Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 3/3/2017 o 21:00, carfit napisał:

 

No właśnie też mnie to dziwi , przy takich mocach napęd na 1 oś do bezsens , dowiedziało się już o tym nawet BMW i w nowej M5 ma być napęd AWD ! sorry xdrive ;) 

Pod koniec roku konczy mi sie leasing na FXT żony , i bede poszukiwał SUV-a , i znowu będzie znak zapytania co kupić , żonka zakochana w Foresterze , córcia też , choć teraz wszystkie dziewczyny chcą Audi jeździć ha ha :) 

 

 

Moja Pani sie przesiadla Z FXT do GLC Coupe i jest zachwycona.... no ja tez nie narzekam ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Paweł_P napisał:

Ja jakoś nie mam zaufania do Range Rovera :( a wnętrze nawet nie stało obok Merców.

w lecie zeszłego roku prowadziłem GLC do Francji i z powrotem, jeździłem też nową A klasą i poza kształtem kierownicy, który jest świetny, wnętrza Mercedesa nie robią na mnie najlepszego wrażenia. Tablet na desce wygląda średnio, sama deska łatwo się palcuje a całokształt sprawia jakieś takie rozczarowujące wrażenie jak na auto za 200 tys.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Tommi1 napisał:

 

 

Moja Pani sie przesiadla Z FXT do GLC Coupe i jest zachwycona.... no ja tez nie narzekam ;D

Jak bym był kobieta to raczej też bym był  ( nie mając nic do FXT ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, turdziGT napisał:

Jak bym był kobieta to raczej też bym był  ( nie mając nic do FXT ) 

 

No to zacznij se golic nogi :P  ;) , Jak bys byl facetem ;) to bys mial STI MY'15 a nie TFSI B8 :P

 

 

 

FXT byl i dalej wg. mnie jest ok. Ale zycie jest zbyt krotkie zeby jezdzic nudnymi autami, a FXT taki niestety jest po pewnym czasie, poprostu delikatnie sie nudzi. 

STI'15 jak najbardziej wporzadku jak na te czasy ale nie oszukujmy sie brakuje mu tego czegos co ma np. STi '06 no i od konkurencji odstaje niestety juz....(MY '15)

Wracajac do GLC, 380 kuniow to odpycha sie duzo lepiej niz 300 mimo ze 4matic to nie symetrical :D ,

Co do ekranu .... kwestia gustu na poczatku strasznie "irytuje" a po jakims czasie to staje sie obojetny... osobiscie jak by mozna bylo nie 

"dostac" tego tableta to napewno bym wybral taka wersje.... im wiecej gadzetow tym gorzej ale zawsze tez jest opcja wylaczenia go (najczesciej stosowana)

Jak narazie jest inaczej w porownaniu do Subarakow i jak wspomnial Carfit nie ma tu co porownywac.

Poprostu to sa zupelnie dwa inne swiaty, inne samochody, inne ceny i inne odbieranie tego typu aut...

 

P.S. turdziuGT jak bys pierwsza linijke tekstu odebral jako uszczypliwosc z mojej strony to nie przepraszam ta linijka zostala napisana z premedytacja ;)

 

 

Edytowane przez Tommi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w lecie zeszłego roku prowadziłem GLC do Francji i z powrotem, jeździłem też nową A klasą i poza kształtem kierownicy, który jest świetny, wnętrza Mercedesa nie robią na mnie najlepszego wrażenia. Tablet na desce wygląda średnio, sama deska łatwo się palcuje a całokształt sprawia jakieś takie rozczarowujące wrażenie jak na auto za 200 tys.


Miałem pisać coś podobnego. Jeździłem CLA i C klasą i jakość wykończenia wnętrza przy tej cenie jest moim zdaniem rozczarowująca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie, Panowie litosci... ale poruwnujac to do wykonczenia STI MY '15?? czy do E-klasy? Czy do innych aut z okolicy 200 k pln??

No bo niestety w STI MY'15 tez jakos super wykonczenia wnetrza nie zauwazylem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając na chwilę kwestie estetyki czy gustów to porównajcie tak szczerze taką A-klasę lub C-klasę do innych Japończyków tak ogólnie samochód do samochodu - tzn. jak to wszystko w Niemcach jest pancerne, grubo materiałów, grube i ciężkie drzwi, grube uszczelki, widać po prostu że w Niemcach jest "więcej samochodu" że tak powiem a jak wsiądzie się do jakiegoś Miśka, Toyoty czy Subaru to kurcze mega plastikowo, cieniutkie drzwi itd. To takie moje odczucia że jak się już posiedzi trochę w Niemcach to Japończyk potem słabe wrażenie robi niestety :( Mając Evo 8 kochałem jego zalety i miałem gdzieś wnętrze, wisiało mnie że środek jest rodem z lat 90-tych i trochę tylko zazdrościłem że Evo 10 jest jednak 2 dekady nowsze z wyglądu ale dalej mega cieniutko jeśli chodzi o materiały. Mój tata ma Lancera X i jak do niego wsiadam to tak trochę jak do nowszego Seicento :(  Słowem martwi mnie że Japończyki w mojej ocenie trochę w tyle zostają.

