Skocz do zawartości

CZARNY

Użytkownik
  • Postów

    650
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana CZARNY w dniu 24 Stycznia 2012

Użytkownicy przyznają CZARNY punkty reputacji!

O CZARNY

  • Urodziny 06.08.1983

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    EVO IX GT400, STi06 spec, GT/STi white
  • Zainteresowania
    sport extreme, szybkie samochody i kobiety :-)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia CZARNY

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

8

Reputacja

  1. voki, AdaSch, takie fotele były montowane w STi spec.D
  2. Sposób z US w furach z silnikami za kupę $$$$. (przeważnie z kutym dołem) W US montuje się grzałkę w miskę olejową. I za każdym razem przed odpaleniem samochodu nagrzewa się olej w misce. Niestety do tego potrzebny jest prąd z aku- a w tych mrozach to problem.
  3. CZARNY

    Czerwone BREMBO?

    jeżeli jest w GC8 to będzie pasował do STi. Kolor nie ma znaczenia. Pamiętaj, że ktoś je mógł sobie odmalować.
  4. Kruk, E85 kupisz w Wawie na Orlenie ul. Wawelska. A nie myślełeś aby kiedyś zrobiś sobie soft pod paliwo z Arala. W .de sprzedają na stacjach 102octany za śmiesznie małą kase.
  5. Tak jak pisze Carfit, można sprawdzić kompresje na początku. A później zostaje wyciąganie jednostki jak compresja się nie pojawi.
  6. CZARNY

    Czerwone BREMBO?

    złote 326mm Czerwony zacisk Brembo był w EVO montowany.
  7. Zgadza się!!! :-) Jest sztyca bardziej podfrezowana.
  8. W US była zmiana dopiero w 2005 jeżeli chodzi o zawias. -- 24 sty 2012, o 17:44 -- Powiem jeszcze, amortyzatory które wymontujesz z STi 01-04 z roztawem szpilek 5x100 będą pasowały. Te które mają już roztaw 5x114, mają już tą zmiane w przedniej zwrotnicy. (czyli nie będzie Ci przód pasował)
  9. Amortyzator tylne się niczym nie różnią. Przedni w nowych wersjach np. STi04+ ma większe mocowanie pod zwrotnicę. (roztaw jest szerszy).
  10. CZARNY

    Zawór upustowy

    GT i WRX to jest to samo.
  11. CZARNY

    Remont Silnika w STI

    carfit, Edwin jak tam pogoda, gdzie dokładnie jesteś-> może byc na PW? O ile pamiętam z początku wątku to był silnik EJ20, więc głowice muszą zostać te same. Kameleon, Masz racje MD321 jest dobrym turbo, w karjach UE tj. UK, czy PL. carlos-wrx, Samochód Kruka był budowany pod odpowiednie do tego znaczenie. I właśnie o to chodzi. Ktoś musi Ci/Wam powiedzieć, że dany silnik czy samochód buduje się do czegoś. Trzeba brzać poid uwagę totalnie wszystko, zawias, ustawienie zawiasu, dobór turbo, IC, itd. Można zbudować wszystko ale w oparciu o fakt- do czego to ma być!. W UK, czy PL popularne jest 2.35 natomiast w US 2,7 czy 2,8L. Część firm w PL chce dogonić UK a część US. Stąd ta polemika. Tak czy siak, jeszcze raz to pisze :-) ariel musisz nam napisac co dokładnie masz do wymiany i do czego ma być ten samochód. Ja obstawiam, że ma byc to seria może coś więcej :-)
  12. CZARNY

    Remont Silnika w STI

    carlos-wrx, pamiętaj, że w środku bloku jest wał, tłoki, korby, panewki. W EJ22 dochodzi jeszcze natrysk na denko tłoka :-) Więc przy budowie EJ 20, EJ 22, EJ 25. Używa się w/w elementów w różnych specyfikacjach i jakościach wykonania. Wiadomo, że zbudowanie 2,35 wyścigowego może kosztować worek kasy.... Ale można złożyć 2.8 a to jest jeszcze więcej kasy niż 2,35... Poza tym, znam Edwina i Norberat i tu nie chodzi o lepszy rezultat kto ile silników zbudował!!! Proszę pamiętaj o jednym. Można wszystko zbudować tylko trzeba pamiętać o tym: - do czego to ma być - ile to ma przejechać - jaki jest $$$$$ worek kasy - i czego mamy użyć (zerknij na ebay jak się przedstawiają ceny) P.S. I zgadzam się z innymi kolegami, można zbudować EJ 20 czy EJ 25 które śmiało wytrzyma 400km i będzie długo jeździło. P.S.2. Aby zbudować 2.35 to trzeba wymienić blok na EJ22, a chyba Ariela jest cały więc po co!!!!
  13. Lewy od strony kierowcy.....
  14. CZARNY

    Remont Silnika w STI

    Xbike, chodziło o to, że kwota na zbudowanie silnika może być od X do Y w zależności czego użyjesz. I tu był przykład, użyjesz seryjnego wału EJ25 za 1,5kpln albo kutego za 10,0kpln. Tylko po co, a raczej do czego ma być to subaru. Poza tym aby mieć frajde z EJ 2,35 trzeba wsadzić dużo kasy w osprzęt. I zgadzam się z Tobą, zbudowanie Ej 2.35 nie musi tyle kosztować. Tak jak pisałem wcześniej- kwestaia użytych elementów np. omega-mahle, eagle-pauter itd. -- 12 sty 2012, o 23:13 -- Ariel, tak czy siak, zwymiaruj wszystko. Zobacz co się nadaje a co nie. Sprawdz wał, osiowość, wszystkie luzy, cylindry czy nie są jajowate itd.
  15. CZARNY

    Remont Silnika w STI

    carlos-wrx, Robiąc 2.2 czy 2.35 bądz 2.6/2.7/2.8 trzeba mieć: wał, korby, tłoki, panewki w tych większych pojemnościach tuleje. Wiadomo, można zrobić 2.35litra za 15tys ale można też użyć kutego wału i droższych tłoków i korb i kwota wyjdzie 30+ Ariel, musisz dokładnie napisać co Ci się rozwaliło, co można odzyskać a co trzeba wymienić. Musisz podać kwotę w której chcesz się zmieścić. Oraz musisz powiedzieć do czego ma być ten samochód. (bo zbudować silnik za X kasy to nie problem, tylko po co jak tego nie wykorzystasz)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...