Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

42 minuty temu, qba30 napisał(a):

To popatrz jak mu odjeżdża.Nie mówię że bmw to wolne auto bo  jest szybsze do setki od np.rs6 ale 385KM w carrera robi wrażenie .Bmw ma chyba  jakieś kagańce pozakładane i okropną turbodziurę.Nie przestraszy przy przyśpieszaniu ale ogólnie jest to  naprawdę dobre auto.

 

W necie jest pełno video gdzie seryjne M3 comp rwd robi 0-100 w 3.7s a AWD 3.4s wiadomo, że rwd na wilgotnym asfalcie nie ma szans z Carrera gdzie silnik wisi na tylnej osi, ale w dobrych warunkach bazowa Carrera będzie miała dość ciężko z M3 comp rwd i przegra w każdych warunkach z m3 comp xdrive ,a o 100-200 nie wspominam bo to inna liga.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, najsłabsza 911 będzie wolniejsza od bmw m3 comp...

 

 

do pierwszego zakrętu.

 

 

Tak jak wspomniałem,nie znam nikogo kto ma porsche i żałuje że nie kupił bmw.Natomiast większość użytkowników bmw przesiada się  na porsza bo jakość  bmw spadła na psy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, qba30 napisał(a):

To prawda, najsłabsza 911 będzie wolniejsza od bmw m3 comp...

 

 

do pierwszego zakrętu.

 

 

Tak jak wspomniałem,nie znam nikogo kto ma porsche i żałuje że nie kupił bmw.Natomiast większość użytkowników bmw przesiada się  na porsza bo jakość  bmw spadła na psy.

Na torze robią bardzo podobne czasy, na szybszym lepsze będzie BMW na kretym wolniejszym Porsche. Jakbym szukal drugiego/trzeciego auta do domu i byłyby mnie stać normalne że kupilbym 911 , ale jeśli mógłbym mieć tylko jedno auto do swojej dyspozycji i kasa miałaby dodatkowo znaczenie to raczej ciężko wybrać coś innego niż M3 z tej dwójki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, qba30 napisał(a):

Tak jak wspomniałem,nie znam nikogo kto ma porsche i żałuje że nie kupił bmw.Natomiast większość użytkowników bmw przesiada się  na porsza bo jakość  bmw spadła na psy.

Większość się przesiada, bo uważa to za jakiś kolejny krok w stronę bardziej sportowych aut, co oczywiście nie zawsze musi być zgodne z prawdą. Porsche jeździ mniej i bardziej poruszają wyobraźnię. Może zerknij w cennik, bo golas 911 kosztuje już 611 tysi (ładnie się pierwsza cyferka obróciła :)) a to golas.  Trudno też porównać bądź co bądź jednak pełnoprawne praktyczne auto do dwuosobowej zabawki. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.04.2023 o 22:27, Zyzol napisał(a):

Mógł już  poczekać na polifta. 
„Jak to chce jechać! - i stałe 60 km/h na blacie :)

W sumie dowiedziałem, że auto jest włoskie, jak to tylko możliwe. Strata czasu

Mam identyczne zdanie, czasami lubiłem jego stare testy, ale ostatnio są dramatyczne. Pół godziny ględzenia o niczym de facto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.04.2023 o 22:18, turdziGT napisał(a):

Ciężko mnie w to uwierzyć no chyba ze ktoś jeździ cały czas z wyprostowana noga. Ja mam w RS4 średnią 10 od nowości i na ponad  50K jest w tym wszystko łącznie z wypadami na tor, miastem czy różnymi zabawami. 

M3 V8 chleje jak Himilsbach w najlepszych czasach, moje bez szaleństw w mieście +20l/100km, w trasie różnie, ale poniżej 12 nigdy nie zszedłem, a to Cabrio, więc raczej nie szaleję. Wcześniejsze RS4 B5 nie przekraczało w mieście 16l. Tylko XJR palił mi więcej od M3 V8.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis odwiedzam starego znajomego. Jest to auto którym jeździłem jak było nowe jeden z ostatnich egzemplarzy C7. 

Performance na miechach z Akrapovic.  

A dziwne bo dzisiaj wydaje się stosunkowo  male I kompaktowe a to przecież kawal auta. RS4 pod względem prowadzenia to o wiele bardziej sportowe i angażujące auto ale trzeba przyznać kombinacja tego silnika z Akrapovicem jest niesamowita. Auto o wiele bardziej dramatyczne niz nowe RS6 C8 i zdecydowanie cos czym fan motoryzacji powinien sie raz w życiu przejechać. W środku niestety juz trochę sredniowiecze. 

 

20230415_122043.jpg

20230415_122055.jpg

20230415_122118.jpg

20230415_122131.jpg

20230415_122208.jpg

20230415_122455.jpg

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pochwaliłem się jedną alternatywą dla STI (Żony) to może pokażę też drugą (moją) w założonych dziś letnich butach :)

Coś w tym jest, że człowiek w Miacie szerzej się uśmiecha...

