Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 28.01.2020 o 11:03, Zyzol napisał:

Jak się w 2020 roku oferuje xenony, diesla 2.2 i niekonkurencyjne finansowanie, to poszerzanie gamy modelowej wiele nie zmieni.

Dokładnie ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff Pojawil sie dylemat. W koncu pojawilo sie RS6 C7 krajowe na poduszkach i co najwazniejsze z hakiem. 28tys. przebiegu ale kurna rejestracja 2016 wiec zostl juz tylko rok gwarancji a wiec nie za bradzo wiem co robic. No i zamiana bez doplaty z zadnej strony co jest dla mnie kiepskim dealem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, turdziGT napisał:

Uff Pojawil sie dylemat. W koncu pojawilo sie RS6 C7 krajowe na poduszkach i co najwazniejsze z hakiem. 28tys. przebiegu ale kurna rejestracja 2016 wiec zostl juz tylko rok gwarancji a wiec nie za bradzo wiem co robic. No i zamiana bez doplaty z zadnej strony co jest dla mnie kiepskim dealem.

Jak sam piszesz, ze to kiepski Deal to czemu się wahasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, turdziGT napisał:

Uff Pojawil sie dylemat. W koncu pojawilo sie RS6 C7 krajowe na poduszkach i co najwazniejsze z hakiem. 28tys. przebiegu ale kurna rejestracja 2016 wiec zostl juz tylko rok gwarancji a wiec nie za bradzo wiem co robic. No i zamiana bez doplaty z zadnej strony co jest dla mnie kiepskim dealem.

 

a czemu chcesz zmieniać ? RS4 za małe ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, turdziGT napisał:

No i zamiana bez doplaty z zadnej strony co jest dla mnie kiepskim dealem.

 

@turdziGT zawsze możesz zaproponować, że Ty dopłacisz :mrgreen:  ... może wtedy będzie lepszy deal ;)

 

@jaszyn a to nie chodzi o hak, ktorego w RS4 @turdziGT nie ma?

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RS4 masz sprawdzone, jest nowym autem i modelem, facelift niewiele się różni od Twojego.

RS6 to olbrzymia krowa na autostrady, na pewno nie na kręte drogi i zakręty, RS4 przy niej to hothatch ;)

Dodatkowo silnik 2,9 jest b. udany i ma potencjał na mody, oczywiście 4,0 tym bardziej, ale z racji wagi auta trzeba mieć już solidne cyferki... Poza tym 4.0 czasami padają, podobno ze względu na wtryski. No i utrzymanie RS6 to tanich raczej nie należy... :)

https://www.youtube.com/watch?v=9P3FvETRglU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Dottoree napisał:

RS4 masz sprawdzone, jest nowym autem i modelem, facelift niewiele się różni od Twojego.

RS6 to olbrzymia krowa na autostrady, na pewno nie na kręte drogi i zakręty, RS4 przy niej to hothatch ;)

Dodatkowo silnik 2,9 jest b. udany i ma potencjał na mody, oczywiście 4,0 tym bardziej, ale z racji wagi auta trzeba mieć już solidne cyferki... Poza tym 4.0 czasami padają, podobno ze względu na wtryski. No i utrzymanie RS6 to tanich raczej nie należy... :)

https://www.youtube.com/watch?v=9P3FvETRglU

Macie panowie 100% racji raczej chyba będę próbował żonie do auta hak założyć bo ja nie potrzebuje karawanu czy dużej Łodzi ciągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał:

Macie panowie 100% racji raczej chyba będę próbował żonie do auta hak założyć bo ja nie potrzebuje karawanu czy dużej Łodzi ciągnąć.

Ostatnio widziałem G klase w Brabusie z przyczepka, a na niej jakies palety i złom:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś pytał to RS6 idzie pod młotek :(

Na razie nie publikuje na portalach ogłoszeniowych, a nóż się nie sprzeda ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, radekk napisał:

i to dosłownie

 

ciekawe jak ta M5 by hamowała na ceramice

wbrew pozorom , ceramika nie skraca drogi hamowania . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, carfit napisał:

wbrew pozorom , ceramika nie skraca drogi hamowania . 

sama w sobie wiem że nie, ale często wariant z ceramiką ma większe średnice, inny zacisk, więc mi w tej kwestii chodziło. Chyba że w M5 akurat jest to samo tylko materiał się różni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, radekk napisał:

sama w sobie wiem że nie, ale często wariant z ceramiką ma większe średnice, inny zacisk, więc mi w tej kwestii chodziło. Chyba że w M5 akurat jest to samo tylko materiał się różni

jesteś w błędzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, carfit napisał:

jesteś w błędzie 

ale w sensie że nie ma różnicy w wielkości/budowie, czy że o coś innego jeszcze chodzi? Bo kojarzy mi się że @turdziGT jak zamawiał RS4 i padło pytanie czemu bez ceramiki, to pisał że jednym z powodów było że pod ceramikę nie mógłby jakiegoś rozmiaru na zimę, a tylko do tego były nordyckie.

Edytowane przez radekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

42 minuty temu, radekk napisał:

jak zamawiał RS4 i padło pytanie czemu bez ceramiki, to pisał że jednym z powodów było że pod ceramikę nie mógłby jakiegoś rozmiaru na zimę, a tylko do tego były nordyckie.

Główna zaleta ceramiki to lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu hamulec nie "pływa" po kilku ostrzejszych hamowaniach (angole na to zjawisko mówią fading).

Nikt normalny nie jeździ na co dzień z butem w podłodze i dohamowuje przed światłami a w takich warunkach ceramika najlepiej się sprawuje. Na zimno podobno nawet gorzej, niż zwykłe stalowe. Ten fakt plus koszty pewnie przemówiły na nie dla ceramiki.

Edytowane przez Nosek kreseczka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...