KubaKul Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) Zastanawiam się nad kupnem Legaca od 2010 w górę. Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z tym autem, to proszę o opinie. Czy silnik 2.0 (150KM) sprawnie napędza to auto? Czy ma dwumasowe koło zamachowe, tak jak w poprzedniej generacji? Czy lepiej kupić 2.5 w automacie (choć większość ofert na rynku to wersje US)? Czy silniki te są przyjazne dla LPG? Na co zwrócić uwagę przed zakupem? Z góry dziękuję za wszystkie opinie, Kuba Edytowane 7 Lutego 2015 przez KubaKul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmzks Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Jest wystawiony na forum Legacy V 2.5 z polskiego salonu, bardzo ładnie się prezentuje. Zerknij w dział Sprzedam -> Pojazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaKul Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Jeśli masz na myśli tego: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/77022-s-my10-subaru-legacy-limousine-25-gt-mcintosh/?hl=legacy, to faktycznie ładny, ale to GT, a ja szukam wolnego ssaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 KubaKul, w podlinkowanym wątku opisywałem moje wrażenia z przesiadki z takiego modelu Legacy jak Twój, na nowszy model OBK. Z tym, że ja miałem i mam klekota. Ale szereg uwag ma charakter uniwersalny - może ci się przyda. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60967-przesiadka-legacy-iv-v-wrazenia/?p=1767697 Mieszkamy blisko, jakbyś chciał coś zobaczyć w moim aucie - PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 silniki 2.0 w manualu maja 6 biegów wiec spalanie w trasie powinno byc troszkę niższe, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaKul Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Spawalniczy, bardzo ciekawy opis. Jeśli chodzi o diesla, to ja się go nie boję, ale mam duży opór w domu Dzięki za ofertę oględzin, jakby co to skontaktuję się na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Jeździłem Legacem z CVT - jak dla mnie to lipa...Auto jakieś nie do wyczucia. Trzeba przejechać się manualem i automatem wtedy decydować. Co do LPG nie ma problemu, zrobiliśmy ze 3 takie sztuki. Trzeba tylko pamiętać o regulacji zaworów - czy to benzyna czy gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 ostatnio zaciekawiła mnie opcja sedana 2.0 z manualna skrzynia. Problem jest taki ze ogłoszeń jest jak na lekarstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaKul Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 ostatnio zaciekawiła mnie opcja sedana 2.0 z manualna skrzynia. Problem jest taki ze ogłoszeń jest jak na lekarstwo Właśnie takiego zarezerwowałem i prawdopodobnie go kupię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szmajgel Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 jak oceniasz wstępnie silnik? daje rade tego sedana sprawnie rozpędzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaKul Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Hmm, nie oceniam, gdyż zarezerwowałem na podstawie zdjęć i opisu sprzedającego Decyzja w przyszłym tygodniu. Niezależnie od tego, czy go kupię czy nie, podzielę się wrażeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aero84 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Witam, Jeździlem rok Legasiem z 2010 roku 2.0 z CVT. Jak dla mnie jeźni normalnie ale bez rewelacji. Cvt daje mniejsze zużycie paliwa ale jest nienaturalnie bo obroty stoją a auto przyspiesza. Manual pewnie prowadzi się lepiej. Mocy troche brakuje ale wtedy wciskało się pedał i jak sielnik się rozkręcił to nawet ladnie jechał. W porównaniu z IV generacja nowym jedziło mi się dużo gorzej. Też zwróć uwagę na rozmiar opon, ja miałem 205/60/16 dość nietypowe, wyższe więc w zakrętach auto się buja. Mnie nie urzekł, sprzedałem i kupiłem starszego Forka sg 2.5xt. I to auto naprawde jeździ. Ot moje 0.03zl na temat 5 generacji. Mam nadzieje że pomogłem troche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 jeżeli porównujesz 2,5XT MT w foresterze i 2.0 CVT w Legacy V no to rzeczywiście Legaś nie jedzie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aero84 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Porównanie miałem z Legacy IV 2.0 165 KM MT i V generacja mnie nie urzekła. Tyle! Teraz mam porównanie z forkiem i jeździ najlepiej ze wszystkich które miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Górski Zbójnik Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Może ktoś podzieli się więcej opinaimi na temat Lagancy V w benzynie? Bo jestem na etapie kupna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 13.01.2017 o 15:35, Górski Zbójnik napisał: Może ktoś podzieli się więcej opinaimi na temat Lagancy V w benzynie? Bo jestem na etapie kupna A najlepiej w wersji sedan 3.6l Ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć czemu Vmax w takim aucie jest dosyć niskie? To wszystko rozchodzi się o skrzynię CVT tak? Oczywiście nie jest to parametr najważniejszy, ale przykuł moją uwagę, bo kurde litraż jednak konkretny, a info jakie znajduje to max 230kmph. Z drugiej strony tak sobie myślę, że skoro to nadal H6, ale o większej pojemności, kosztem