 

 

9 godzin temu, carfit napisał:

 


Mercedes osiągnął świetne wyniki sprzedaży sprytnym trickiem , zrobili tak szeroka gamę aut i silników ( chwała im za to ) i zdobyli klientów . Owszem o gustach się nie dyskutuje , ale dalej nie rozumiem czemu Twoje posty typu " nie oceniaj swoją miara " :( Jak nie potrafisz spokojnie zaargumentowac np. tableta na środku deski , to się nie rzucaj proszę .....


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Ale ja się nie rzucam, tylko jest różnica w powiedzeniu "to jest porażka" (nie jest to żaden fakt) a "mnie się nie podoba" (to jest fakt, po prostu Twoje wrażenie), tylko o to mi chodzi, mów co się Tobie podoba albo nie podoba a nie że to jest świetne a to do bani (nie ma podstaw żeby tak twierdzić).

Fakt, zdobyli mega dużo klientów i chwała im za to, że ludzie chcą wydawać kasę na Merce a nie na inne marki, kolejna sprawa że wprowadzili kilkanaście nowych aut AMG można powiedzieć - wcześniej było 5-6 aut a teraz w każdym modelu masz 1-2 wersje AMG z czego ja się bardzo cieszę. Zawsze miałem słabość do AMG :)

Edytowane przez Paweł_P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Paweł_P napisał:

widać po prostu że w Niemcach jest "więcej samochodu"

 

 

więcej czyli większa masa => mocniejsze silniki => więcej zer na rachunku. Tak w skrócie. :)

6 godzin temu, Tommi1 napisał:

STI'15 jak najbardziej wporzadku jak na te czasy ale nie oszukujmy sie brakuje mu tego czegos co ma np. STi '06

 

jednego co mu brakuje to konieczności poprawiania fabryki w momencie opuszczenia salonu :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Adam12 napisał:

ięcej czyli większa masa => mocniejsze silniki => więcej zer na rachunku.

 

tak w skrócie to z masa Europa vs. Japonia nie jest tak źle

 

Levorg (bez kierowcy)

1.6 GT -  1 543 kg

1.6 GT-S - 1 574 kg

 

Golf Alltrack 1.8 (czyli silnik benzyna, naped na 4 i automat) 1537 kg  niestety brak informacji czy jest to masa z kierowca ale wczesniej tak VW podawal dane przyjmujac kierowce o masie 75 kg

 

Mercedesa CLA Shooting Brake (masa w stanie gotowości do jazdy, ze zbiornikiem paliwa wypełnionym w 90%, z kierowcą o wadze 68 kg i bagażem o wadze 7 kg)

250 Sport 4MATIC 1565 kg 

AMG 45 4MATIC 1615 kg

 

tak wiec z tymi masami nie jest tak niekorzystnie dla aut europejskich 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, baki napisał:

A ile waży STI '15? Dużo "przytył" w stosunku do wcześniejszych generacji?

1534 kg w wersji TOP . Lanos 08 1505 kg

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Paweł_P napisał:

ten ekran to jest najlepsze co jest w środku

Ten ekran wygląda jakby projektant zapomniał o nim i doczepili go już w produkcji.

Paskudne.

powinno być wkomponowane w deskę.

 

Carfit, bo tu odpowiesz najszybciej - dlaczego nie mrugasz już światełkami ?

I opony zdjęte ?

Gruby serwis czy jak ?

 

2 godziny temu, Paweł_P napisał:

Pomijając na chwilę kwestie estetyki czy gustów to porównajcie tak szczerze taką A-klasę lub C-klasę do innych Japończyków tak ogólnie samochód do samochodu - tzn. jak to wszystko w Niemcach jest pancerne, grubo materiałów, grube i ciężkie drzwi, grube uszczelki, widać po prostu że w Niemcach jest "więcej samochodu" że tak powiem a jak wsiądzie się do jakiegoś Miśka, Toyoty czy Subaru to kurcze mega plastikowo, cieniutkie drzwi itd.

Zafiksowałeś się na "gwiaździe".:P

Jest grube, bo jest sztucznie pompowane.

Żeby się klientom podobało - i jak widać po tobie, działa.

