pitgol Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Imho byly lesjofordy z przodu y zmienilem na od gc z powodu, ze poniewaz bylo za nisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Fajna historia dopiero teraz przeczytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Fajna historia dopiero teraz przeczytałem Dzięki. To jeszcze nie koniec 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Z racji wolnego dnia postanowiłem zarchiwizować wszystkie paragony z tankowania, od czasu zakupu dziadka. Stopka pokazuje spalanie z ponad 3000km od zakupu. Na trasie powrotnej auto spaliło średnio 8.5 L/100km, prędkość przeważnie między 70-90 km/h i jakiś 60km autostrady na odcinku 250km. W statystykach ze stycznia odnotowałem też wzrost spalania z powodu obfitych opadów śniegu i zmiany stylu jazdy na przednio-boczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Nie osiągam takich wartości... w ogóle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Rozumiem, że Twój pali jeszcze mniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Tylko kiedy stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Auto w większości czasu używane na dojazdach do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 W No spalanie znacząco spada w dół hehe Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 W No spalanie znacząco spada w dół hehe Też o tym pomyślałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 W No spalanie znacząco spada w dół hehe Odwrotnie proporcjonalnie do wysokości mandatów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Używając tylko dwóch biegów spalanie wróci do normy, nawet w No. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Z racji wolnego dnia i możliwości wbicia się na podnośnik rozpocząłem wiosenne porządki w dziadku. Na pierwszy ogień poszedł uszkodzony przedni błotnik. Tutaj już zdjęty: Auto bez błotnika: Przy okazji przyjrzałem się, jak wygląda próg. Jakość zdjęcia niezbyt dobra ale wniosek jest jeden: jest zdrowy Po chwili wjechał "nowy" błotnik w tym samym kolorze. Rudy go podgryza, ale bez tragedii. Trwała walka z nadkolem... Gdy koła były ściągnięte, skontrolowałem stan hamulców: tarcze w stanie bardzo dobrym, natomiast klocków właściwie nie ma. Szukam... Auto wisiało na podnośniku, więc jak zobaczyłem skorodowane bębny, to stwierdziłem, że potrzeba trochę agro-tuningu, bo felgi niczego nie zasłaniają: Lewa strona: I prawa: I koło na miejscu: Dwa słowa o nakrętkach: z racji tego, że to zimówek są nakrętki niepasujące w żaden sposób do OZ'ów, musiałem nabyć coś na szybko. Nowe też nie są dedykowane do felg aluminiowych, ale pasują jako tako i dopóki nie namierzę jakiś innych te muszą zostać. Dla formalności nakrętki M12x1.25, stożek 60st. Na następny temat poszła wymiana drzwi prawy tył, gdyż moje były lekko pogniecione. Jedyne co musiałem zrobić, to wymienić klamkę, bo dawca miał klamki nielakierowane, a moje były w kolorze. Oprócz tego trzeba było wymienić panel tapicerki, bo różniły się kolorem i wzorem obicia. Tutaj fotek nie mam, czasem po prostu ciężko pamiętać o takich pierdołach, a czas naglił. Podczas moich wiosennych porządków w warsztacie panowały różne prace około lakiernicze - jakieś docinanie body kitu do BMW, szlifowanie do nałożenia podkładu itp. auto zakurzyło się dość konkretnie, więc pojechałem od razu na myjnię. Tutaj efekt finalny na letnich kołach: Felgi to przekozackie OZ Superleggera 7Jx17, ET48, dedykowane do Subaru, które leżały w garażu od zeszłej jesieni i czekały na swoją kolej. Opony udało mi się kupić prawie nowe w dobrej cenie, używane 3 miesiące w zeszłym roku, Falken jakiśtam w rozmiarze 205/50/17 Na tym zdjęciu widać też delikatną różnicę w odcieniu, ale myślę że po polerowaniu auta powinno się to wyrównać. Z drugiej strony też jest delikatna różnica. Do wymiany została mi tylna klapa, która ma brzydkie wgniecenie z załamaniem lakieru i powierzchowną rdzą, lecz dzisiaj brakło mi już czasu. Pracowity dzień, ale efekt mnie zadowolił. Czekam aż zrobi się cieplej, to zabierzemy się za wszystkie wykwity rdzy i spróbujemy doprowadzić blachę do porządku. Potem też konserwacja od spodu, żeby auto było gotowe na następną zimę Przy okazji ankieta: Będę dip'ował felgi, ale nie wiem jeszcze na jaki kolor: - biały - gun metal/czarny - bez zmian - jakiś oczojebny zielony, żółty, fluorescencyjny Komentarze wezmę pod uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Fajny vintage. Mam słabość do starych japońskich maszyn. Szczególnie Legacy, Mazdy 626 i Toyoty Cariny. W temacie ankietowym: - białe felgi nadadzą charakter rajdowy, - gun metal/bronze zrobi wg. najlepszą robotę - elegancko i ze smakiem, - czarne mogą utonąć wizualnie, mimo