carfit Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Przemeq, myśle o czymś w rozmiarze 215/40/17 na lato. Najchętniej przytulił bym Protense S-02, niestety przestali produkować ją. Założenie jest takie że opony mają przejść około 2 sezony (jazda na codzień plus upalanie co jakiś czas). No w tym rozmiarze wilekigo wyboru nie ma, z dobrych ogólnodostępnych to moge polecić RE050A indeks prędkości Y do 300km/h , Toyo PXT1R w indeksie W 270 km/h ewentualnie Dunlop Sport Maxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Bardziej skłaniam się do RE50, czy Toyo. Czytałem opinnie o jednych i o drugich i są wmiare porównywalne. Co do sport maxx to jak dla mnie są za miękkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Krzysiek_WAWA, mam już drugi komplet Sportmaxxów i nie wydają mi się miękkie, są zdecydowanie twardsze od F1, Toyo 1R, i Pirrelli P Zero które miałem wcześniej. Jedyny ich minus to jest to że na moim samochodzie starczyły na 4 miesiące, więc raczej dwa sezony na nich nie pojeździsz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 No i są "wszystkie" rozmiary, nie tak, jak RE070... :cool: Mojego jakos nie ma... Moze dlatego, ze nie przewiduja rozmiarow na przednie kola do traktora i na tylne do kombajnu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Krzysiek_WAWA, zastanów się jeszcze nad Yokohama Parada 2 http://www.opony-sklep.waw.pl/details.php?id=330&cid=4 słyszałem o nich dużo dobrego, jeśli nie uda mi się kupić R888, i jeśli RE070 nie wejdą to sprawie sobie komplecik Parad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Yokohamy są zacne. Co do sport maxx jeździłem w innym aucie i jakoś nie byłem bardzo zachwycony, bardziej jestem zadowolony z Rainsportów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek P Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 słyszałem o nich dużo dobrego, jeśli nie uda mi się kupić R888, i jeśli RE070 nie wejdą to sprawie sobie komplecik Parad Ciekawe, może ktoś wie lub slyszał, czy 888 da sie jakoś jechać na mokrym ? Ps.- jak ktos chce ,to gość sprowadza różne rozmiary np. 225/45/16 , mogę poszukać namiaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Słyszałem, że 888 są ok na mokry asfalt, o ile nie ma głębokich kałuż, na stojącej wodzie podobno nie radzą sobie zbyt dobrze. Ja potrzebuję rozmiar 215/40/17 i jakoś ciężko je znaleźć w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Na wschodzie mają dobre ciśnieniomierze. Przynajmniej nie gniotsa nie łamiotsa - bo te nasze w plastikach do bani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 ale i jest naolejacz który musi być do ciągłego naolejania kluczy pneumatycznych, a co za tym idzie powietrze z olejem jest niestety wdmuchiwane do koła. I tu może byc róznica. Co do tej różnicy to pistolet pneumatyczny smarowany jest mgłą olejowa tz.kropla oleju na kilka dziesiąt litrów powietrza. Jeżeli komuś olejarka daje więcej klucz się szybko zatyka i zaciera. Taka mgła w oponie nie robi różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 ale i jest naolejacz który musi być do ciągłego naolejania kluczy pneumatycznych, a co za tym idzie powietrze z olejem jest niestety wdmuchiwane do koła. I tu może byc róznica. Co do tej różnicy to pistolet pneumatyczny smarowany jest mgłą olejowa tz.kropla oleju na kilka dziesiąt litrów powietrza. Jeżeli komuś olejarka daje więcej klucz się szybko zatyka i zaciera. Taka mgła w oponie nie robi różnicy W teorii tak, a w praktyce ta jak mówisz mgła olejowa osiada na ściankach całego układu pneumatyki, i sie "skrapla" powodując dośc duże naolejenie, weż kartke papieru załącz pistolet, i "popompuj ok 2 minut, zobaczysz czy to sa sladowe ilości :???: Taka mgła w oponie nie robi różnicy skąd wiesz zaglądałeś :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Yokohama Parada 2 Ale to byłby zestaw: impreza z paradą 8). Ciekawe, może ktoś wie lub slyszał, czy 888 da sie jakoś jechać na mokrym ? Słyszałem, że 888 są ok na mokry asfalt Pytajcie Michala. On miał coś do czynienia z R888. Na pewno miał w SE Toyo, ale czy R888, czy T1R, czy jeszcze inne (RA-1?) to nie pamiętam. Ale na bank wie sporo na temat opon Toyo 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 