Skocz do zawartości

kasztan

Użytkownik
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Cieszyn

Osiągnięcia kasztan

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. kasztan

    Kubica w F1

    usuwają i usuwają, ale... http://www.youtube.com/watch?v=vtMirOCm7c8 i onboard Massa i jeszcze jeden
  2. W Makro też są. Jest to manometr tłokowy, tłoczek jest nasmarowany wazeliną która zmienia jego oporu ruchu w zależności od temperatury (na mrozie wazelina "gęstnieje"). Dodatkowe opory ruchu tłoczka=>wskazówki wprowadza blokada (czerwony przycisk) - po jego naciśnięciu podczas pomiaru pokazuje wyższe ciśnienie o ok. 0,1-0,2 bar. Ma swoje wady ,ale da się z nimi żyć. Pasztetowe rozwiązanie za 10zł.
  3. Wymiennik ciepła woda/olej początkowo podgrzewa olej do właściwej temperatury pracy, w cywilnych samochodach to jest sensowne.
  4. kasztan

    Subaru Boxer Diesel

    czad to CO -czyli tlenek węgla i silniki diesla emitują go znacznie mniej niż benzynowe zapewne chodzi Ci o nanocząstki :roll:
  5. kasztan

    Filmy

    hogi popraw linkę
  6. kasztan

    Filmy

    Piotr :wink: Galway ma jakby irlandzki klimat
  7. kasztan

    AWD w praktyce...

    Subaru po prostu pojedzie drogą
  8. może trufli szukają ?
  9. kasztan

    co zrobil Abt??

    do tego trzeba wjeżdżenia, czyli ... razem z treningami :?:
  10. kasztan

    AWD w praktyce...

    Jako, że pozwolę sobie odpowiedzieć. Tak, w drugiej przedstawionej sytuacji. Początkowo będzie rozdział momentu obrotowego 50% przód/ 50% tył, ale tył na trawie będzie się ślizgał- tylna oś obraca się szybciej niż przednia- więc zadziała szpera visco w centralnym dyfrze. Szpera przekaże część momentu obrotowego z osi tylnej na oś przednią -przekaże tym większy moment im większa będzie różnica obrotów osi przedniej i tylnej.
  11. Dziękuję organizatorom za świetną imprezę, a forumowiczom za miłe towarzystwo i rywalizację. :grin: Już czekam na następny Piątek w plenerze!
  12. kasztan

    225/45/17 vs GT

    Jeżeli opona nie obciera o McPhersona od razu po założeniu to nie obciera też podczas jazdy. Felga nie przesuwa sie wzdlędem kolumny McPhersona- chyba, że któryś z elementów miedzy nimi jest z plastliny :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...