Kowalesik Opublikowano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 W US jest jeszcze mazda 3 2.5T, 250KM i AWD. Pomacam przy okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 5 godzin temu, Kambol napisał: Zdaje się, że w CTR szybko padają skrzynie biegów. Nie ma ideałów... Nie padają. CVT zabiera dużo fanu w Subaru więc jakbym ja miał decydować się na WRX to tyko z manualem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowalesik Opublikowano 15 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2021 30 minut temu, Kukson napisał: CVT zabiera dużo fanu w Subaru więc jakbym ja miał decydować się na WRX to tyko z manualem. CVT to jak profanacja, więc kompletnie nie rozważam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 Może akurat ktoś potrzebuje? Styropian do bagażnika oraz panel / plastik pod schowek - obie pozycje nówki sztuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odrobina Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Hej, chciałem spytać na ile często zwracacie uwagę czy turbina osiąga swój peak ładowania? Mam wrażenie, że od jakiegoś czasu wartość ta nie przekracza 1.3 bar'a (18psi), mimo że jakiś rok temu 1.5 było całkiem powtarzalne. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że peak (czy też overboost) pojawia się tylko chwilowo pod obiciążeniem, ale u mnie przestał pojawiać się kiedykolwiek. Sprawdziłem obejmy (za oceanem ponoć częste w fa20, nawet moj vin łapie sie na recall z TSB) i wszystkie znaki na niebie nie wskazuja na nieszczelności w dolocie. Czytałem, że fabryczny zawór BPV potrafi dawać takie objawy... i nie wiem czy to moja kolejna subaru paranoja od nadmiaru lektur czy tttm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 3 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 Dotarło kilka gratów, zimny dolot, klocki tył i przód, tarcze przód oraz znaczki Subaru (Subaru badge of ownership), na tą chwile udało mi się zamontować przednie tarcze z klockami, reszta pewno dopiero w sobotę. Mam nadzieję, że będzie jakaś poprawa. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 3 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2021 51 minut temu, lutek34 napisał: Dotarło kilka gratów, zimny dolot, klocki tył i przód, tarcze przód ... Dolot, to AEM? Jaka tarcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 6 godzin temu, Kambol napisał: Dolot, to AEM? Jaka to tarcza? Tak AEM a tarcza Rotinger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 6 godzin temu, Kambol napisał: Dolot, to AEM? Jaka to tarcza? Tak AEM a tarcza Rotinger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 18 godzin temu, lutek34 napisał: Tak AEM Fajnie brzmi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Panowie, mam pytanie odnośnie przewodów hamulcowych w oplocie, ktoś z Was coś dobrał w PL czy tylko US? W katalogu HEL nie ma nic dla rocznika 2015-2017. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 14 godzin temu, lutek34 napisał: Panowie, mam pytanie odnośnie przewodów hamulcowych w oplocie, ktoś z Was coś dobrał w PL czy tylko US? W katalogu HEL nie ma nic dla rocznika 2015-2017. Pisałeś do Pizza Brakes? Robią na bazie Hel, dorabiają do wszystkiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 6 godzin temu, MDsuperstar napisał: Pisałeś do Pizza Brakes? Robią na bazie Hel, dorabiają do wszystkiego. Pisałem do Hel, i dostałem taka odpowiedz, ale napiszę też do Pizza Brakes. . Przewody o kodzie towaru SUB-4-051 będą pasowały do modeluSubaru Impreza VA 2.5 Turbo WRX & STi 2014-https://pl.helperformance.com/subaru-impreza-2-5-turbo-wrx-sti-2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Ja mam właśnie do założenia od pizza brakes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbiefan Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Podpowie ktoś, czy da się w Polsce