Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 23.05.2024 o 20:32, Bosman napisał(a):

Czy możesz podać źródło tych 1620kg?
Fajnie by było, ale coś koledzy mylicie emoji6.png
Wg aktualnego cennika na stronie PL dealera: Stelvio 2.0 q4 280KM waży 1660kg, a Quadrifolio waży 1850kg z płynami, 90% paliwa, bez kierowcy.
Czyli z pustym bakiem ok 1.8t.
@Jaszyn może pewnie sprawdzić w dowodzie.

Edit: sam sobie odpowiem. Podajecie masę katalogową Giulii Q (1620) a mówimy o Stelvio, czyli większa buda, 4x4, większe koła, itp
 

Masz racje ja sobie jakos zakodowalem te 1620 dla Stelvio a to przeciez Giulia. Stelvio tak jak piszesz 1850kg bez kierowcy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą 1620kg Giulii Q to też bardzo ładny wynik jak na 510konnego sporego sedana.

Ale tak sobie myślę, że naprawdę fajnie to się jeździ golasem 2.0 RWD jak mu się dmuchnie coś ponad 310KM, a masa zostaje niewiele ponad 1.4t.
Jezdzilem kiedyś chwilę podstawową Julką RWD w wersji 200KM i bylem pod mega wrażeniem jak fajnie to skręcało bez dodatkowych 80kg z przodu jak w mojej Q4 i na mniejszych lekkich kołach.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co tam niby zrobili, podnieśli nieznacznie moc, nowe felgi, dodali parę plakietek pewnie za worek pieniędzy i tyle, nic szczególnego. Kolor pewnie wcześniej jakby chcieć i tak można było mieć z palety Audi Exclusive. Więc jak dla mnie nic wartego uwagi, kiedyś wersje szczególne czymś więcej się wyróżniały poza paroma naklejkami czyniącymi je "ekskluzywnymi". Bynajmniej nie tyczy się to Audi tylko wielu producentów.

 

choć i tak wolałbym to czy zwykłe RS4 od BMW M3, nawet jak wolniejsze, gorzej się prowadzi, to mimo wszytko nie szedłbym do niego z obrzydzeniem. Choć przedliftingowe RS4 bardziej mi się podobało. A najbardziej to bym chciał RS4 B5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma podniesiona moc,  inny uklad kierowniczy, zawieszenie KW, inna geometrię zawieszenia, inne gumy w sankach dyfra a więc cala lista drobnych zmian a dotego wyjątkowe kolory w tym legendarny Imola yellow,  detale wnętrza no i tylko 250 sztuk. To wersja specjalna na uczczenie 25 lecia więc auto bardziej dla kolekcjonera niż jakąś konkurencja dla M CS. 

Moim zdaniem w tym kolorze wygląda genialnie. 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak dlatego mowie ze to auto dla koleksjonerow raczej. Cena to chyba 140K EUR czy cos takiego. Z sufitu w kazdym razie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, turdziGT napisał(a):

No tak dlatego mowie ze to auto dla koleksjonerow raczej. Cena to chyba 140K EUR czy cos takiego. Z sufitu w kazdym razie. 

Niewiele mniej niż 992.2 GTS, co przed chwilą pokazali. Grubo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ze wszystkim limitowanym, cena na wydojenie klienta. Ale z drugiej strony to nikt tego tak nie liczy. To auto dla fana który ma zapewne też takie porsche obok w garażu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.06.2024 o 16:00, turdziGT napisał(a):

Ten Mercedes to nieporozumienie. A szkoda bo bardzo ladne auto. 

 

Dla mnie bardziej ciekawe jest to jak ten Mercedes i BMW odjeżdżają Audi. 

Audi to naprawdę szybkie auto, które do niedawna objeżdżało (w drag race) wszystko w swojej klasie. Na tym filmiku wygląda jakby zadyszki dostał. Ciekawe co VW upcha pod maską nowego RS5 Avant.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, matros1 napisał(a):

 

Dla mnie bardziej ciekawe jest to jak ten Mercedes i BMW odjeżdżają Audi. 

Audi to naprawdę szybkie auto, które do niedawna objeżdżało (w drag race) wszystko w swojej klasie. Na tym filmiku wygląda jakby zadyszki dostał. Ciekawe co VW upcha pod maską nowego 

Trzeba zacząć od tego ze to BMW ma min 540-550 KM w serii a nie 510 jak podaje producent i prawie objezdza RS6 więc co tak na prawdę porównywać, to po prostu inna klasa osiągów. 

Mercedes ma z kolei elektryczny silnik o mocy 200 ale w sumie jakie to ma znaczenie? Ten samochód mógł by mieć i 1000KM a i tak w takiej konfiguracji nie ma to kompletnie znaczenie bo jest to kompletny niewypał. 

Tak na dobra sprawę w tej klasie osiągów te różnice nie mają znaczenie bo te auta są tak szybkie że i tak ich osiągi są nie do wykorzystania w normalnym ruch i warunkach więc temat do podniecania się na forach i grupach głównie przez ludzi których tych aut nie mają bo właściciel mają to centralnie w 4 literach :)

Oczywiście nie mysle tu o tobie to po prostu obserwacje tego kto i co komentuje ma FB 

Edytowane przez turdziGT
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem przyjemność zmierzyć się z nowym M2 na torze. Walka była do końca i o milimetry co jest fajne zresztą. 

 

https://jastrzab.results.net.pl/wyniki.php?e=55

 

Jeszcze przed nami dwie edycje w walce o mistrzostwo. Tanio skóry nie sprzedam :biglol:

Sam nie pojmuje jak taki kloc świetnie sobie radzi na krętym torze. Inżynierowie BMW zrobili kawał dobrej roboty. 

 

 

 

IMG_20231202_181159_003.jpg

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...