Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, jacekw napisał:

Co trzeba zrobić żeby dojść do tego etapu? I, ekhem, za ile?

w Golfie jest to koszt rzędu 15 tys. przeróbka seryjnego dolotu, IC, hybryda turbo od peruna, kolanko dolotowe, dp bez kata i strojenie. i mamy cos takiego. Przy obecnych warunkach pogodowych trakcji brak do 120kmh. Do setki ponizej 4s. 100-200 kolo 8-9 s.  Nie widze sensu oski z taka mocą. 

B52A0690-75D3-4822-9EF9-675096651075.png

Edytowane przez FilipeK
  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze musza troche popracować nad tyłem , do przodu daleko :biglol:

 

BTW kolejny mega [moderator czuwa] up. Tak wyglada przedział bagażowy z przodu nowego iX3. To znaczy tem przedział jest w kazdym innym EV. Nie mam pojęcia kto ta firma obecnie zarządza i co tam sie dzieje ale takiego chaskiego oszczędzania to chyba nawet w Chińczykach nie ma.

 

IMG_8710.thumb.PNG.74a092cacae69a4b4dc065c22e64d4ad.PNG

 

od 7:10

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam znajomego który jest właśnie na etapie strojenia końcowego tego i30N do tej pory wydał jakieś 3500Euro, turbina, soft, IC.

Dla mnie też bardzo ważny jest aspekt uniwersalności dupowozu, Yaris GR kusi i mnie jak pewna Ukrainka z pobliskiej Biedronki ale zapakuj do Yaris 4 kumpli i jedź na mecz np. Bayern Munchen.

Mi osobiście brakuje takich samochodów które były kiedyś które dawały uczucie buntowniczej wolności, pracując w MB mogłem trochę pojeździć takimi samochodami jak E55AMG, SLR, SLK 55AMG, 190 z silnikiem Coswortha, sam miałem C32 AMG którego odkupiłem na raty po lekkiej stłuczce, cudowny samochód. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Przemek1979 napisał:

Yaris GR kusi i mnie jak pewna Ukrainka z pobliskiej Biedronki ale zapakuj do Yaris 4 kumpli i jedź na mecz np. Bayern Munchen.

ale ta Ukrainka do GRa wejdzie. Z autopsji wiem, że one wzrostem nie grzeszą Moze nawet do tylu wejdzie :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, FilipeK napisał:

ale ta Ukrainka do GRa wejdzie. Z autopsji wiem, że one wzrostem nie grzeszą Moze nawet do tylu wejdzie :biglol:

zawsze może jechać w pozycji "pochylonej" :mrgreen:

 

a tak na poważnie to jakby zrobili corolkę w typie tego yarisa to mieli na to wielu chętnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, turdziGT napisał:

Nie mam pojęcia kto ta firma obecnie zarządza i co tam sie dzieje ale takiego chaskiego oszczędzania to chyba nawet w Chińczykach nie ma.

CEO do zmiany ASAP.

Sprawiłem sobie na święta filiżanki w czarnym macie :D. Wyglądają świetnie, także może powinni podążać w tym kierunku, jeżeli z samochodami już im nie wychodzi :mrgreen:

FA83FFF9-8DA2-4460-B731-BA91047CB768.jpeg

  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Zyzol napisał:

CEO do zmiany ASAP.

Sprawiłem sobie na święta filiżanki w czarnym macie :D. Wyglądają świetnie, także może powinni podążać w tym kierunku, jeżeli z samochodami już im nie wychodzi :mrgreen:

FA83FFF9-8DA2-4460-B731-BA91047CB768.jpeg

gdzie można takie nabyć? :) 

 

edit: znalazłem  ;) 

edit2: Wszędzie niedostępne, więc ponawiam pytanie :D 

Edytowane przez FilipeK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, FilipeK napisał:

szkoda, że są tylko 50tki do espresso :( ja się jeszcze nie dorobiłem i pije puszczalską :D 

 

 

Jest jeszcze kubek w macie, na budowie kawka "z wiadra" się przyda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kogoś zainteresuje, wrzucam jako ciekawoste subiektywną ocenę byłego wlascicielia Gulia Q który obecnie jeździ  M3 comp, zaczerpnięta z grupy facebokowej quadrifoglio i zdjęcie jego wozów.  

 

 

Yes I sold my QV a few months ago and switched to a C43 AMG and that was also short lived. Decided to get an M3 comp cos I always loved the way it looks with its wide arches and big brakes. Anyway, I just took the car out for a mountain run and I’m super duper disappointed. Okey let’s start with some positives 

Positive

It’s quick and possibly as quick as a QV

DCT gear shifts are really quick 

Handles decently well. 

Negatives 

It sounds horrible! Sounds like an NA engine with muted exhaust and no pops or bangs on upshifts and very minimal on downshifts. 

2. The car seems more nervous compared to the QV maybe because of it’s old design pilot SS

3. Gearbox is quick but I would say only marginally quicker than a QV ZF gearbox

4. Uninspiring engine note and must I say again the engine and exhaust just lacks theatre. If I would to blind fold you and took you for a drive, you would probably mistaken it for a Vtec turbo. 

Sigh... I miss my QV and I guess it’s time to sell the awful M3. Pictures to compare my old beauty and my new slut

 

image.png.1051f7e2d8af49e79175d0ec6f7cc4ee.pngimage.png.b7ee1779123d845432b2664d2a69b45c.png
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.12.2020 o 23:13, jaszyn napisał:

Może kogoś zainteresuje, wrzucam jako ciekawoste subiektywną ocenę byłego wlascicielia Gulia Q który obecnie jeździ  M3 comp, zaczerpnięta z grupy facebokowej quadrifoglio i zdjęcie jego wozów.  