aktualnie kupić/sprowadzić albo zrobić na zamówienie dobrej jakości downpipe (Jpipe) do WRX, z katalizatorem sportowym 200-300 cpsi w przyzwoitej cenie? MG nie zrobi, El-tec nie odpisuje / nie odbiera, kilka firm we Wrocławiu pytałem - nie. Sprowadzenie z USA ciężki temat - przez Covid mało co jest dostępne, jak już coś jest to drogo +drogi dolar teraz +koszty wysyłki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 W dniu 4.03.2021 o 23:57, Kambol napisał: Fajnie brzmi wrzeszczcie znalazłem chwilkę czasu, po uporaniu się z konserwacją OBK i zamontowałem ten dolot, faktycznie fajnie to brzmi i słychać blow offa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 19 godzin temu, subbiefan napisał: Sprowadzenie z USA ciężki temat myślisz że ten zestaw nie spełnia Twoich wymogów? Dość dużo tego sprzedali. https://www.ebay.com/itm/1320-PERF-FOR-2015-WRX-Forester-XT-Manual-downpipe-high-flow-cat-down-J-pipe/302170663290?fits=Year%3A2015|Model%3AWRX&hash=item465ac6697a:g:DjoAAOSw241YV7h2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Ostatnio był tez link do zestawu, który zmienia kolektor na roznoodległościowy, co powinno zbliżyć dźwięk do EJ25. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbiefan Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 2 godziny temu, lutek34 napisał: myślisz że ten zestaw nie spełnia Twoich wymogów? Dość dużo tego sprzedali. https://www.ebay.com/itm/1320-PERF-FOR-2015-WRX-Forester-XT-Manual-downpipe-high-flow-cat-down-J-pipe/302170663290?fits=Year%3A2015|Model%3AWRX&hash=item465ac6697a:g:DjoAAOSw241YV7h2 Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA z części chińskich. Dają rok gwarancji (gdzie uznane firmy dają lifetime) i opinie w sieci mają mieszane. Ale może do głębszego sprawdzenia i przemyślenia. Choć boli koszt wysyłki 125$. Za 2 tyś. PLN (bo tyle całość wyjdzie) to liczyłem że uda się coś w Polsce zrobić custom dobrej jakości. Downpipe nie jest dla mnie krytyczny, bo powiem szczerze mocy mi w WRX nie brakuje, tylko charakterystyka fabrycznego strojenia nie pasuje. A że zmiana DP pozwala dodać odczuwalną dawkę mocy, przy okazji strojenia które i tak planuję zrobić, to temat rozważam. Ale nie chcę iść za bardo w koszty, bo się tym samochodem ścigać czy upalać na torze nie planuję. @Filip - kolektor różnoodległościowy to moim zdaniem wielka pomyłka przy twin scroll turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 29 minut temu, subbiefan napisał: Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA ten lepiej wygląda? chyba cenowo ;-) https://www.ebay.com/itm/SR-S-DOWNPIPE-FOR-2017-WRX-MANUAL-CATTED-DUAL-O2-BUNG-J-DOWN-PIPE-HIGH-FLOW-CAT/391976877117?fits=Year%3A2015|Model%3AWRX&hash=item5b43a47c3d:g:zPMAAOSwmuVae1HC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 51 minut temu, subbiefan napisał: Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA z części chińskich. Dają rok gwarancji (gdzie uznane firmy dają lifetime) i opinie w sieci mają mieszane. Ale może do głębszego sprawdzenia i przemyślenia. Choć boli koszt wysyłki 125$. Za 2 tyś. PLN (bo tyle całość wyjdzie) to liczyłem że uda się coś w Polsce zrobić custom dobrej jakości. Downpipe nie jest dla mnie krytyczny, bo powiem szczerze mocy mi w WRX nie brakuje, tylko charakterystyka fabrycznego strojenia nie pasuje. A że zmiana DP pozwala dodać odczuwalną dawkę mocy, przy okazji strojenia które i tak planuję zrobić, to temat rozważam. Ale nie chcę iść za bardo w koszty, bo się tym samochodem ścigać czy upalać na torze nie planuję. @Filip - kolektor różnoodległościowy to moim zdaniem wielka pomyłka przy twin scroll turbo. Jak skończysz daj znać. Chętnie podjadę i zobaczę ulepszonego WRXa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbiefan Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 2 godziny temu, subbiefan