
wojtekmzks
Użytkownik-
Content Count
76 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralnyAbout wojtekmzks
-
Rank
..:: Swojak ::..
- Birthday 07/22/1991
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Ostrołęka
-
Auto
VW Touareg 4.2 V8
-
Zainteresowania
Sport, kosmetyka samochodowa, motoryzacja.
Recent Profile Visitors
306 profile views
-
Dzięki, szczerze mówiąc to czytałem już to ale wypadło mi z głowy
-
Dla mnie to nic nieznaczący szczegół myślę, że nie to jest przyczyną, dlaczego auto stoi tak długo na otomoto.
-
Ale to akurat chyba jest możliwe, że rok modelowy 2007, ale produkowany pod koniec 2006 roku?
-
Koledzy, z tęsknoty za Subaru cały czas śledzę rynek Legacy, a że zmiana auta zbliża się coraz większymi krokami to i różne myśli w głowie się pojawiają, m.in. Spec B. Odkąd śledzę otomoto to cały czas widzę to auto: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-specb-manual-krajowy-gwarancja-ID6yEtyD.html#4d8eeab842 Pytam z czystej ciekawości, czy coś jest z nim nie tak? Wygląda naprawdę fajnie, zadbany, świnia widnieje więc ktoś kumaty mógł go mieć, kolor idealny, po korekcie lakieru, manual, no i z tego co kojarzę to chyba kolegi z forum, który sprowadza Legacy, czy się mylę?
-
No niby tak, ale czy taki tłumik końcowy od Imprezy, którego użył kolega WueM będzie również pasować?
-
Czemu kurde wszyscy robią to w Imprezach, a nikt nie zrobi i nie pokaże efektu na Legacy?
-
Odczułbyś to wyraźnie, gdyby to było w Twoim egzemplarzu. Uczucie jest wtedy takie, jakby auto mi się dusiło i przez kilka sekund nie przyspiesza kompletnie w ogóle. U mnie po zaślepieniu czujnika spalania stukowego potwierdziło się, że to jego wina, teraz trzeba dumać co z tym zrobić.
-
Ja powiem tak, w firmie mamy 2 Legacy z takim silnikiem, rocznik 2006. W obu egzemplarzach psuło/psuje się wszystko o czym można tylko przeczytać na forum. Dławienie, gaśnięcie, check engine itd. W jednym z nich dodatkowo osłony termiczne musiały być spawane, a teraz jest pęknięty kolektor wydechowy + piston slap. Przebiegi w obydwu ok. 360 tyś. Podejrzewam, że to po prostu pech i trafiły się dwa takie egzemplarze z kilku tysięcy, ale moje zdanie jest takie, że wbrew pozorom, nie jest to super bezawaryjny silnik Chociaż jeśli mówisz, że zadbany i dobrze serwisowany to powinien śmigać pięknie
-
Kolega chyba się w czasoprzestrzeni zagubił.
-
W Gdańsku spawałeś ?
-
A czy kolektor ze starego legasia pasuje p&p do legacy IV? Ale widzę, że taki kolektor jest bardzo ciężko dostać. W jakim przedziale cenowym on chodzi? Druga sprawa, mógłbyś podesłać linki do tych sklepów jeśli masz?
-
A czy zaraz znów nie będzie pękać w innych miejscach? Zerknę, może jest w niezłym stanie. Przy okazji chciałem dodać mu delikatnego bulgotu, a tu raczej wchodzi w grę wymiana kolektora
-
Przy dodawaniu gazu i schodzeniu z obrotów słychać brzęczenie blachy, ciężko to opisać, myślę, że większość osób wie co mam na myśli. Gdzie było pęknięcie to nie wiem, nie ja byłem w serwisie, ale serwis mocno zaufany i polecany często na drugim forum, więc to na pewno to. Wcześniej były spawane osłony termiczne dlatego myślałem, że to znów to.
-
Panowie, okazało się, że mam pęknięty kolektor wydechowy i powoli sypie się coraz mocniej. Przydałoby się coś z tym zrobić, więc pomyślałem od razu o małym bulgotaniu . Co polecalibyście zrobić? Wsadzić jakiś kolektor robiony na zamówienie czy coś innego?
-
Witam, przeszukiwałem forum w sprawie tego tematu, ale wszystko dotyczy wymiany kolektora w starszych modelach. Niestety okazało się, że dziwne brzęczenie w aucie to nie osłony termiczne, a kolektor wydechowy, który jest pęknięty. Koszt nowego to blisko 5 tyś zł, więc niezbyt ciekawa opcja. Czy ktoś spotkał się już z tym w Legacy IV? Jakie są alternatywy wymiany kolektora na nowy? Może warto wymienić kolektor w jakimś zakładzie specjalizującym się w wydechach i zrobić od razu coś żeby auto pobulgotało? Pozdrawiam