zacnego kalibru, - srebrne - oklepane, - oczojebne - hmm.. do zabawy na torze/OS'ie tak, ale na ulicę... ja z tego wyrosłem, chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szampon Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Czarny + polerka 1 cm rantu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Czarny + polerka 1 cm rantu. Odpada. Nie moja bajka. bronze zrobi wg. najlepszą robotę To może być ciekawy kandydat. - czarne mogą utonąć wizualnie, mimo zacnego kalibru, Chyba tak, zatem raczej nie będą brane pod uwagę. białe felgi nadadzą charakter rajdowy, No właśnie takie miałyby zamierzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Gun metal / bronze (brąz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 (edytowane) Ogarnąłem klocki hamulcowe. Wjechały Mintex'y, bo były dostępne w okolicy od ręki. Starych zostało raptem 3mm, ale ostatnio już przestały dobrze hamować, chyba po upalaniu straciły swoje właściwości Norwegia to trudny kraj... Chcę obniżyć dziada, ale żeby zrobić to w pełni legalnie muszę mieć zastosować części posiadające atest TUV. Bez tego auto nie przejdzie przeglądu. Podobnie sprawa ma się z obecnymi kołami 17". W związku tym szukam sprężyn z atestem TUV. Po założeniu muszę udać się do norweskiej "inspekcji transportu drogowego"- Statens Vegvesen, zgłosić dokonanie zmian i uzyskać wpis do dowodu rejestracyjnego. Oczywiście można z tym jeździć bez tego, ale nie wiem, jakie są konsekwencje w przypadku kontroli policji czy SV. Obecny fotel na czas przeglądu też musi być zdemontowany... Według wstępnego rozeznania, Eibach Pro Kit takiego papieru nie posiada, natomiast sprężyny H&R już tak, dedykowane do Legacy Turbo. Adaptacja sprężyn z WRX czy STI odpada. Obniżenie H&R to 25mm, co w zasadzie by mi odpowiadało. Z tym, że na obecnym setupie auto z przodu wygląda jak wóz drabiniasty, tył jeszcze jakoś się prezentuje. Teraz pytanie, czy jest sens obniżać sam przód i zostawić tył serię, czy mimo wszystko przód i tył? Chyba, że seryjne sprężyny z tyłu po prostu są już na wykończeniu i stąd taki efekt? Na obecnych amorach auto przy dobiciach opona ociera o nadkole, po wymianie powinno być trochę lepiej. Edytowane 10 Kwietnia 2016 przez sredniaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 U Ciebie coś strasznie drobnostkowe te "statensy" są... Kiedyś miałem focusa z obniżonym zawieszeniem, mało tego miał nawet chińskie xenony bez jakiejkolwiek regulacji, koła siedemnastki i przegląd przeszedł bez problemu ( moze dla tego że fajnie wyglądał nawet), a gdzie w ogóle mowa o wbijaniu czegoś do papierów Legaś zrobił sie elegancki w Twoich rękach chyba żeś go odratował przed złomowaniem nawet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 chyba żeś go odratował przed złomowaniem nawet Bez przesady. To jest nadal kawał zdrowej fury. Rudego mało, silnik pali przy -20 stC, więc ja tylko go odmładzam. Fajnie, że znajomy czasem udostępni podnośnik i narzędzia, bo ja u siebie warunków nie mam. Chyba zamawiam sprężyny dedykowane do Legaca H&R, pójdzie w dół, 25mm a przeglądem będę się martwił potem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Chyba zamawiam sprężyny dedykowane do Legaca H&R, pójdzie w dół, 25mm a przeglądem będę się martwił potem Właśnie przyszły, dzisiaj odbieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Właśnie przyszły, dzisiaj odbieram H&R czy Eibach Pro Kit z Imprezy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 No pisałeś o H&R więc się odniosłem do tego Z tego co się orientowałem, to nie ma dedykowanych Eibachów do legasia, a nie chciało mi się kombinować z górnymi mocowaniami. Poza tym te 25mm wydają mi się optymalne (przynajmniej dla moich potrzeb). Znalazłem też MTS'y, ale wg ich katalogu, to do sedana NA było tylko 40mm, a dla mnie to za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 No pisałeś o H&R więc się odniosłem do tego Chciałem się upewnić. nie ma dedykowanych Eibachów do legasia, a nie chciało mi się kombinować z górnymi mocowaniami. Z tego co wiem to żeby sprężyny pasowały bez problemu to potrzebny jest tylko ten górny talerzyk przytrzymujący sprężynę. Poza tym te 25mm wydają mi się optymalne Mam podobne zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Zdaje się, że dokładnie o to chodzi. Przy czym, nie wiem jak u Ciebie, ale tutaj różnica w cenie między H&R i Eibach to ok. 200zł na korzyść Eibachów. Ale jak doliczysz koszt przeróbki mocowań, to pewnie wyjdzie ze stówka. Nie wiem czy jest to warte tego, poza tym właśnie te 25... także wiesz Natomiast jeśli chodzi o jakość i działanie, to nie mam żadnego odniesienia ani porównania. Nie wiem nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się