napisał: Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA z części chińskich. Dają rok gwarancji (gdzie uznane firmy dają lifetime) i opinie w sieci mają mieszane. Ale może do głębszego sprawdzenia i przemyślenia. Choć boli koszt wysyłki 125$. Za 2 tyś. PLN (bo tyle całość wyjdzie) to liczyłem że uda się coś w Polsce zrobić custom dobrej jakości. Downpipe nie jest dla mnie krytyczny, bo powiem szczerze mocy mi w WRX nie brakuje, tylko charakterystyka fabrycznego strojenia nie pasuje. A że zmiana DP pozwala dodać odczuwalną dawkę mocy, przy okazji strojenia które i tak planuję zrobić, to temat rozważam. Ale nie chcę iść za bardo w koszty, bo się tym samochodem ścigać czy upalać na torze nie planuję. @Filip - kolektor różnoodległościowy to moim zdaniem wielka pomyłka przy twin scroll turbo. Może zbyt skrótowo napisałem. Nie wiem czy ten DP od 1320 jest OK czy nie. Jak rzuciłem okiem na szybko co to za firma, co produkuje i na jakieś fora motoryzacyjne i opinie z Google, to obraz jawi się mieszany. Do tego raptem rok gwarancji nie buduje u mnie przekonania, że firma wierzy w swój produkt. Nie należę do osób, które lepiej śpią jak kupią coś drogiego, żeby mieć "lepsze" niż sąsiad czy modny/fajny znaczek, choć nikomu nie bronię i nic mi do tego. Nie lubię przepłacać i wolę kupić taniej jak można. Ale nie chcę kupić czegoś tanio i żałować, że trzeba rzeźbić żeby dopasować, zardzewieje po 2 zimach albo pęknie od cykli cieplnych. Nie spotkałem opinii typu "mam od nich downpipe, jeżdżę kilka lat i jestem zadowolony. Nie przepłacajcie za Mishimoto". Raczej "Kupiłem, w miarę pasuje, nie znam się ale wygląda dobrze, jest lżejsze niż droższa konkurencja". Niestety dostępność innych DP aktualnie wygląda jak wygląda, stąd może tyle sprzedanych przez nich ostatnio sztuk. Ostatecznie na seryjnym DP też można auto wystroić, a te 20-30 koni mniej nie robi mi takiej różnicy, żeby płacić za DP 5 tysi. Planów na dalsze mody i robienie bestii na 1/4 też nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 W dniu 1.04.2021 o 12:38, subbiefan napisał: MG nie zrobi, El-tec nie odpisuje / nie odbiera, kilka firm we Wrocławiu pytałem - nie. Sprawdź jeszcze GTPerformance, RCP exhaust i RM Motors. Może zrobią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 W dniu 1.04.2021 o 12:38, subbiefan napisał: Podpowie ktoś, czy da się w Polsce aktualnie kupić/sprowadzić albo zrobić na zamówienie dobrej jakości downpipe (Jpipe) do WRX, z katalizatorem sportowym 200-300 cpsi w przyzwoitej cenie? MG nie zrobi, El-tec nie odpisuje / nie odbiera, kilka firm we Wrocławiu pytałem - nie. Sprowadzenie z USA ciężki temat - przez Covid mało co jest dostępne, jak już coś jest to drogo +drogi dolar teraz +koszty wysyłki. W Nisku jest taki Mateusz priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 4 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2021 W dniu 2.04.2021 o 11:40, subbiefan napisał: Odrzuciłem na pierwszy rzut oka jako chałupniczy wyrób spawarski nieokreślonej jakości made in USA z części chińskich. Dają rok gwarancji (gdzie uznane firmy dają lifetime) i opinie w sieci mają mieszane. Ale może do głębszego sprawdzenia i przemyślenia. Choć boli koszt wysyłki 125$. Za 2 tyś. PLN (bo tyle całość wyjdzie) to liczyłem że uda się coś w Polsce zrobić custom dobrej jakości. Downpipe nie jest dla mnie krytyczny, bo powiem szczerze mocy mi w WRX nie brakuje, tylko charakterystyka fabrycznego strojenia nie pasuje. A że zmiana DP pozwala dodać odczuwalną dawkę mocy, przy okazji strojenia które i tak planuję zrobić, to temat rozważam. Ale nie chcę iść za bardo w koszty, bo się tym samochodem ścigać czy upalać na torze nie planuję. @Filip - kolektor różnoodległościowy to moim zdaniem wielka pomyłka przy twin scroll turbo. Co ma kolektor do twin scroll? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się