FanSub Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 No i 6,5 cm mniejszy rozstaw osi niż XV. I cd - w numerze 5/2015 AUTO MOTOR i SPORT zamieszczono materiał z pierwszej jazdy CX-3 2.0, 120 km, 4X2. Jak dla mnie, to wysokość 153,5 cm i prześwit 155,5 cm to za mało. Podobnie zbiornik 48 l. Wskazuje się też na przeciętną przestrzeń na nogi dla siedzących z tyłu. Chociaż generalnie piszą o nim pozytywnie. Ale konkurent to raczej Hondy H-RV, Fiata 500X itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 a po co ci większy zbiornik paliwa dla auta które pali 8litrow? to jest auto do miasta w mieście na każdym rogu masz stacje benzynowe do XV leje ze 30-40l i starcza mi to na 2 tygodnie jak by był 45 to pewnie za każdym razem lałbym do pełna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) No tak - przy założeniu, że to auto do miasta, to ok z tą pojemnością zbiornika. Ale znów wracamy do relacji z XV - to w końcu CX-3 jest adekwatnym konkurentem XV, czy nie ? Bo moim zdaniem, to nie, bo to i w teren chce się pojechać, a i autostradą z całą rodziną z prędkością bynajmniej nie korkowo-miejską też. Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez FanSub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) CX3 cenowo i jakościowo bije XV wersja SkyGO SkyMOTION SkyENERGY SkyPASSION 2.0 SKY-G 120 KM /manualna 66 900 zł 73 900 zł 77 400 zł 84 900 zł 2.0 SKY-G 120 KM /automatyczna - 78 900 zł 82 400 zł 89 900 zł 2.0 SKY-G 150 KM /manualna 4x4 - 83 400 zł 86 900 zł 94 400 zł 2.0 SKY-G 150 KM /automatyczna 4x4 - 88 400 zł 91 900 zł 99 400 zł 1.5 SKY-D 105 KM /manualna 4x4 - - - 99 400 zł 1.5 SKY-D 105 KM /automatyczna 4x4 - - - 104 400 zł Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez giepa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 CX3 ładne auto cena max 2.0 benzyna manual 94 400 PLN oferta faktycznie atrakcyjna do tego wyposażenie:-Światła przednie z funkcją Leaving/Coming Home (oświetlania drogi do domu) -Przednie reflektory diodowe (LED) -Światła do jazdy dziennej diodowe (LED) -Przednie światła przeciwmgielne diodowe (LED) -Czujniki parkowania z tyłu (do tego jest tez kamera jak w Subaru) -Radio DAB -dopłata do fabrycznej nawigacji 1900 zł cena XV 2.0 MT Comfort ca. 95300 PLN a Exclusive 112000 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Jezeli chodzi o cene, wykonczenie wnetrza i osiagi to faktycznie mazda bije XV na głowe. Jezeli chodzi o wielkosc i naped , przeswit ,obecnosc mocnego diesla subaru jest górą. Wiadomo nie kazdy potrzebuje stałego i tak zaawansowanego napedu awd jaki jest w subaru ale z pewnoscią CX-3 zabierze Subaru pewna grupę miłośników japońskich crossoverów.. - sam sie wybiore do salonu mazdy i zalicze jazde testowa tym cudem Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 do tego CX3 jest nowszą konstrukcja wchodzącą na rynek stąd odrobinę nowinek, których w XV nie ma dla mnie XV jest ciekawszą konstrukcja jak CX-3 choć muszę przyznać, że Mazda jest ładnym autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 ciekawszą konstrukcja jak CX-3 ja bym powiedzial ze bardziej uniwersalna. I do miasta i w terenie radzi sobie calkiem zacnie ( ze wzgledu na awd i przeswit) Do tego ma chrapliwego boksera:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 ten prześwit w XV jest faktycznie wielki ale "nos" z przodu go chyba trochę ogranicza natomiast silnik boxer, umieszczony wzdłużnie, 4x4 oparte na centralnym dyfrze sam awd z centralnym dyferencjałem w tego typu autach ze świecą szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Nos CX-3 chyba nie krótszy, niż w XV. Natomiast wysokość Cx-3 o 0,5 cm niższa niż w Fiacie Panda II. Nie zmienia to fakti, że CX-3 to