Skocz do zawartości

Przemek1979

Nowy
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Zielona Góra
  • Auto
    Subaru Forester XT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Przemek1979

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

16

Reputacja

  1. Cześć wszystkim, po przejechaniu 5000 km mogę już coś napisać. Prowadzenie znacząco się poprawiło, samochód jest bardziej bezpośredni, lepiej reaguje na ruchy kierownicą. Jak to często była aby cena nie przekraczała 300 zł bo takie miałem założenie trzeba wykonać min 500 sztuk co w moim odczuciu jest na naszym rynku nie realne. Seria 50 sztuk to koszt ponad 600 zł wiec mało kto to kupi. Jestem realistą wiec chyba sobie odpuszczę produkcje do momentu zmiany cen. Jeżeli ktoś jest zainteresowany szerszym wyjaśnieniem to proszę o kontakt telefoniczny.
  2. Nie mogę się zgodzić gdyż ja mówię o maksymalnym zredukowaniu luzu na drążku kolumny kierowniczej bez ingerencji w nastawy geometrii. Masz racje w SJ tuleje nie są mocnym punktem i jasne że to wpływa na prowadzenie. Pomiary oraz jazdy testowe potwierdziły że po montażu reakcja na ruchy kierownicą są błyskawiczne i prowadzenie jest precyzyjne. Pierwsza mała seria wyjdzie dopiero w kwietniu bo ciężko się wbić na CNC. Postaram się nagrać film który zobrazuje różnice.
  3. To moja obserwacja przy 3 Foresterze które miałem, jazda na wprost po montażu jest zupełnie inna niż przed teraz nie robię żadnych korekt kierownicą. Znacznie lepiej czuje samochód. Podobne odczucia ma kolega który jeździ od piątku z moim dumperem.
  4. Aktualizacja, pierwsze wyprodukowane elementy już po testach. Proszę was o opinie co myślicie o tym aby cześć była w kolorze złotym lub czerwonym? Nie wpłynie to jakoś bardzo na cenę a będzie bardzo się wyróżniać. Obecnie pracuje nad instrukcją oraz opakowaniem.
  5. Jest to stabilizator kasujący luz na kolumnie kierowniczej, jak widać na zdjęciu. W USA jest kilka firm które to oferuje i jest bardzo dużo na ten temat.
  6. Pragnę poinformować że w najbliższym czasie będę oferował Steering damper do modeli Forester oraz Impreza. Produkcja Polska ceny tez polskie. Obecnie produkt jest w fazie testowania. Zapewniam że w moim Forku SJ prowadzenie poprawiło się kolosalnie. Osoby zainteresowane proszę o kontakt.
  7. Propozycja mini zlotu we Wrześniu. Pierwszy weekend Września parking Auchan w Zielonej Górze. Proponuje spotkanie w Niedziele i myśle że jest sporo czasu aby poinformować kierowników Subaru o takim zlocie. Mam nadzieje że tym razem się uda .
  8. A ja jutro będę miał na testy Toyote Highlander. Ciekawi mnie jak ten samochód się prowadzi. Czas na zmiany więc moje Subaru będę sprzedawał i szukał czegoś większego. 2.5 HYBRID DYNAMIC FORCE AWD-I E-CVT
  9. Koledzy prawdziwa motoryzacja się skończyła jakieś 20 lat temu. Jeżeli ktoś chce Skode Superb 2.0 TSI 280 KM 4x4 to niech kupi i jak tysiące innych kierowców pozostanie anonimowy bo może właśnie tak chciał, a może rozmowa z policjantem który w nie oznakowanym radiowozie marki Skoda będzie o silniku 3.6 l którego już nie oferują zamiast o wysokości mandatu? A Subaru to tylko taki skrót... SAMOCHÓD ULUBIEŃCÓW BARDZO AGRESYWNEGO RAJDOWEGO UPALANIA Życzę wszystkim miłego dnia.
  10. Nie da się ukryć, że polski temperament daje się we znaki, szczególnie na drogach. Nie zmienia to jednak faktu, że według badań to właśnie my jesteśmy uważani globalnie za jednych z najbardziej agresywnych kierowców. Z badań wynika, że ponad 80 proc. polskich kierowców obserwuje agresywne zachowania na drogach przynajmniej raz w tygodniu, a co trzeci przyznaje, że zdarzają się jemu samemu agresywne zachowania. Dlaczego tak się dzieje? Moim zdaniem edukacja drogowa już na etapie pierwszych godzin jazdy kursantów, nie placyk i jakieś debilne zatoczki tylko prawdziwy ruch uliczny. Mieszkając ponad 20 lat za granicą i przemieszczając sie z DE do PL zauważyłem ciekawy przypadek, kierowca bardzo małej wiary jadąc po polskich autostradach wyprzedzał tiry prawym pasem, podjeżdżał tak blisko poprzedzającego samochodu jak by chciał zajrzeć do bagażnika, na moje oko w 20 min stracił prawko 5 razy. Po przekroczeniu granicy w Świecku ten sam kierowca jestem tego pewien bo tankowaliśmy swoje bolidy przypadkiem obok siebie, niczym Harry Potter magiczną różdżką wypowiedział zaklęcie i wzór kierowcy. Natomiast kierownik na niemieckich tablicach po niemieckich autostradach jedzie zgodnie ze znakami ale jak tylko widzi tablice POLEN to coś się z nim dzieje coś go namawia do poczucia wolności od odpowiedzialności drogowej, staje się chamem który jadąc na wschód swoim 2,0 TDI passerattti (nic nie mam do marki i modelu) nagle opróżnia popielniczkę przez okno, stara się być najszybszy i prawie przepala żarówki a dźwignia długich zużywa sie 5 x szybciej. Dlaczego tak jest? Ja nie zależnie od tego jaki znaczek mam na kierownicy jeżeli widzę samobójcę nie utrudniam, widzę furiata niech jedzie a może mu się dziecko czarne urodziło, widzę starszą osobę która nie ogarnia nie pogarszam jej/jego stanu bo jak fiknie za kółkiem to korek murowany, jedynie co mnie wk..... to kierowcy którzy przejeżdżają na czerwonym tego nie toleruje bo na pasach mogą być moje lub twoje dzieci.
  11. Wyjazd na JAPFEST. Kto chętny? Zbiórka w sobotę 24.07 na parkingu Auchan. Samochody mają być czyste, piwo zimne a dziewczyny gorące :-) Fajnie będzie ruszyć grupą.
  12. Cześć, objawy które opisałeś mogą wskazywać na problem z oprogramowaniem. Przy dużych mrozach które mieliśmy w tym roku spotkałem sporo takich usterek. Oglądałem skrzynie CVT z Forka z 2014 r z USA u kolegi z USA z przebiegiem ok 430.000 km i nie było tam jakiegoś nadmiernego zużycia materiału dlatego pisanie że jazda ze stałą prędkością jest szkodliwa uważam za mit. Dużo gorsze dla CVT jest "pałowanie" gdyż wtedy właśnie dochodzi do rozciągania łańcucha. Olej w CVT bardzo długo się rozgrzewa i nawet jak temp. silnika będzie wskazywać 70 C to w CVT może mieć dopiero 50 C, a to może mieć wpływ na nie prawidłową prace silnika i skrzyni. U mnie w mrozy rano dziwnie działało wspomaganie, sprawdziłem wszystko brak wycieków, na wszelki wypadek wymieniłem płyn i teraz jest OK. Wymiana oleju dynamicznie w dobrym warsztacie z użyciem dobrego oleju dostosowanego do CVT nigdy nie pogorszy pracy skrzyni CVT. Ja właśnie przygotowuje swojego XT do zwiększenia mocy do 350 KM dokładam IC z przodu, chłodnicę do CVT, itp mapa już jest na 280 KM. Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...