Bergen Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Kolega ostatnio mi opowiedział, że jego znajomy nabył drogą kupna nowego Legasia z silnikiem 1.8 (nie wiedziałem, że jeszcze są te pojemności), wolnossącego. Podobno ów znajomy został zapewniony przez dilera, że wsadzenie turbosprężarki do tego samochodu nie stanowi problemu i nie będzie bardzo drogo kosztować. Szczerze mówiąc zgłupiałem. Zawsze mi się wydawało że wsadzenie "na siłę" turbiny do wolnego ssaka to droga przez mękę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charlie Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 a w jakim to kraju było tak z ciekawości :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Zaturbić można wszystko, kwestia ceny, czemu nie? Tylko po co robić coś na siłę, jak jest już gotowy, i w rezultacie tańszy, produkt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Może jednostka 1,8 Turbo (były takie przecież) nie różniła się od 1,8 N/A, co powoduje, że taka operacja jest relatywnie prosta do przeprowadzenia, ale to tylko moje domysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Jednostka jednostką, ale co z przeniesieniem napędu, hamulcami itp? To już nie w kij dmuchał, a nie wydaje mi się, żeby np. stosowali to samo sprzęgło, te same przeguby, półosie itp. Tu mogą się dopiero koszty zacząć... pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Czy ja wiem czy nie w kij dmuchał? 1,8T miało około 130KM i 190Nm, nie jest to jakaś gigantyczna zmiana względem parametrów wolnossacego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasztan Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 ale ten 1,8 T to nie był EJ18 tylko ta starsza 2 zaworówka 1781ccm 92x67mm i nie wkładali go do Legacy, nawet w NA wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Hubeeert, chodziło mi nie o to, że takie turbo nic nie daje, bo owszem zdaję sobie sprawę, że autem się jedzie przyjemniej, tylko, że takie relatywnie niewielki przyrost nie powinien być wyzwaniem dla seryjnej skrzyni/sprzęgła, które ze względów na unifikację elementów są robione z jakimś zapasem bezpieczeństwa do przeniesienia momentu/mocy. kasztan, fakt 1,8T był z L-series, a w Legacy I zastosowano już nieco inną konstrukcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Bzdur ktoś naopowiadał znowu i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Naturalnie, proszę bardzo. Oczywiście dotyczyło to tego pana sprzedawcy z pierwszego postu. Silniki ssące i pod turbo nie mają takiej samej kompresji, to po pierwsze. Po drugie - np. w przypadku wolnossącej imprezy praktycznie wszystko jest inne niż w turbo - sprzęgło, skrzynia, półosie, kolektory... Robiłem takie przeróbki i wiem co to znaczy i ile kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 To juz lepiej zalozyc supercharger, np taki od Merca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Naet bliźniacze silniki wolnossące i turbo z reguły różnia się wszystkim poza niektórymi odlewami które mają wspólne, a bywa że i potrafią się np. kręcić w inną stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 195 km/h 9,2s - 219km/h 6,9s Podales tu takie wartosci czy to czasy na 100? Jesli tak to w (6,9) pomyliles sie chyba o 1 sek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 7,9 tak dla auta z ok 135KM i 1000 kg ok ale w 6,9 to nie dam wiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 wiem ale sam zobacz 1.8 GTI 136KM i 1040 kg ma 7,9 a turbo ma tyle samo mocy a wage 1150 i do tego max 219 czyli dluzsze przelozenie wiec jak to mozliwe ? i bardzo dobrze to pokazuje nastepny model JDM ile mniej wiecej musie miec auto o wadze (1000) aby robic takie czasy-tabela 175KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Azrael bywa i tak ale w Mitsu regułą to nie jest ;-) No nie ale różnicy między 4G63 i 4G64T są chyba większe niż między 4G63T i odpowiedniiem z Mazdy czy Lancii ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 To nie to - dopóki nie znajdę czegoś co mi jasno pokaże jakie były dane fabryczne lub sam w jakiś sposób tego nie zmierzę to i tak czy wierzymy w to czy nie nie ma znaczenia Nie no tak chodzilo mi tlko o to ze do takiego wyniku musial bys mie albo pod 170Km albo mase z 800kG co nie zmienia faktu ze fanie sie tym jezdzi :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Hubeeert, jedna cyferka mi się omsknęła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Azrael, wiem ale dalej nie trybie o co chodzi z tym porównaniem do Mazdy lub Lancii? Możesz bardziej łopatologicznie? Może chciał Ci powiedzieć, że to forum subaru ale ten Fido___ złośliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Azrael, wiem ale dalej nie trybie o co chodzi z tym porównaniem do Mazdy lub Lancii? Możesz bardziej łopatologicznie? Myśle ze chodzi o to ze silniki turbo maja ze soba wiecej wspólnego niz między turbo a wolnossącymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Jak by co to mam wszystko aby zrobić coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Jak by co to mam wszystko aby zrobić coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi