Skocz do zawartości

Jaki najtańszy dupowóz?


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Polecam tez Honde Civic kanciaka(IV gen) z jakims motorem 1,4 - tez bedzie ok.

 

Mam i nie polecam ;-)) U mnie w miescie pali 8-9 - Kubie spali pewnie z 12 ;-)))) A na powaznie, symaptyczne auto. Troche trzeszcza plastiki. Kuba zreszta mial przyjemnosc jezdzic. Nie namawiam go do kupowania 15 letniego auta ale mysle, ze z kolejnej generacji (jajko) bylby calkiem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 146
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

sie dziwie, że Az ma w ogóle jakiś dylemat. jeździ przecież pożyczonym sejem. ja bym brał własnie seja albo cieniaka (najlepiej na wtrysku). samochodziki mocno tanie, z bardzo prostą konstrukcją w której w zasadzie nie ma co się zepsuć, a jeśli już to naprawa kosztuje garść drobnych. no i sejek ma taką przewagę nad japończykami, że będzie młodszy.

 

francuza nie wziąłbym nawet na wage.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaczka i Fiesta 1.25/1.3 mają problemy z silnikami.

Micra 1.0 - mi się podoba pomysł.

 

A to ciekawe, przeciez 1,25 i 1,3 to kompletnie rozne silniki 1.3 stara i przestarzala konstrukcja jeszcze na lancuchu, a 1,25 i (1,4 jego wiekszy odpowiednik) to silniki zrobione przy wspolpracy z Yamaha i byly to bardzo nowoczesne konstrukcje. Do tej pory nieslyszalem o problemach z zetecami-SE (1,25 i 1,4), poza silnikami krokowymi i czasem moga brac olej.

O jakich problemach piszesz?

 

Ps. Wszedzie pisza ze 1,25 zetes-se wyjatkowo udany silnik i zwawy jak na swoja pojemnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sie dziwie, że Az ma w ogóle jakiś dylemat. jeździ przecież pożyczonym sejem. ja bym brał własnie seja albo cieniaka (najlepiej na wtrysku). samochodziki mocno tanie, z bardzo prostą konstrukcją w której w zasadzie nie ma co się zepsuć, a jeśli już to naprawa kosztuje garść drobnych. no i sejek ma taką przewagę nad japończykami, że będzie młodszy.

 

francuza nie wziąłbym nawet na wage.

 

Sejaki i Ceiniasy strasznie trzymają cenę. poza tym z tą garścią drobnych toprzegiąłes, utrzymaniemojego rodzinnego Seja wychodzi chore pieniądze iciągle coś do roboty, a tosię drzwi nie zamykają, to coś nie działa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Je tez uwazam ze toyota starlet to idealne auto na miasto w wersji dla oszczednych 1.0 i 1.3 dla ambitnych 75 KM (pierwsza setke robi w 10s.)

 

Ja kiedys mialem 1.0 i nie powiem aby miala lekkie zycie w miescie na codzien pelny piec (przy takiej jezdie palila 6,5) a do tego jeszcze w weekendy meczylem ja na KJSach.Poza wymiana klockow i oleju 0 awarii.

Super autko moze nie urodziwe ale niezniszczalne a jeszcze jak sie trafi na gazniku idealne do zagazowania najtansza instalacjia.Jak bym byl zmuszony kupic tani dupowoz do miasta to bym kupil wasnie to.

 

1.0 lata deokladnie jak ciniak 1.1 moze bardzie sie tylko kolysze na winklach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sejaki i Ceiniasy strasznie trzymają cenę. poza tym z tą garścią drobnych toprzegiąłes, utrzymaniemojego rodzinnego Seja wychodzi chore pieniądze iciągle coś do roboty, a tosię drzwi nie zamykają, to coś nie działa....

 

to ja tam nie wiem. wszystkie seje i cieniaki z jakimi mam w firmie do czynienia to w zasadzie głównie na wymiany życiowych płynów przyjeżdżają. widocznie sporo zależy od egzemplarza.

obsługiwaliśmy też jednego firmowego cc700 VAN który robił tygodniowo jakieś 1,5k km i firma sprzedała go z przebiegiem coś ok 400k. w życiu bym się nie spodziewał, że pralka może tyle przeżyć :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chojny, nici z zakupu od Ciebie niemam teraz jeszcze budżetu, pierwsze większe rachunki za auto do zapłacenia :-( I niemam na razie skąd pożyczyć. Kase będe miał za 2 miechy pewnie.

 

 

no szkoda, jest zainteresowanie wiec mam nadzieje ze pojdzie w dobre rece dość szybko :neutral: tylko nie wiem czy sie cieszyc czy.... ehhh kawał zycia razem :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no szkoda, jest zainteresowanie wiec mam nadzieje ze pojdzie w dobre rece dość szybko :neutral: tylko nie wiem czy sie cieszyc czy.... ehhh kawał zycia razem :neutral:

 

Sprzedaj go jakimś starszym ludziom co to tylko jeżdżą do supermarketu na zakupy i w niedziele do kościoła, a przez resztę tygodnia pucują swoje auto przed garażem. :mrgreen:

Powiesz im, że to taka kontynuacja 125p w kolorze bahama yellow. :mrgreen:

Jak już Cię będzie stać to go sobie odkupisz, wymienisz sprzęgło i postawisz w domowym, rajdowym muzeum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no szkoda, jest zainteresowanie wiec mam nadzieje ze pojdzie w dobre rece dość szybko :neutral: tylko nie wiem czy sie cieszyc czy.... ehhh kawał zycia razem :neutral:

 

Sprzedaj go jakimś starszym ludziom co to tylko jeżdżą do supermarketu na zakupy i w niedziele do kościoła, a przez resztę tygodnia pucują swoje auto przed garażem. :mrgreen:

Powiesz im, że to taka kontynuacja 125p w kolorze bahama yellow. :mrgreen:

Jak już Cię będzie stać to go sobie odkupisz, wymienisz sprzęgło i postawisz w domowym, rajdowym muzeum.

 

 

hehe tez rozwiazanie, ale z tym zawiasem czesciej by odwiedzali dentyste niz kosciol :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stane chetnie z taka 1,0 i na kreske i na KJSie , 1,3 tez moze byc

 

Nie mam juz niestety 1.0 ale pierwsza 100 robilo w 13 czyli tak jak cienias a na konic sezony w pucharze Micry wyjezdzilem 3 miejsce w generalce (nie bylo podzialu na klasy) choc ciezko powiedzie czy to zasluga auta czy drivera :mrgreen:

 

seryjny cienias czy sej stajac na kreske z 1.3 dostaje srogie lanie (75KM i 700 cos Kg) reszte mozesz sobie sam dopowiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chojny napisał/a:

stane chetnie z taka 1,0 i na kreske i na KJSie , 1,3 tez moze byc

 

 

Nie mam juz niestety 1.0 ale pierwsza 100 robilo w 13 czyli tak jak cienias a na konic sezony w pucharze Micry wyjezdzilem 3 miejsce w generalce (nie bylo podzialu na klasy) choc ciezko powiedzie czy to zasluga auta czy drivera

 

 

seryjny sportek ma 13,5 do paczki :wink: , jest wolny, malo dynamiczny, zawieszenie zostawia wiele do zyczenia :sad:

 

 

seryjny cienias czy sej stajac na kreske z 1.3 dostaje srogie lanie (75KM i 700 cos Kg) reszte mozesz sobie sam dopowiedziec

 

 

wole dzialac niz mowic i dopowiadac, niestety sie tego nie dowiemy czy dostanie lanie czy nie, poniewaz Ty zmieniles Micre na GT a moj sejek seryjny od dawna nie jest :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniewaz Ty zmieniles Micre na GT a moj sejek seryjny od dawna nie jest

 

Zmienilem Starleta (nie Micre) i nie na GT ale tez szybkie :mrgreen: bo to bylo z 10 lat temu

 

Z reszta sie jak najbardziej zgazam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaczka i Fiesta 1.25/1.3 mają problemy z silnikami.

Micra 1.0 - mi się podoba pomysł.

 

Jeździłem kaczką bez wspomagania ponad rok. O ile parkowanie to masakra, bo kiera chodzi jak przyspawana, o tyle prowadzi się toto jak gokart! Na łukach można nieźle przeszkolić silniejszych zawodników. Zerowe zwisy z przodu i z tyłu swoje robią. Szkoda tylko, że ma 15-16 do setki i pali w mieście 8-9 litrów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...