Skocz do zawartości

wojtekmzks

Użytkownik
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtekmzks

  • Urodziny 22.07.1991

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka
  • Auto
    VW Touareg 4.2 V8
  • Zainteresowania
    Sport, kosmetyka samochodowa, motoryzacja.

Ostatnie wizyty

1130 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wojtekmzks

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

1

Reputacja

  1. Dzięki, szczerze mówiąc to czytałem już to ale wypadło mi z głowy
  2. Dla mnie to nic nieznaczący szczegół myślę, że nie to jest przyczyną, dlaczego auto stoi tak długo na otomoto.
  3. Ale to akurat chyba jest możliwe, że rok modelowy 2007, ale produkowany pod koniec 2006 roku?
  4. Koledzy, z tęsknoty za Subaru cały czas śledzę rynek Legacy, a że zmiana auta zbliża się coraz większymi krokami to i różne myśli w głowie się pojawiają, m.in. Spec B. Odkąd śledzę otomoto to cały czas widzę to auto: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-specb-manual-krajowy-gwarancja-ID6yEtyD.html#4d8eeab842 Pytam z czystej ciekawości, czy coś jest z nim nie tak? Wygląda naprawdę fajnie, zadbany, świnia widnieje więc ktoś kumaty mógł go mieć, kolor idealny, po korekcie lakieru, manual, no i z tego co kojarzę to chyba kolegi z forum, który sprowadza Legacy, czy się mylę? Proszę o wyjaśnienia, może ja nie dostrzegam czegoś co może mi się przydać przy przyszłym oglądaniu Subaru przed zakupem
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Odczułbyś to wyraźnie, gdyby to było w Twoim egzemplarzu. Uczucie jest wtedy takie, jakby auto mi się dusiło i przez kilka sekund nie przyspiesza kompletnie w ogóle. U mnie po zaślepieniu czujnika spalania stukowego potwierdziło się, że to jego wina, teraz trzeba dumać co z tym zrobić.
  8. Ja powiem tak, w firmie mamy 2 Legacy z takim silnikiem, rocznik 2006. W obu egzemplarzach psuło/psuje się wszystko o czym można tylko przeczytać na forum. Dławienie, gaśnięcie, check engine itd. W jednym z nich dodatkowo osłony termiczne musiały być spawane, a teraz jest pęknięty kolektor wydechowy + piston slap. Przebiegi w obydwu ok. 360 tyś. Podejrzewam, że to po prostu pech i trafiły się dwa takie egzemplarze z kilku tysięcy, ale moje zdanie jest takie, że wbrew pozorom, nie jest to super bezawaryjny silnik Chociaż jeśli mówisz, że zadbany i dobrze serwisowany to powinien śmigać pięknie ale sprawy takie jak maglownica i wiskoza to przy takim przebiegu może być tylko kwestia czasu.
  9. wojtekmzks

    2.5 turbo 250 KM

    Kolega chyba się w czasoprzestrzeni zagubił.
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. A czy zaraz znów nie będzie pękać w innych miejscach? Zerknę, może jest w niezłym stanie. Przy okazji chciałem dodać mu delikatnego bulgotu, a tu raczej wchodzi w grę wymiana kolektora
  12. Przy dodawaniu gazu i schodzeniu z obrotów słychać brzęczenie blachy, ciężko to opisać, myślę, że większość osób wie co mam na myśli. Gdzie było pęknięcie to nie wiem, nie ja byłem w serwisie, ale serwis mocno zaufany i polecany często na drugim forum, więc to na pewno to. Wcześniej były spawane osłony termiczne dlatego myślałem, że to znów to.
  13. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  14. Witam, przeszukiwałem forum w sprawie tego tematu, ale wszystko dotyczy wymiany kolektora w starszych modelach. Niestety okazało się, że dziwne brzęczenie w aucie to nie osłony termiczne, a kolektor wydechowy, który jest pęknięty. Koszt nowego to blisko 5 tyś zł, więc niezbyt ciekawa opcja. Czy ktoś spotkał się już z tym w Legacy IV? Jakie są alternatywy wymiany kolektora na nowy? Może warto wymienić kolektor w jakimś zakładzie specjalizującym się w wydechach i zrobić od razu coś żeby auto pobulgotało? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...