Skocz do zawartości

Test forestera 2.0D po 100tys km


najman

Rekomendowane odpowiedzi

img1136r.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1137tt.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1139t.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1140.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1141u.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1142mn.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1143alk.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1144j.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1146s.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1147ht.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1148p.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1149it.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1150w.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1151is.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1152k.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1153yv.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1154e.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

img1155ni.jpg

By najmanluk at 2011-06-30

 

Najlepsze na koncu! Silnik zatarty!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

"same łożyska nie są elementem awaryjnym" a w następnym zdaniu "przeprowadziliśmy pewne modyfikacje mające na celu ulepszenie tej części " - to sa niedporacowane ? czy nie sa ? skoro nie są to co jest? po co te modyfikacje? ja mam silnik z 2008 z przebiegiem 60kkm, po przeczytaniu tekstu w dalszym ciągu nie wiem jak duże jest ryzyko awarii? jeśli są jakieś modyfikacje poza softem to może ze wzgledu na duży koszt naprawy warto je "zainstalować" w starszych rocznikach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam, był ktoś na hamowni ze swoim SBD :?: Ciekaw jestem, jaka jest różnica stary/nowy soft.

Pytam, dlatego że mam SBD `08 z nowym softem - wg większości forumowiczów "wolniejszym" - 5MT i wg mnie odczuwalnie lepiej jedzie z dołu niż MY10 6MT :idea: .

Wiem ze nowe auto większe, cięższe, jednak nie wydaje mi się żeby miało to aż taki wpływ.

Interesuje mnie jak to jest z tymi dieslami Euro V, też jakieś eksperymenty z softem? Czy w samochodach MY10 też jest kabaret z tym programem?

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka luźnych refleksji:

 

- właśnie słyszę gwizd cen używanych SBD :mrgreen:

- są znane przypadki, że wady konstrukcyjne silników, które mogą powodować uszkodzenia (np. słynne bloki silników VVTi toyoty, ze źle rozwiązanym smarowaniem) są objęte "wieczystą gwarancją" producenta pod warunkiem regularnego serwisowania w ASO. co zrobi subaru?

- jeszcze nie widziałem testu, gdzie japoński samochód na niemieckich tablicach rejestracyjnych dostałby pozytywne recenzje :roll:

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostał raczej oceny pozytywne mimo powaznego defektu na samym koncu...

 

no raczej bezawaryjny :twisted: , bardzo pozytywne i budujące...

silnik wytrzymał 100 tys, filtr cząstek nieco mniej, rewelacja...

no w sam raz na samochód o renomie bezawaryjnego, chyba brak konkurencji w jakiejkolwiek marce jeżeli chodzi o tak szybkie zużycie silnika :twisted:

 

pozdrawiam

dzidz

 

na szczęście zostaje AWD i silniki benzynowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka luźnych refleksji:

 

- jeszcze nie widziałem testu, gdzie japoński samochód na niemieckich tablicach rejestracyjnych dostałby pozytywne recenzje :roll:

 

 

Może i tak, niemniej zamieszczone w teście wypowiedzi Subaru (rozumiem że SIP?) potwierdzają, że były - i obecnie są poprawiane - pewne "choroby wieku dziecięcego". No ale jak już napisałem, to normalka i nie ma też co przesadzać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mój grzechotnik (diesel) przeżył już drugie plejady na trasie terenowej, ani razu się nie zakopał (w odróżnieniu do starego modelu) Ma 44tyś. przebiegu, parę razy zaśmierdziało sprzęgło i wiskoza.

Chętnie przejechałbym jakimś cudem niemieckiej inżynierii 2 razy trasę terenową, ciekawe co by z niej zostało? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ to przedruk niemieckej gazety test odbywał się w Niemczech najwidoczniej po dobrych drogach. Pewnie ASO niemieckie się nie pultało przy wymianie różnych gratów.

Nie za wiele o wiecznych padach łączników i gumek. A gdyby silnik padł po 100k? to co by napisali?

Czy może w DE jest inna gwarancja?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przejedź się gelende 8)

 

Tylko cena trochę nieporównywalna...

 

No o nowym to fucktycznie nie myślałem. W każdym razie ten test potwierdza to co już wiadomo od jakiegoś czasu: mk IV daleko do mk3 i nawet mk2 w prowadzeniu. Dodatkowo z tej gamy gnojowóż to totalna porażka bo nie dość że pada sprzęgło, zapycha się mega drogi filtr dpf to jeszcze po 100 tys jest szansa że silnik skona jak powyżej w teście. A 100 tys przeważnie pęka jak się gwara kończy. Wnioski można wysnuć jednoznaczne :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra nie kraczcie bo ja mam przejechane ponad 60tys km wiec juz do 100tys coraz blizej;) ciekawe ile wytrzyma. Glownie jezdzimy po trasie czestochowa - tychy i czestochowa - warszawa z raczej wyzszymi predkosciami wiec filtr nie powienien sie zapchac. A silnik zobaczymy:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przejedź się gelende 8)

 

Tylko cena trochę nieporównywalna...

 

No o nowym to fucktycznie nie myślałem. W każdym razie ten test potwierdza to co już wiadomo od jakiegoś czasu: mk IV daleko do mk3 i nawet mk2 w prowadzeniu. Dodatkowo z tej gamy gnojowóż to totalna porażka bo nie dość że pada sprzęgło, zapycha się mega drogi filtr dpf to jeszcze po 100 tys jest szansa że silnik skona jak powyżej w teście. A 100 tys przeważnie pęka jak się gwara kończy. Wnioski można wysnuć jednoznaczne :roll:

 

wniosek można wysnuć taki, że każdy współczesny diesel choruje na te przypadłości, więc w ogóle nie należałoby tego kupować jak ktoś się boi kosztownych napraw :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jakos mam zaufanie do wspolczesnego diesla - 3.0 beemwe na biturbo np. Po remapie ponad 320 i 520 Nm i robi jakos konkretne przeloty bez scen :roll: A tu niestety nie wyJszlo i tyle

 

OK pewnie zbytnio uogólniłem - każdy "budżetowy" diesel jest ryzykowny, zapewne jednostki 3.0 z bmw czy audi mają lepszy i bardziej trwały osprzęt, ale cenowo jest to przecież inna półka i trudno to porównywać z subarowym 2.0 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...