Christoph Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Żebym to ja wiedział. Ale chyba dwa niskotonowe i dwa wysokotonowe U mnie działają takie kombinacje: Przy wyłączonym odtwarzaczu 1-2 Tune to sedan 1-3 Tune to wagon 1-4 Tune to trough mode A co to jest Volume Adjust 0-40 i na jaką wartość powinno być to ustawione? Edytowane 5 Maja 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) patrząc na zdjęcia z wyciszania to usunąłeś w całości fabryczne głośniki w ich miejsce poszły jakieś coaxialne na a na przódnisko-średniotonowe w miejsce fabrycznych "niskotonowych"za to usunąłeś całkiem niezłe średnio-wysokotonowe z podszybia montując tam jakieś wysokotonowemoże z racji zamontowanego wzmacniacza i innych głośników w drzwiach Jest moc, jest bas i są wysokie tony ale brakuje średnicy bo:- fabryczna została usunięta, ze świetnych miejsc fabrycznych- dołożona zeszła do "podziemia" gra w nogi- pojawiły się mocniej wysokie tony bo tylko one grają w fabrycznych miejscach na podszybiu a dodatkowo doszły w drzwiach tylnych - ciężko powiedzieć na jakich zwrotnicach złożony jest przódogólnie chaos do tego zestawu, podłączonego do zewnętrznego wzmacniacza dociera przetworzony sygnał ze wzmacniacza z radia - z predefiniowanymi ustawieniami "procesora" pod konkretny zestaw głośników - z włączonym LOUDNESS, który podbija skrajne pasma jeśli wzmacniacz zewnętrzny jest ustawiony na max, to sygnał wychodzący z minimalnie grającego wzmacniacza radia jest mocno skorygowany (skonturowany) po czym ten zafałszowany wzmocniony spróbuj - wyłączyć LOUDNESS w radiu - wyłączyć ustawienia predefiniowane na czysty sygnał - FADEREM przejść na sam przód dezaktywując tył posłuchać jak to gra, inaczej to jedno wielkie zakłócenie Volume Adjust 0-40 to jest ustawienie głośności po włączeniu radia/stacyjki U mnie działają takie kombinacje: Przy wyłączonym odtwarzaczu 1-2 Tune to sedan 1-3 Tune to wagon 1-4 Tune to trough mode musi jeszcze działać włączenie/wyłączenie LOUDNESS, być może na wyłączonym radiu, włączonej stacyjce Edytowane 5 Maja 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Mam trough mode i próbowałem facetem przeciągnąć na tył i na przód. Funkcjonuje, ale z iPoda słychać minimalnie szum. Tył sam gra bardzo przyzwoicie średnie i niskie tony. Po przełączeniu na przód F9 bardzo wyraźnie słychać soczyste wysokie tony. Najlepiej audio w tej konfiguracji brzmi: Bass -1 lub 0 Middle 0 Treble -1 Fader w tym przedziale F1 - 0 - R1. _____ Błędy w pisowni sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Tył sam gra bardzo przyzwoicie średnie i niskie tony. Po przełączeniu na przód F9 bardzo wyraźnie słychać soczyste wysokie tony. bo z przodu nie masz praktycznie głośników średniotonowych natomaist z tyłu masz coaxialne grające całym pasmem w szczególności "średnicą" wywal te wysokotonowe z przodu i wróć do fabrycznych "seetersów" może cicheauto tłumić potrafi ( ? ) ale z kwestią car-audio lepiej może szukać pomocy u innych uczciwie muszę powiedzieć, że ja się nie znam i z tego nie żyje to tylko takie lekkie zainteresowanie Edytowane 5 Maja 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Z oryginalnych głośników wysokotonowych zostały wykorzystane zwrotnice - głośniki oryginalne są więc bezużyteczne. Loudness - tego nie znalazłem w radio, chociaż przeszedłem przez wszystkie funkcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Z oryginalnych głośników wysokotonowych zostały wykorzystane zwrotnice - głośniki oryginalne są więc bezużyteczne szczerze całkiem fajnie grają bez tych kondensatorków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Dopytam się o to, ale i tak zostawię jak jest. Trzeba zbierać kasę na Outbacka z H&K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Moim zdaniem - błąd. Musisz zrobić porządek z tym co masz - bo tak jak napisał Witek, masz tam sajgon. Ogólnie