rzeczywiście ciekawe auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Porównałem właśnie cenny mazdy i XV, w Mazdzie jak dasz wszystkie dodatki to wyjdzie podobna cena jak XV w wersji najbogatszej mazda cx-3 jest zrobiona na bazie mazdy 2 (akurat nie 3 jak można by było sądzić) na żywo widziałem mazdę 3 wygląda ciut mniejsza od XV, też jest lekko wyższa, przez szybę widziałem dużo plastiku, ale ogólnie auto bardzo ładne prawdopodobnie po krótkiej przejażdżce auta były by podobne, pozostaje kwestia gustu, na pewno na plus mazdy jest znacznie większy wybór opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Sebek, rozumiem, że lekko wyższa jako taka, nie wyższa od XV, który ma 157 cm ( bez relingów w RP) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 mazda 3 jest nizsza od xv raczej napewno, to auto osobowe a nie crossower, pamietam ze kola byly 205/60/16 czyli taki standart obrzydliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 W CX-3 klimatyzacja automatyczna będzie tylko jednostrefowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2015 (edytowane) Hej miałem okazje zaparkowć koło Mazdy 3 (starej i nowej) i porównać oto fotki oraz XV vs Mitsubishi ASX XV vs Forester XV vs Honda CRV Edytowane 30 Kwietnia 2015 przez sebek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 (edytowane) Miałem dziś okazję przejechać się Mazdą CX-5. Najwyższa seria wyposażenia, Diesel 175KM, automat, skóra, nawigacja, Car Audio BOSE i inne bajery. Pod względem komfortu, wyposażenia, osiągów i wykonania auto przypadło mi do gustu. Ale drgania silnika na wolnych obrotach przenoszą się na kabinę i odgłos jego pracy nie jest tak przyjemny jak SBD. Prowadzi się nieźle, ma niezłe hamulce, automat swoją pracą robi dobre wrażenie. Jest to bardzo fajne, wygodne i auto, ale czegoś jednak mi w tym aucie brakuje, czegoś co mam w XV. Pod względem wielkości, wysokości to jednak porównałbym ją to Forestera. _____ Błędy w pisowni sponsoruje iPhone + Tapatalk Edytowane 3 Maja 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 (edytowane) Stąd bliższa XV będzie CX-3 Ale drgania silnika na wolnych obrotach przenoszą się na kabinę i odgłos jego pracy nie jest tak przyjemny jak SBD. jeżdżę równocześnie także innymi dwoma dieslami 2.0 i co fakt to fakt, żaden inny wręcz "bezwibracyjnie" nie pracuje Edytowane 3 Maja 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 Stopień "bliskości" można będzie ocenić dopiero po jeździe testowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 W Maździe CX-5 jest bardzo fajnie działająca skrzynia automatyczna, pasuje do tego silnika 175KM. Ale to, co mnie zachwyciło, to bardzo wygodne fotele, staranne wykonanie wnętrza i system Audio BOSE. O Bose, jak to brzmi . Jeśli będę zmieniał samochód, to zainwestuje kasę w taki sprzęt grający, bo warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Jeśli będę zmieniał samochód, to zainwestuje kasę w taki sprzęt grający, bo warto warto to zmienic radio i głosniki w XV do tego dołozyc wzmacniacz i wygłuszenie ( to juz masz) i BOSE sie schowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 warto to zmienic radio i głosniki w XV do tego dołozyc wzmacniacz i wygłuszenie ( to juz masz) i BOSE sie schowa warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Panowie, moje auto zostało wyciszone oraz mam zabudowane nowe głośniki i dołożony wzmacniacz - gra świetnie i nieporównywalnie lepiej niż oryginał i lepiej niż większość fabrycznych systemów. Jest moc, jest bas i są wysokie tony, ale przy bezpośrednim porównaniu z 9-głośnikowym systemie BOSE z Mazdy, czuć czegoś tam jeszcze brakuje. Nie chodzi o moc, o basy, bo puszczałem ten sam utwór "Money for nothing", to tak w