Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

21 godzin temu, carfit napisał:

;) superfasta od tak nie kupisz ( nowego ) trzeba być członkiem klubu i mieć historie klienta :)


Czyli jak wejde z walizką kasy do salonu ferrari i bede chciał kupić 812 superfasta to mnie wygonią? :D
Członkiem klubu tzn że najpierw musze kupić "zwykłe" 488 i dopiero po jakimś czasie  moge kupić 812 superfasta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, cannondale napisał:


Czyli jak wejde z walizką kasy do salonu ferrari i bede chciał kupić 812 superfasta to mnie wygonią? :D
Członkiem klubu tzn że najpierw musze kupić "zwykłe" 488 i dopiero po jakimś czasie  moge kupić 812 superfasta?

 

"Piniondze to fszystko " ;) To co pisze @carfit to najnormalniejsza rzecz w wielu zachodnich krajach. W UK żeby kupić wiele lepszych wersji 911np. GT3 trzeba mieć historię, najczęściej być stałym klientem. Dlatego nierzadko na rynku wtórnym te auta są droższe niż w cenniku. A rzadsze, limitowane wersje to już w ogóle dla wybranych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

"Piniondze to fszystko "  To co pisze [mention=766]carfit[/mention] to najnormalniejsza rzecz w wielu zachodnich krajach. W UK żeby kupić wiele lepszych wersji 911np. GT3 trzeba mieć historię, najczęściej być stałym klientem. Dlatego nierzadko na rynku wtórnym te auta są droższe niż w cenniku. A rzadsze, limitowane wersje to już w ogóle dla wybranych.

Dokładnie tak , kupując jakiś model limitowany , na dzień dobry to lokata kapitału , ale byle klient z ulicy go nie kupi

Mało tego , chcąc kupić , zamówić nowe Ferrari w kraju w którym nie jesteśmy rezydentem i tak Ci nie sprzedadzą , wygonią tam skąd mieszkasz :)

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, turdziGT napisał:

No tak ale Panamera to tylko taka lepsze 5tka czy E klasa dla ludu  a Ferrari to jednak  Ferrari.

To może Aston Martin Lagonda ;)

Dla ludu może i owszem ale ja tam takim ludem bym mógł być i musząc jechać z większą liczbą osób albo bagaży uważam że lepiej by się sprawdzało. A Ferrari do jazdy na co dzień, albo jakiś Aston:D

 

51 minut temu, cannondale napisał:


Czyli jak wejde z walizką kasy do salonu ferrari i bede chciał kupić 812 superfasta to mnie wygonią? :D
Członkiem klubu tzn że najpierw musze kupić "zwykłe" 488 i dopiero po jakimś czasie  moge kupić 812 superfasta?

Nie wygonią, zaoferują inny model za tą walizkę, a później zaproponują przyniesienie kolejnej walizki w zamian za 812.

 

Albo idziesz do salonu oferującego tego typu samochody i kupujesz taki sam z drugiej ręki z 0 przebiegiem w cenie katalogowej * np 1.5 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 27.07.2018 o 16:33, subleo napisał:

Trzeba przyznać, że Mercedes GT 4-doors jest bardziej harmonijny i proporcjonalny niż nowa Panamera.

 

Tymczasem w szwajcarskich Alpach i trochę na niemieckiej autostradzie. Podobno takie AMG może "byle" klient z ulicy kupić, nie to co w Ferrari ;) 

 

 

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

My tu gadu gadu, a tu cichaczem powoli pojawia się legenda: https://www.toyota.pl/world-of-toyota/toyotagazooracing/nowatoyotasupra

 

Poezja dla uszu:

 

To moze być fenomen jeśli nie przegrzeją ceny  i nie wsadzą tam hybrydy 1.6 kompresor triturbo z dzwiekiem 2jz z głośnika, tylko sensowne 6 cyl:)

Edytowane przez filipk93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, filipk93 napisał:

To moze być fenomen jeśli nie przegrzeją ceny  i nie wsadzą tam hybrydy 1.6 kompresor triturbo z dzwiekiem 2jz z głośnika, tylko sensowne 6 cyl:)

Nie bój żaby ;)

 

