Skocz do zawartości

RENOWACJA SUBARU IMPREZA STI RA VER II LIMITED 363/555


herrkam

  

90 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono, ostatnio nie pisuję za często, ale miłość do subaru trwa w nieskończoność.

po przetrenowaniu wszelakich możliwych wariantów Subaru STI wybór został dokonany i padło na STI type RA  V2 limited. Jako że swego czasu miałem takie RA i MTS zbudował z tego rajdówkę LHD a jak GŁUPI sprzedałem samochód do Gdańska :rolleyes: to musiałem jechać i kupić kolejne. Trafiło się w bardzo dobrym stanie, po rewizji silnika w API, ma wszystkie oryginalne smaczki jak rozpórka z tyłu, uchwyt na kubki, nawet (jak twierdzi sprzedawaca) ori set naklejek rajdowych zamontowany u dealera w JP.

 

MAM WIELKI DYLEMAT!

 

czy przełożyć na LHD i rerjstrowac na krótkim vin, czy zostawić RHD i zarejestrować w oryginale.

Samochód reczej nie będzie przebudowywany na rallycar itp. Ma pozostać potencjalnym elementem kolekcjonerskim do pojawienia się na spocie jakimś itp.

radźcie proszę :yahoo:

Edytowane przez chojny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy przełożyć na LHD i rerjstrowac na krótkim vin, czy zostawić RHD i zarejestrować w oryginale.

Samochód reczej nie będzie przebudowywany na rallycar itp. Ma pozostać potencjalnym elementem kolekcjonerskim do pojawienia się na spocie jakimś itp.

radźcie proszę :yahoo:

 

 

Sam odpowiedziałeś sobie na to pytanie :-)

 

Masz kwity z UK, nie ma problemów z rej poza VIN'em.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MegasWRC z rejestracją ne ma problemu tak czy tak. oczywiście z LHD łatwiej dojechać na Plejady na przykład, wpis w dowodzie że kierownica po prawej stronie uniemożliwia lub bardzo utrudnia potem wszelkie zmiany. Natomiast przełożone nie będzie już ori, choć S203 jakie stało w SIP  było pięknie zrobione LHD...no i mam zagwozdkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz dużo, dużo jeździć to przekładaj, jak mieć, zbierać, kolekcjonować, trzymać pod kocem i raz na jakiś czas zrobić "rypa w koło komina" to zostaw.  ;)

Jestem podobnego zdania, z tą niewielką różnicą, że wystarczy dużo jeździć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chyba przełożył, ale jeżeli to faktycznie taki rodzyn to tylko na nowych częściach i wiadomo gdzie ;)

Póki co LHD nie obniża wartosci takiego JDM-a, auto staje sie bardziej uniwersalne, a przekładka otwiera możliwości sprzedazy bo każdy w Europie chyba woli miec LHD.

Jedynie koszty są nie do odzyskania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kocham forum... :D FTZ!!

przekładkę sam bym robił u nas w sportoldtimergarage.com oczywiście z pomocą Marasa. także za dużo czasu nie będę mu zabierał...może RA zostawić RHD i dokupić oraz przełożyć S203???

gupie pomysły mam :rolleyes:....niestety 22B poza zasięgiem póki co B)

 

PS zmieniłem pytania ankiety bo nie były miarodajne, także można poprawiać odpowiedzi jak by co ;)

Edytowane przez herrkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...