Skocz do zawartości

MihauSTI

Użytkownik
  • Zawartość

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MihauSTI

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 15.01.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    DG
  • Auto
    RB320

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. MihauSTI

    Malowanie środków lamp na czarno. hawkeye

    zapewne musisz wpisać magiczne hasło
  2. MihauSTI

    Spoiler od STI 2005 jak rozpoznać oryginał?

    Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co chodzi
  3. MihauSTI

    Pierwsze odpalenie po długim postoju

    Miesiąc to nie tak długo, pal normalnie. Prawdziwe porady o tym jak odpalać auto po przestaniu od kilku miesięcy do nawet kilku lat oraz jak je przechowywać w stanie hibernacji na długi okres, znajdziesz na stronach i forach z klasykami
  4. MihauSTI

    Jak zdemontować zbiornik paliwa Hawk WRX

    rozepnij je właśnie tam z lewej strony gdzie wchodzą do kabiny
  5. MihauSTI

    Jak zdemontować zbiornik paliwa Hawk WRX

    jestem na tym samym etapie, wszystko wywaliłem i czyszcze podwozie w moim hawku sti, bak stosunkowo łatwo zdemontowac w zasadzie są to 4 śruby. przewody paliwowe natomiast są od strony kierowcy.
  6. MihauSTI

    Nie oplaca sie kupowac imprezy STI 2.5?

    A mnie śmieszy jak ludzie próbują z tego silnika zrobić silnik do bani, zwłaszcza ci ktorzy takim nie jeździli. Zrobiłeś listę rzeczy ktore wymieniłeś w swoim evo przez te 70k km użytkowania hmm i powiem ci ze jest co najmniej 2 razy dluzsza niz w moim STi 2.5 po przebiegu 100k km a wiec czy aby napewno evo jest tansze w utrzymaniu?
  7. MihauSTI

    Nie oplaca sie kupowac imprezy STI 2.5?

    W moim hawku 2.5 STi od nowości jest podniesiona moc do 320KM auto ma aktualnie przebieg niecałe 100k km i ani UPG ani tłoki sie jeszcze nie rozsypały a więc nie taki diabeł straszny. Tyle tylko że chyba jak kazdy posiadacz silnika 2.5 liczyłem już koszty i tak jak napisal ci kolega wyżej mozesz uporać sie z problemem za 5tys czyli wymienic tylko uszczelki.Jest to najtańszy sposób. Mozesz tez wybrac wersje droższą, czyli wyciagnac silnik, zrobic rewizje, wrzucic kute tłoki, moze odrazu nowe panewki główne, korbowodowe, szpilki, nowy rozrząd, uszczelki,skoro silnik wyciągnięty mozna wymienic przy okazji sprzeglo itd ceny samych czesci z dobrej półki wtedy to ok 15tys zł nie licząc robocizny. Mysle ze po takim zabiegu i przy takiej jeździe jak piszesz silnik ten bez problemowo wytrzyma ci następne 100k km
  8. MihauSTI

    Czy wg Was STI robi się (jest) samochodem kolekcjonerskim?

