Skocz do zawartości

Z Legasia H6 MY'04 na Spec B MY'07


Oczkoo15

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Oczkoo15 napisał:

Bez dbkillerów trochę głośno :krecka_dostal:

Nie ma mientkiej gry, słyszałeś z jakim ja do Ciebie dybałem :OO:

Nie no, tak serio to sam pewnie miałbym jakieś - jest jedno ale. To tak psuje wygląd, że nie mogę się przełamać... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, thorxahest napisał:

o Speca widać ktoś dbał nie gorzej, niż Ty o poprzednika ;) Gratulacje zakupu.
I jak tam, manual lepszy od automatu, jest moc? Bo na filmach w internetach prezentuje się znacznie zrywniej.

 

To nie jest MTB)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.03.2021 o 23:04, thorxahest napisał:

Gratulacje zakupu

:hi:

 

W dniu 23.03.2021 o 23:04, thorxahest napisał:

I jak tam, manual lepszy od automatu, jest moc? Bo na filmach w internetach prezentuje się znacznie zrywniej.

To jest A/T, ale w skrzynia w trybie Sport Sharp bardzo fajnie działa. Ogólnie tak sprawniej niż w Legasiu, pewnie sporo w tym zasługi SI Drive. Podobno też wersja Spec B ma zmieniony soft skrzyni, ale nie udało mi się tego potwierdzić ;)

 

 

A z bieżącego użytkowania... 

Tylne lewe głośniki od początku nie grały, ostatnio też z przodu coś mi zaczęło przerywać. Spróbowałem naprawić to we własnym zakresie, udało mi się wyjąć radio, poprawiłem przewody, teraz wszystko jest już ok 

20210323_175657.thumb.jpg.da1d32e2e0095a6e5293d4c7b9f375bb.jpg

 

Spec pojechał na pierwszy konkretny przegląd. Zostały wymienione:

• Olej silnikowy - Motul 8100 X-Cess 5w40 

• Filtr oleju, filtr powietrza

• Płyn chłodniczy 

• Przewody płynu chłodzącego i oleju - moje były już w średnim stanie i zapobiegawczo zdecydowałem się na wymianę. Po przejściach z Legasiem nie chciałem ryzykować. Na UPG jeszcze trochę za wcześnie :biglol:

• Cięgna w mechanizmie przednich wycieraczek. Początkowo kupiłem cały mechanizm, ale okazał się być w średnim stanie, dlatego też zostały wstawione nowe cięgna OEM. 

• Silniczek tylnej wycieraczki - kupiłem używany

• Czujnik samopoziomowania xenonow - też używany 

 

20210324_073157.thumb.jpg.3db6f8e468451d005171fc88d452787a.jpg

20210323_235756.thumb.jpg.113e948384d51c359335d9bbad4bf35e.jpg

 

20210325_081952.thumb.jpg.4f96808ab872362c6198646e07686df0.jpg

  • Super! 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 hours ago, Oczkoo15 said:

:hi:

 

To jest A/T, ale w skrzynia w trybie Sport Sharp bardzo fajnie działa. Ogólnie tak sprawniej niż w Legasiu, pewnie sporo w tym zasługi SI Drive. Podobno też wersja Spec B ma zmieniony soft skrzyni, ale nie udało mi się tego potwierdzić ;)

 

 

A z bieżącego użytkowania... 

Tylne lewe głośniki od początku nie grały, ostatnio też z przodu coś mi zaczęło przerywać. Spróbowałem naprawić to we własnym zakresie, udało mi się wyjąć radio, poprawiłem przewody, teraz wszystko jest już ok 

20210323_175657.thumb.jpg.da1d32e2e0095a6e5293d4c7b9f375bb.jpg

 

Spec pojechał na pierwszy konkretny przegląd. Zostały wymienione:

• Olej silnikowy - Motul 8100 X-Cess 5w40 

• Filtr oleju, filtr powietrza

• Płyn chłodniczy 

• Przewody płynu chłodzącego i oleju - moje były już w średnim stanie i zapobiegawczo zdecydowałem się na wymianę. Po przejściach z Legasiem nie chciałem ryzykować. Na UPG jeszcze trochę za wcześnie :biglol:

• Cięgna w mechanizmie przednich wycieraczek. Początkowo kupiłem cały mechanizm, ale okazał się być w średnim stanie, dlatego też zostały wstawione nowe cięgna OEM. 