v max i osiągów względem starszych wersji, to może żywotność takiego motoru jest dużo lepsza? Niewysilenie jednostki? Ostatnio sporo czytam o Legacy V i wersja sport z motorem 3.6 z lat 2015+ jakoś bardzo do mnie przemawia jako przyszły następca mojej aktualnej zabawki, duuży niewysilony krążownik po autobanie, hmm. Edytowane 23 Lutego 2018 przez nysiopysio84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 59 minut temu, nysiopysio84 napisał: A najlepiej w wersji sedan 3.6l Ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć czemu Vmax w takim aucie jest dosyć niskie? To wszystko rozchodzi się o skrzynię CVT tak? Oczywiście nie jest to parametr najważniejszy, ale przykuł moją uwagę, bo kurde litraż jednak konkretny, a info jakie znajduje to max 230kmph. Z drugiej strony tak sobie myślę, że skoro to nadal H6, ale o większej pojemności, kosztem v max i osiągów względem starszych wersji, to może żywotność takiego motoru jest dużo lepsza? Niewysilenie jednostki? Ostatnio sporo czytam o Legacy V i wersja sport z motorem 3.6 z lat 2015+ jakoś bardzo do mnie przemawia jako przyszły następca mojej aktualnej zabawki, duuży niewysilony krążownik po autobanie, hmm. 230km/h... gdzie i jak długo tak jeździsz? Nie jest to parametry trochę "teoretyczny"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Wszyscy dookoła a przynajmniej Nasz Guru czyli Carfit (mam nadzieję, że się nie obrazi że go cytuję) uważają, że wszystkie Subaru (w tym H6) nie nadają się do Vmax na autobahny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 3 godziny temu, Tsunetomo napisał: 230km/h... gdzie i jak długo tak jeździsz? Nie jest to parametry trochę "teoretyczny"? Ale spokojnie Panowie, nigdzie nie napisałem, że chcę tym autem tak jeździć, po prostu zastanawia mnie co ogranicza ten v max, skoro już motory 3 litrowe wolnossące różnych producentów ocierają się o v max na poziomie 250kmph. Gdzieś wyczytałem, że winowajcą takiego stanu rzeczy może być skrzynia CVT, stąd mój post w celu potwierdzenia bądź nie. Nadal uważam, że jest to ciekawa alternatywa w przyszłości dla mojego spec a, wersja sport siedzi ponoć na bilsteinach, do tego fajny automat na miasto, plus H6 o powiększonym litrarzu względem starszej opcji, gdzie moc wzrosła niezbyt, można wnioskować, że jednostka będzie bardziej trwała i mniej wysilona, te same prędkości autostradowe co w starej H6, a w połączeniu z CVT może dać niższą wartość obrotów silnika...no właśnie to są moje domysły, a jak jest na prawdę...może ktoś jest w stanie to potwierdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 6 godzin temu, nysiopysio84 napisał: a w połączeniu z CVT może dać niższą wartość obrotów silnika...no właśnie to są moje domysły, a jak jest na prawdę...może ktoś jest w stanie to potwierdzić. Myślę, że w tej kwestii dobrze kombinujesz. OBK MY15 2,5 ma przy licznikowych 140 km/h na płaskiej drodze 2600 obr/min w trybie "I". H6 teoretycznie powinien mieć mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Z moich doświadczeń z modelami Legacy...bierz 3,6 lub GT.. będziesz zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegoonka Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Na V (2.0B 150KM) generacje przesiadlem sie z IV (2.0B 165KM). V duzo wolniej przyspiesza, nie spodziewalem sie, ze bedzie tak duza roznica. Wg mnie 150KM to malo na taka mase. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 29 minut temu, biegoonka napisał: V duzo wolniej przyspiesza, nie spodziewalem sie, ze bedzie tak duza roznica. Wg mnie 150KM to malo na taka mase. Ponadto Mk IV nie ma ramek w szybach i ma "klasyczny" hamulec postojowy ....ale za to Mk V lepiej się sprawdza jako auto rodzinne. Nie oszukujmy się, niezależnie czy to będzie 110 czy 195 kW, Legacy nie został zbudowany jako demon prędkości....a szukając złotego środka...warto brać pod uwagę Legacy jako bezpieczne auto rodzinne....a drugi a nawet trzeci pojazd jak Forester w teren czy STI po bułki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel007 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Jeżdżę obecnie 2.0l V 110kW w CVT kombowóz. Dal mnie brakuje mocy dla żonki jest ok. Na trybie automatycznym jest faktycznie mułowaty ale gdy przełączam manetkami i mam wpływa na zmiany przełożeń względem obrotów to nie jest źle. Na auto rodzinne, wypady itd. samochód jest fajny, miło się prowadzi. Trzeba tylko uważać na rudego bo lubi zataakować klapę od bagażnika, wydech. Spalanie...miasto :żona 10l/100 a ja 13-15 l/100. Wszystko zależy od stylu jazdy. Na trasie przy normalnej prędkości 130-160km spalało mi 10l/100km ( na maksa załadowany gratami na ferie) Skrzynia moim zdaniem jest wystarczająca - tylko olej wymieniać zgodnie z przykazaniami i można się poruszać. Ja bym polecił- nie do szaleństw ale do normalnej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) 13 minut temu, pawel007 napisał: Trzeba tylko uważać na rudego bo lubi zataakować klapę od bagażnika, Wydech zgoda....szczególnie jak trzyma się auto w słabo wentylowanym garażu z posadzką bez odpływu...ale elementy nadwozia? Edytowane 6 Marca 2018 przez Xawery1939 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się