    @herrkam ty ze mną nie musisz sie zgadzać choć oboje mamy ten sam pogląd na to które auto powinno byc "kolekcjonerskie" a ktore nie.W powyższym poście nie przedstawiłem ci definicji auta zabytkowego tylko KOLEKCJONERSKIEGO i wkleję ci calosc; Na podstawie Not Wyjaśniających do Nomenklatury Scalonej, w których wyjaśnieniach do sekcji XXI dział 97 określone zostały warunki, jakie powinien spełniać pojazd aby mógł być uznany za kolekcjonerski. W świetle tych ustaleń pojazd kolekcjonerski to pojazd mechaniczny który: posiada co najmniej 30 lat; jego stan jest oryginalny, bez znacznych zmian podwozia, układu kierowniczego lub hamulcowego, silnika; model lub typ nie jest produkowany; występuje stosunkowo rzadko; nie jest normalnie stosowany do jego oryginalnego celu; jest przedmiotem specjalnych transakcji poza normalnym handlem podobnymi artykułami użytkowymi; posiada znaczną wartość mogą to być też pojazdy mniej niż 30-sto letnie, które, co może być udowodnione brały udział w wydarzeniu historycznym; samochody wyścigowe, które, co może zostać udowodnione, zostały zaprojektowane, zbudowane i wykorzystane wyłącznie do zawodów i osiągnęły znaczące sportowe sukcesy w prestiżowych krajowych i międzynarodowych wydarzeniach. Uwaga! W związku ze zmianą przepisów ustawy w czerwcu 2010 r. kryteria oceny pojazdów kolekcjonerskich określone w porozumieniu z Naczelną Organizacją Techniczną pismem Generalnego Konserwatora Zabytków z dnia 23 marca 2001 roku przestały być aktualne. Przypominamy że zgodnie z zasadami tam przyjętymi pojazd o wartości kolekcjonerskiej (procedura ujęcia w wojewódzkiej ewidencji zabytków) powinien: posiadać co najmniej 25 lat i musi być (w modelu) nie produkowany od lat 15. posiadać minimum 3/4 zachowanych części oryginalnych (w tym główne podzespoły). pojazdy mające mniej niż 25 lat, ale starsze niż 10 lat, kwalifikują się jedynie o ile są egzemplarzami unikalnymi, o wyjątkowych rozwiązaniach konstrukcyjnych i jednostkowej produkcji (potwierdzić to winny dwie niezależne ekspertyzy rzeczoznawców techniki motoryzacyjnej poparte opinią dyrektora Muzeum Techniki NOT w Warszawie).
  9. MihauSTI

    Czy wg Was STI robi się (jest) samochodem kolekcjonerskim?

    Crazy_Ivan - serio, tak jak napisalem wyżej, na OFICJALNY status auta kolekcjonerskiego STi sie jeszcze dlugo nie bedzie łapać nawet te najbardziej limitowane, wyjątkiem tu jest 22B choc dał bym mu mniej niz 50% szans na dzien dzisiejszy. Jesli chodzi o nieoficjalny status auta kolekcjonerskiego to mozemy sobie dyskutować czy jest, czy nie jest, czy być powinno. Ale taką samą dyskusje mogą prowadzić posiadacze skody, fakt jest taki ze na dzien dzisiejszy na status auta kolekcjonerskiego STi sie nie łapie i dla mnie to tez jest przykre ale tak jest koniec i kropka. Ps. Słusznie przywołujesz fiata 126p bo mimo ze byl klepany na potęgę to jednak auta z pierwszych lat produkcji na taki status sie nadają bo spełniają wymagania tj; -posiada co najmniej 30 lat; -jego stan jest oryginalny, bez znacznych zmian podwozia, układu kierowniczego lub hamulcowego, silnika; -model lub typ nie jest produkowany; -występuje stosunkowo rzadko; -nie jest normalnie stosowany do jego oryginalnego celu; -jest przedmiotem specjalnych transakcji poza normalnym handlem podobnymi artykułami użytkowymi; -posiada znaczną wartość -mogą to być też pojazdy mniej niż 30-sto letnie, które, co może być udowodnione brały udział w wydarzeniu historycznym; -samochody wyścigowe, które, co może zostać udowodnione, zostały zaprojektowane, zbudowane i wykorzystane wyłącznie do zawodów i osiągnęły znaczące sportowe sukcesy w prestiżowych krajowych i międzynarodowych wydarzeniach.
  10. MihauSTI

    Czy wg Was STI robi się (jest) samochodem kolekcjonerskim?