W mieście, na autostradzie i na torze 3-litrowy silnik Toyoty Supry daje Ci do dyspozycji ponad 300 koni mechanicznych. Turbina typu twin scroll, precyzyjny bezpośredni wtrysk paliwa oraz system zmiennej fazy rozrządu sprawiają, że moc przyrasta liniowo, a reakcja na gaz jest natychmiastowa. Zastosowane rozwiązania pozwalają rozpędzić Suprę do 100 km/h w czasie poniżej 5 sekund, a wyjątkowa kultura pracy jednostki dają kierowcy poczucie absolutnej kontroli w na każdym łuku.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, kubanow napisał:

cena będzie grubo powyżej 200kpln, może nawet dojdzie do 300kpln

nowa corolla hatch 180KM z wyposażeniem wychodzi coś ponad 140kpln

Pewnie tak. Ale jeśli będzie warte tych pieniędzy to czyż „rozsądniej” nie będzie ich wydać na legendę niż np. na A45?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Czarne_Koronkowe ten opis pasuje prawie i do starego modelu ;) tylko nie twin scroll a twin turbo, i w starym chyba nie bylo zmiennej fazy :) No obym się mylił i niech tam wsadzą jakiś PIEC, a nie mikrofalówke. Supra to moje niespełnione marzenie z dzieciństwa, więc jak wejdzie nowy model to może się ono chociaż troche bardziej przybliży :)  Z drugiej strony zastanawia mnie co ich ogranicza, czy ta cholerna unia, czy te silniki maja być na troche ponad okres gwarancyjne? 330 KM z 3 litrów to Supra osiągała ponad 20 lat temu, a ludzie robili je na 600-800 KM bez problemu. I teraz po 20 latach gdzie z 2litrowca generują 400 km, oni wracają do gry z mocą rzędu 300 KM? To troche tak jak z nowymi STI z ostatnich lat. Chcą zeby ludzie to kupowali z sentymentu, ze swiadomością że lekko zmapowany golf r w kombi z rowerami na dachu złoi im dupsko na światłach? TAK WIEM, Subaru ma lepszy napęd i na łukach/torze by go zjadło, nie do tego zmierzam. Supra to też była legenda, nie kojarząca się moze z WRC, ale z mocą jaka generowala w tamtych latach i startami na ćwierć mili. A oni  jej teraz chcą wsadzić slabszy silnik niz  konkurencja wsadza do hatchbackow. Powinni wedlug mnie zrobic 450-500konnego smoga, w cenie okolo 250 do max 300 tys to mysle, ze mustang w duzej czesc by odszedl do lamusa :) To tylko moje zdanie, prostego chlopaka po liceum, ale czasami po prostu nie rozumiem o co w tym wszystkim chodzi ;) Szcześliwego Nowego Roku Wam Wszystkim! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem z legendy Supry została tylko nazwa. Nowa ma być pozycjonowana w klasie małych coupe, a nie jak stara w klasie Gran Turismo. Bedzie konkurować m.in z takimi autami jak Nissan 370Z, a nie z GT-Rem jak kiedyś. Wywodziła się z modelu Celica i teraz do tej klasy aut wraca. Z ciekawostek rozstaw osi ma mieć mniejszy niż BRZ i będzie dostępna z dwoma silnikami od BMW: B48B20 2.0 R4 262KM i B58B30 3.0 R6 335KM.

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, filipk93 napisał:

@Czarne_Koronkowe ten opis pasuje prawie i do starego modelu ;) tylko nie twin scroll a twin turbo, i w starym chyba nie bylo zmiennej fazy :) No obym się mylił i niech tam wsadzą jakiś PIEC, a nie mikrofalówke. Supra to moje niespełnione marzenie z dzieciństwa, więc jak wejdzie nowy model to może się ono chociaż troche bardziej przybliży :)  Z drugiej strony zastanawia mnie co ich ogranicza, czy ta cholerna unia, czy te silniki maja być na troche ponad okres gwarancyjne? 330 KM z 3 litrów to Supra osiągała ponad 20 lat temu, a ludzie robili je na 600-800 KM bez problemu. I teraz po 20 latach gdzie z 2litrowca generują 400 km, oni wracają do gry z mocą rzędu 300 KM? To troche tak jak z nowymi STI z ostatnich lat. Chcą zeby ludzie to kupowali z sentymentu, ze swiadomością że lekko zmapowany golf r w kombi z rowerami na dachu złoi im dupsko na światłach? TAK WIEM, Subaru ma lepszy napęd i na łukach/torze by go zjadło, nie do tego zmierzam. Supra to też była legenda, nie kojarząca się moze z WRC, ale z mocą jaka generowala w tamtych latach i startami na ćwierć mili. A oni  jej teraz chcą wsadzić slabszy silnik niz  konkurencja wsadza do hatchbackow. Powinni wedlug mnie zrobic 450-500konnego smoga, w cenie okolo 250 do max 300 tys to mysle, ze mustang w duzej czesc by odszedl do lamusa :) To tylko moje zdanie, prostego chlopaka po liceum, ale czasami po prostu nie rozumiem o co w tym wszystkim chodzi ;) Szcześliwego Nowego Roku Wam Wszystkim! :)

Dlatego wole samochody sportowe starej szkoły, oczywiście są wyjątki w postaci Gtr-a lub Alfy Giulia quadrifogio :)

Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, filipk93 napisał:

