jpol Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Przyznam, że liczyłem na carfita przy tym pytaniu. ;-) On zawsze był zwolennikiem wyższego indeksu i podobno wynikało to z praktyki. lukass, a co jest zmieniane w oponach o wyższym indeksie prędkości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alpin Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 tutaj jest trochę o tym czym się różnią opony z dużymi indeksami prędkości http://www.opony.com.pl/opinie_eksperto ... how=opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Jak widzę już to kiedyś czytałem. Nie ma tam jednak odpowiedzi na pytanie czy np. opona ze "zbyt wysokim indeksem prędkości" będzie zachowywać się gorzej od opony z indeksem nominalnym. W szczególności czy może być trudniej ją "dogrzać" i czy na zimno nie będzie pracowała gorzej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ape Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Tak się powywnętrzam na temat RE050. Słabe są. Znaczy to najlepsze gumy UHP na jakich jeździłem ale słabe są Kupiłem nówki dwa miesiące temu. 225/45R17 91Y. Jeżdżę zakręty na okrągło i one dość szybko puszczają. Nie wiem, może to auto, może brak umiejętności ale trochę się rozczarowałem. Następne będą RE070. Fakt, że STI seria, zawieszenie seria, geometria ustawiona "pod te opony" jak mi powiedział Maras [cokolwiek to znaczy] ale mimo wszystko za szybko docieram do granic możliwości opon. Poprawcie mnie proszę jeśli farmazonię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lynx Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 tutaj jest trochę o tym czym się różnią opony z dużymi indeksami prędkościhttp://www.opony.com.pl/opinie_eksperto ... how=opinie ten tekst wskazuje na różnice pomiędzy oponami o najwyższych indeksach prędkości (np. W lub Y) a oponami z indeksami S,T czy H. pytanie kolegów dotyczyło tego czy brać tą samą oponę w indeksie W czy Y - w takim przypadku opony praktycznie niczym się nie różnią ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 No dobrze, a co może być przyczyną nie równego zużycia jednej prawej przedniej opony? najciekawsze jest to, że pół obwodu jest zdecydowanie mocniej zdarte niż drugie pół. Bicia nie ma z prowadzeniem też problemów nie ma, zresztą to są moje absolutnie najlepsze opony jakie miałem (P7) patrząc na poniższe zdjęcie pół opony jeszcze ma widoczne delikatne nacięcia (są płytkie) a drugie poł obwodu nie, już są całkiem zdarte. opona nie bije, nie ma odchyleń i itp, wg huntera jest bardzo dobra. Czy możliwe, że ja ją tak dziwnie zużułem? czy fabryrycznie mogła być tak dziwnie nalana? Jak była nowa, wyglądała wszędzie tak samo pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanon Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Czy pomiedzy sz90 a Pzero Rosso jest faktycznie tak dramatyczna roznica na korzysci sz90? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Czy pomiedzy sz90 a Pzero Rosso jest faktycznie tak dramatyczna roznica na korzysci sz90? Kilka osób "z branży" odradzało Pirelli twierdząc, że są super, ale nie na nasze warunki. Przedwczoraj pokatowałem trochę SZ90 na mokrym i jestem zaskoczony jak trzymają. :shock: No chyba, że to moja nowa zbieżno-rozbieżna geometria. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanon Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 A sz90 będą wolniej schodziło od rosso? Stoje przed dylematem wyboru opon na lato i nie wiem co wybrać :/, rosso kosztuja troszeczke mniej niz sz90 i stad te pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Czy pomiedzy sz90 a Pzero Rosso jest faktycznie tak dramatyczna roznica na korzysci sz90? Kilka osób "z branży" odradzało Pirelli twierdząc, że są super, ale nie na nasze warunki. Przedwczoraj pokatowałem trochę SZ90 na mokrym i jestem zaskoczony jak trzymają. :shock: No chyba, że to moja nowa zbieżno-rozbieżna geometria. :roll: czyli dobrze czy źle? masz tam jeszcze jakiś bieżnik czy to już semislicki pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 A sz90 będą wolniej schodziło od rosso? Stoje przed dylematem wyboru opon na lato i nie wiem co wybrać :/, rosso kosztuja troszeczke mniej niz sz90 i stad te pytania. apropos tu macie testy wideo i te re050a wcale nie takie dobre tyle, że testy chyba były robione usa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 I pytanie czy Subaru jest bardziej jak Mondeo czy jak