest to przecież inna półka i trudno to porównywać z subarowym 2.0 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się