Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Jest i M8.Zapowiada sie fajne ale ja mam jakies poważne problemy z nazwa.Dlaczego nazwali go seria 8 ? przeciez ten samochod to bardziej kontynuacja serii 6. Klasyczne 840 i 850 to były na prawde wyjątkowe auta prawie supercars mimo ze było to GT a ta nowa ósemka wyglada po prostu za zwyczajne zeby nosić ta nazwę przynajmniej dla mnie.
 
 
 
 
 
IMG_6952.thumb.JPG.13f8bbe76e861a95fa1052b07e93cd2b.JPG
IMG_6953.thumb.JPG.7f128555d846f98e76c75920ae20d293.JPG


850 która jeździłem miała oznaczenia M, byłem przekonany ze to jest właśnie topowa wersja tego modelu . Zakładam ze prawdziwe M będzie odpowiednio szybsze ...... i tu mam problem. Skąd oni zamierzają urwać jeszcze coś z przyspieszenia, dołożyć odrobine dynamiki. Przecież to 850 szło jak dziki dzik. Wariaci ale mi się podoba :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, beben napisał:

Zakładam ze prawdziwe M będzie odpowiednio szybsze ...... i tu mam problem. Skąd oni zamierzają urwać jeszcze coś z przyspieszenia, dołożyć odrobine dynamiki. Przecież to 850 szło jak dziki dzik. Wariaci ale mi się podoba :)

 

Wyścig zbrojeń nie zna granic ;) A, że to będzie auto zupełnie niecywilne, dla wąskiego grona kierowców, którzy takie auto potrafią na torze ogarnąć, to już inna sprawa. Porsche także ma/miało w ofercie GT3 (4.0 s), GT3 RS  (3.2 s) .... aż doszli do GT2 RS (2.7 s).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, beben napisał:

 


850 która jeździłem miała oznaczenia M, byłem przekonany ze to jest właśnie topowa wersja tego modelu . Zakładam ze prawdziwe M będzie odpowiednio szybsze ...... i tu mam problem. Skąd oni zamierzają urwać jeszcze coś z przyspieszenia, dołożyć odrobine dynamiki. Przecież to 850 szło jak dziki dzik. Wariaci ale mi się podoba :)

 

Z tego co sie orientuje to tez ponoc niewielka jest różnica w osiągach miedzy 550i a M5. Mysle ze M motorsport głownie wysiłki kładzie w zawieszenie i prowadzenie auta i zapewne nie o sama moc juz chodzi.A na koniec suma tych wszystkich drobnych poprawek powoduje ze dostajemy bardziej wyjątkowe auto niz ten bazowy model.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, subleo napisał:

 

Wyścig zbrojeń nie zna granic ;) A, że to będzie auto zupełnie niecywilne, dla wąskiego grona kierowców, którzy takie auto potrafią na torze ogarnąć, to już inna sprawa. Porsche także ma/miało w ofercie GT3 (4.0 s), GT3 RS  (3.2 s) .... aż doszli do GT2 RS (2.7 s).

8ka raczej jest typowo cywilną wersją, typowo drogową. Nie sądzę że nawet będzie jakaś wersja w stylu CSL. To jest bardziej GT niż zabawka na tor. Prosiaki to jednak co innego, spójrz choćby na wagi, 850 waży koło 2 ton, GT2/3 poniżej 1.5 tony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, matros1 napisał:

Jak dla mnie proporcjami i linią dachu przypomina obecnego mustanga (...)

 

no wlasnie ze nie - u Mustanga pupcia wyglada podciagnieta i zgrabna jak u fitness lalusi, natomiast u 8'ki jak jakies nienaturalnie odstajace i nieproporcjonalne silikonowe implanty... :toobad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.06.2019 o 11:15, Michał Krupa napisał:

Sąsiad codzienne kłuje mnie w oczy nową 8 ;) Obejrzałem ją sobie dość dokładnie i zdjęcia nie oddają moim zdaniem urody tego auta. W mojej opinii jest zajefajna jakby na nią nie patrzeć :)

:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się. Dwudrzwiowa wersja jakoś mi nie leży. Jednak 4drzwiową bym kupił. Zdecydowanie lepiej wygląda niż seria5. Deska rozdzielcza trochę festyniarska ale i tak lepiej niż w mercedesie. 

 

q88dgidmotwkolwt8bvk.jpg

z2rwtwhekjk6mnxfjk0p.jpg

huqczlfwtewqekf9itqp.jpg

mpnjylrblzllhqwl2s08.jpg

 

Edytowane przez matros1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, matros1 napisał:

Jednak 4drzwiową bym kupił.

 

Pamiętam jak się jarałem 6er 4d, test drive, wielkie rozczarowanie i byłem wyleczony. 

 

Ostatnio jak zobaczyłem na ulicy to lekko mi kopara opadła na to auto. 

 

 

highlighttile_2c6c.MQ6.0.20180724125304.jpeg

z23135050V,Mercedes-AMG-GT-4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, chojny napisał:

 

Pamiętam jak się jarałem 6er 4d, test drive, wielkie rozczarowanie i byłem wyleczony. 

 

Ostatnio jak zobaczyłem na ulicy to lekko mi kopara opadła na to auto. 

 

 

highlighttile_2c6c.MQ6.0.20180724125304.jpeg

z23135050V,Mercedes-AMG-GT-4.jpg

 Dziś też widziałem z zewnątrz Wow w środku awaria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, matros1 napisał:

Podoba mi się. Dwudrzwiowa wersja jakoś mi nie leży. Jednak 4drzwiową bym kupił. Zdecydowanie lepiej wygląda niż seria5. Deska rozdzielcza trochę festyniarska ale i tak lepiej niż w mercedesie. 

 

przód i profil z boku - super

środek i tył - tragedia totalna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to przypadkiem nie miał być całkowicie elektryczne auto ? 

 

 

Wygląd a świetnie ale w środku mogli zaporzyczyc więcej z concept car.Noe to ze wnetrze S60 cozy S90 jest źle ale do takiego auta troche za zwyczaje 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale rozpierducha 

 

 

 

Wszystko jestem w stanie przeżyć w tej Tesli ale nie to że jak na auto tej klasy wygląda po prostu za zwyczajnie.Ale że świateł to mamodjazd.Supercar killer doslownie.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...