C-klasa... :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 uważam że trzeba połączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 po chwili testów stwierdzam że Yoko Parada to shit, zdecydowanie nie wart swojej ceny. Na suchym ok choc bez jakiś szczególnych wodotrysków, imho nie odbiega od normalnej drogowej opony a do re070 jest bardzo daleko, natomiast na mokrym to ta opona to jakies totalne nieporozumienie. Nie trzyma wogóle i trzeba być bardzo uważnym i przewidywalnym bo mozna się niezdrowo przejechać Krótko mówiąc :arrow: nie moge się już doczekać kiedy się skończą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 ja takie zdanie miałem o contact sporach z continentala 2 razy się rozbiłem bo nie wyhamowałem pomimo, że wszyscy dali radę, u mnie abs i na mokrym leciał jak szalony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lynx Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 ja takie zdanie miałem o contact sporach z continentala 2 razy się rozbiłem bo nie wyhamowałem pomimo, że wszyscy dali radę, u mnie abs i na mokrym leciał jak szalony AdaSch, niezależnie od mojej opinii o Sport Contact z Conti, myślę że ABS specjalnie ci nie pomógł w efektywnym hamowaniu :roll: a przy okazji, o którym wydaniu Sport Contact mówimy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 pierwszym bez żadnych cyferek, co do abs pewnie masz racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanon Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Ehhh ciągle wacham się czy zdecydować się na pirelli rosso 225/40/18 czy dopłacić 300zł i wziąć firestone'a? Czy ktoś mógłby rozwiać ostatecznie moje wątpliwosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Ehhh ciągle wacham się czy zdecydować się na pirelli rosso 225/40/18 czy dopłacić 300zł i wziąć firestone'a? Czy ktoś mógłby rozwiać ostatecznie moje wątpliwosci? A ile kosztują te Pirellki i Firestony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kanon Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 a jaki ma to wplyw na ich parametry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lynx Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Ehhh ciągle wacham się czy zdecydować się na pirelli rosso 225/40/18 czy dopłacić 300zł i wziąć firestone'a? Czy ktoś mógłby rozwiać ostatecznie moje wątpliwosci? czy na pewno chodzi Ci o opony Firestone ? A jesli tak, to o jakiej oponie tej marki mówisz ? Wg mnie Firestone to jednak o półkę niżej niż Pirelli więc dopłacanie 300 zł za Firestone'a uważam za trochę dziwne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Ehhh ciągle wacham się czy zdecydować się na pirelli rosso 225/40/18 czy dopłacić 300zł i wziąć firestone'a? Czy ktoś mógłby rozwiać ostatecznie moje wątpliwosci? czy na pewno chodzi Ci o opony Firestone ? A jesli tak, to o jakiej oponie tej marki mówisz ? Wg mnie Firestone to jednak o półkę niżej niż Pirelli więc dopłacanie 300 zł za Firestone'a uważam za trochę dziwne ... a co ma "półka" do jakości opon ? zmieniłem Continantale SportContact coś tam na SZ90 i okazało się, że te drugie nie dość że tańsze o 30% to jeszcze są znacznie lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 firestone to low endowe bridgestone w testach wypadają średnio lub katastroficzne np zimówka winterhawk co sądzić o firmie sprzedającej taki buel? niuman ma firestony i jest zadowolony, ale która lepsze? wg testów pirelli. tutaj link na zimowe firestony - banda debili je zaprojektowała http://i53.photobucket.com/albums/g79/a ... zimowe.jpg zimówka ma gorsze parametry niż całoroczna, czy sava z biedronki to o czymś świadczy pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 firestone to low endowe bridgestone w testach wypadają średnio lub katastroficzne np zimówka winterhawk co sądzić o firmie sprzedającej taki buel? niuman ma firestony i jest zadowolony, ale która lepsze? wg testów pirelli. tutaj link na zimowe firestony - banda debili je zaprojektowała http://i53.photobucket.com/albums/g79/a ... zimowe.jpg pozdrawiam Nie wiem jak zimowe firestony, ale SZ90 to rewelacja (tysiące głów i Carfit nie mogą się mylić!). Przetestujemy na moim egzemplarzu, zobaczysz jak to działa. Kilkanaście osób jeździ na tej gumie i jest zadowolona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 no właśnie wiem, zapodaj jaki to model? co na to testy adac? przynajmniej ładnie wyglądają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się