Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, Tommo napisał(a):

Na zwykłej drogowej oponie (Michelin Pilot Sport 4) miałem najlepszy czas dnia.

No to byliśmy na tym samym track day. My z @Xathrin testowaliśmy „nowy” nabytek, Mazdę mx5 NC. Zadziwiająco jak na seryjne auto z 2007 roku i 160 koni mocy to jeździ. Tor nie był pod nas, za dużo prostych i za mało zakrętów. Ale po kilku modyfikacjach bedzie to całkiem konkurencyjna zabawka nawet na takim torze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Tsunetomo napisał(a):

No to byliśmy na tym samym track day. My z @Xathrin testowaliśmy „nowy” nabytek, Mazdę mx5 NC. Zadziwiająco jak na seryjne auto z 2007 roku i 160 koni mocy to jeździ. Tor nie był pod nas, za dużo prostych i za mało zakrętów. Ale po kilku modyfikacjach bedzie to całkiem konkurencyjna zabawka nawet na takim torze. 

Srebrna? Były chyba 3 Mazdy z tego co pamiętam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.10.2023 o 21:03, Tsunetomo napisał(a):

No to byliśmy na tym samym track day. My z @Xathrin testowaliśmy „nowy” nabytek, Mazdę mx5 NC. Zadziwiająco jak na seryjne auto z 2007 roku i 160 koni mocy to jeździ. Tor nie był pod nas, za dużo prostych i za mało zakrętów. Ale po kilku modyfikacjach bedzie to całkiem konkurencyjna zabawka nawet na takim torze. 

Dużo prostych na torze Jastrząb?!

Edytowane przez maryjan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, maryjan napisał(a):

Te proste (całe 4) mają po 50-100m i w najlepszym wypadku przebija się na nich jeden bieg.

Ja tu widzę 3 ;)

A na prostej z górką to w MX5 czwórkę można spokojnie zapiąć jeżeli się z agrafki dobrze wyszło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Tommo napisał(a):

Proste są ważne wg. mnie bo uczą jednego z trudniejszych manewrów szybkiej jazdy na torze, czyli dohamowań do zakrętu. Ale wiadome jest że faworyzują też szybsze samochody.

Ogólnie to co spitolisz to mocnym autem nieco nadrobisz, mniejsza moc uczy szanowania prędkości, precyzji toru jazdy i oszczędzania hamulca ;) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Tsunetomo napisał(a):

2b-min-scaled.jpg

 

O, bardzo fajna forma odpowiedzi na zadane pytanie.

Zastanawiałem się jak się przygotować do wyjazdu na tor, przed wyjściem z domu :)

 

Czy może AC + powyższy "mod" spisuje się w takiej roli - pozwala poznać tor i to się potem przekłada na prawdziwy świat?

Można powiedzieć, że przygotowuję się w ten sposób (iRacing) do wizyty któregoś pięknego dnia w zielonym piekle :D

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, lukaswoj napisał(a):

Można powiedzieć, że przygotowuję się w ten sposób (iRacing) do wizyty któregoś pięknego dnia w zielonym piekle :D

 

Mogę powiedzieć ze swojego przykładu że pomogło mi to zapamiętać w którą stronę będzie następny ślepy zakręt. Jednak  w „realu” w miarę komfortowo na ringu poczułem się dopiero po około 10 okrążeniach.  Gra komputerowa nie oddaje przeciążeń przy zmianach elewacji toru, no i co innego jest cisnąć na komputerze mając nieskończoność żyć, a co innego mieć bariery z obu stron samochodu, ślepy zakręt przed sobą i doganiające z dużą prędkością auto za sobą. Pokornieje człowiek szybko. 

Edytowane przez matros1
  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Pytanie ode mnie dla Forumowiczów czy ktoś miał do czynienia z Audi RS3 z rocznika około 2022?

Pytam, bo powoli przymierzam się chyba do sprzedaży mojego STi a jako, że raczej na nic nowego w tej dziedzinie od Subaru się nie doczekamy więc myślę nad czymś innym.

Gdyby ktoś z Was mógł na ten temat napisać to byłbym wdzięczny. Może być na PW. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, turdziGT napisał(a):

Ja miałem. Mega auto jak tylko masz $$$ to nie ma sie co zastanawiać.

 

 

 

Super, dziękuje bardzo za pomoc. Właśnie liczyłem na Ciebie bo wydawało mi się, że pisałeś kiedyś o testowaniu tego auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze nim co zime na Audi Driving Experience. Teraz też jadę za 3 tygodnie. 

Jeżeli nie mial bym dzieci to bym zdecydowanie wybra RS3 zamiast RS4. Ten nowy haldex daje mega rade zwlaszcza z tym drift mode. Myse ze to godny następca STI MY którem tez pare razy jeździłem tyle że o wiele szybszy. RS3 to na prawdę mega szybkie auto.

 

Tymczasem pierwsze zdjęcia RS4 B10 które zmienia nazwę na RS5 Avanta. V6 2.9TT z hybrydą.

 

 

New-Audi-RS5-Avant-front.jpg

gzg37rrloizjwc.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ostanie zdjęcie.

Niestety M3 Touring musi poczekać.

Roznica w cenie za wygląd ktorego po prostu nie lubie jest za duza mimo ze auto lepiej jezdzi. 

 

Tym razem inny spec inny kolor i inny setup.

 

 

20240207_104826.thumb.jpg.193ee686d3b169be7fc19452580a1c00.jpg

 

20240207_111320.thumb.jpg.8495c0cdd00aa4e506aeb084fc8abd85.jpg

 

20240207_111309.thumb.jpg.b27faf6d51d640b94b8353ddce08ff4d.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni !

Szukam praktycznych informacji i opinii o BMW 330i xDrive Touring G21, rocznik 2019-2020 ( silnik 2.0, moc 258KM ) :). Poczytałem już trochę w sieci, YT też obejrzane - mam okazję kupić i się zastanawiam. Forek zostaje, BMW byłoby jako auto na co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...