Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę się interesuje tematem, a sprawa zasięgu nowego Volvo T8 była tu poruszana. W modelu XC60 wzrosła pojemność baterii do 11,6 kWh (z pierwotnych 9,2 poprzez 10,4) oraz obecnie bak paliwa ma 70 litrów, a nie 50. Zasięg więc spoko moim zdaniem. W końcu 2 l/100 km :P jak podaje producent. Taki mały żarcik ...

Edytowane przez Sebastian32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Sebastian32 napisał:

Trochę się interesuje tematem, a sprawa zasięgu nowego Volvo T8 była tu poruszana. W modelu XC60 wzrosła pojemność baterii do 11,6 kWh (z pierwotnych 9,2 poprzez 10,4) oraz obecnie bak paliwa ma 70 litrów, a nie 50. Zasięg więc spoko moim zdaniem. W końcu 2 l/100 km :P jak podaje producent. Taki mały żarcik ...

Dobrze ze aż tyle pali, bo zaraz by trzeba jeździć częściej wymieniać olej niż tankować paliwo:mrgreen:

Edytowane przez radekk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co się stało w Audi. Byłem dzisiaj zobaczyć q7 i q8. Czego nie dotknąłem to trzeszczało. Nowe w salonie. 

 

Kiedys między Audi a BMW i Mercedes była przepaść a teraz Audi jakby przydołowało z jakością. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj dwa lata temu, dostaliśmy z hotelu w zakopcu funkiel 330 eDrive na pobyt i powiem szczerze, że byłem załamany!!! Tam trzeszczało WSZYSTKO podczas jazdy. Próbowałem zlokalizować które plastiki, ale się nie dało bo trzaski dochodziły z każdego łączenia

 

 

11.jpg

Edytowane przez bikeman1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, bikeman1 napisał:

Słuchaj dwa lata temu, dostaliśmy z hotelu w zakopcu funkiel 330 eDrive na pobyt i powiem szczerze, że byłem załamany!!! Tam trzeszczało WSZYSTKO podczas jazdy. Próbowałem zlokalizować które plastiki, ale się nie dało bo trzaski dochodziły z każdego łączenia

 

 

11.jpg

 

 

A co napisałem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, bikeman1 napisał:

Słuchaj dwa lata temu, dostaliśmy z hotelu w zakopcu funkiel 330 eDrive na pobyt i powiem szczerze, że byłem załamany!!! Tam trzeszczało WSZYSTKO podczas jazdy. Próbowałem zlokalizować które plastiki, ale się nie dało bo trzaski dochodziły z każdego łączenia

 

 

11.jpg

To nie powinno w sumie miec znaczenia ale poziom wyposazenia tez mimo wszystko odbija sie na jakosci. Nie dalej jak w weekend oglądają 4 sztuki Etrona w rożnych wariantach wyposażenia i niestety kiedys było tak ze nawet golas robił solidne wrażenie.To juz przeszłości. Różnica miedzy tym gołym a na wypasie jest taka ze to tak ma prawde dwa rozne auta. Nawet Sline ktory kiedys był przyzwoity tez juz tandeta zalatuje zwłaszcza ta ekoskora.Takie czasy :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu wsiadłem do nowej A6 i miałem wrażenie że siedzę w jakiejś Rumuńskiej myśli technicznej (nie obrażając Rumuńskiej myśli technicznej) jednak już wizualnie jakość tworzyw pozostawiała wiele do życzenia. Nie wiem jak faktycznie wygląda to w kwestii jakości ale wizualnie jakość w C7 prezentuje się na wyższym poziomie. Pamiętam że zwróciłem uwagę na deskę rozdzielczą która była zrobiona czymś na podobieństwo skóry, która wyglądała jak tapicerka w Fiacie 126p. dopiero później zobaczyłem że ta plastikowa deska to było wyposażenie za kilka tys zł:blink: Może exclusive wygląda już fajnie, jednak kiedyś bez jakiś dodatkowych upiększaczy wyglądało to naprawdę fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, radekk napisał:

Jakiś czas temu wsiadłem do nowej A6 i miałem wrażenie że siedzę w jakiejś Rumuńskiej myśli technicznej (nie obrażając Rumuńskiej myśli technicznej) jednak już wizualnie jakość tworzyw pozostawiała wiele do życzenia. Nie wiem jak faktycznie wygląda to w kwestii jakości ale wizualnie jakość w C7 prezentuje się na wyższym poziomie. Pamiętam że zwróciłem uwagę na deskę rozdzielczą która była zrobiona czymś na podobieństwo skóry, która wyglądała jak tapicerka w Fiacie 126p. dopiero później zobaczyłem że ta plastikowa deska to było wyposażenie za kilka tys zł:blink: Może exclusive wygląda już fajnie, jednak kiedyś bez jakiś dodatkowych upiększaczy wyglądało to naprawdę fajnie.

