Jump to content

RENOWACJA SUBARU IMPREZA STI RA VER II LIMITED 363/555


herrkam

  

90 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Witam szanowne grono, ostatnio nie pisuję za często, ale miłość do subaru trwa w nieskończoność.

po przetrenowaniu wszelakich możliwych wariantów Subaru STI wybór został dokonany i padło na STI type RA  V2 limited. Jako że swego czasu miałem takie RA i MTS zbudował z tego rajdówkę LHD a jak GŁUPI sprzedałem samochód do Gdańska :rolleyes: to musiałem jechać i kupić kolejne. Trafiło się w bardzo dobrym stanie, po rewizji silnika w API, ma wszystkie oryginalne smaczki jak rozpórka z tyłu, uchwyt na kubki, nawet (jak twierdzi sprzedawaca) ori set naklejek rajdowych zamontowany u dealera w JP.

 

MAM WIELKI DYLEMAT!

 

czy przełożyć na LHD i rerjstrowac na krótkim vin, czy zostawić RHD i zarejestrować w oryginale.

Samochód reczej nie będzie przebudowywany na rallycar itp. Ma pozostać potencjalnym elementem kolekcjonerskim do pojawienia się na spocie jakimś itp.

radźcie proszę :yahoo:

Edited by chojny
Link to comment
Share on other sites

zostawić RHD - bezwzględnie - taka furka to rodzyn na naszym rynku, więc po co ją "psuć" przekładką, zwłaszcza, że sam piszesz, że auto raczej będzie jako okaz kolekcjonerski

 

ps. ankieta - Elmo się ucieszy ;)

Link to comment
Share on other sites

czy przełożyć na LHD i rerjstrowac na krótkim vin, czy zostawić RHD i zarejestrować w oryginale.

Samochód reczej nie będzie przebudowywany na rallycar itp. Ma pozostać potencjalnym elementem kolekcjonerskim do pojawienia się na spocie jakimś itp.

radźcie proszę :yahoo:

 

 

Sam odpowiedziałeś sobie na to pytanie :-)

 

Masz kwity z UK, nie ma problemów z rej poza VIN'em.

Link to comment
Share on other sites

@MegasWRC z rejestracją ne ma problemu tak czy tak. oczywiście z LHD łatwiej dojechać na Plejady na przykład, wpis w dowodzie że kierownica po prawej stronie uniemożliwia lub bardzo utrudnia potem wszelkie zmiany. Natomiast przełożone nie będzie już ori, choć S203 jakie stało w SIP  było pięknie zrobione LHD...no i mam zagwozdkę...

Link to comment
Share on other sites

Jak chcesz dużo, dużo jeździć to przekładaj, jak mieć, zbierać, kolekcjonować, trzymać pod kocem i raz na jakiś czas zrobić "rypa w koło komina" to zostaw.  ;)

Link to comment
Share on other sites

Jak chcesz dużo, dużo jeździć to przekładaj, jak mieć, zbierać, kolekcjonować, trzymać pod kocem i raz na jakiś czas zrobić "rypa w koło komina" to zostaw.  ;)

Jestem podobnego zdania, z tą niewielką różnicą, że wystarczy dużo jeździć ;)

Link to comment
Share on other sites

Że też na to wcześniej nie wpadłem, odpowiadając na pytanie z tematu, to chętnie pomogę uporać się z problemem. 

 

Mi dać!!  B)

Link to comment
Share on other sites

Ja bym chyba przełożył, ale jeżeli to faktycznie taki rodzyn to tylko na nowych częściach i wiadomo gdzie ;)

Póki co LHD nie obniża wartosci takiego JDM-a, auto staje sie bardziej uniwersalne, a przekładka otwiera możliwości sprzedazy bo każdy w Europie chyba woli miec LHD.

Jedynie koszty są nie do odzyskania ;)

Link to comment
Share on other sites

kocham forum... :D FTZ!!

przekładkę sam bym robił u nas w sportoldtimergarage.com oczywiście z pomocą Marasa. także za dużo czasu nie będę mu zabierał...może RA zostawić RHD i dokupić oraz przełożyć S203???

gupie pomysły mam :rolleyes:....niestety 22B poza zasięgiem póki co B)

 

PS zmieniłem pytania ankiety bo nie były miarodajne, także można poprawiać odpowiedzi jak by co ;)

Edited by herrkam
Link to comment
Share on other sites

Patrze na te zdjecia i czegos mi brakuje :rolleyes: ..... sadze, ze niezaleznie od tego, czy bedzie RHD czy LHD, zdecydowanie powinienes zainwestowac w Lexus-look'i i Lambo doors'y. Sluchaj mnie, styl wczesnych lat '00 juz niebawem bedzie klasyka!

 

 

:D

Link to comment
Share on other sites

a gdzie FTZ?

Link to comment
Share on other sites

Ja bym przekładał jak są finanse , zawsze to będzie lepiej się jeżdziło po ulicach PL , skoro tylko do rekreacji. 

Link to comment
Share on other sites

Zostawić ją w oryginale. Widzę wersja z klimatronikiem :) Chyba nie każde STI RA v2 go miało?  Piękna sztuka :ok: 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...