 

Edytowane przez rombu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, rombu napisał:

Carfit, bo tu odpowiesz najszybciej - dlaczego nie mrugasz już światełkami ?

I opony zdjęte ?

Gruby serwis czy jak ?

Po zmianie forum ........ odłączyli mi światełka , opony schowali i nie chcą naprawić ;):D skandal ! :biglol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Tommi1 napisał:

 

No to zacznij se golic nogi :P  ;) , Jak bys byl facetem ;) to bys mial STI MY'15 a nie TFSI B8 :P

 

 

 

FXT byl i dalej wg. mnie jest ok. Ale zycie jest zbyt krotkie zeby jezdzic nudnymi autami, a FXT taki niestety jest po pewnym czasie, poprostu delikatnie sie nudzi. 

STI'15 jak najbardziej wporzadku jak na te czasy ale nie oszukujmy sie brakuje mu tego czegos co ma np. STi '06 no i od konkurencji odstaje niestety juz....(MY '15)

Wracajac do GLC, 380 kuniow to odpycha sie duzo lepiej niz 300 mimo ze 4matic to nie symetrical :D ,

Co do ekranu .... kwestia gustu na poczatku strasznie "irytuje" a po jakims czasie to staje sie obojetny... osobiscie jak by mozna bylo nie 

"dostac" tego tableta to napewno bym wybral taka wersje.... im wiecej gadzetow tym gorzej ale zawsze tez jest opcja wylaczenia go (najczesciej stosowana)

Jak narazie jest inaczej w porownaniu do Subarakow i jak wspomnial Carfit nie ma tu co porownywac.

Poprostu to sa zupelnie dwa inne swiaty, inne samochody, inne ceny i inne odbieranie tego typu aut...

 

P.S. turdziuGT jak bys pierwsza linijke tekstu odebral jako uszczypliwosc z mojej strony to nie przepraszam ta linijka zostala napisana z premedytacja ;)

 

 

Zalapalem ;) 

 

Punkt widzenia zalezy od punktu siedenia , STI 15 tez juz bardzo " meskie " nie jest :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Adam12 napisał:

 

 

więcej czyli większa masa => mocniejsze silniki => więcej zer na rachunku. Tak w skrócie. :)

 

jednego co mu brakuje to konieczności poprawiania fabryki w momencie opuszczenia salonu :) 

No chocby tego... Ze wyjezdzasz z salonu z zalorzeniem ze powinienes dodac okolo 15 k pln zeby poprawic fabryke. No i jesli tylko tak uwazasz to chwala tobie.

Przed chwilą, turdziGT napisał:

Zalapalem ;) 

 

Punkt widzenia zalezy od punktu siedenia , STI 15 tez juz bardzo " meskie " nie jest :) 

Dokladnie, a obecne STI jest poprostu prawidlowe, takie jakie powinno byc po 2010 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Paweł_P napisał:

Pomijając na chwilę kwestie estetyki czy gustów to porównajcie tak szczerze taką A-klasę lub C-klasę do innych Japończyków tak ogólnie samochód do samochodu

 

To porównuj też przy okazji samochody za takie same pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Tommi1 napisał:

No chocby tego... Ze wyjezdzasz z salonu z zalorzeniem ze powinienes dodac okolo 15 k pln zeby poprawic fabryke. No i jesli tylko tak uwazasz to chwala tobie.

Dokladnie, a obecne STI jest poprostu prawidlowe, takie jakie powinno byc po 2010 roku.

 

Jezli mam moceniac ktore bylo najbardziej meske to smiem twierdzic ze bylo to MY05 z 2.0T bo mialo porzadnego i meskiego laga ktory dodawal pikanterii do caloksztautu. 2.5T odebral duzo charakteru.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rombu napisał:

 

Zafiksowałeś się na "gwiaździe".:P

Jest grube, bo jest sztucznie pompowane.

Żeby się klientom podobało - i jak widać po tobie, działa.

 

 

Heh, i tak i nie, pasjonuję się motoryzacja od dziecka, miałem w rodzinie okazje porównywac Japończyki do Niemców, BMW do Merca itd. 10 lat temu jeździłem A-klasa i też porównywałem ;) np. mój brat miał w tym samym czasie i przez 6-7 lat C-klasę 2001 i E36 bodaj 2002, gołym okiem było widać różnice w materiałach, np. w BMW uszczelki pozrywane a w C-klasie jak nowe, w C masa wygłuszeń w drzwiach i na dachu a w BMW pusto i wszystko dudniło, pod maska C-klasy grube wygłuszenie a w BMW goła blach itp., już nie pamiętam ale sporo tych różnic było. Koszty częsci z tego co pamietam rowniez na korzysc Merca.

