foreks Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 carfit, skasowalem juz 070 i chyba musze sie rozejrzec za nowymi, ale juz tylko i wylacznie do cywilnej jazdy, czyli maja wybierac kaluze, a nie udawac mesjasza nad jeziorem. co z doswiadczenie proponujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 carfit, skasowalem juz 070 i chyba musze sie rozejrzec za nowymi, ale juz tylko i wylacznie do cywilnej jazdy, czyli maja wybierac kaluze, a nie udawac mesjasza nad jeziorem. co z doswiadczenie proponujesz? RE050A, FIRESTONE TZ90u, a jak Ci zalezy na odprowadzaniu wody to Uniroyal Rainsport 2 ( nie nadaja sie do upalania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 dobra to i ja się podłaczam pod temat i pytam fachowców. R070 już mi się wykończyła i szukam opony która podobnie trzyma ale jest jakaś możliwośc, żeby się lepiej w koleinach prowadziła? Kolein w moich okolicach jest od groma a każde wyprzedzanie innych aut jest ostrą walką z kierownicą. Macie jakieś pomysły na coś równie sportowego? jak nie to wróce to r070 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 dobra to i ja się podłaczam pod temat i pytam fachowców. R070 już mi się wykończyła i szukam opony która podobnie trzyma ale jest jakaś możliwośc, żeby się lepiej w koleinach prowadziła? Kolein w moich okolicach jest od groma a każde wyprzedzanie innych aut jest ostrą walką z kierownicą. Macie jakieś pomysły na coś równie sportowego? jak nie to wróce to r070 tak Michelin Sport Cup, bardzo dobrze trzyma, na koleiny prawie nie reaguje, tylko kłopot jak jest mokro. Leszek z koleinami tj. tak, czym bardziej twarda opona ( boki) tym gorzej w koleinach, cięzko Ci bedzie dobrac , cos równie przyczepnego i komfortowego, albo rybki albo akwarium No chyba ze slick rajdowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 No chyba ze slick rajdowy nie dziękuje kurcze samochód na r070 to całkiem inne auto, ruchy kierownicą jak po torach. Nie szukam czegoś co będzie komfortowe tylko, żeby na te koleiny tak nie reagowało. a jak bardzo źle jest z tym Michelinem Sport Cup przy mokrym? widział często na forum pada nazwa jakieś e888 czy r888? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 ja uderzam chyba w RE050A. Edwin, czym sie roznia od 040? skasowalem kiedys dwa komplety 040 i byly raczej przecietne, chociaz nie pamietam dlaczego :roll: [ Dodano: Pią Mar 07, 2008 8:27 am ] btw, 070 na oponeo potanialy do PLN500 :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 No chyba ze slick rajdowy nie dziękuje kurcze samochód na r070 to całkiem inne auto, ruchy kierownicą jak po torach. Nie szukam czegoś co będzie komfortowe tylko, żeby na te koleiny tak nie reagowało. a jak bardzo źle jest z tym Michelinem Sport Cup przy mokrym? widział często na forum pada nazwa jakieś e888 czy r888? Sport Cup na mokrym czy wilgotnym nie jest źle, ale jak stoi woda , jest problem i nie ma co oczu mydlić, :cool: ( w instrukcji obsługi Porsche GT3, jest napisane wyrażnie nie jeżdzić po mokrym, a tj fabryczne wyposażenie tego auta). Toyo R888 jest równiez bardzo twarda i bedzie ten sam problem tylko gorzej na mokrym od RE070. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Toyo R888 jest równiez bardzo twarda i bedzie ten sam problem tylko gorzej na mokrym od RE070. czyli ogólnie nadal byś polecał R070? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 ja uderzam chyba w RE050A. Edwin, czym sie roznia od 040? skasowalem kiedys dwa komplety 040 i byly raczej przecietne, chociaz nie pamietam dlaczego :roll: [ Dodano: Pią Mar 07, 2008 8:27 am ] btw, 070 na oponeo potanialy do PLN500 :shock: Bridgestone RE040 , to słaba opona, to nie jest tak że dana firma robi same rewelacyjne opony, albo same słabe, np. Bridgestone ER 33 , czy RE30, tez sa słabe, a np ER300 , jest super , ale wszystko zalezy kto do czego potrzebuje opony, bo jeśli komus zalezy na np. przebiegu, to kupuje własnie RE30 i bedzie długo jeździł , ale niech zapomni o dobrym trzymaniu. :cool: [ Dodano: Pią Mar 07, 2008 8:44 am ] Toyo R888 jest równiez bardzo twarda i bedzie ten sam problem tylko gorzej na mokrym od RE070. czyli ogólnie nadal byś polecał R070? Myśle że tak, jezeli komuś zalezy żeby była opona twarda ( boki ) i dobrze sie jeździło w warunkach drogowych i dobrze odprowadzała wode , warto sie zastanowić nad oponą RE050A Run Flat . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 warto sie zastanowić nad oponą RE050A Run Flat . z tego co widzę w opisach wymagane są do niej czujniki ciśnienia ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 warto sie zastanowić nad oponą RE050A Run Flat . z tego co widzę w opisach wymagane są do niej czujniki ciśnienia ? :roll: bzdura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 bzdura. hm... a Pirelli pzero rain? czytam dobre recenzje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 a co to za opona? masz jakies zrodla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 bzdura. hm... a Pirelli pzero rain? czytam dobre recenzje nie mam pojęcia o tej oponie, nigdy nie miałem i nie jeździełm, jeśli chodzi o te czujniki , to jest to tylko taka uwaga , że w przypadku przebicia, kierowca wiedział o zaistniałym fakcie a nie gnał autostrada 200km/h, ale to tylko w przypadku niedzielnych kierowców którzy nie potrafia wyczuć że ma kapcia, a niestety sa tacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 "PZERO RAIN Opony stosowane w Pucharze Ferrari. Są zaawansowaną ewolucją szosowych opon PZero System, ale z pogłębionym wzorem bieżnika dla uzyskania lepszych osiągów przy jeździe z dużą prędkością. Specjalny skład mieszanki bieżnika zapewnia doskonałą sterowność na mokrej nawierzchni." ale w sumie za dużo to tej opony jakoś na naszym rynku nie ma. Chyba jakiś chwilowy wypust albo nie trafiony :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levy Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Ja zdecydowałem się na Bridgestone ER300 za namową Carfit-a, musze jedynie sprzedać swoje nowe geolandery :roll: W jakim masz rozmiarze? Standard 215/55/17. Ogłoszenie tu : http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=116341 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Ja upalam kolejny komplet RE070, a następny czeka w garażu . Szkoda mi tej kasy, ale z drugiej strony strasznie cierpię jeżdżąc na zimówkach, a uwielbiam, gdy w wozie trzęsie, wali i jest w ogóle hardcore'owo . Dlatego wiem, że nie chciałbym mieć opon "cywilnych" i odżałowuję kasę na RE070. Ostatnio są tańsze (nie wiem, czy pamiętacie, ale kosztowały 920 PLN ), tak że jest troszkę łatwiej 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 a uwielbiam, gdy w wozie trzęsie, wali i jest w ogóle hardcore'owo też tak mam, zimówki są straszne, nie to auto ale gdziekolwiek się nie ruszę koleiny i gdzie normalnie bym wyprzedzał na moich drogach tego nie robię bo jest to naprawdę niebezpieczne przez opony własnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 w tym rozmiarze to chyba nie da sie uniknac dyskomfortu kolein. ja zas na pewno dwa razy zastanawialbym sie, by w trasie na 070 podczas ulewy i w koleinach wyprzedzac agresywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 ja zas na pewno dwa razy zastanawialbym sie, by w trasie na 070 podczas ulewy i w koleinach wyprzedzac agresywnie. ja tylko mówiłem o koleinach, na deszczu to już inna historia. a ta opona? nie zwracajcie uwagę na reklamę ale na samą oponę http://www.nie-ASO.pl/opony-i-felgi/op ... t-615.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 http://www.falken-europe.de/common/img/ ... 3_enen.pdf [ Dodano: Pią Mar 07, 2008 10:18 am ] 1. idealny stosunek ceny do produktu 2. idealna opona na auto X 3. fatalna w czasie deszczu oczywiscie pkt.3 jest zbyteczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 to ja dorzuce tez cos od siebie... test #1 test #2 p.s. oczywiscie nalezy nie zapominac o tym, ze ta sama opona na roznych autach (RWD vs FWD vs AWD) oraz w roznych rozmiarach, a najwazniejsze u roznych testowcow, moze pokazywac zupelnie odmienne wyniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 eddie_gt4, z tego szkopskiego testu wynika, że re050 rozwala te wszystkie pirelli pzero i goodyeary eagle f1 :shock: a amerykański mówi zaś odwrotnie i bądź tu mądry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 ja bym zawierzal ADAC, amerykanom pozazdroscil moze dobrych drog. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 eddie_gt4, z tego szkopskiego testu wynika, że re050 rozwala te wszystkie pirelli pzero i goodyeary eagle f1 :shock:a amerykański mówi zaś odwrotnie i bądź tu mądry wlasnie to i chcialem powiedziec :!: ile roznych testow, tyle (zazwyczaj) i roznych zwyciezcow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się