 

 

Yes I sold my QV a few months ago and switched to a C43 AMG and that was also short lived. Decided to get an M3 comp cos I always loved the way it looks with its wide arches and big brakes. Anyway, I just took the car out for a mountain run and I’m super duper disappointed. Okey let’s start with some positives 

Positive

It’s quick and possibly as quick as a QV

DCT gear shifts are really quick 

Handles decently well. 

Negatives 

It sounds horrible! Sounds like an NA engine with muted exhaust and no pops or bangs on upshifts and very minimal on downshifts. 

2. The car seems more nervous compared to the QV maybe because of it’s old design pilot SS

3. Gearbox is quick but I would say only marginally quicker than a QV ZF gearbox

4. Uninspiring engine note and must I say again the engine and exhaust just lacks theatre. If I would to blind fold you and took you for a drive, you would probably mistaken it for a Vtec turbo. 

Sigh... I miss my QV and I guess it’s time to sell the awful M3. Pictures to compare my old beauty and my new slut

 

image.png.1051f7e2d8af49e79175d0ec6f7cc4ee.pngimage.png.b7ee1779123d845432b2664d2a69b45c.png

czyli ma nie takie opony i seryjny wydech, więc trzeba sprzedać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, krist napisał:

czyli ma nie takie opony i seryjny wydech, więc trzeba sprzedać :)

Cóż, niech szuka chłopak dalej ;)  Jeżeli w kilka miesięcy przerobi 4 auta i nadal będzie marudził, a w negatywach wpisywał, że skrzynia jest szybsza, to ma problem :)

Nie wiem, skąd on jest, ale nie mają tam w zwyczaju przeprowadzania jazd testowych? 

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Zyzol napisał:

Cóż, niech szuka chłopak dalej ;)  Jeżeli w kilka miesięcy przerobi 4 auta i nadal będzie marudził, to ma problem :)

Nie wiem, skąd on jest, ale nie mają tam w zwyczaju przeprowadzania jazd testowych? 


 

Wybrzydzanie, narzekanie jest w modzie i się lepiej sprzedaje. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.11.2020 o 18:33, GRAF napisał:

Jezdzilem po Krakowie i okolicy i tak na szybko z najważnieszych:
- osiagi ok ale nie przestraszą

- fotele bajka dla mnie mega wygodne

- mam 183cm pozycja wysoka ale jak wjechalem w odpowiednia kreta wąska drogę to ta pozycja jest idealna!
- zawias to poezja jak to wybiera na Krakowskich nierównościach WOW

- hamulce super

- porownując do EVO9 chyba uklad kierowniczy nie jest aż tak precyzyjny (ale EVO jezdzilem juz jakis czas temu)

- fajnie skalibrowane ESP (nie wyłączałem go i mi nie przeszkadzało)

- brzmienie fajne otwarłem okno w tunelu i napewno powyzej 5tys obr nie jest to dzwiek z głosników

- spalanie mi wyszlo 14 wiec tak z 5-10L mniej niz EVO-STI

- na odpowiedniej drodze auto UZALEŻNIA

Na koniec jedna WADA!!! ale poważna:

- reakcja na gaz na postoju nikt o tym nie pisal ale mozna klepnąc gaz i silnik nie zareaguje - przeszkadza mi to przy normalnych dynamicznym ruszaniu trudno mi było zgrać gaz i sprzegło (przypalilem sprzegło raz a to mi sie nie zdarza, być moze problem z softem jak Subaru Boxer diesel?) Pod czas jazdy w korku tego nie czuć. Proszę zwróćcie na to uwage podczas jazd probnych.
Posumowująć najlepszy driver car jakim jezdzilem ostanio obok Alpine A110S!!! wzbudza emocje i przenosi w świat rajdów
=>Kupować potem lekki Remap poprawiający reakcje na gaz i tyle bo mocy wiecej naprawde nie potrzeba do szcześcia.

Ja od tygodnia mam ogromną przyjemność jeździć sobie tym autem po Krakowie i okolicach.

I opinia powyższa jest jak najbardziej trafna, zwłaszcza ta o reakcji na gaz. Przy normalnej jeździe spoko, ale przy dynamicznym ruszaniu, włączaniu się do ruchu GR lubi zgasnąć...

 

Bardzo fajny samochód, ale brakuje mi tego czegoś co by sprawiło, że chciał bym go mieć. 

 

575bfe52-074b-4e82-99b3-3126d48e340a.jpg

f4e1251e-0b7b-442b-a5c2-e8a21edaced8.jpg

8bdd6cb8-366a-4ccc-b2d0-7ac0ee210053.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, OWOC napisał:

Ja od tygodnia mam ogromną przyjemność jeździć sobie tym autem po Krakowie i okolicach.

I opinia powyższa jest jak najbardziej trafna, zwłaszcza ta o reakcji na gaz. Przy normalnej jeździe spoko, ale przy dynamicznym ruszaniu, włączaniu się do ruchu GR lubi zgasnąć...

 

Bardzo fajny samochód, ale brakuje mi tego czegoś co by sprawiło, że chciał bym go mieć. 

 

575bfe52-074b-4e82-99b3-3126d48e340a.jpg

f4e1251e-0b7b-442b-a5c2-e8a21edaced8.jpg

8bdd6cb8-366a-4ccc-b2d0-7ac0ee210053.jpg

STI rządzi :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, krist napisał:

"piękno jest w oczach patrzącego" :)F80 nigdy nie było brzydkie, a na tle G80 to wręcz wypiekniało

 

Wszystko jest względne. Kobieta idąca na łowy zabiera brzydszą koleżankę, żeby przy niej wyglądać na ładniejszą niż jest. Tak samo przy G80, F80 jest cudem a nawet E36 nabiera ogłady :) Ale potem wchodzi Alfa i czar pryska :)

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...