eddie_gt4 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Może jeszcze ktoś tu zagląda: Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w oponach zimowych 205/50/R16 w Legacy Diesel SW? Jazda trasa - miasto. Bez szaleństw. Naklejka na słupku nie podaje niestety. Pozdrowienia seryjnie masz R-17? do R-16 daj to samo, co zaleca producent (ewentualnie, mozesz o 0.1 czy 0.2 bar zwiekszyc cisnienie w oponach + tylne opony pompowac tyle co i przednie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Philangina Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Dzięki, Eddie. Tak jak myślałem. Jest dobrze więc. Pozdrowienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 WRX, 8x17", 225/45/17 jakie ciśnienie do letnich SZ90? - przód 2,3 - tył 1,9 :?: dzięki za info! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 WRX, 8x17", 225/45/17 jakie ciśnienie do letnich SZ90? - przód 2,3 - tył 1,9 :?: dzięki za info! Ja pompuję 2.3 i 2.0. zestaw ten sam a ciśnienie według instrukcji pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Profesor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Hello. Stare wpisy tu, ale może ktoś się odezwie. Mam problem z ciśnieniem powietrza w oponach dla turbodziadka kombi '93. nie mam pojęcia, jakie powinno być. 1. Letnie 195/65/15 2. Zimowe 185/65/15 Mam jeszcze letnie 205/xx/xx, jak dojdę, jakie to uściślę. Może mi ktoś tu pomóc? Pozdrawiam, profesor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DymekRTsport Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 panowie poradzcie jade jutro na zawody biore dwa komplety kol jedne to UNIROYAL 205/50 R16 a drugie to Toyo R888 205/55 R16 jakie cisnienie do uni a jakie do toyo jestem poczatkujacy ja zawsze mialem tak samo roznie raz 2,3-2,4 cisnienie z przodu i z tylu czytam tu wasze wypowiedzi i sam nie wiem, zawody 100% asfalt, wiadomo temperatura jutro bedziew granicach od 2 do 10 stopni celcjusza , moze cos doradzicie , uniroyal stoi na 2,2 przod i tyl , jaka opona uni czy toyo na takie warunki beda dojazdowki wiec cos dogrzeje, z gory bardzo wam dziekuje za podpowiedzi pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Jako, że czas się przesiąść na zimowe laczki, bo wieczorami się zimno robi, to jakie ciśnienie nadmuchać do kółek 205/55/16 zamontowanych na Bugu? z góry dziękuję :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Jako, że czas się przesiąść na zimowe laczki, bo wieczorami się zimno robi, to jakie ciśnienie nadmuchać do kółek 205/55/16 zamontowanych na Bugu? z góry dziękuję :wink: we francuskiej instrukcji obsługi napisali, że: 205/55/16 - 2.2 z przodu, 2.0 z tyłu 215/45/17 - 2.3 z przodu, 2.2 z tyłu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Jako, że czas się przesiąść na zimowe laczki, bo wieczorami się zimno robi, to jakie ciśnienie nadmuchać do kółek 205/55/16 zamontowanych na Bugu? z góry dziękuję :wink: we francuskiej instrukcji obsługi napisali, że: 205/55/16 - 2.2 z przodu, 2.0 z tyłu 215/45/17 - 2.3 z przodu, 2.2 z tyłu :wink: thx piter znaczy Ty masz auto na żaby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eex2 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 W Forku 2.5XT mam normalnie 2.2/2.1. W Ułężu na Yokohama Geolandarach miałem 2.4/2.3 ale to niestety mało, bo i tak zżarło wyraźnie boki pomimo dość "spokojnej" jazdy. Jedna z opon była nowa i tego jednego dnia dorównała do tej co siedziała w bagażniku z przebiegiem 10 tys.km. Nie wspomnę już o "bliznach" w postaci na szczęście małych powyrywanych kawałków gumy. To nie był dobry pomysł. Nie wiem co oni nasypali kiedyś do tego asfaltu :roll: BTW: Teraz jak idzie zima to trzeba uważać na zmiany temperatury od czasu napompowania. Każde 10 stopni spadku temperatury daje circa spadek o 0.1 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DymekRTsport Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 jakie cisnienie do GT na zime do R16 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kehtron111 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Nokiany nie lubia ponadnormatywnych ciśnień najlepiej popatrzyć na strony Nokiana lub Fińskie fora VolVo( 2,2 i 2,2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Archeolog Paaanyy, na slupku mam podane: - przod: 2.0 - tyl: 1.9 Sprawdzalem na letnich, sprawdzam i teraz na zimowych, a cisnienie przynajmniej raz w miesiacu sprawdzam i co mi sie nasunelo - te 2.0 z przodu wygladaja na jednym i drugim komplecie opon tak, jakby byl niedobor. No nazwijmy to "flak". Mam pompke z pomiarem cisnienia, taka polska nietandetna niby i jeszcze osobny manometr, tez polski - oba pokazuja niemalze tak samo, takze tutaj raczej bledu wiekszego nie ma. No i pytanie: czy to tak ma byc? Mam wrazenie, ze pozjada opony na brzegach. Kurde, jutro zdjecie zrobie, bo dzis juz i ciemno i zimno i mnie sie nie chce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 bardzo często patrząc na oponę wydaje się ze flak jak stoi na nieco nierównym albo na skręconych kolach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 A do 205/40/17 ile proponujecie. 2.5/2.6 przod??? 2.4/2.3tyl??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebxyz Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Hm. W forku na słupkach mam napisane przód-2,0, tył-1,9 faktycznie wygląda jakby był flak, ale to chyba złudzenie. sebxyz Witam. Dobiłem do 2,0 przód i tył i chyba jest lepiej. sebxyz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczorek Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Bezczelne złamanie regulaminu. Temu panu już dziękujemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 (edytowane) Manual dla Imprezy MY'07 NA/WRX/STi mówi: dla 205/55/16 89V P:2.3 T:2.1, dla 215/45/17 91W P:2.3 T:2.2, dla 225/45/17 90W P:2.4 T:2.0. Edytowane 20 Lutego 2013 przez elmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Ja pompuję więcej niż manual każe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 2,2 w każde koło i po robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 EDIT A co to za reklama? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 2.5/2.6 przod??? 2.4/2.3tyl??? spora przesada. wydrze środek opony i nie będzie trzymać. 2,2 w każde koło i po robocie tak na co dzień tez mam. Na upalaniu staram sie nie przekraczac 2,6 na goraco, co oznacza 2.0 na zimno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 2,2 w każde koło i po robocie identyko! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Też lubię 2,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daddykubs Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Leggy 2.0 MT Falken Ziex (91W) 2.6/2.4 Poprzednio mialem Eagle F1 2.4/2.2 I mi zjadlo brzegi opon szczegolnie przednie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się