Hogi Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 z wysranym turbo można jeszcze od biedy jechać Mam alergię na to słowo. chorowałeś przewlekle na grypę jelitową? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Grypa jelitowa nie może być przewlekła bo jest chorobą wirusową i trwa podobnie jak katar ok.7 dni.Jeśli u Ciebie trwa to dłużej to nie jest to grypa jelitowa (tak dla ścisłości ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 A jeśli chodzi o temat przewodni czyli wskaźniki to po co właściwie służy sterownik do wskaźników będący często w ofercie lepszych firm typu Apexi,Greddy itp.? Jaka jest różnica pomiędzy zamontowaniem dodatkowych zegarów z czujnikami,a dodatkowych zegarów z czujnikami i centralnym sterownikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 hmmm.. otwieram topik i od razu polecialem na strone defi szukac wskaznika "grypy jelitowej" ale ze zblizonych znalazlem jedynie EGT http://www.rx7store.net/category_s/222.htm BTW - czy ktos montowal Defi 60mm do GT? czy wyglada to jakos racjonalnie i czy da sie "budke suflera" dopasowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciacho Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Jaka jest różnica pomiędzy zamontowaniem dodatkowych zegarów z czujnikami,a dodatkowych zegarów z czujnikami i centralnym sterownikiem?_________________ przy zegarach mechanicznych (bez centralki) nie mozesz nagrywac przebiegu ruchu wskazowek od czujnikow, nie pokaze ci jaka byla wartosc szczytowa, nie ustawisz sobie alarmu gdy np boost przekroczy bezp wartosci. po to glownie jest centralka. poza tym przy elektronicznych wskaznikach z centralkami (apexi , defi) kazdy wskaznik jest podlaczony do drugiego i dopiero z ostatniego idzie polaczeenie do centralki a z centralki ida dopiero czujniki do silnika(wszysko jest poukladane i nie puszczasz wiazki od kazdego wskaznika "pod maske" )elektroniczne pokazuja ci peak, warning i mozesz sobie nagrrac przebieg podczas upalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciacho Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 BTW - czy ktos montowal Defi 60mm do GT? czy wyglada to jakos racjonalnie i czy da sie "budke suflera" dopasowac? z zamontowaniem nie ma problemow. budka defi'ego kosztuje ok 750 pln, sa "defi style" w rozsadnych cenach na ebay.com i tez daja rade. dla mnie najlepszym (najczytelniejszym) rozwiazaniem bylo kupienie 3 kubeczkow 60mm i przymocowanie ich pod odpowiednim katem do deski rozdz. wyglada tez niezle(budka zbyt odznacza sie od reszty deski)-razi w moje poczucie estetyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 przy zegarach mechanicznych (bez centralki) nie mozesz nagrywac przebiegu ruchu wskazowek od czujnikow, nie pokaze ci jaka byla wartosc szczytowa, nie ustawisz sobie alarmu gdy np boost przekroczy bezp wartosci. po to glownie jest centralka. poza tym przy Kompletnie Ci się pozajączkowało, zegary mechaniczne to takie, w których czynnik mierzony (powietrze, ciecz) doprowadzasz do samego zegara i tam przekłada się on (bez pośrednictwa elektroniki) na ruch wskazówki. W zegarach elektronicznych np. powietrze trafia na małą kostkę - czujnik elektryczny, który konwertuje ciśnienie na rezystancję a sam zegar, odpowiednio skalibrowany, już w kurniku podaje odczyt. Specjalną wersją zegarów elektronicznych jest to o czym Ty mówisz, a więc modele z centralką i dodatkowymi funkcjami (pamięcią, alarmem, fontanną itp). Co nie znaczy, że wszystkie inne są mechaniczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciacho Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 nie powiedzialem ze wszytkie be z centralki sa mechaniczne :shock: (greddy robi eletroniczne z alarmem bez centralki). wyjasnilem w najprostszy sposob jaka jest roznica miedzy tymi z centralka a tymi bez( bez szczegolnego zaglebiania sie w techike odczytu informacji poprzez czujniki). elektroniczne (z centralka-zapomnialem dopisac) pokazuja ci peak(elektroniczne bez centralki tez), warning i mozesz sobie nagrrac przebieg podczas upalania.chodzilo mi o roznice a nie o sposob przekazywania danych z odzczytu :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Proste pytanie - gdzie zamontować czujnik temp.oleju? W miejsce seryjnego - gdzie on jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Proste