popompuj ok 2 minut, zobaczysz czy to sa sladowe ilości :???: Taka mgła w oponie nie robi różnicy skąd wiesz zaglądałeś :?: Według tej teori wszystko jest wzgladne, jak popompujesz nie 2 min tylko 10 to będzie jeszcze wiecej. Normalną opone prze zakładaniu to zn. zupełnie pusta pompuje się do właściwego ciśnienia ok 30 sekund, a do pistoletu najszęściej stosuje sie olejarki kroplkowe które dają olej (krople) raz na jakiś czas. Pomijam kwestje pasty montażowej która zawsze chcąc nie chcąc dostaje się do wnętrza opony,nie mówiac już o środkach uszczelniających Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Nie wiem do czego Twoje posty zmierzają ale powiem tak: pompując koło powietrzem z układu pneumatyki, wdmuchujesz powietrze które ma cząsteczki oleju, jakąś wilgoć, może trochę pyłu kurzu, 75% azotu, 20 kilka procent tlenu i jeszcze jakiś innych gazów chyba argon i cos tam jeszcze. I włąsnie tu może być róznica pomiedzy pompowanie azotem, a powietrzem, a co za tym idzie róznice w cisnieniach takie jak wcześnie pisałem i obserwowałem. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 W Warszawie jest brudne powietrze to później są problemy z ciśnieniem. Trzeba na prowincji pompować. Ja na ten przykład nie narzekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtx Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Witam. Ile radzicie napompować oponki 215/40 R17 (fele 7.5 cala) w GT? Nikt w tym temacie pisał o tym rozmiarze opony, a w tabelce przy drzwiach jest rozpiska tylko do 15-stek, 2.3 przód i 2.2 tył... Teraz mam 2.2 / 2.0 i oponki z tyłu są dużo mniej ugięte niż przód. Ustawić na na 2.3/1.9 tak jak pisał Krzysiek_WAWA? Mam dylemat, bo jedni z was piszą żeby dawać po równo, inni żeby pompować jak w tabelce, a jeszcze inni podają konkretne wartości przód/tył, a na dodatek każdy ma na myśli inny rozmiar opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 na upalanie na pewno sporo wiecej tak min ze 3 bary zebys boków nie zajeżdził, na codzien ja mam po 2,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 na seryjnej feldze GT 205/50/16 też równo po 2,2 bara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtx Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 na upalanie na pewno sporo wiecej tak min ze 3 bary zebys boków nie zajeżdził, na codzien ja mam po 2,2Miałem na myśli jazdę codzienną . Z upalaniem na razie się wstrzymam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Carfit :arrow: ile sugerujesz napompowac do GT na 18" 215/35/18 :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Carfit :arrow: ile sugerujesz napompowac do GT na 18" 215/35/18 :?: na co dzień 2,3 przód, 2,1 tył na upalanie w zależności jaka nawierzchnia ale powiedzmy Ułęż gdzie opona się szybko nagrzewa 2,5-2,6 przód, 2,3, 2.4 tył , wszystko tez zalezy od temperatury zewnętrznej powietrz. , asfaltu itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Gracjas Carfit Mialem 2,5 przod , 2,3 tyl , sprawdze jak bedzie chodzil na 2,3/2,1 Pozdrawiam, Gracowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 29 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2007 na upalanie w zależności jaka nawierzchnia ale powiedzmy Ułęż gdzie opona się szybko nagrzewa 2,5-2,6 przód, 2,3, 2.4 tył Słusznie. Niedawno posłuchałem kolesia, który twierdził, że do upalania na przyczepnym to zbyt wysokie wartości, zmniejszyłem do 2.2 / 1.9 (przy zimnych oponach) i o mało nie przypłaciłem tego dzwonem z tych DROGICH, przez duże D-R-O-G-I-C-H . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Dzisiaj mykalem w Ulezu, pompowalem tydzien temu 2,4 przod i 2,3 tyl Opona 215/35/18. W trakcie pierwszego zapoznania dwa razy zwiedzalismy z Matim plener i auto prowadzilo sie bardzo nerwowo. Shodan mial kompresorek i podpompowalem 2,8 przod i 2,5 tyl, przy okazji okazalo sie ze w jednym z tylnych kol mialem 1,7bara..... ???? Zrobilem kilka kołek , oponki wygladaja jak nietkniete, auto zaczelo sie dobrze prowadzic. Reasumujac 2,8przod i 2,5 tyl w GT na 18" polecam na tor ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Gracowy, pozostaje powiedzieć: "a nie mówiłem...." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się