witam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Na razie mam inne wydatki i sprawy na głowie. Z fabrycznego radia Bose i tak nie zrobię. Najistotniejszą sprawą było wyciszenie auta i to się poprawiło. Audio było poprawione i w porównaniu do fabrycznego zestawu - też się poprawiło. Kommt Zeit, kommt Rat. Teraz jest jak jest i gra naprawde nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CASKP Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Jeśli Tobie się podoba to OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Ogólnie witam wszystkich hejka Z fabrycznego radia Bose i tak nie zrobię tu się zgadzam,jak Bose nie będzie, będzie jeszcze lepiej Najistotniejszą sprawą było wyciszenie auta i to się poprawiło. bez wątpienia tak, tym bardziej że XV wycisza nawet koc położony na boczku drzwi Audio było poprawione i w porównaniu do fabrycznego zestawu - też się poprawiło być może, choć pytanie co to znaczy poprawiło jeśli Jest moc, jest bas i są wysokie tony to OK jednak jak wspominaliśmy wcześniej Tył sam gra bardzo przyzwoicie średnie i niskie tony. Po przełączeniu na przód F9 bardzo wyraźnie słychać soczyste wysokie tony. bo z przodu nie masz praktycznie głośników średniotonowych natomaist z tyłu masz coaxialne grające całym pasmem w szczególności "średnicą" wywal te wysokotonowe z przodu i wróć do fabrycznych "seetersów" może cicheauto tłumić potrafi ( ? ) ale z kwestią car-audio lepiej może szukać pomocy u innych uczciwie muszę powiedzieć, że ja się nie znam i z tego nie żyje to tylko takie lekkie zainteresowanie Edytowane 5 Maja 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 A ja nie mam takich zainteresowań. Dlatego nie wypowiadam się. Fajnie, że masz takie pasje, podziwiam. _____ Błędy w pisowni sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 ketiv jestem pełen podziwu - widziałem w innym watku prace nad twoim autem , materiały uzyte do wygłuszenia + samo wygłuszenie profi robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Im bardziej profi tym mniej tam mojej "roboty" a więcej CASKP XV dość świadomie został wybrany pod modyfikacje audio wręcz fabryczne punkty instalacji głośników zdecydowały o wyborze XV a nie STI GH Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Czy wiadomo coś kiedy pojawi się u nas CX-3 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Wg Auto Motor i Sport (numer maj 2015) CX-3 pojawi się w wakacje. Dodatkowo na stronie tytułowej miesięcznik tak pozycjonuje to auto : " Renault Captur i Nissan Juke powinny zacząć się bać". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Dzisiaj dorzucam Fiat 500X https://500x.fiat500.com/pl-PL/500X-off-road-look Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 No to jak jest fiat 500X to nalezy tez do stawki wrzucic Jeep'a Renegade'a http://www.jeep.pl/renegade/index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 No to jak jest fiat 500X to nalezy tez do stawki wrzucic Jeep'a Renegade'a http://www.jeep.pl/renegade/index.html ale to mi na Crossovera nie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 11 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 moze nie wyglada ale bebechy ma te same co fiacior http://moto.onet.pl/fiat-500x-i-jeep-renegade-blizniaki-na-targach-w-poznaniu/jcw72c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Potwierdzają się wcześniejsze doniesienia, że H-RV będzie oferowany w Europie wyłącznie z napędem 2WD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Napęd AWD Hondy jest tak cienki, że żadna strata... Edytowane 26 Maja 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 @@mechanik - Johnny dwa razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Przez tapatalka wyedytowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Nie tylko żadna strata, ale i - żadna konkurencja do XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się