Jump to content

MihauSTI

Użytkownik
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

47 Dobry

About MihauSTI

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 01/15/1984

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    DG
  • Auto
    RB320

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co chodzi
  2. Miesiąc to nie tak długo, pal normalnie. Prawdziwe porady o tym jak odpalać auto po przestaniu od kilku miesięcy do nawet kilku lat oraz jak je przechowywać w stanie hibernacji na długi okres, znajdziesz na stronach i forach z klasykami
  3. rozepnij je właśnie tam z lewej strony gdzie wchodzą do kabiny
  4. jestem na tym samym etapie, wszystko wywaliłem i czyszcze podwozie w moim hawku sti, bak stosunkowo łatwo zdemontowac w zasadzie są to 4 śruby. przewody paliwowe natomiast są od strony kierowcy.
  5. A mnie śmieszy jak ludzie próbują z tego silnika zrobić silnik do bani, zwłaszcza ci ktorzy takim nie jeździli. Zrobiłeś listę rzeczy ktore wymieniłeś w swoim evo przez te 70k km użytkowania hmm i powiem ci ze jest co najmniej 2 razy dluzsza niz w moim STi 2.5 po przebiegu 100k km a wiec czy aby napewno evo jest tansze w utrzymaniu?
  6. W moim hawku 2.5 STi od nowości jest podniesiona moc do 320KM auto ma aktualnie przebieg niecałe 100k km i ani UPG ani tłoki sie jeszcze nie rozsypały a więc nie taki diabeł straszny. Tyle tylko że chyba jak kazdy posiadacz silnika 2.5 liczyłem już koszty i tak jak napisal ci kolega wyżej mozesz uporać sie z problemem za 5tys czyli wymienic tylko uszczelki.Jest to najtańszy sposób. Mozesz tez wybrac wersje droższą, czyli wyciagnac silnik, zrobic rewizje, wrzucic kute tłoki, moze odrazu nowe panewki główne, korbowodowe, szpilki, nowy rozrząd, uszczelki,skoro silnik wyciągnięty mozna wymienic p
  7. @herrkam ty ze mną nie musisz sie zgadzać choć oboje mamy ten sam pogląd na to które auto powinno byc "kolekcjonerskie" a ktore nie.W powyższym poście nie przedstawiłem ci definicji auta zabytkowego tylko KOLEKCJONERSKIEGO i wkleję ci calosc; Na podstawie Not Wyjaśniających do Nomenklatury Scalonej, w których wyjaśnieniach do sekcji XXI dział 97 określone zostały warunki, jakie powinien spełniać pojazd aby mógł być uznany za kolekcjonerski. W świetle tych ustaleń pojazd kolekcjonerski to pojazd mechaniczny który: posiada co najmniej 30 lat; jego stan jest oryginalny, bez znacznych zmia
  8. Crazy_Ivan - serio, tak jak napisalem wyżej, na OFICJALNY status auta kolekcjonerskiego STi sie jeszcze dlugo nie bedzie łapać nawet te najbardziej limitowane, wyjątkiem tu jest 22B choc dał bym mu mniej niz 50% szans na dzien dzisiejszy. Jesli chodzi o nieoficjalny status auta kolekcjonerskiego to mozemy sobie dyskutować czy jest, czy nie jest, czy być powinno. Ale taką samą dyskusje mogą prowadzić posiadacze skody, fakt jest taki ze na dzien dzisiejszy na status auta kolekcjonerskiego STi sie nie łapie i dla mnie to tez jest przykre ale tak jest koniec i kropka. Ps. Słusznie przywołuje
  9. To moze i Ja dorzucę swoje 3 gr w tym wątku, żadne sti nie jest i dlugo nie bedzie autem kolekcjonerskim, no moze 22B za jakies 7 lat choc tez w to wątpie. Sam jestem posiadaczem STI która w limitowanej numerowanej wersji wyszła w najmniejszym nakładzie 320sztuk i kontaktowałem sie w tej sprawie z najlepszymi rzeczoznawcami w PL odnośnie tego czy moje RB320 mogło by byc uznane za auto kolekcjonerskie i niestety, radzę sie odwołać do definicji auta kolekcjonerskiego.Subaru zostanie autem kolekcjonerskim ale tylko tutaj, w świecie fanów marki i w naszym mniemaniu nigdzie indziej. Powiem cos wiec
  10. Dzieki wielkie faktycznie pytalem tez tego gościa o poszerzenia na nadkola mowil ze o to sie biją i bedzie mial w przyszlym tygodniu cena 280zl juz chyba wiem dlaczego ludzie na to mówią "Alledrogo" Temat do zamknięcia Pozdrawiam
  11. Po moim vinie wychodzi to samo tylko dziwi mnie cena, 810zl netto a używka na Allegro byla za ponad 1000zl i poszla moment :/
  12. Witam potrzebuje nr czesci ASO zderzaka tył do sti 05-07 tego z poszerzeniami wychodzącymi na nadkola tzw. Wide track.
  13. witam, może wrzucę swoje 2gr jestem posiadaczem sti rb320 i również mam tam silnik 2.5l. auto użytkuje głównie jak bohater filmu Grant Torino czyli częściej auto myje i siedząc na ganku z piwem w ręku go podziwiam niż go używam ale jak już sie to dzieje, obchodze sie z nim bardzo delikatnie (byłem posiadaczem 2 mazd rx8 więc nauczyłem sie obchodzić jak z jajkiem silniki wankla ) tj; zapłon, czekam aż wskazówki wrócą i zapali sie magiczny znaczek "STi" wtedy przekręcam kluczyk i słysze piękną melodie wydobywającą sie z tylnej części auta, obroty okj 1500 rpm odczekuje ok 10-15s lekko dodaj
  14. to tez wpływ ma na to fakt ze Hawki były produkowane tylko 06-07 i niestety ceny jak za lampy powalają :/
×
×
  • Create New...