@Czarne_Koronkowe ten opis pasuje prawie i do starego modelu ;) tylko nie twin scroll a twin turbo, i w starym chyba nie bylo zmiennej fazy :) No obym się mylił i niech tam wsadzą jakiś PIEC, a nie mikrofalówke. Supra to moje niespełnione marzenie z dzieciństwa, więc jak wejdzie nowy model to może się ono chociaż troche bardziej przybliży :)  Z drugiej strony zastanawia mnie co ich ogranicza, czy ta cholerna unia, czy te silniki maja być na troche ponad okres gwarancyjne? 330 KM z 3 litrów to Supra osiągała ponad 20 lat temu, a ludzie robili je na 600-800 KM bez problemu. I teraz po 20 latach gdzie z 2litrowca generują 400 km, oni wracają do gry z mocą rzędu 300 KM? To troche tak jak z nowymi STI z ostatnich lat. Chcą zeby ludzie to kupowali z sentymentu, ze swiadomością że lekko zmapowany golf r w kombi z rowerami na dachu złoi im dupsko na światłach? TAK WIEM, Subaru ma lepszy napęd i na łukach/torze by go zjadło, nie do tego zmierzam. Supra to też była legenda, nie kojarząca się moze z WRC, ale z mocą jaka generowala w tamtych latach i startami na ćwierć mili. A oni  jej teraz chcą wsadzić slabszy silnik niz  konkurencja wsadza do hatchbackow. Powinni wedlug mnie zrobic 450-500konnego smoga, w cenie okolo 250 do max 300 tys to mysle, ze mustang w duzej czesc by odszedl do lamusa :) To tylko moje zdanie, prostego chlopaka po liceum, ale czasami po prostu nie rozumiem o co w tym wszystkim chodzi ;) Szcześliwego Nowego Roku Wam Wszystkim! :)

A nie wiesz jak byś chciał zrobic te 500KM za 250K ? :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tu pojawia się problem, łatwiej/taniej zrobić Fabię 300 KM za 130-140 k niż jakieś GT 400-500 KM za 250 k :( Natomiast odnośnie Subaru już kilka lat temu tutaj pisałem na forum że nie ma żadnego Subaru w ofercie, które bym kupił, minęło kilka lat i jest nawet jeszcze gorzej :unsure: kurcze tak nie powinno być, dlatego nadal Subaru nie ma na mojej liście zakupowej a z racji mojej niechęci do BMW i Audi to pozostają mi tylko Merce tym bardziej, że jest ogromna paleta modeli, silników i napędów do wyboru.

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, turdziGT napisał:

A nie wiesz jak byś chciał zrobic te 500KM za 250K ? :) 

Nie wiem bo nie jestem właścicielm fabryki, ale skoro Mustanga GT 450KM mozna zrobić za 200 z małym groszem, to do 300 tys nie dało by się zrobić 500KM z V6 twin turbo? Akcyza w obydwóch przypadkach i tak jest taka sama ;) 

Edytowane przez filipk93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, filipk93 napisał:

Nie wiem bo nie jestem właścicielm fabryki, ale skoro Mustanga GT 450KM mozna zrobić za 200 z małym groszem, to do 300 tys nie dało by się zrobić 500KM z V6 twin turbo? 

To nie są lata 90, biorąc pod uwage normy spalinowe których producenci muszą się trzymać mało kto może sobie pozwolić na takie cyferki i jeszcze żeby było tanio.  O sprzedaży nie wspominając 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też napisałem czy unia i wymogi spalinowe to tak mocno ograniczają? Z drugiej strony Subaru w Europie ma tak małą sprzedaż, że woleli zaprzestać sprzedazy STI, zamiast robić nowy silnik, ktory by spelnial europejskie normy ;) Dla porównania Infinity q60s ma 400KM i kosztuje 300 tys zł, wiec bez przesady z tymi latami 90tymi:)  

Edytowane przez filipk93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, filipk93 napisał:

też napisałem czy unia i wymogi spalinowe to tak mocno ograniczają? Z drugiej strony Subaru w Europie ma tak małą sprzedaż, że woleli zaprzestać sprzedazy STI, zamiast robić nowy silnik, ktory by spelnial europejskie normy ;) Dla porównania Infinity q60s ma 400KM i kosztuje 300 tys zł, wiec bez przesady z tymi latami 90tymi:)  

A Q50S hybrid 4x4, 364KM można dostać za 220k. Taniej niż STi było. A jeździ tez zacnie 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, filipk93 napisał:

Dla porównania Infinity q60s ma 400KM i kosztuje 300 tys zł

 

Nie wiem, jak w Q60, ale w q50 już tego 3.0 t nie będzie. Się końcówki wyprzedają.

 

2 godziny temu, Tsunetomo napisał:

A Q50S hybrid 4x4, 364KM można dostać za 220k

 

S-kę, to nie wiem, czy się da za tyle, ale jakąś troszkę niższą opcję pewnie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...