pytanie - gdzie zamontować czujnik temp.oleju? W miejsce seryjnego - gdzie on jest? 1) wiercisz miske i montujesz czujnik lub 2) kupujesz specjalna podkładke pod filtr oleju i tam bezinwazyjnie wkrecasz czujnik (mam nawet taka, kupiłem do siebie po czym zapomnialem wziac na montaz do wawy....oddam za grosze - firmy greedy) lub 3) nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 nie trzeba nic kupować, nic wiercić w misce. wykręcasz w lewej głowicy (od tyłu sam.) taka zaslepke, wkrecasz czujnik i tyle :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 2) kupujesz specjalna podkładke pod filtr oleju i tam bezinwazyjnie wkrecasz czujnik obniży filtr oleju, znacznie. Tym samym narazi go na uszkodzenie, a przy płycie się nie zmieści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Wyniki pomiarow z miski sa zanizone i nieprecyzyjne, sa malo odporne na warunki panujace na zewnatrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 nie trzeba nic kupować, nic wiercić w misce. wykręcasz w lewej głowicy (od tyłu sam.) taka zaslepke, wkrecasz czujnik i tyle Calkiem możliwe, tak mi w serwisie powiedzili podczas montazu defi (co realnie zrobili tego nie wiem). obniży filtr oleju, znacznie. Tym samym narazi go na uszkodzenie, a przy płycie się nie zmieści. Tego niestety tez nie wiem, bo podkladki nie dowiozlem i nie było mozliwosci sprawdzic. Sama podkładka gruba nie jest....z 3 cm? (nie mam teraz do niej dostepu). Anyway jak ktos chce to moge oddac i sobie przymierzy - moze mu przypasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 2) kupujesz specjalna podkładke pod filtr oleju i tam bezinwazyjnie wkrecasz czujnik obniży filtr oleju, znacznie. Tym samym narazi go na uszkodzenie, a przy płycie się nie zmieści. Na pewno nie obnizy na tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 2) kupujesz specjalna podkładke pod filtr oleju i tam bezinwazyjnie wkrecasz czujnik obniży filtr oleju, znacznie. Tym samym narazi go na uszkodzenie, a przy płycie się nie zmieści. Na pewno nie obnizy na tyle. Z grubszą podkładka z temostatem do chłodnicy oleju jest jeszcze kupa miejsca do płyty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Z grubszą podkładka z temostatem do chłodnicy oleju jest jeszcze kupa miejsca do płyty. No u mnie nie było miejsca, płyta alu od Korneckiego - pasuje idealnie, przy zamontowaniu adaptera filtr blokował trochę płytę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 wykręcasz w lewej głowicy (od tyłu sam.) taka zaslepke, wkrecasz czujnik i tyle W którym dokładnie miejscu jest ta zaślepka? Jak ona wygląda? Ciasno tam i ciemno :mad: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Naprawdę nie mogę znaleźć tej zaślepki - jak się do niej dostać? jaki ma kolor? czy jest plastikowa czy metalowa? Pomóżcie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Musisz zdjąć Intercooler. Jak go zdejmiesz widzisz zaślepkę bloku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Aha czyli ta zaślepka jest w bloku...bo wyżej było że z lewej z tyłu głowicy :roll: Czy ta zaślepka to metalowa śruba czy jakiś plastikowy korek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Aha czyli ta zaślepka jest w bloku...bo wyżej było że z lewej z tyłu głowicy :roll: Czy ta zaślepka to metalowa śruba czy jakiś plastikowy korek? Metalowy korek, ma wnękę na klucz ampulowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Wreszcie konkretna odpowiedź - wielkie dzięki Krzysiek_WAWA :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Odgrzewajac troche watek - jakie sa poprawne (bezpieczne wartosci) dla auta (w tym wypadku STI) - dla EGT i temp Oleju a przy okazji ile wam laduje max w serii STI MY06? no i przy okazji co po zmapowaniu auta (bezpiecznym), ew. wymianie pompy paliwa, dolozeniu chlodnicy itd itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Metalowy korek, ma wnękę na klucz ampulowy. Ok,znalazłem tą zaślepkę i teraz mam kilka pytań: 1) Co właściwie zaślepia ta zaślepka? Czy jak ją wykręcę to będzie wyciekał olej? 2) Czy jak wkręcaliście czujnik temperatury w ten otwór to uszczelniacie gwint np.taśmą teflonową czy może miedzianą uszczelką czy wogóle nie trzeba uszczelniać? 3) Gdzie najlepiej montuje się i w jaki sposób czujnik temperatury EGT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się