    To moze i Ja dorzucę swoje 3 gr w tym wątku, żadne sti nie jest i dlugo nie bedzie autem kolekcjonerskim, no moze 22B za jakies 7 lat choc tez w to wątpie. Sam jestem posiadaczem STI która w limitowanej numerowanej wersji wyszła w najmniejszym nakładzie 320sztuk i kontaktowałem sie w tej sprawie z najlepszymi rzeczoznawcami w PL odnośnie tego czy moje RB320 mogło by byc uznane za auto kolekcjonerskie i niestety, radzę sie odwołać do definicji auta kolekcjonerskiego.Subaru zostanie autem kolekcjonerskim ale tylko tutaj, w świecie fanów marki i w naszym mniemaniu nigdzie indziej. Powiem cos wiecej sam stałem przed dylematem kupna auta ktore z gory uważałem za auto kolekcjonerskie: 22B czy RB320 i po tym wszystkim ciesze sie że wybrałem to drugie i umówmy sie, ani 22B ani RB320 nie są szczytem techniki inżynierów Subaru, bo pod tym względem napewno lepiej wypadają Spec C, Type RA-R czy choćby S204. Ale po długoletnim obcowaniu z marką Subaru i będącym w posiadaniu wiecej niz 15 estiajów moge powiedziec jedno; RB320 to model który ma najlepszą historie ze wszystkich limitowanych modeli i szkoda że nawet on nie łapie sie oficjalnie na auto kolekcjonerskie.
  11. MihauSTI

    Potrzebny nr części zderzaka tył do STi 05-07

    Dzieki wielkie faktycznie pytalem tez tego gościa o poszerzenia na nadkola mowil ze o to sie biją i bedzie mial w przyszlym tygodniu cena 280zl juz chyba wiem dlaczego ludzie na to mówią "Alledrogo" Temat do zamknięcia Pozdrawiam
  12. MihauSTI

    Potrzebny nr części zderzaka tył do STi 05-07

    Po moim vinie wychodzi to samo tylko dziwi mnie cena, 810zl netto a używka na Allegro byla za ponad 1000zl i poszla moment :/
  13. Witam potrzebuje nr czesci ASO zderzaka tył do sti 05-07 tego z poszerzeniami wychodzącymi na nadkola tzw. Wide track.
  14. MihauSTI

    Czy 2,5 sti my2011 jest już dobre?

    witam, może wrzucę swoje 2gr jestem posiadaczem sti rb320 i również mam tam silnik 2.5l. auto użytkuje głównie jak bohater filmu Grant Torino czyli częściej auto myje i siedząc na ganku z piwem w ręku go podziwiam niż go używam ale jak już sie to dzieje, obchodze sie z nim bardzo delikatnie (byłem posiadaczem 2 mazd rx8 więc nauczyłem sie obchodzić jak z jajkiem silniki wankla ) tj; zapłon, czekam aż wskazówki wrócą i zapali sie magiczny znaczek "STi" wtedy przekręcam kluczyk i słysze piękną melodie wydobywającą sie z tylnej części auta, obroty okj 1500 rpm odczekuje ok 10-15s lekko dodaje mu gazu i puszczam, obroty zaczynają powoli spadać czekam kolejne 10-15s zachwycając sie dzwiękiem boxera i dopiero delikatnie ruszam starając sie nie przekraczać 3k rpm do momentu aż wskaźnik wody nie osiągnie optymalnego poziomu.Kiedy to już sie stanie staram sie nie przekraczać 4k rpm do momentu aż przejade ok 20-25km aż olej nie uzyska swojej optymalnej temp. i wtedy można korzystać w pełni z przyjemności tego auta, dodam że rzadko bywam na autostradzie ale zdarza mi sie na drogach krajowych uzyskiwać predkości rzędu 220-240km/h autem w ten sposób użytkowania zrobiłem ok 9k km aktualny przebieg auta to 89kkm i odpukać autko śmiga aż miło, moc auta nie jest seryjna bo po opuszczeniu fabryki zostało zmapowane przez firme Prodrive na 320KM i 450nm. Moim zdaniem jeśli ktoś użytkuje STi z głową to powinno być wszystko ok a jeśli nie to i czołg zajedzie, nie ma rzeczy nie zniszczalnych.
  15. MihauSTI

    Xenony hawkeye RHD jest sposób aby świeciły LHD?

    to tez wpływ ma na to fakt ze Hawki były produkowane tylko 06-07 i niestety ceny jak za lampy powalają :/
×