Od lat miałem słabość do Merców i z przyjemnoscia do nich wracam - nie jest to romans od miesiąca tylko lata obserwacji ;) a teraz jak Merc ma tak wiele modeli to bez problemu wszedzie cos dla siebie znajde, wybiore odpowiedni silnik (mocny), naped 4x4, wyposazenie itd - sami widzicie w Japończykach jaki jest problem z doposazaniem...

Edytowane przez Paweł_P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Paweł_P napisał:

 gołym okiem było widać różnice w materiałach, np. w BMW uszczelki pozrywane a w C-klasie jak nowe, w C masa wygłuszeń w drzwiach i na dachu a w BMW pusto i wszystko dudniło, pod maska C-klasy grube wygłuszenie a w BMW goła blach itp., już nie pamiętam ale sporo tych różnic było. Koszty częsci z tego co pamietam rowniez na korzysc Merca

 

może tak było, kiedyś,

aktualnie BMW jakością wykonania wnętrza zostawia Mercedesa w tyle. Mam porównanie serii 4( ponad 2 lata) i obecnie C-klasy W205

tablet w c klasie kontrowersyjny na pierwszy rzut oka ale przy dłuższym uzytkowaniu  okazuje sie naprawdę dobrze umiejscowiony

 

dostałem kiedyś na zastepczy serie 2, wybitna paskuda z wygladu ale środek wykonany lepiej niż w mercu C

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, esilon napisał:

 

może tak było, kiedyś,

aktualnie BMW jakością wykonania wnętrza zostawia Mercedesa w tyle. Mam porównanie serii 4( ponad 2 lata) i obecnie C-klasy W205

tablet w c klasie kontrowersyjny na pierwszy rzut oka ale przy dłuższym uzytkowaniu  okazuje sie naprawdę dobrze umiejscowiony

 

dostałem kiedyś na zastepczy serie 2, wybitna paskuda z wygladu ale środek wykonany lepiej niż w mercu C

 

 

Chyba nie trojka i chyba nie w srodku.To obecnie najgorzej wykonane auto z calej trojki premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, turdziGT napisał:

Chyba nie trojka i chyba nie w srodku.To obecnie najgorzej wykonane auto z calej trojki premium.

 

nie zauważyłem żeby trojka różniła sie od czwórki wewnatrz,to jest to samo wnętrze,

w podstawowym wyposazeniu cała "tójka premium" jest zaskakujaco (w stosunu do wyceny) "tanio" zrobiona

 

jeździłem pólrocznym AMG C63 W205 z przebiegiem 30kkm i wszystkie ! elementy wnętrza wydawały dźwięki,

w bmw 4 po 95kkm cisza, bmw 3 z wypozyczalni, w budżetowej wersji, z przebiegiem 60kkm, cisza

 

czyli nie moge się zgodzic na podstawie własnych doświadczeń że beemka trojka jest najgorzej wykonana z całej "trójki premium"

 

1 godzinę temu, Paweł_P napisał:

Nie mówię, że BMW jest złe, akurat pisałem o doświadczeniach sprzed 15 lat :) a że BMW i AUDI nie lubię to zostają mi Merce :P

 

i niech każdy jeździ tym co lubi :)

wnętrze W205 ma sporo uroku choć troche barokowy styl , żeby nie powiedziec ciut cygański ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Paweł_P napisał:

np. mój brat miał w tym samym czasie i przez 6-7 lat C-klasę 2001 i E36 bodaj 2002

 

To musiał być wyjątkowym klientem, skoro wyprodukowali mu pojazd 3 lata po wycofaniu modelu ;)

 

Moim zdaniem najlepszą jakość wykonania wnętrza z dyskutowanej niemieckiej trójki ma AUDI (no, może poza najwyższymi modelami tj. A8, 7er, S-class). Choć nie ma co ukrywać, że dużo zależy od dokupionych pakietów/opcji typu skórzana deska, fortepianowe drewna czy inne szpeje bajery. Najbogatsza C-klasa będzie o niebo lepiej wykończona niż "gołe" 518d i vice versa przy 3er i E-klasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, QbaqBA napisał:

Najbogatsza C-klasa będzie o niebo lepiej wykończona niż "gołe" 518d i vice versa przy 3er i E-klasie

 

tez tak myslalem zanim nie sprawdziłem, C63 AMG, jest jakaś bogatsza wersja C klasy? Bajeczne auto ( choć na codzień tylko dla hardkora:) ), 

cena bajeczna a wykonana identycznie jak C180, C200 itd

15 minut temu, QbaqBA napisał:

Moim zdaniem najlepszą jakość wykonania wnętrza z dyskutowanej niemieckiej trójki ma AUDI

niestety muszę się zgodzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...