• Silniczek tylnej wycieraczki - kupiłem używany

• Czujnik samopoziomowania xenonow - też używany 

 

20210324_073157.thumb.jpg.3db6f8e468451d005171fc88d452787a.jpg

20210323_235756.thumb.jpg.113e948384d51c359335d9bbad4bf35e.jpg

 

20210325_081952.thumb.jpg.4f96808ab872362c6198646e07686df0.jpg

Widzę, że dokonałeś jedynego słusznego wyboru jeśli idzie o olej...i lepkość tez mi się zdaje prawidłowa dla tego przebiegu, poza tym ma też całkiem niezłą pojemność cieplna więc chroni przed problemem z UPG ;-)

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, czekker napisał:

Gdzie kupowałeś..?

No i ile zeta trzeba dać? :rolleyes:

Cięgna są z innego modelu, bodajże z Forestera. Kupiłem bezpośrednio w serwisie, razem z wymianą 300zł zapłaciłem.

Najważniejsze, że są nowe i oryginalne; teraz wycieraczki działają perfekcyjnie :D

 

18 godzin temu, czekker napisał:

polifty i przedlifty mają taki sam mechanizm?

Myślę, że tak

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystąpiła ostatnio kolejna usterka, puściły nity w fotelu kierowcy - standard w Legacy. Podnoszenie przedniej części fotela przestało działać, do tego lewa strona opadła :blink:

Wystarczyło wyjąć fotel i dać nowe nity, teraz wszystko działa jak powinno.

Przy okazji, że fotel był wyjęty podjąłem się czyszczenia i konserwacji skóry, oczywiście przy użyciu specyfików od @Danko

 

20210411_134855.thumb.jpg.8fbfe65f4a86d9ac3659c7e38519197c.jpg

 

Tak wyglądają teraz fotele:

 

20210411_191846.thumb.jpg.b2651dc8c7a538ca091de06d397f7847.jpg

20210411_191904.thumb.jpg.a3a16a03f3c557562d23f62d2be43363.jpg

 

Wymieniłem też mieszek, choć spasowanie pozostawia wieeeele do życzenia, będzie trzeba to poprawić. Na plus to, że nie jest już podarty.

20210411_191729.thumb.jpg.381567905b894b24cf5e7ace3747683b.jpg

 

Umyłem silnik:

20210403_125710.thumb.jpg.8f5a152500de08a8504809c2294ed43e.jpg

 

I Speca :D

20210409_163801.thumb.jpg.02cf34773c712e4bf848b51951026bd2.jpg

 

Wymieniłem też listwę na drzwiach z prawej strony, bo lakier miał kilka odprysków. Udało mi się kupić ładną w kolorze. 

 

  • Super! 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozmawiam z Tobą. 

Tylko ja tu słyszę 911?

Cudowne. Audiofilostyczne, sztosowe. 

Kupię b speca! 

 

Schodząc na ziemię :OO:

Co tam się podziało? Full przelot? Nierdzewka? Jakoś zmienona konstrukcja czy seria bez tłumików? 

Edytowane przez Danko
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Herostrates napisał:

Brzmi bardzo fajnie :) 

 

40 minut temu, Danko napisał:

Cudowne. Audiofilostyczne, sztosowe. 

:thx:

 

Został zmieniony wydech środkowy + tłumiki końcowe. Wszystko z nierdzewki robione na zamówienie. Środkowego tłumika nie ma.

 

 

Wydech, tak jak słychać, brzmi bardzo fajnie, ale na co dzień jest trochę za głośny dla mnie. Z dbkillerami brzmi całkiem przyjemnie, do codziennej jazdy jak znalazł, ale ten wygląd... Trochę dziwnie to wygląda z dbkillerami.

I teraz zastanawiam się co robić, bo leży u mnie catback Powerflow. Zmieniać? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...