nawiązaniu do sensu wyciszenia XV u siebie w samochodzie i zaraz potem obok w Maździe, gdzie Bose brzmi bardzo harmonijnie, wyraźnie słychać wszystkie instrumenty i niezwykle czysto wokal, więc to jest po prostu inna liga, ale ja mam bardzo wrażliwy słuch, więc odbiór muzyki to subiektywna sprawa. Może jeszcze jest kwestia fabrycznego radia w XV - nie jest ono złe - ale oryginalne głośniki przypominające plastikowe miski na karmę dla kota, to już inna sprawa. Edytowane 5 Maja 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Panowie, moje auto zostało wyciszone oraz mam zabudowane nowe głośniki i dołożony wzmacniacz - gra świetnie i nieporównywalnie lepiej niż oryginał i lepiej niż większość fabrycznych systemów. Jest moc, jest bas i są wysokie tony, ale przy bezpośrednim porównaniu z 9-głośnikowym systemie BOSE z Mazdy, czuć czegoś tam jeszcze brakuje. czy twój wzmacniacz ma procesor ? sądzę, że system w Maździe jest o takowy oparty, zresztą radio w XV tez go ma i należałoby go wyłączyć podłączając zewnętrzny wzmacniacz kombinacja przycików 3+4+TUNE = SEDAN 3+5+TUNE = WAGON (also 3+1+TUNE) 3+6+TUNE = THROUGH MODE (czysty nieprzetworzony sygnał) dodatkowo trzeba wyłączyć Loudness chyba 1+6+TUNE fabryczne radio podpięte "po wysokich" do wzmacniacza z DSP zaskoczyło nie precyzją z jaka można ustawiać scenę taka ciekawostka fabryczne głośniki średnio-wysokotonowe podpięte z pominięciem ich orygnialnej "zwrotnicy" zagrały naprawdę milo na tyle, że zastanawiam się czy do testów do nich nie wrócić 9 głośników po co ? wszystkim dobrze w aucie nie zrobisz u mnie jest teraz "zaledwie" 6 czyli cały aktywny przód i bardzo się waham czy dokładać 7 czyli subwoofer Edytowane 5 Maja 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Ketivv, może Ty będziesz się lepiej znał: Wzmacniacz nazywa się i-soamp4, z firmy i-Sotec, 4 kanałowy 4x60W, wzmacniacz typu Plug & Play przystosowany do podłączenia do fabrycznej instalacji. Głośniki to Phonocar 2857 instalacja przód i Phonocar 2066 instalacja tył. Domyślam się, że te całe kombinacje przycisków to przełączanie we fabrycznym radio ustawienia. Jak mam to sprawdzić? W fabrycznym radio jest jeszcze coś takiego jak wzmocnienie - od 0-40 może i nawet to się nazywa loundness. Muszę to sprawdzić i idę do garażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Domyślam się, że te całe kombinacje przycisków to przełączanie we fabrycznym radio ustawienia. Jak mam to sprawdzić? tak, kombinacje przycisków na panelu fabrycznego radia, którymi można zmienić predefiniowane ustawienia dźwięku wewnętrznego "procesora" 3+4+TUNE = SEDAN (w XV fabrycznie jest to ustawienie) 3+5+TUNE = WAGON (also 3+1+TUNE) 3+6+TUNE = THROUGH MODE (czysty nieprzetworzony sygnał) LOUDNESS można wyłączyć/włączyć kombinacją 1+6+TUNE (chyba radio musi być włączone) "Przełącznik kontur (ang. loudness), to także element stosowany we wzmacniaczach, dawniej bardzo popularny, teraz spotykany rzadziej. Istotą działania tego przełącznika jest skorygowanie charakterystyki dźwięku stosownie do charakterystyki czułości ucha na niższych poziomach głośności. Ponieważ przy niższych głośnościach ucho jest mniej czułe na obu skrajach pasma, to przełącznik loudness skraje pasma podbija. W gruncie rzeczy przełączniki loudness dość słabo spełniają swój deklarowany cel psychoakustycznej kompensacji. W praktyce dają dźwięk o zmienionej charakterystyce, nazywany obiegowo skonturowanym." http://www.hifi.pl/porady/uzytkowanie-regulacja-barwy.php skoro wzmacniacz 4-ro kanałowy to pewnie 2 kanały na tył i 2 na przód ? tył zostawmy w spokoju bo najlepiej go wyłączyć, jakie głośniki są zainstalowane z przodu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się