IMG20230415133722.jpg

Edytowane przez mrusz
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kapitalne auto mam taka wysoko na liście aut które kiedyś chce kupić po tym jak pojeździłem tym trochę  pare lat temu. 

Jaki rocznik juz z tym poprawionym 2.0 ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, turdziGT napisał(a):

Performance

To chyba nie wersja Performance ! albo jakaś dziwna konfiguracja.  Performance miał  w serii ceramikę P+T , inny tylni dyfer, odblokowaną skrzynie, i limiter na 305km/h. To mi wygląda na RS6+, a to jednak nie to samo co performance :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, carfit napisał(a):

To chyba nie wersja Performance ! albo jakaś dziwna konfiguracja.  Performance miał  w serii ceramikę P+T , inny tylni dyfer, odblokowaną skrzynie, i limiter na 305km/h. To mi wygląda na RS6+, a to jednak nie to samo co performance :) 

@carfit musze zadzwonić do norweskiego importera ze oszukał swoich swoich klientów :biglol:

 

Masz częściowo rację,  mimo ze to auto u nas sprzedawano jako Performance bo tak nazywa sie ta wersja sprzedawana tutaj to nie jest Performance jakiego wy znacie bo po rozkodowaniu vinu wychodzi faktycznie ze jest to RS6+. Dziwne nie mam pojęcia czemu tak zrobili i tak homologowali to auto u nas ? 

W każdym razie ceramika w tym aucie przy tej masie to obowiązek bo te stalowe hamulce mnie nie powalily. Ogólnie auto którym można szybko w rowie wylądować bo napędza sie strasznie a na śliskim jak sie zacznie sie ślizgać to musi isc jak ściera przy tej masie. 

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, turdziGT napisał(a):

@carfit musze zadzwonić do norweskiego importera ze oszukał swoich swoich klientów :biglol:

 

Masz częściowo rację,  mimo ze to auto u nas sprzedawano jako Performance bo tak nazywa sie ta wersja sprzedawana tutaj to nie jest Performance jakiego wy znacie bo po rozkodowaniu vinu wychodzi faktycznie ze jest to RS6+. Dziwne nie mam pojęcia czemu tak zrobili i tak homologowali to auto u nas ? 

W każdym razie ceramika w tym aucie przy tej masie to obowiązek bo te stalowe hamulce mnie nie powalily. Ogólnie auto którym można szybko w rowie wylądować bo napędza sie strasznie a na śliskim jak sie zacznie sie ślizgać to musi isc jak ściera przy tej masie. 

Czyli podobnie jak na rynku niemieckim w 2016 wprowadzili RS6+ , a na koniec modelu 2017 C7 RS6 PERFORMANCE który był / jest chyba dalej nie doścignionym. i w pakiecie od razu było wszystko co możliwe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok mój zaprzyjszniony brand manager mnie odpisał i wytłumaczył.  To jest Performance tylko u nas nie byl konfigurowany tak jak na innych rynkach. Nasza wersja byla konfigurowana podobnie jak w UK czyli bez ceramiki to była jako opcja. A bez ceramiki nie ma z kolei limitera 305 km/h bo ten limiter idze tylko w kombinacji z ceramika. 

W każdym razie fajnie auto ale w środku czuje sie juz trochę powiew starości zwłaszcza multimedia. C7 to 2011 rok wiec jak by nie było 12 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mrusz napisał(a):

Jak już pochwaliłem się jedną alternatywą dla STI (Żony) to może pokażę też drugą (moją) w założonych dziś letnich butach :)

Coś w tym jest, że człowiek w Miacie szerzej się uśmiecha...

IMG20230415133722.jpg

To teraz pakiet BBR na wolnossące 220 km (tak powinna wychodzić z fabryki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.04.2023 o 20:08, turdziGT napisał(a):

Kapitalne auto mam taka wysoko na liście aut które kiedyś chce kupić po tym jak pojeździłem tym trochę  pare lat temu. 

Jaki rocznik juz z tym poprawionym 2.0 ?  

Były jakieś wadliwe 2.0 ? Nie zgłębiałem mocno tematu a zastanawiam się nad takim w wersji targa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, filester napisał(a):

Były jakieś wadliwe 2.0 ? Nie zgłębiałem mocno tematu a zastanawiam się nad takim w wersji targa.

 

Wada polegała na niedoborze mocy ;)

184KM naprawdę fajnie lata, za długo się zastanawiałem nad białą sztuką w wersji Anniversary z burgundowymi skórami i dachem. Piękny egzemplarz, tylko się przejechałem, a na drugi dzień ktoś się mniej zastanawiał i odjechał do domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...