Skocz do zawartości

MihauSTI

Użytkownik
  • Postów

    144
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MihauSTI

  • Urodziny 15.01.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    DG
  • Auto
    RB320

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MihauSTI

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

53

Reputacja

  1. A co to za tarcze? długo na nich jeździsz? nie wichrują sie?
  2. MihauSTI

    Wymiana hebli WRX MY14

    Witam zastanawiam się czy przednie 2 tłoczkowe zaciski z WRX my14 da się zastąpić czymś bardziej wydajnym w miarę rozsądnych pieniądzach. czy np 4 tłoczek z WRX GD będzie pasował ? ewentualnie droższa alternatywa w postaci złotych/czarnych brembo?
  3. zapewne musisz wpisać magiczne hasło
  4. Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co chodzi
  5. Miesiąc to nie tak długo, pal normalnie. Prawdziwe porady o tym jak odpalać auto po przestaniu od kilku miesięcy do nawet kilku lat oraz jak je przechowywać w stanie hibernacji na długi okres, znajdziesz na stronach i forach z klasykami
  6. Dyfra całego nie rozkrecalem, wymieniłem tylko w nim podpory łożysk one juz są w komplecie z uszczelniaczami oraz uszczelki pod te dekielki podpory nie pamietam juz jakie chyba 0.2mm oraz uszczelkę dekla dyfra. po odkręceniu wału masz dostęp do śruby do tego wałka na dyfrze jeśli o niego ci chodzi i czyms musisz go zblokować bo bedzie ci sie obracał. Zaciski nie byly malowane byly dobrzy wyczyszczone chemią do czyszczenia felg
  7. Dzieki Panowie na auto przyjemnie sie teraz patrzy, a jeszcze przyjemniej nim jeździ Co prawda czesto nim nie wyjezdzam, stoi sobie w ciepłym garazu a jak jest pogoda to wsiadam i zwykle jezdze bez celu i musze napisać że taka jazda daje największą przyjemność
  8. odgrzeje kotleta bo już jakiś czas auto jeździ a tu cisza. w skrócie: -wszystkie śruby po galwanizacji i ocynku -elementy podwozia wypiaskowane i pomalowane proszkowo -tylny dyfer wypiaskowany pomalowany, nowe podpory łożysk, nowe uszczelki,nowy olej motul gear 75w140 -amortyzatory oryginalne przód bilstein prodrive nówki (biały kruk), tylne po regeneracji piaskowanie, malowanie, nowe naklejki itp -felgi prodrive po kompleksowej regeneracji, proste wypiaskowane, pomalowane proszkowo w oryginalny kolor + nowe opony Bridgestone -aluminiowe wahacze poprzeczne dostały nowe tuleje i zostały wyszkiełkowane -nowe tarcze DBA T2 -nowe klocki Hawk -nowe łączniki stabilizatorów -nowe przewody hamulcowe i kilka fotek z dzisiaj, po myciu i woskowaniu
  9. Z palety RAL ten kolor mial być brany pod uwage jako 3 z kolei, koniec końców jednak dobrze, że w hurtowni nie mieli tych 2 co były w pierwszej kolejności. jednak lakier proszkowy w rzeczywistości troche odbiega od wzorników. Czy przedni stab też jest inny dowiem sie jak tam dojade z robotą a niewiem czym sie dokladnie różni od oryginalnego bo grubość chyba ta sama 22mm może jest z innego materiału? Niewiem. W zawieszeniu wyglada to więc tak: Prodrive/Eibach sprężyny i staby (chyba oba;) ) Prodrive/Bilstein amory
  10. mały update, (spód auta narazie tył) został rozebrany blacha wypiaskowana i zakonserwowana bardzo dobrą chemią. wszystko co zostało zdemontowane poleciało do piaskowania, szkiełkowania i malowanie proszkowe. po wypiaskowaniu spodu zostało zrobione: - podkład epoksydowy TROTON - masa zabezpieczająca Valvoline Tectyl Grey (1 cienka warstwa) - poprawa łączeń, zabezpieczenie szczelin, ogóla poprawa fabryki środkami INNOTEC (żółty) - zakrycie żółtego koloru znowu szarym Tectylem ( 2 cienka warstwa) - profile zamkniete zabezpieczone Valvoline ML
  11. No Ja ci niestety nie pomogę, jeśli szukasz odpowiedzi ktore opony lepsze czy RE070 czy RE002 czy tez inne to musisz pytać tych ktorzy nie jeden komplet zjechali i widzą różnice Ja niestety nie jestem az tak dobrym kierowcą i dla mnie roznica w prowadzeniu byla by raczej znikoma Goni goni ale niema narazie wyboru bo garaz zajęty i do weekendu musi wytrzymac choć z drugiej strony dla mnie lepszy taki dekor niz jakies kwiatki ;P szkoda że one tego nigdy nie zrozumieją
  12. przymierzam się również do wymiany opon, zastanawiałem się nad RE070. Cena zbliżona. Czym się kierowałeś wybierając RE002?Podoba mi sie ten bierznik przy mojej jeździe to raczej bez znaczenia jest model opony gdyz wiekszosc nowych opon z górnej półki klei podobnie
  13. Przygotowania do wiosny -tarcze DBA -klocki Hawk -nakrętki D1 Spec -opony Bridgestone Potenza RE002 w org rozm. 235/40/18 Uszczelki wydechu, kilka nowych śrub itp
  14. Fotki beda jak ogarne jeszcze kilka rzeczy i bedzie ladna pogoda Te male tablice zamowilem w katowicach niedaleko salonu Ferrari 35zl/szt Jesli chodzi o wpis modelu w dowodzie to troche racji jest w tym ze patrzą co wypisał diagnosta ale i tak zalezy to w większej mierze od urzędniczki w WK bo gdy zwróciłem jej uwage żeby nie zapomniała o pełnej nazwie modelu to zerknęła rowniez w dowód V5C
×
×
  • Dodaj nową pozycję...