By sie zgadzalo.
Legacy 2.0 165hp*
196km /122mi co 3 tygodnie
Jazda dzienna na krotkich dystansach, glownie miasto.
23mpg ~12,5l/100km**
*Ze swiecaca kontrolka silnika
**przeliczone na bazie ostatnich trzech tankowan
Ja kupilem kiedys takie cos dedykowane do gc 5mt za £14
Niestety "kulka" za mala...
Zalozylem i tak na 5 minut- gdyby nie felerna "kulka"...
Co do skroconego skoku i nizszego polozenia
lewarka- super wygodne.
Nie spdodziewalbym sie za to skroconego czasu do "setki" przy 165hp.
dodatkowo dla wiekszej precyzji zmiany biegow polecam kilka poliuretanowych " bajerow (fotki)...
Hmmm...
Gdziestam byly wspomniane zasniedziale kostki we wiazce, ale serwer jest 'w remoncie' i nie moge sie tam dostac.
Sprobuj kostki diagnostyczne przy ecu zlaczyc- moze cos pokaze...
Z tego co pamietam, to;
- zdejmujesz boczek
-opuszczasz szybe
-na koncu listwy przy brzegu drzwi odkrecasz wkret
-podnosisz koniec listwy i ciagniesz do siebie
-zbierasz klipy, ktore wyskoczyly
Mnie interesuje ta rzezba z filcem.
Rozbieralem drzwi, czyscilem listwy i doopa.
Nadal to samo. Ponadto przydal by sie namiar na jakiegos majstra od polerowania szyb ( mozliwie w okolicach Poznania).
Jak chce Ci sie czytac to tu jest duzo informacji;
http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2211143
Wyglada na to, ze typ walu jest dyktowany dwoma czynnikami
1)rodzaj skrzyni
2)rodzaj tylnego mechanizmu roznicowego
czyli wrx 5mt r160 bedzie inny od 3.0rb 6mt r180. Rozne dlugosci i inne koncowki.
Reszte niech jakis szpec dopowie...
Szymon ja Ci kluczyka "lezki"zazdroszcze.
Moje kluczyki to takie kwadratowe klopsy z
dwoma przyciskami.
A co do scyzoryka- ebay au wpisujesz legacy/liberty flip key i juz.
Tylko wzory sa paskudne...
No tak...
Ten zakichany blad juz 2.5 roku naprawiam.
System pompy powietrza jest wadliwy... a zmapowac tak jak w Wrx sie nie da bo ecu jest od Hitachi.
Nowy zawor £190/1000PLN
Jesli komus sie udalo ten problem rozwiazac na stale sukcesywnie usuwajac system z 165hp Dohc Lego- prosze o informacjie.
Dzieki
No wlasnie...Bylo ilestam rodzajow kol o roznej wadze 7.5kg, 10kg.... musialbym wyalezc stare fotki ale na 100% u mnie jest ayflex z imprezy. Tarcza i docisk z Legacy 2.5 mk3 i lozysko z imprezy .
3 lata pozniej smiga.
Slowo uwagi: auto nie jest tak zywe- wydaje mi sie ze to za sprawa ciezkiego kola zamachowego.
Mimo to ma dosc sily w sobie zeby ruszyc z 2 lub nawet 3 bieu jesli sie zapomne.
No i trudniej o plyna zmiane biegow...