 

Tak jak nie lubiłem i nie lubie nadal tej marki tak kiedyś się wsiadało i można było powiedzieć... "No dobra... są dobrzy w jakości". 

 

Minęły 3 lata od ostatniej wizyty w salonie i plastiki są słabe, spasowanie słabe, wnętrze trzeszczy.

 

To teraz normalne? Tak ma być czy idą do nas jakieś odrzuty produkcyjne? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Zyzol napisał:

911 trzeszczy od nowości i ma fatalne rozwiązania ergonomiczne, Taycan zalatuje taniością. Nowy Golf jest jakościowym krokiem w tył. Taki „trynd” :) 

 

Nowy Golf czyli Golf VIII?

 

VII-ka jest lepiej wykonana niż pozostałe modele, oglądałem nowego Tuarega i byłem w szoku że w Golfie postarali się bardziej niż we flagowym modelu. Z ciekawości pojechałem do Audi i tam kolejne zdziwienie. 

 

W Mercedesie została mi w ręce rączka od pokrywy bagażnika a klapka wlewu paliwa przestała się zamykać. Samochód trzeszczał na nierównościach jakby miał 300tys. nalotu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać już na filmach ;) Maska na patyk, plastiki wyglądają słabo, z tyłu na drzwiach twarda skorupa. Jedynie siedzenia trzymają fason :) 

Obstawiam, że będzie jak z T-Roc - na zdjęciach prezentował się całkiem przyjemnie, ale wystarczyło wsiąść, zobaczyć (nawet nie dotknąć) te twarde plastikI i czar prysł.

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, chojny napisał:

To teraz normalne? Tak ma być czy idą do nas jakieś odrzuty produkcyjne? 

w sumie będę w Niemczech w ciekawości wejdę do jakiegoś zobaczyć, choć póki co jakoś mi nie po drodze. Jednak patrząc np na A4 które jest trochę starsze, wnętrze odbieram jako lepsze jakościowo niż takie w nowej A6. Więc to chyba taka kolej rzeczy w nowo pojawiających się i nadchodzących modelach:mellow:

W Mercu jednak jakość oceniam na +, to samo BMW przynajmniej w przypadku 1 i 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, radekk napisał:

w sumie będę w Niemczech w ciekawości wejdę do jakiegoś zobaczyć, choć póki co jakoś mi nie po drodze. Jednak patrząc np na A4 które jest trochę starsze, wnętrze odbieram jako lepsze jakościowo niż takie w nowej A6. Więc to chyba taka kolej rzeczy w nowo pojawiających się i nadchodzących modelach:mellow:

W Mercu jednak jakość oceniam na +, to samo BMW przynajmniej w przypadku 1 i 3.

 

3-5 lat wstecz Audi było wzorem jakości wnętrza samochodu, teraz gdyby nie znaczek powiedziałbym że siedzę w lepszym Koreańczyku. 

 

BMW się z drugiej strony bardzo poprawiło. Wspominana tu F30 lubiła zaskrzypieć, nowe auta z typoszeregu G to naprawdę znacząca poprawa jakościowa. 

 

Mercedes bez zmian, mocno średnio. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, radekk napisał:

Jakiś czas temu wsiadłem do nowej A6 i miałem wrażenie że siedzę w jakiejś Rumuńskiej myśli technicznej (nie obrażając Rumuńskiej myśli technicznej) jednak już wizualnie jakość tworzyw pozostawiała wiele do życzenia. Nie wiem jak faktycznie wygląda to w kwestii jakości ale wizualnie jakość w C7 prezentuje się na wyższym poziomie. Pamiętam że zwróciłem uwagę na deskę rozdzielczą która była zrobiona czymś na podobieństwo skóry, która wyglądała jak tapicerka w Fiacie 126p. dopiero później zobaczyłem że ta plastikowa deska to było wyposażenie za kilka tys zł:blink: Może exclusive wygląda już fajnie, jednak kiedyś bez jakiś dodatkowych upiększaczy wyglądało to naprawdę fajnie.

To prawda ale mysle ze moze to byc spowodowane tym ze dawnie wnętrza były mocno komplikowane z ogromna ilością przycisków , pokręteł itp i itd. Wszystko to odbierało uwage zwłaszcza jezeli było wykonane porządnie.

Teraz to wszystko zastąpiono wyświetlaczem i przez to uproszczono wnętrze eksponując niedoróbki.

Nie jestem inżynierem w przemyśle motoryzacyjnym ale nie chce mi sie wierzyć zeby rozwiazanie z wyświetlaczem było droższe , wręcz przeciwnie musi byc sporo poró tańsze wiec powinni na prawde sie przyłożyć do reszty.

Ale z drugiej strony to chyba problem motoryzacji.Jezeli mam byc szczery to mnie jakość w nowych BMW czy Mercedesie tez nie powala.Jedyna marka która robi na prawde solidne kabiny w tej chwili to Porsche no ale każą sobie za to odpowiednio płacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...